Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: puhelinkeskustelu  (Luettu 5647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 26.02.2007 18:33:02 »


tälläisen unen tulkinta-apua jos saisi;

Puhelin soi, vastasin ja ääni oli kuin pikkulapsen ääni, joka kertoi että hän on se senssipalstan mies jolle annoin puhelinnumeroni. Miehen ääni muuttui hyvin möreäksi ja hän puhui Turun murretta. Kysyin häneltä että oletkos Turkulainen ja niinhän hän vastasi että kyllä vaan.
Puheltiin muutakin, mutta tuo alku oli niin selvä!

Heh, senssipalstalta, voi hyssykät..... 2funny uglystupid2 2funny

tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 26.02.2007 18:58:36 »

Vaikuttaa siltä, että sulle on tiedossa kuumat treffit henkioppaasi kanssa.  Grin   Puhelut useimmiten tulkitaan oppaiden yhteydenotoksi.   Wink
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2007 19:31:37 »


ei ole henget puhuneet, tai siis oikeesti joo onhan ne ja ainakin kun asettuu kuulolle  Wink
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #3 : 27.02.2007 13:09:49 »

Voihan hitsi! Minä yritän pysyä poissa näiltä unisivuilta, koska uskon unien olevan jokaiselle henkilökohtainen. Nyt en vaan kykene vaikenemaan tällä kertaa, mutta älä missään tapauksessa usko mitään mitä kirjoitan. Vain sinä pystyt tulkitsemaan oman unesi. Esimerkiksi vain sinä tiedät mitä turkulaisuus sinulle merkitsee. Siksi en edes yritä tulkita sitä sinun puolestasi.

Kun sinulle soitetaan unessa, yleensä kyse on oppaiden ohjauksesta. Koska soittajan ääni oli alkuun lapsen ääni, kyseessä voi olla sisäinen lapsesi. Asiana voisi olla uusien näkökulmien löytäminen omassa elämässäsi. Jos sallit sisäisen lapsesi (eli sen rennon lapsekkaan hyvän tyypin joka jo olet) neuvoa sinua elämäsi valinnoissa, todennäköisesti saat aivan uusia elävöittäviä tuulia elämääsi. Vain sinä itse voit tietää mitä möreä miesääni merkitsee sinulle. Näin ulkopuolisena se voisi tarkoittaa sinun maskuliinista tai loogista puoltasi. Oikeastaan samaa kuin lapsen ääni, mutta aikuisen näkökulmasta. Jos sinulla on lapsia, tiedät kuinka ihanan suoraviivaisia ja viattomia he voivat olla. Tuo lapsenomainen viattomuus yhdistettynä aikuisen terveeseen loogiseen järkeilyyn olisi upea yhdistelmä. Vain sinä tiedät kumpaa puolta itsessäsi pitäisi sallia ja kehittää - sitten vaan sallit sen itsellesi.

No niin...nyt minä taas innostuin. Sorry! Unesi oli vaan niin ihana, etten kyennyt pitämään näppejäni erossa. Toivon sulle oikein leikkisiä päiviä elämääsi.    Wink
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 27.02.2007 17:35:47 »


Kiitos Small  smitten

Turkulaisuus ei merkitse mitään......ainakaan tietoisesti ja hyvä pointti tuo sisäinen lapsi, niin tietenkin.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #5 : 28.02.2007 14:54:24 »

Enpäs malta minäkään olla kertomatta omaa puhelinuntani. Olin juttelemassa joittenkin ihmisten kanssa kun kännykkäni alkoi soida, vastasin siihen vaikka se keskeyttikin juttuni toisten kanssa.
Velejni soitti ja hyvin iloisella äänellä kertoi ehtineensä kotiin ja odottelevat siellä josko minäkin tulisin syömään. Olin vähän ärtynyt että taasko sinne pitää mennä, mutten kai raaskinut veljeni hyvän tuulisuuden takia kieltäytyä.
 uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #6 : 28.02.2007 18:31:45 »


nää soittounet on vähä hankalia. Ajattelin tuossa omassa unessani että oliko tämä jokin toivevai mikä kumma.
Auringonkukka kun sun veljesi soitti mitä se sulle mielestäsi kertoo?
Syömään, siis henkistä vai jotain muuta....
Mua tuo minun Turkulaisuus se kyllä ihmetyttää....... uglystupid2
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #7 : 28.02.2007 18:46:45 »

Tjaah, se syöminen vois passata mun tapauksessa ihan molempiin, henkisen ruuan tarpeeseen (opiskeluni) tai sitten sivutyöhöni jota just aloittelen ja silti vielä jahkaan ja epäröin..Nyt kun mietin, niin haluan kuvitella että se mun veli ILOISESTI kutsui mut syömään tästä työn pöydästä.  Cheesy
Mun mies muuten vitsailee lähtevänsä ulkomaille kun menee Turkuun... Cheesy Grin Cheesy
Oisko sulla toivetta ulkomaanmatkasta?
Turkulaiset ei sitten saa loukkaantua!  Wink
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #8 : 28.02.2007 18:50:14 »


Mulla on toive ulkomaanmatkasta, rakastan matkustelua, mutta tuo pieni ongelma nimeltään raha hiukka kiusaa.
Tietty tapaan jonkun turkulaisen miehen.........jaa aika outoa.

Se ääni oli vaikuttava, ihanan möreä, seksikäs.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: