Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaalikeitto-dieetti  (Luettu 65589 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #45 : 15.03.2007 17:06:27 »

Ja nythän tutkimuset osoittavat, että naisten on hyvä saada maidosta peräisin olevaa rasvaa, ettei rintasyöpä pääse yllättämään. Mitä me saamme kaupasta: maitotuotteita, josta on poistettu rasva ja lisätty aspartamiinia sekä johanneksenleipäpuujauhoa yms. Onneksi joistakin kaupoista saa kreikkalaista jogurttia, kun kaupan suomalaiset maitotuotteet ovat... Wink Cheesy 2funny

Couldn't agree you more! Itse en osta koskaan niitä suomalaisia rasvattomia jugurtteja, vaan useimmiten juuri kreikkalaisia (mies muuten tykkää sellaisesta missä on hunaja mukana) tai vaikka Danonen tuotteita. Äiti teki itse viiliä tilamaidosta, sitä tuli lapsena joskus syötyä (ja muutenkin varmasti itsensä tuolla maitorasvalla kyllästettyä).

Sattuisitko muuten tietämään mitään linkkejä ym. noihin tutkimuksiin? Kiinnostaisi lukea lisää. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Irish
Vieras
« Vastaus #46 : 15.03.2007 18:25:36 »

Ihan hirveät mielialanvaihtelut varmaan tän kaalikeiton takia.  idiot2

Ärsyynnyin todella paljon äsken siitä, kun te kirjoitatte vaan jostakin maidosta täällä,
vaikka olen yleensä ihan tottunut siihen että jokainen avaamani topicci pysyy
ehkä sen 2-3 sivua aiheessa ja sitten alkaa rönsyämään..

Mutta eihän ketään kiinnosta mikään helvetin kaalikeitto,
mutta minähän en välitä,
syön sitä vaikka koko loppuelämäni!  Angry Angry

Ja nyt menen sitten vähintään tunnin juoksulenkille,
muuten hajoan ihan just!  tickedoff

NIIN!  knuppel2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 15.03.2007 18:57:08 »

Cheesy

Kaalikeitto on aivan ihanaa! Cheesy

Miten muutoin dietti on sujunut paitsi että pikku asiat
alkavat ärsyttämään?

Kuullostaa, että aivot eivät saa
tarvitsemaansa ravintoa tarpeeksi,
mutta paastossa tämä on ihan normaalia. Smiley

Voisit kokeilla syödä pähkinöitä -> Vitamin B ja rasvaa aivoille,
niin ei ala v*t*ttamaan. Smiley

Aivot tarvitsevat ainakin proteineja, vitamini B:ta ja rasvaa
toimiakseen ja ensi oireet ovat aina tuollainen
mielialan vaihtelut ja usein paaston aikana tälläistä
pääsee tapahtumaan, myöskin jos syö liian yksipuolisesti.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 15.03.2007 19:29:53 »


*unelmoi Asterixin toffeelehmistä, jotka lypsävät vaniljamaitoa*


Tässäpä niitä. Smiley
Otin kuvan autosta, kun olimme menossa vuoristoon. Smiley

Niillä on sellaiset alppikellot kaulassa kilkattamassa
ja niiden laitumet ovat sellaisia,
että ne pääsevät vapaasti sinne vuoren rinteille kiipeilemään
ja sitten kun niiden lypsy-aika on, niin ne tulevat
sieltä vuoren rinteiltä alas isännän luo, kun se kutsuu niitä. Smiley

Ne alppikellot pitävät petoeläimet loitolla. Smiley

Ne ovat tosi kesyjä ja turistit ovat aina paijaamassa niitä,
etenkin niitä vauvoja, kun ne ovat kuin iso korvaisia
ja silmäisiä koiria.  Cheesy


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/toffeelehmi.jpg)
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #49 : 15.03.2007 19:45:32 »


Tämä nyt ei kuulu varsinaiseen ketjun topiciin, mutta maalla kasvaneena täytyy kommentoida tuota maito-aihetta. Smiley Pastörointi tarkoittaa maidon kuumennusta niin, että ne bakteerit kuolisivat, jotka aiheuttavat maidon pilaantumista. Sen vuoksi siis maito ylipäänsä säilyy. Homogenointi taas tarkoittaa maidon rasvan pilkkomista ja se tehdään käsittääkseni vain ja ainoastaan esteettisistä syistä, siis että rasva ei kerääntyisi maidon pintaan, kuten se luontaisesti tekee (sen vuoksi rasvaa myös voidaan helposti kuoria tilamaidosta, tosin meijereissä tuo erottelu tehdään separaattorilla). Itse en tosin voi käsittää, mikseivät ihmiset voisi oppia ravistelemaan maitotölkkiä siinä missä mehutölkkejäkin. :Smiley

Olen kuullut ja lukenut, että jotkut ihmiset voivat juoda homogenoimatonta maitoa, vaikka saavat oireita tavallisesta "kaupan maidosta". Kaupassa myytävistä maidoista taitavat tällä hetkellä vain luomumaidot ja ns. yömaidot olla homogenoimattomia.


Kiitos kaunis... Olen myös maalla kasvanut mutta häpeäkseni en noita maitojuttuja ja termejä enää muista... En kyllä ole juonut "purkittamatonta" maitoa kuin noin 3 v(Huh?) asti kun tutuilla ili lypsylehmiä ja saimme maidon sieltä.

Kaipa sitä luomua on kokeiltava. Ja hunaja kahvia.... Ja hyvä tietää Itävallan maidosta et kelpaa laktovammaisellekin... Ei tarvii lääkitä itseään mitenkään erityisesti jos reissaa sieläpäin. Ja on mukavaa kuulla että myös keskellä eurooppaa toitotetaan myrkyttömyydestä ja ollaan luonnonmukaisuuden kannalla!! Täällä asiasta kyllä ei enää paljoa puhuta.

Ehkä se elimistökin pysyisi puhtaampana jos maailmassa olisi vähemmän torjunta-aineita ym. myrkkyjä. Ajattelin kokeilla sitä hedelmäpäivää ensi viikolla. Ilmoittelen sitten miten sujui.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #50 : 15.03.2007 19:58:32 »

mie en kyennyt kaalikeittokuuria pitämään. Siitä on jo muutama vuosi aikaa, pari ystävääni pitivät ja toinen hoikistuikin aika mukavasti. Toinen ei hoikistunut, mutta hän olikin ihan sopusuhtainen jo valmiiksi.

Itselläni heti ekana keitto-iltana aukesi niiiiin kauha migreeni, että lopetin keittokuurin siihen, todeten, ettei sovi miulle niin rankat kuurit.
Paasto ei myös ole miun juttu, vaikka ajatukena se olisi ihan kiva.
Mutta tsemppiä kaikille keittokuurilaisille, nostan hattua, kuka sitä jaksaa noudattaa!
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #51 : 15.03.2007 20:07:04 »

Ärsyynnyin todella paljon äsken siitä, kun te kirjoitatte vaan jostakin maidosta täällä,
vaikka olen yleensä ihan tottunut siihen että jokainen avaamani topicci pysyy ehkä sen 2-3 sivua aiheessa ja sitten alkaa rönsyämään..

Pyydän anteeksi omaa poikkeamistani täysin ketjun aiheesta, mutta ravinnosta oli sentään kyse. Smiley Sitä paitsi voidaan tietysti myös pohtia, miten kaalikeittoketju sopii astrologiafoorumin aihepiiriin ylipäätään, mutta en halua ärsyttää sinua lisää. Grin

Itse en voisi alkaa kaalikeitto- tai millekään muullekaan dieetille juuri siksi, että ärsyynnyn aina nälkäisenä pienistäkin asioista. Kaveri on kuitenkin tuota kaalikeittodieettiä toteuttanut ihan menestyksekkäästi, sopii kai ihan hyvin startiksi kevyempään ruokavalioon. Smiley Tsemppiä, siis!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Irish
Vieras
« Vastaus #52 : 15.03.2007 20:29:57 »

Pahoittelen hetkellistä tulistumistani.. Embarrassed

Kai tässä jotain voisi vaikka ihan oikeastikin syödä,
kun en ole enää yhtään oma itseni vaan mielipuoliraivopää.

Ja ilmotusluontoinen asia, vaaka näytti -3kg..

Neljäs päivä ja kolme kiloa mennyt!  Smiley Smiley Smiley Ja olen joka päivä juonut tosi paljon,
että ei mitenkään voi olla pelkkää nestettä!
Olen myös urheillut ihan hulluna..

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #53 : 15.03.2007 20:47:25 »

Neljäs päivä ja kolme kiloa mennyt!  Smiley Smiley Smiley Ja olen joka päivä juonut tosi paljon, että ei mitenkään voi olla pelkkää nestettä!
Olen myös urheillut ihan hulluna..

Aika hurja tahti, älähän vedä kuitenkaan itseäsi ihan piippuun! Muuten tulee kyllästyminen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 15.03.2007 20:49:31 »


Ja ilmotusluontoinen asia, vaaka näytti -3kg..

Neljäs päivä ja kolme kiloa mennyt!  Smiley Smiley Smiley Ja olen joka päivä juonut tosi paljon,
että ei mitenkään voi olla pelkkää nestettä!
Olen myös urheillut ihan hulluna..


Hellou...! Cheesy
Kesä-body häämöttää..! Cheesy

Varmasti kyllä nestettä ja kuonaa on lähtenyt aikalailla,
kuullostaa sen verran isolle kilomäärälle neljälle päivälle,
mutta varmasti myös itse sitä,
joka suorastaan kirosana pepussa, reisissä ja vatsassa.. :Smiley

Kun lopetat dietin, niin jatka terveellisellä ja kevyellä
linjalla, kun keho on puhdistunut
ja käytä ruoassa oliivi ja vehnänalkio-öljyjä,
niin iho ja hiukset näyttävät hyvälle
ja läskiä ei ala kertymään minnekkään.

Rasva tarvitsee rasvaa vaihtuakseen. Wink
« Viimeksi muokattu: 15.03.2007 20:51:05 kirjoittanut Asterix » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #55 : 16.03.2007 13:47:57 »

No niin.. Juon hunaja kahvia....Ei pöllömpää mutta hunaja ei kyllä välttämätöntä... Johtuu ehkä siitä että olen jo vuosikausia juonut kahvini ilman sokeria ja ajoittain ilman mitään muutakaan... Tosin pitää vielä testata nuo kahviloiden espressopohjaiset kahvit. Ehkä tämä kotikoneen hunaja kahvi ei ole paras testivaihtoehto.... Vaikka mun kahvinkeitin keittää kyllä sika hyvää kahvia!

....Dieetti asiaa. Kokeilin eilen niitä hedelmähommeleita, siis hedelmä dieettiä... Osittaista, koska mulla oli illalla aivan hirvittävä nälkä ja oli pakko syödä kunnon leipä jossa oli kanapihvi päällä! Eli testattu on ettei pelkät hedelmät riitä... Lisätään siis kasvikset ja juurekset.... Kuulostaa kasvisruokavaliolta... No ehkä minä kestän päivän ilman lihatuotteita.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Asterix
Vieras
« Vastaus #56 : 16.03.2007 16:29:14 »

Minulle on riittänyt nainioisti tänään ja eilen
Lattea hunajalla ja Canteloupe-melonin puolikas
ja litra 100% omenamehua toisella litralla kivennäisvettä.

Erittäin kylläinen olo ja vatsa toimii loistavasti.

Toki otan vitamiinilisänä rautaa, B-vitamineja ja E-vitamina. Wink

Yritän hiukan kirkastaa ihoani tällä kuurilla. ;I
tallennettu
sofee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #57 : 17.03.2007 04:55:46 »

Kaali-soppa, tuttujuttu vuosien takaa ,kaikki mitä
lähtee tulee takaisin,tosin onhan edes hetken kevyempi olo ja se on paljon se.Mutta kuitenkin vähennä niinkuin aiemmin sanottiin hiilareita, kaksi viikkoa ilman sokeria, jauhoja, vain proteiiniä jonka jälkeen ota ruis mukaan ruokavalioon,sokeri , vaaleat jauhot pannaan. paino tippuu silmissä.
Toinen hyvä juttu, ennen 12 syö vain hedelmiä tai marjoja, jonka jälkeen syö mitä tahdot neljän tunnin välein, kunhan et sekoita hiilareita ja proteiinejä.TEHOAA, PYSYY Cheesy
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #58 : 17.03.2007 11:11:08 »

Äh.. Join eilen vahingossa vähän olutta, 4 pulloa
ja nyt on NIIN KAAMEA OLO..  Tongue buck2 buck2

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa! En ole varmaan ikinä humaltunut tuollain...  crazy2
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #59 : 17.03.2007 11:49:48 »

Luultavasti sulla oli B-vitamiinin puutos.
Eikös olut autakin siihen. Wink
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: