Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nainen/Naiseus  (Luettu 32668 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 12.03.2007 21:46:19 »

Ennen lukio-ikää pelkäsin poikia kamalasti ja hyvä kun uskalsin ees jutella niille (minulla oli kyllä aina poikaystävä, mutta se oli ihan eri juttu!)  Huh :Smiley

Sitten joskus 16-18-vuotiaana aloin tajuamaan, että pojat/miehet voivat olla tosi hyviä tyyppejä!

Nykyään olen aina se jätkäporukan yksi pakollinen nainen.
En ujostele miesten seurassa yhtään niin paljon kun naisten...
Toivon kovasti, että oppisin joskus tulemaan hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa,
minusta tuntuu että ne pitävät minua hirveen helposti uhkana, koska minulla on
flirttaileva tyyli kommunoikoida KAIKKIEN ihmisten kanssa, olivatpa ne miehiä,
naisia, sinkkuja tai sidottuja..  :Smiley


tervetuloa joukkoon... kiva tietää etten ole ainut maailmassa jonka maailma on juuri tuollainen kuin kirjoitit.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 12.03.2007 22:18:19 »


Nykyään olen aina se jätkäporukan yksi pakollinen nainen.
En ujostele miesten seurassa yhtään niin paljon kun naisten...
Toivon kovasti, että oppisin joskus tulemaan hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa,
minusta tuntuu että ne pitävät minua hirveen helposti uhkana, koska minulla on
flirttaileva tyyli kommunoikoida KAIKKIEN ihmisten kanssa, olivatpa ne miehiä,
naisia, sinkkuja tai sidottuja..  :Smiley

Sama täällä!
Olen miettinyt, että koska niin harva nainen uskaltautuu tähän
meidän porukkaan mukaan, että käyttäydynköhän minä tietämättäni
jotenkin kuin haaremin omistaja
ja teen lähestymisen/mukana pysymisen hankalaksi heille
vai käyttäytyvätkö he jotenkin kuin valloittajat vai molempia? idiot2

Tosin kyllä hyvin usein, kun joku "uusi" nainen on pyrkimässä
porukoihimme, niin yhteyden pito katkeaa pian heihin,
kun siellä aina tahtoo tulla jotain kummia
selkään puukottamis-yrityksiä ja takana puhumisia. idiot2

Johtuuko se sitten siitä, että vaikka miehet ystäväpiirissämme ovat
hurjan komeita, niin osa on homoseksuaaleja
ja varsin akkamaisia sellaisia..  Grin 2funny

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 12.03.2007 22:20:14 »

En liiku porukoissa.. paitsi bisneksissä, samanmielisten naisten/ miesten kanssa joiden intressi ei ole flirtti tai puukkoleikki.  Wink Lisäksi en jaksa vaivautua olemaan kamalan naisellinen ja leikkimään oikein suhdeleikkejäkään enää.. jaa-a.. varmaan sama tyyli maailmassa kuin täällä, haastan ammatillisesti tai älyllisesti.. mutta sanoipa eräs juristi nauttivansa älystäni ja huumoristani ja että miehet pitäisi sellaisesta?
« Viimeksi muokattu: 12.03.2007 22:27:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #18 : 12.03.2007 22:31:48 »


Nykyään olen aina se jätkäporukan yksi pakollinen nainen.
En ujostele miesten seurassa yhtään niin paljon kun naisten...
Toivon kovasti, että oppisin joskus tulemaan hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa,
minusta tuntuu että ne pitävät minua hirveen helposti uhkana, koska minulla on
flirttaileva tyyli kommunoikoida KAIKKIEN ihmisten kanssa, olivatpa ne miehiä,
naisia, sinkkuja tai sidottuja..  :Smiley

Sama täällä!
Olen miettinyt, että koska niin harva nainen uskaltautuu tähän
meidän porukkaan mukaan, että käyttäydynköhän minä tietämättäni
jotenkin kuin haaremin omistaja
ja teen lähestymisen/mukana pysymisen hankalaksi heille
vai käyttäytyvätkö he jotenkin kuin valloittajat vai molempia? idiot2


sama täällä... ja luulen että se on vain itsevarmuutta ja luontaista sosiaalisuutta... toisaalta tiedän yhden  Grin naisen, joka on vielä enemmän kuningatar-mehiläinen, ja minä taasen en voi sietää häntä!  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 12.03.2007 22:46:52 »


sama täällä... ja luulen että se on vain itsevarmuutta ja luontaista sosiaalisuutta... toisaalta tiedän yhden  Grin naisen, joka on vielä enemmän kuningatar-mehiläinen, ja minä taasen en voi sietää häntä!  Grin

LOL!! Grin 2funny
Täytyy alkaa tarkkailemaan itseäni,
miten minä käyttäydyn tietämättäni tässä hunajan tuotannossa.. Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 12.03.2007 22:52:06 »

Minä taas en ole mikään kuningatar-mehiläinen, käyttäydyn poikaporukassa rennosti ja olen aika hiljainenkin ja ne antavat minun olla sellainen, tietävät etten liikoja hölise.

Sitten kun tulee muita naisia kuvioon, ne ottavat automaattisesti sen naisen paikan ja minä pysyn jätkänä ja tuntuu, että ne naiset eivät ymmärrä tyyliäni, sitä etten ole suuna päänä juoruamassa ja hölöttämässä ja sanomassa kaikesta "ai kauhee! aikun ihanaa kangasta! tms."..

Sitten tulee vähän ulkopuolinen olo.

Onneksi kuitenkin ajan kanssa osaan tutustua myös naisiin ja antaa niille sen kuvan itsestäni, minkälainen olen. Kaikennäköset kanat saa kyllä mielellään pysyä kaukana musta. Mutta kyllä minäkin tarvitsen joskus lämpöä ja huomiota sellaiselta kuningatar-mehiläiseltä, ihan yhtä paljon kun muutkin jätkät.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 12.03.2007 22:53:37 »

Nyt ei meinaa muistaa.. jumalatar oli kyllä yksi sana millä "jätkät" kutsuivat.. anteeksi, papitar.. vai oliko se joku lehtijuttu..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 12.03.2007 23:32:52 »

Esim. muut naiset suurimmaksi osaksi
(elleivät ole sitten ole tasapainoisia naiseutensa kanssa tai sitten bi-seksuaaleja)
eivät voi sietää minua,
eivätkä halua sanoa edes ensimmäistä sanaakaan minulle,
kun olen jo ns. "mustalla listalla".

Se on katsos varmasti se kateus, miksi monet naiset käyttäytyvät sinua kohtaan niin...  Wink

Lainaus
Uskoisin myös, vailla henk.koht. kokemusta,
että raskaus ja äitiys on yksi voimakkaimmista
naiseuden kokemuksista. Smiley

Tuo on kyllä niin totta!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 13.03.2007 00:56:07 »

Lainaus
Nykyään olen aina se jätkäporukan yksi pakollinen nainen.
En ujostele miesten seurassa yhtään niin paljon kun naisten...
Toivon kovasti, että oppisin joskus tulemaan hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa,
minusta tuntuu että ne pitävät minua hirveen helposti uhkana, koska minulla on
flirttaileva tyyli kommunoikoida KAIKKIEN ihmisten kanssa, olivatpa ne miehiä,
naisia, sinkkuja tai sidottuja..

Samma här! Mie puhun kanssa flirttailevaan tyyliin, kun innostun puhumaan ja elehdin hyvin paljon. Samoin olen sen suhteen suorasukainen, että saatan pamauttaa jollekulle ventovieraalle miehelle, että "ai kun sulla on kivat silmät" - ja mie todellakin tarkoitan VAIN sitä, että hänellä on kivat silmät, se ei ole iskurepliikki! Grin Kyllä mie sanon suoraan, jos kiinnostaa! Grin Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 13.03.2007 16:29:53 »

Pitäsköhän flirttailla tms.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #25 : 13.03.2007 17:40:17 »

Upeita vastauksia!! smitten
..näin sitten pitkästä aikaa vanhan lapsuudenystäväni (tunnettu n.25vuotta).Ja taas hän oli se fem ja minä mask. Nauroi kun huomasi että mulla olikin jalassa 5 cm korot (yleensä raahustan maihareilla Smiley) ja kysyi että meinasinko naiseksi alkaa  Grin.

Oikeesti tää on vaikeeta..ruumiillisesti olen epäilemättä nainen-kiitos mummon geenien Smiley, silti oon kans aina se jätkäporukan ainoa munaton 2funny. Sanoivat, että on hauskaa kun joku sanoo suoraan mitä miettii, ei pelaa tai pelleile, mutta kun laitan "naiseuden" peliin, niin sitten ne on kuulemma hiljaa kunnioituksesta uglystupid2
En vaan tiedä tekeväni mitään eri lailla  Undecided

Sama juttu vuosia sitten kun opiskelin toisella paikkakunnalla ja raahasin mukanani sillosen avoni bileisiin, tyrmistyi yksi lapsuuden ystävä ihan täysin-tajus kuulemma vasta sillon et oon nainen 2funny

Muksuna kisasin myös täysillä poikia vastaan-yleensä voittaen, oli kyse sitten katolta hyppäämisestä tai kuka kiipee korkeimmalle puuhun Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 13.03.2007 21:00:13 »


Muksuna kisasin myös täysillä poikia vastaan-yleensä voittaen, oli kyse sitten katolta hyppäämisestä tai kuka kiipee korkeimmalle puuhun Grin

Minua harmitti pienenä, että minulla ei ollut pippeliä,
kuten pojilla, jotka pystyivät pissaamaan niin pitkälle,
mutta setäni lohdutti minua,
että älä huolehdi, kunhan kasvat isoksi, niin saat niitä monta,
enemmän kuin pojat..   Cheesy Grin 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #27 : 14.03.2007 10:44:39 »

Ihan tuo Asterix´n viimeinen kommentti  2funny repesin täällä ja tuo kissa katsoo nyt kuin hölmöä  2funny  2funny  2funny
Naisellisuus on mielestäni just niin monimuotoinen, kuin on naisia maan päällä  Smiley jokainen toteuttaa kuitenkin itseään omalla tavallaan ja peilaa sisintään vaatteissa, koruissa, käyttäytymisessä yms.
Perusohjeena (jos saa antaa...?) vois pitää hyvää, suoraselkäistä ryhtiä teet mitä vaan. Varsinkin jos käytät korkeita kenkiä... unohtamatta,jotta kävellessä tulisi jalkojenkin ojentua, eikä harppoa polvet koukussa peffa pitkällä  Shocked
Äityiden vaikutuksesta naisellisuuteen...hmmm... no, lantio levis ainakin ja sain rinnat  2funny muutoin en kyllä koe kauhean naiselliseksi raskautta ylipäätänsä ja yövalvomisia, maidon-/pulautuksentuoksua, kakkavaippoja ja soseiden tekoa...  buck2 hui, meni kylmät väreet! Mutta nuo onneksi olivat ohi kiitäviä hetkiä, muistot kultaa  angel ja eipä noita lapsukaisia poiskaan antais tai jättäis tekemättä, jos uudestaan sais valita  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #28 : 14.03.2007 20:11:46 »

Sitten kun tulee muita naisia kuvioon, ne ottavat automaattisesti sen naisen paikan ja minä pysyn jätkänä ja tuntuu, että ne naiset eivät ymmärrä tyyliäni, sitä etten ole suuna päänä juoruamassa ja hölöttämässä ja sanomassa kaikesta "ai kauhee! aikun ihanaa kangasta! tms."..

Eikös sullakin ollut Kauris nousevana, vai oliko se kuu? Smiley Kuulosti nimittäin melkoisen tutulle tuo teksti. Grin Myös AthaMaarit on nousu-Kauris. Itselläni tosin ei juuri taida olla flirttailevaa tyyliä edes silloin kun sellaista kaipaisin - näkisin, että se puoli liittyy ainakin AthaMaaritin tapauksessa enemmän Oinas-aurinkoon. Lapsena leikin yhtä usein poikien kuin tyttöjenkin kanssa (ellen useamminkin), kiipeiltiin puissa ja rakenneltiin majoja - mullahan on Venus Oinaassa ja muutenkin kasautuma siellä ykköshuoneessa, ei niin naisellista.

Olen Jaspiksen kanssa samaa mieltä, että ryhti on tärkeää. Oli sitten minkänäköinen tai -kokoinen tahansa, ylpeänä kun kantaa kroppansa, niin se näyttää hyvältä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Irish
Vieras
« Vastaus #29 : 14.03.2007 20:44:58 »

Eikös sullakin ollut Kauris nousevana, vai oliko se kuu? Smiley Kuulosti nimittäin melkoisen tutulle tuo teksti. Grin Myös AthaMaarit on nousu-Kauris. Itselläni tosin ei juuri taida olla flirttailevaa tyyliä edes silloin kun sellaista kaipaisin - näkisin, että se puoli liittyy ainakin AthaMaaritin tapauksessa enemmän Oinas-aurinkoon. Lapsena leikin yhtä usein poikien kuin tyttöjenkin kanssa (ellen useamminkin), kiipeiltiin puissa ja rakenneltiin majoja - mullahan on Venus Oinaassa ja muutenkin kasautuma siellä ykköshuoneessa, ei niin naisellista.

Juu. Flirttityttöjätkä-energiani (siis eli yhtä sekavat kuin miltä tuo sanankin kuulostaa),
ovat muovautuneet seuraavanlaisesta ihme-kombinaatiosta:
 aurinko mars merkurius Kaksosissa  askendentti Jouskarissa kuu Kauriissa  venus Oinaassa...

Olen siis tosi flirtti melko useinkin, mutta sitten taas asiallisen vaatimaton perusjätkä.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: