Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Positiivinen ja negatiivinen ohjelmointi  (Luettu 5999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 25.02.2007 18:58:28 »

Tiedätte varmaan tämän jutun, miten ihminen voi ohjelmoida elämänsä negatiivisella tai positiivisella tavalla, ja erityisesti vanhempi polvi ajattelee rajallisten mahdollisuuksien kautta. Pelko, syyllistys ja palkkapussi. Sitten on tämä toinen ajattelu, missä voidaan aina saada uusia mahdollisuuksia, aina kasvavaa vaurautta ja jos yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa.

Olin unohtanut miten vankasti negatiivinen ohjelmointi elää joissain ihmisissä, kun minulle tuputetaan erästä yritystä mitä en tahdo johtaa, varsinkaan jos en elä tässä maassa. Minulla on pari muuta bisnestä, joista toinen/molemmat tuottaa muutaman vuoden sisällä toivottavasti hyviä tuloksia, ja olen nähnyt miten muut siinä menestyvät. Niin että jos jokin outo voima ei estä, hyvin pitäisi mennä. Ja saan aina joka tapauksessa muita töitä, mutta jos en halua tehdä tiettyä juttua, olen kuulema heittopussi. Jos en halua olla yrittäjä tietyllä alalla, en halua. Toinen juttu on myös se, että miten kuvitellaan uhkailun ja pelottelun olevan puoleensavetävää? Keppi ja porkkana.

Ihmettelen, miksi negatiivinen ohjelmointi on isälläni niin tiukassa. Äitini ajattelee hieman samalla tavalla, ei ihan.  rapu

-aina ajattelee kaiken pahimman mukaan
-aina syyllistää ja kritisoi eikä näe henkisiä opetuksia
-aina pelko ja ennen myös uhkailu
-muiden pitäisi aina tehdä ne asiat, mistä hän tietää tiedotusvälineiden kautta mutta ei itse tee, tai sitten olla juuri samasta kiinnostunut kuin hän
-vieraan pelko ja rasismi kuuluvat tähän, eli rajalliset resurssit mitä "ne tulevat meiltä viemään"
-sitten jos ei kestetä, juodaan tai aina syyllistetään muita  kalat
-pikkuasioista suuttuminen ja "sillä vähällä eläkkeellä kituuttaminen" minkä valtio maksoi, mutta syytetään muita jos pelataan rahalla tai muut on juppeja tms.

Siis tuollaista on se kun EI uskota että kaikkeus on rajaton ja aina ovet aukeavat yhä parempiin tilaisuuksiin, ja että ihmistä johdetaan oikeisiin paikkoihin ja tilanteisiin.

Mitä ajattelette ja mitä kokemuksia teillä on tästä - myönteisessä mielessä. Aihetta olen käsitellyt ainakin itse täällä aiemmin.
  Cool  Kiss angel  jousimies
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 19:13:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2007 19:33:12 »

Niin, ainakin kun en halua tehdä 12 tuntia päivässä töitä, en halua tuolle alalle pomoksi. Ne muut firmat vievät pari-kolme tuntia viikossa tai hieman enemmän töiden ohella, jos tahdon.

Esim Joseph Murphyn Alitajunta-kirjoissa lukee tästä, että ohjelmoimalla itsensä joku pystyi elämään oikein mukavaa elämää tehden vain muutaman tunnin töitä viikossa. Se olis oikeeen mukava tavoite.

Ja kun Luoja vielä haluaa vaurauttamme? Eikö.  coolsmiley

En ole koskaan ajatellut että mahdollisuuteni olisivat sidotut tiettyyn kuntaan, työaikaan, firmaan tai maahan? Päinvastoin sanotaan, että mitä enemmän yrittää elää ulkoa ohjatusti, sitä heikommat mahikset on todella hyvään elämään.  Wink
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 19:36:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2007 19:41:36 »

Ja saavat sen tyyppisiä tuloksia. Se mitä ohjelmoi, toteutuu, sanotaan alitajunnasta.  Wink "Ei voi onnistua, huonosti menee" - silloin ei uskalla jalallaan ulos astua.  :Smiley Cool Miksi esim on oletuksena, että jos minä en jatka tiettyä firmaa, kukaan muu ei jatka tai että en voisi jatkaa siellä tai heti kun tarvitsen, löydän sen tai muun alan töitä täältä tai muualta? Kun aina olen saanut todella halutessani. 

Jos tuosta henkilöstä puhutaan, miksi hänen virkansa oli niin hieno, mutta minä olisin vain "heittopussi" työntekijänä.. en oikein käsitä. Mikään työsuorituskaan ei ole kelvannut ellei häntä ihailla. Onko kyse tosiaan siitä, että ego toimii näin? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 20:03:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 27.02.2007 23:26:22 »

Positiivista ohjelmointia tulee tietyssä määrin ylläpitää ja samoin ajatteleva seura auttaa! Tulee hauska matka Ruotsiin kesällä!  angel

En muuten ollut joutunut tekemään mitään aarrekarttoja asioille, silti sain pari aika kallista kalustetta/ konetta tänään, osin itse maksettuja ja eräältä suunnalta hyviä uutisia.  angel
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 23:30:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2007 19:18:27 »

Onko teillä muilla muuten esimerkkejä siitä, miten positiivinen ajattelu saa tuloksia, tai miten olette omalla ajattelulla päässeet kiperästä tilanteesta eteenpäin?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 02.03.2007 23:38:38 »

Mun mielesta Nikki vastasi tosi hienosti toisella topicilla-"pitaa oppia loytamaan piikeista ruusuja"-eli jokaisessa negatiivisessa kokemuksessa on aina positiivista-muuttakaa elamanasennetta!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2007 17:51:33 »

Mitens elämänhallinnan tasolla? Että koskaan mikään ei voi vetäistä mattoa jalkojen alta tosissaan?  :Smiley Aina 2-3 mahdollisuutta ja varasuunnitelmaa?

Tänään pyydän
itselleni innostusta
ja innoitusta.
Haluan tuntea olevani
todella elossa!
« Viimeksi muokattu: 03.03.2007 18:52:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 05.03.2007 21:37:00 »

Huomasin tämän asian taas tuossa viikonloppuna. Siis miten olennaista on kerran oppia tämä rajaton ajattelu, ja olla sentyyppisessä seurassa. Sitä ei välttämättä kaikki opi, vanha koira ei opi. Tuossa seurassa oli HAUSKAA, nuorekasta, ei tietoakaan peloista, rajoista, uhkailuista, ja se kilpailu oli kuitenkin yhteishengessä tapahtuvaa.

Olin itse vähän tyytymätön johonkin tilanteeseen, mutta positiivisesti ajatteleva seura nosti taas tunnelmaa ja kaikki olikin varsin ok. Minua myös muistutettiin hauskan pitämisestä, ja sehän joukkarille sopii. Hip hei. Sitä ei kalaisäni erityisesti korosta, on jotenkin NIIN jämähtänyttä se ajattelu. No mutta laitoin synttärionnittelun hänelle kuitenkin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #8 : 06.03.2007 00:05:31 »

Kaikissa meissä on sisäänrakennettu ohjelmointi, jota voi halutessaan, tilanteesta riippuen luonnehtia positiiviseksi tai negatiiviseksi, mutta joka, yhtä kaikki, on väline tarpeidemme tyydyttämiseksi.

Sen muuttamisessa on oleellista;
tuntea tarpeensa,
tunnustaa ohjelmoinnin palvelleen wanhoja tarpeita hyvin,
tunnistaa uudet tarpeet, ja valita niitä tyydyttävä ohjelmointi.

Mikään ohjelmointi ei ole ollut turha silloin, kun sitä on tarvinnut, mutta olosuhteiden, tarpeiden, kaikkeuden muutoksessa kaikki on tarpeen aina välillä päivittää.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: