Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 2006  (Luettu 19174 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« Vastaus #15 : 27.12.2005 12:01:36 »

Kissalla on terävämmät kynnet kuin koiralla Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #16 : 27.12.2005 13:09:42 »

Kyllä me kissat sitten pärjätään Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 27.12.2005 13:28:11 »

Terve,

olen tutkaillut ensi vuoden efimeridejä melko tarkasti. (Olen niin koukussa astrologiaan, että efimeridit ovat minulla jopa vessalukemistona  Grin).

Yleisesti ottaen kannattaa tutkailla noiden hitaiden planeettojen sijaintia eläinradalla, sanotaanko Jupiteria ja sitä kaukaisempia.

Eli Jupiter vaeltelee Skorpionissa, siirtyy marraskuussa -06 Jousimieheen
Saturnus Leijonassa koko vuoden
Uranus Kaloissa asteiden 7 ja 13 välillä
Neptunus Vesimiehessä asteissa 15-19
Pluto Jousimiehessä asteissa 24-26

Jupiter katsotaan perinteisesti onnekkaaksi planeetaksi ja onnenpotkuja pitäisi tulla Skorpionin lisäksi vesi -ja maamerkeille ehkä Härkää lukuunottamatta.

Saturnusta taas ei pidetä niin onnekkaana ja asiat voivat tökkiä pahemman kerran Leijonilla ja muilla, joilla on kiinteissä merkeissä jotain tärkeää, mutta vastuu ja työasiat voivat painottua positiivisella tavalla Oinailla ja Jousimiehillä (joihin Pluto ei vielä/enää vaikuta), ehkä myös ilmamerkkien edustajilla Vesimiestä lukuunottamatta. Vesimiesten päätä taas sekoittaa sekä Saturnus että Neptunus, etenkin jos Aurinko osuu juuri noiden kriittisten asteiden väliin, mitkä tuossa yllä on mainittu.

Muuttuvan laadun edustajat (Kalat, Kaksoset, Neitsyet, Jousimiehet) saavat tuta nahoissaan Uranuksen yllättäviä tuulahduksia, mikäli Aurinko tai vaikkapa Kuu osuu asteiden 7-13 väliin syntymäkartalla. Tuulahdukset ovat miellyttävämpiä vesi -ja maamerkkien edustajille Neitsyttä ja Kaloja lukuunottamatta, tosin Kalat saattavat kokea yhtymän ihan positiivisenakin, mutta hyvin hektisenä transiittina.

Ne Jousimiehet, jotka ovat syntyneet merkkinsä loppupuolella, saavat elämänsä kyytiä Pluton armottomassa otteessa, joka ei juuri kenenkään egoja säästele. Samaa kyytiä saavat oppositiomerkin Kaksosten loppupuolella syntyneet henkilöt, ehkä myös neliömerkkien Neitsyen ja Kalojen edustajat. Leijonan ja Oinaan loppupuolella syntyneet sen sijaan saavat Plutosta tujakkaa potkua elämäänsä, samoin ehkä Vaa'at ja Vesimiehet, mutta vähän huomaamattomammin.

Härillä hiertää sekä Saturnus Leijonassa, Jupiter Skorpionissa sekä Neptunus Vesimiehessä. Tämä sama kombinaatio kiusaa myös Leijonia ja Vesimiehiä. Tästä tulee mieleen haaveiden ja todellisuuden välinen ristiriita, joiden teemojen kanssa nämä merkit ehkä joutuvat taiteilemaan ensi vuoden aikana.

Itse olen Kaksonen Aurinkomerkiltäni ja ko taivaankappale sijaitsee 13° Kaksosissa. Uranus tulee siis vaikuttamaan elämääni tekemällä neliötä Aurinkoon Kalojen merkistä. Muuten minulla onkin harvinaisen transiittiköyhä vuosi tiedossa. Härkä-kuulle tulee jonkin verran painetta, mutta ei mielestäni mitään sellaista, mistä en selviäisi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #18 : 27.12.2005 13:51:04 »

Lueskelin tuolla astro.comissa vuoden 2006 tapahtumia ja ainakin ymmärsin,että vuodesta pitäisi tulla hyvin haastava meikäläiselle! santa_shocked santa_rolleyes
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 28.12.2005 11:53:32 »

Hei Mailis,

kaikkia transiitteja kannattaa tietenkin tarkkailla. Auringolle, Kuulle ja akseleille ja muille henkilökohtaisille planeetoille osuvat transiitit ovat tärkeimpiä, mutta esim. Saturnuksen, Uranuksen, Neptunuksen ja Pluton kulmat itseensä ovat myös huomionarvoisia.

Omalla kohdallani olen huomannut solmuille osuvat transiitit merkittäviksi, jos kyseessä on yhtymä tai oppositio. Uranuksen neliötä noususolmulle kannattaa pitää tietenkin silmällä, ehkä se tuo mukanaan yllättävän ja kohtalonomaisen käänteen, tai jotain.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 28.12.2005 12:53:38 »

Siis ymmärsinkö oikein, Jupiter ja Pluto ovat Leijonassa?

No Saturnus tulee yhtymään Jupiterin kanssa vuoden 2006 aikana, efimerideistä kun katsoin, niin syksyllä. Plutoa se ei ehdi saavuttaa. Sen sijaan sinulla on parhaillaan jo päällä Pluton kolmio itseensä, mikä taatusti aiheuttaa muutospainetta. Koska kyseessä on kuitenkin kolmio, niin muutos voi olla hallittu vaikka olisikin voimallinen. Eli hallitset muutosvoimat etkä joudu välttämättä kauheisiin kurimuksiin, kuten esim. neliöiden kohdalla voi käydä.

Itse en tarkkaile muita transiitteja huoneiden kärkiin kuin yhtymiä, paitsi silloin kun kyseessä on AC-DC-linja tai MC-IC -linja.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2005 12:56:23 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 28.12.2005 13:31:44 »

Hei Mailis,

Pluto neliö Aurinko tulee sinulla tarkaksi vasta 2007-2008, vaikka aika lähellähän tuo neliö on jo nyt. Oma kokemukseni on, että vaikutukset tuntuvat selvästi jo pari astetta ennen varsinaisia ohituksia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #22 : 28.12.2005 14:27:07 »

Upeeta luettavaa! smitten :smitten:Kiva kuulla et koirat saa heiluttaa häntää oikeen urakalla ja tietysti "räksyttää" ens vuonna. Cheesy Kiitos! angel

Hyvää vuoden 2006 odotusta kaikille astroilijoille ym. kanssaihmisille!

Pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!Rakastakaa


rittis
koira itsekin Cheesy Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 28.12.2005 15:49:23 »

Hei Mailis,

jos Aurinkosi sijaitsee ykköshuoneessa, niin tulossa saattaa olla sen luokan persoonan muutos, että ulkopuolisetkin sen huomaa. Jos sinulla on ollut ns. "luurankoja kaapissa" tai  käyttämättömiä voimavaroja, saatat ottaa koko arsenaalin käyttöön tai harrastaa "kaapin siivousta", mikä voi sitten ulkopuolisia hämmentää. Pluton haastavien aspektien yhteydessä kannattaa varautua sitten mahdollisiin konflikteihin muiden kanssa.

Katsoin vähän karttaasi, ja pistin merkille MC:si sijainnin Jousimiehessä. Plutohan nököttää käytännössä juuri nyt sen päällä, joten jos työrintamalla tapahtuu, niin en yhtään ihmettele. Pluto MC:llä ei ole huono asia, mutta siinäkin joutuu melko jämerästi ottamaan valtaa, ehkä raha-asiat tulevat poikkeuksellisesti esille ja muutospaineita tietenkin on. Kyseessä voi olla ulkoinen tai sisäinen muutos. Jos kyseessä on ulkoinen, voit vaihtaa työpaikkaa - jopa maata, koska MC:si on Jousimiehessä tai työpaikallasi tehdään suuria muutoksia yleisessä organisaatiossa. Sisäisellä tasolla voit yksinkertaisesti vain tehdä asennemuutoksen työtä koskien.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #24 : 28.12.2005 20:27:45 »

Taasko härät saavat takkiinsa? Lilliä vapaasti lainaten : "härillä hiertää saturnus leijonassa, jupiter skorpionissa ja neptunus vesimiehessä". Ja jupiter tuo onnenpotkuja vesi- ja maamerkeille, paitsi ehkä ei härille.... Jo vain.

2005 on ollut minulle todellinen tuskien taival, tai 2003 alkaneen aavikkovaellukseni raskain jakso. Nyt on alkamassa kolmas vuosi celibaatissa. Eron myötä meni aivan koko elämä uusiksi. Kaverit ja rahat menivät, uusi työ tuli työttömyyden kautta jne.

Työelämässä on tapahtunut minulle sellaisia juttuja että saa aika pahasti hiertää planeetat etten olisi tilanteeseeni tyytyväinen vuonna 2006... Tällä sivustolla ollut aurinkomerkkikohtainen horoskoppi vuodelle 2005 osuivat ainakin mun elämässä aika nappiin. Siis ihan niin että pelottaa koska pidin päiväkirjaa ja esim. just ne jaksot (päivälleen) jolloin venus "vaikuttaa positiivisesti rakkauselämään" olivat täyttä tuskaa koska rakkauselämää ei ole. Mutta onneksi muuten en kiinnitä sinkkuuteeni sellaista huomiota. Ja arvatkaa tuntuuko hyvältä kun Seppo kirjoitti että vain aniharva sarvipää pääsee nauttimaan menestyksestä työelämässä. Mun mittapuulla saavutin nimittäin 2005 aikana jotain suurta. Ja uskokaa, minulla on ollut tosi pahoja kokemuksia työelämässä!

Luin just jotain naistenlehtihoroa vuodelle 06 ja ihan naurattaa "onhan sulla niin paljon rahaa säästössä että voit hypätä johonkin hullunrohkeaan". Niin että jos nyt käviskin niin että pahassa vinkkelissä olevat planeetat kiusaisivat ja jättäisivät onnenpotkut mun osalta pois, no hätä. Rahaahan on säästössä, ei vaan likviidiä... ei vaan, olen niin onnellinen koska mulla on unelmatyö joten en nyt jaksa murehtia pahoista taivaankappaleista.  Smiley Ja hullunrohkeaan en hyppää raha-asioissa koska ne pitää nyt saada uuden työn myötä pois kuralta.
 
Mutta miten se muuten on niin että huonoista kokemuksista huolimatta jatkoin aina vaan unelmatyön etsimistä kun taas miesrintamalla olen mennyt yhdestä erosta ihan lukkoon?? Työelämässä tuli takkiin reippaasti : työnantajat eivät arvostaneet koulutustani, pomot alati vaihtuvia  uglystupid2 ja aina syytettiin jotain toista tai olosuhteita, olin pätkätyöläinen, olin pimeänä työvoimana, en saanut opiskeluaikoina kesätöitä tai harjoittelupaikkaa, oikeestaan koko ajan oli joitan vastarintaa. Olen lähettänyt kasapäin hakemuksia, on ollut työttömiä jaksoja olen käynyt kaiken maailman työnhakuvalmennukset jne. Silti mä vaan reippaana ajattelin että pannaan vielä tää yksi hakemus menemään... Joku vois sanoo että se on ihme, koska nyt mulla ei ole mitään valitettavaa ja ne entiset työnantajani ovat ihan oikeesti olleet p... Sen sijaan en oikeen jaksa uskoa ihmeisiin mitä tulee rakkauselämääni. Eron jälkeen en ole käynyt kertaakaan deittaamassa ja voin sanoa että vieläkin tuntuu ihan mahdottomalta aloittaa seurustelu  Undecided Tai mennä baariin pokaamaan? Ja kun ei valtio järkkää ilmaisia valmennuskursseja parinhakuun niin täällä mää kökötän. Kantsis muuten järkätä niin syntyis ehkä enemmän lapsia  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 30.12.2005 14:03:22 »

Gebardi pyyteli tulkintaa vuodelle 2006, ja tässä sitä tulee.

Tämä henkilö on Au Kalat, nouseva Vesimies ja Kuu-Jousimies, MC on niin ikään Jousimiehessä. Mitä Pluton yhtymälle MC:hen tulee, sama tulkinta pätee sinulle, mitä tuossa aikaisemmin Mailikselle kirjoitin. Sinulla on tosin jo tämä transiitti mennyt hieman ohitse, joten voisit kertoa kohtalontovereille, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Tämän lisäksi sinulla on ollut päällä Uranuksen neliö Kuulle, joka astro.comin mukaan aiheuttaa tiettyä sekoilua. Kotiin liittyvät asiat ovat voineet olla tapetilla (tarkoittaa usein muuttoa) tai olet ollut erityisen ärtyisä, kiireinen ja jopa onnettomuusaltis. Tulevana vuonna Uranus saavuttaa ykköshuoneen Auringon ja sähköinen meininki senkun jatkuu. Pluto MC:llä on saattanut pikkuhiljaa muokata ajatusmaailmaasi työstä uusiksi ja nyt saatat repäistä oikein kunnolla. Ehkä mielesi tekee mennä uudestaan koulun penkille, aloittaa jotain uutta (kuten perustaa perhe tai vaihtaa ammattia), tehdä irtiotto.

Kun olen tuttava -ja sukulais-Kaloja seurannut, joilla Uranustransiitti on jo ohitse, niin yksi esim. möi asunnon ja muutti vuokralle rakentaen samalla taloa ja vaihtoi samassa syssyssä vielä työpaikkaakin kahdesti. Menossa oli mukana juuri vaipoista vieroitettu lapsi.  Kaikki tämä tapahtui n. vuoden sisällä. Toinen (veljeni) sai kaksi lasta lyhyen ajan sisällä. Pojat ovat syntyneet peräkkäisinä vuosina.

Jupiter Skorpionista on edullisessa asemassa Aurinkoon, joten mahdollisissa uudistussuunnitelmissa on mukana aimo annos optimismia ja itseluottamusta. Jupiter tekee niin ikään edullista kulmaa Merkuriukseen, joten tiedossa voisi olla optimismin lisäksi ihan hyvää suunnitelmallisuutta ja idealismia. Saturnus Leijonasta taas on suotuisassa asemassa Kuuhun Jousimiehessä, joten se voi tuoda mukanaan järjellistä toimintaa, harkintaa ja kurinalaisuutta. Ei näytä kovin pahalta, sanoisin.

Terv. Lilli
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #26 : 30.12.2005 14:31:04 »

Suurkiitos, Lilli!

Kiva saada vähän jonkun toisen perspektiiviä asioihin. Tuota Kuun neliötä en ollut itse niinkään hokannut, olen ollut ehkä turhan keskittynyt Pluton yhtymään MC:lle. Tässä kommenttejani: Työrintamalla on kova haku ja etsintä päällä, vieläkin. Varmasti juuri tuo Uranuksen tuleva yhtymä Auringolle vielä tehostaa sitä tarvetta - ja koska en ole "mitään saanut aikaan", voi hyvinkin olla, että repäisy on paikallaan... sähköä ON ilmassa!

 pluto aspect_con keskitaivas oli samalla Pluton oppositio IC:lle. Ja sillä rintamalla siis kyllä tapahtui. Vanha ystävyyssuhde muuttui rakkaussuhteeksi, minun ja kahden tyttäreni luo muutti rakkaani, jolla on kolme lasta (emme tosin kaikki ole koossa koko aikaa). Tämä sopinee myös tuohon Uranuksen neliöön Kuullekin? Tavallaan uusi perhe on nyt perustettu. Oma koti koki tietyn myllerryksen miehen muuton myötä ja hänen mukanaan tuli ihana "toinen koti", kesämökki - viihdymme siellä erinomaisesti  myös näin talvella (myös nyt Uutena Vuotena). Onnettomuuksilta olen (onneksi) tainnut välttyä.

Positiivinen Jupiter, yes! Tämä rauhoittaa hieman levotonta mieltäni. Yritän siis kaiken sähköisyyden ja menneen "Pluto-koskenlaskun" siivin ottaa riemun tästä irti. Optimismi on normaaliolotilani, joka hieman ehkä välillä häiriintyi, mutta yritänpä saada siitä siis taas kunnolla otteen ja mikä parasta, suunnitelmallisuuden kera. Ja otan vastaan kiitollisuudella myös Saturnuksen; järki ja harkinta ei todella ole pahitteeksi, tuo hyvän lisän "actionin" kylkeen.

Vielä kerran, kiitos Lilli. Ja hyvää Uutta Vuotta kaikille.

edit: piti vielä sanomani, että tuon Pluto yhtymä MC:n aikana tapahtui muutoksia myös nykyisessä työpaikassani melkoisesti, joten sekin tuohon transiittiin sopinee.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2005 14:33:43 kirjoittanut Gebardi » tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 02.01.2006 19:22:58 »

jos Aurinkosi sijaitsee ykköshuoneessa, niin tulossa saattaa olla sen luokan persoonan muutos, että ulkopuolisetkin sen huomaa. Jos sinulla on ollut ns. "luurankoja kaapissa" tai  käyttämättömiä voimavaroja, saatat ottaa koko arsenaalin käyttöön tai harrastaa "kaapin siivousta", mikä voi sitten ulkopuolisia hämmentää. Pluton haastavien aspektien yhteydessä kannattaa varautua sitten mahdollisiin konflikteihin muiden kanssa.

Tuo kuullostaa kovin tutulta.... vaikka tässä taisikin olla kyse radix-kartasta, vai mitä?

Mulla on AP-kartalla  aurinko 1. huoneessa ja tr. Pluto siirtyi juuri radix-kartan 1. huoneeseen 19.12.2005..
tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #28 : 02.01.2006 23:32:35 »

Luulisin, että pitäisi olla helppo vuosi tulossa skorpioneille mutta jo nyt on sellainen fiilinki kuin olisin myöhästynyt jostain junasta. Undecided
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #29 : 02.01.2006 23:48:38 »

Ei oo todellista Corvus kiitos laitoit sanat suuhuni, en olis itte voinu keksiä parempaa vertauskuvaa ilmaseen tän hetken tunnelmia.

Toivon vaan etten jää sen seuraavan alle...  Lips Sealed  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: