Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikiajan syntymäkartta.  (Luettu 27705 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cleo
Vieras
« Vastaus #15 : 23.10.2005 00:22:03 »

Heips!  Smiley
Tässä sitä tulkintaa nyt sitten tulee!
Eli:   Sinulla on askendantti Leijonassa, jossa myös Mars ja Jupiter, eli energiaa ja ihanteita sinusta löytyy aimo annos ja ensivaikutelma sinusta on lämmin, valoisa ja majesteettinenkin olitpa kuinka pieni/iso tahansa. Mahdollisesti hiuksesi ovat vaaleat, Mars voi tuoda myös punertavuutta, varsinkin partaan mies kun olet.

Kuu on Jousimiehessä ja viidennessä huoneessa, eli olet kotonasi hengen asioiden, yhteiskuntatieteiden, filosofian ja ulkomaiden/matkailun parissa, ja 5. huone kun on, niin ne tuottavat sinulle myös suurta huvia ja ovat osa luovuuttasi.

IC eli kodin huone on sosiaalisessa Vaa´assa, ja kotisi voi olla tyylikäs, haluat kotona rauhaa ja harmoniaa ja kutsut mielelläsi ystäviäsi kylään.

Aurinko on Ravussa, stelliumissa (=vähintään kolmen planeetan yhtymä) Saturnuksen, Pallaksen, Venuksen ja Merkuriuksen kanssa. 11. huoneessa, eli ihanteesi on toimia ja olla isomman yhteisön parissa ja palveluksessa, arvosi ovat tärkeitä, otat ne vakavasti (Saturnus) samoin kuin yhteisön tarpeet, ja voit olla huolehtija ja tiedonvälittäjä ryhmässäsi.(Venus ja Merkurius) Rapumerkkisenä suhtaudut näihin asioihin myös tunteellisesti, ja sinussa voi olla aimo annos jopa äitimäistä huolehtimista, samalla kun Satunus tekee sinusta myös jollain tapaa ankaran (sekä hyvässä että pahassa), mutta myös isällisen ja luotettavan.

Toisessa huoneessa Neitsyen merkissä sinulla on Kheiron, haavoittunut parantaja, eli parantaja parantajan merkissä.Kheiron on myös kuutiossa yllä mainittuun stelliumiin, eli luovasti voit toimia juuri vaihtoehtoisemmissa (11.huone) ryhmissä ja hoitomuodoissa saaden siitä myös tuloja. Samalla Kheiron on kuitenkin neliössä Uranukseen ja kvinkunssissa Oinas-MC:hen (ura, ihanteet), joten todennäköisesti 42 täytettyäsi tai n.50-vuotiaana nämä vaihtoehtoiset ryhmät, jotka ovat elämäsi henki ja veri, ovat tavallaan sysänneet sinut siihen, tai "tavanomaisemmat" arvot ovat käyneet sen verta tyhjiksi, ettei sinulle ole jäänyt muuta vaihtoehtoa. (muuten tuo Kheiron-Uranus kontakti liittyy hermoihin ja hermoratoihin, eli akupunktuuri ja usein mainitsemasi nikamien naksauttelu on juuri sen aluetta)
Kvinkunssi MC:lle voi olla merkki siitä, että ajoittain  joudut kriisiin, kun sen enempää selvää vastustusta kuin tukeakaan ei tunnu löytyvän. Oinas MC:n merkkinä kertoo myös yksityisyrittäjyydestä, joka, kuten varmaan kaikki tietää, on kriisialtista eikä saa monasti riittävästi (joskus ei lainkaan) yhteiskunnan tukea. Eli kriisit voi tulla myös siltä taholta.

Sitten muista kuvioista...Koska Neptunus on neliössä mm.Merkuriukseesi, etenkin naapurusto, sisaret ja tuttavat käsittävät puheesi väärin ja kommunikaatiossa voi olla "katkoksia". Neptunus on kuitenkin kuutiossa Kuuhun, eli sinulla on loistavat vaistot, voimakas unimaailma ja mielikuvitusta takuulla löytyy.
Mars-Jupiter-yhtymän neliö Kuulle aiheuttaa kiivasluonteisuutta ja tulisia purkauksia etenkin, jos korkeampia ihanteitasi arvostellaan saati loukataan. Tässä olisi oppimisen paikka, sillä liikaa tulistuessa argumenttisi ei paljon enää paina, ihmiset huomaavat vain vihaisuutesi ja todellinen sanoma voi mennä sivu suun. Kuitenkin, positiivinen juttu on se, että voimaa puolustaa ihanteita löytyy, joten voit olla varsin valovoimainen heikkojen puolustaja vääryyksiä vastaan, varsinainen vallankumoussankari.

Vakavissa, avioliittoon verrattavissa olevissa parisuhteissa olet vakaa, luotettava kumppani, joka tukee puolisoaan uralla, mutta Junon neliö aiemmin mainitulle Mars-Jupiter-yhtymälle tuo haasteen sovittaa omat ja kumppanin tarpeet ja ihanteet yhteen- kumppanisi tarpeet voi olla niin erilaiset, että paljon sovittelua tarvitaan jotta joko kumppanisi tai sinä ei joutuisi liikaa luopumaan omista tarpeista, toimintatavoista ja ihanteista vaan molemmat voisivat toteuttaa niitä tasapuolisesti toisiaan tukien.

Vielä tuosta 12. huoneesta, jossa tosiaan komeilee Vesta, kuun noususolmu, Pluto ja Ceres-  olet elämäsi aikana todennäköisesti joutunut luopumaan paljosta sekä näkemään paljon kärsimystä, mahdollisesti olet ollut saattajana useammallekin ihmiselle, nälkäkin on varmaan tuttu ilmiö elämäsi varrelta?
Vielä Pluton ja Ceresin yhtymä 12. huoneessa voi viitata siihen, että jopa vankila on ollut joskus kuvioissa- ehkä joku on tehnyt jotain niin pahaa läheisellesi, että on joutunut vankilaan, sinua kun en sinne osaa kuvitella? Joka tapauksessa olet varmaan törmännyt rikollisiin ihmisiin tai ilmiöihin useammin kuin muut elämänsä aikana.

Menikö täysin metsään? Parantajaa ja huu-haata kartastasi löytyy roppakaupalla ja ihan positiivista sellaista, eli älähän synkistele- sanotaan että Venus 11. huoneessa tuo onnea elämässä juuri kun hätä on suurin ja sitä tarvitaan, sekä isompaa onnea "ei liian myöhään elämässä"  laugh, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Iloista viikonloppua sinulle!
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #16 : 23.10.2005 00:39:34 »

Onneksi olen tuolta vankilalta säästynyt, täytyy koputtaa päätä, etten joutuisikaan. Ja olen sen verran hullu, että naisten kanssa en pärjää. Muuten tuossahan se on. Nyt puuttuu hymiö, joka nostaa hattua/lakkia.
Kiitoksia Cleo, ja suuri halaus, ja voimaa, sillä ilmeisesti tarvitset sitä nyt.

Kiittäen Ikiaika.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #17 : 23.10.2005 01:09:20 »

Kiitos!
Joo, se 12.huone liitetään vankiloihin, sairaaloihin, suljettuihin laitoksiin ja alitajuntaan..Harvemmin kukaan vankilaan joutuu, vaikka planeettoja olisikin 12.huoneessa, pitää olla painavammat syyt.. 2funny 2funny
Ei, mutta oikeasti, tuo Pluto siellä toi sen esiin, että elämässäsi on ollut tavanomaista enempi kärsimystä, luopumista..Vesta toi ajatuksen jotta kenties saattajanan kuolevalle, Ceres nälän..näin selvennyksenä. Ja koska Pluto liitetään rikollisuuteen myös, niin ajattelin että ehkäpä olet nähnyt sitä lähempää kuin moni muu?
 
Naissuhteista: vaikka 5. huoneessa onkin Kuu, Vertex ja onnenpiste, niin Saturnus Auringon ja Venuksen kanssa tuo vakavuutta että tuskin irtosuhteet kiinnostaa. Ja jousimiesmäisesti iloa tuo mieluummin filosofiat! Tosta Junosta vielä- mulla on sama asema, eli Juno Härässä ja neliössä Marsiin Leijonassa. Ja sen olen huomannut, että kun Härkä on tunnollinen ja kunnollinen kumppani, niin Leijona tarvitsee tilaa omien ihanteidensa toteuttamiseen. Mulla se 9.huoneessa, eli niitä samoja Jousimies-teemoja tarpeissa kuin sulla.
Nyt oli tosiaan pakko laittaa stoppi suhteelle, kun viimesen viikon on joka yö tullut pelkkää huutoa huudon perään ja mitään aikaa kumppanin läsnäollessa ei näille huuhaa-jutuille saisi antaa..muttei sitten välttämättä tule mitään yhteistä tilalle, siis yhteistä aktiviteettia..no joo, sori, puran sydäntäni täälä. Tai mitä sitä anteeksipyytelemään, keventäähän se vaan.

Mutta sen verta tuosta kartastasi vielä, että Kheiron on kolmiossa Junoon, eli vaihtoehtoisen lääkinnän parissa voisi kumppani vielä löytyä! Sitten vaan niitä särmiä hiomaan..eihän sitä koskaan tiedä! Cheesy
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #18 : 23.10.2005 01:25:38 »


Nyt oli tosiaan pakko laittaa stoppi suhteelle, kun viimesen viikon on joka yö tullut pelkkää huutoa huudon perään ja mitään aikaa kumppanin läsnäollessa ei näille huuhaa-jutuille saisi antaa..muttei sitten välttämättä tule mitään yhteistä tilalle, siis yhteistä aktiviteettia..no joo, sori, puran sydäntäni täälä. Tai mitä sitä anteeksipyytelemään, keventäähän se vaan.

Mutta sen verta tuosta kartastasi vielä, että Kheiron on kolmiossa Junoon, eli vaihtoehtoisen lääkinnän parissa voisi kumppani vielä löytyä! Sitten vaan niitä särmiä hiomaan..eihän sitä koskaan tiedä! Cheesy

On surulista kuulla että Sinun ihmissuhde on pirstaleina. Uskon että täältä forumilta lähetetään Sinulle voimia. angel angel angel

Minä pulestani en rupea enään mihkään suhteeseen, en halua kenellekään pahaa mieltä. Olen "jäärä ja pässi", ja se ei käy yhteiselämässä. knuppel2 knuppel2 knuppel2
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #19 : 23.10.2005 01:30:39 »

Oi, ystäväni juuri soitti ja kysyi ulos- joten vaikka on myöhä niin menen! Ihanaa, että välitätte minusta, kiitos! smitten
Ja tää foorumi on varsinainen voimanpaikka usein muutenkin, kiitos kaikille siitäkin! Nyt menoksi etten myöhästy!
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #20 : 23.10.2005 03:06:58 »

Kiitokset Cleolle upeasta tulkinnasta. Mua aina elähdytti kun ikiajan akselit on niin lähellä omiani, alle kolmen asteen päässä kaikki, kolmas akseli, Vertex, mukaanlukien. Sitten meillä sattuu vielä olemaan kuutkin jousimiehessä ja ihan sen alussa. Minulla onkin aikoinaan ollut miesystävä, jolla nappiinsa samassa pisteessä kuu kuin minulla ja hänen kanssaan olinkin aina kuin kotonani.  Erottiinkin sovussa. Näin niinkuin rohkaisuksi ikiajalle. Toivoa on jäärällekin. Itse olen nyt vakaasti naimisissa. Wink

Ja niin, ikiaika, et kai tosissasi tarkoita, että kaduttaa (sisäiset) muutokset. Onneen ja menestykseen niiden luulin johtaneen itsesikään sitä aavistamatta, kun on noususolmun yhtymä. Vaatimattomuutta kait. Mustat aukot jättänee tepastelemaan jonkinlaisessa sumussa. Dramatiikkaa ehkä myös Vertexistä: odottamattomia rajoituksia ja velvollisuuksia, yhdistyneenä Neptunuksen sumutukseen. (En tiedä miten yhdistää eri osatekijät kartalta, vai pitääkö ne erillään? Joku voisi jelpata?) Hattua silti nostan. Ei ollut ennen uranuurtajia tai tukea nimeksikään tähän forumiin esim. verrattuna.

Hei, hei. Smiley
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Keho
Vieras
« Vastaus #21 : 23.10.2005 19:24:13 »

Kyllä minä sinuna, Ikiaika, en sitä kirvestä vielä heittäisi kaivoon - vaikka sotakirveen jo kätkitkin  coolsmiley - sen parisuhteen osalta, sillä aivan taatulla varmuudella se uuden Ajan ilo ja onni kuuluu myös sinulle!  smitten

Eikä sitä koskaan tiedäkään enää, jotta minkä kulman takana se Rauha ja Rakkaus oottelee, sillä itsekin elin yli 20 vuotta elämässäni yksin, kunnes muutin Helsinkiin ja HETI miltei, sen aidon Sieluparini löysin.  Kiss
Yli 15 vuotta on nyt eletty kaksin ja vasta ollaan aloittelemassa, sitä uudenkin Ajan mallia eli vain pyyteettömälle Rakkaudelle kuuluen elämämäämme, täällä Mansen perukoilla. Ja kivaa elämä voi olla näinkin "vanhalla" parilla vain sen uudistavan energian avulla, joka kohta on jokaiselle tuttu.  smitten
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #22 : 24.10.2005 00:11:01 »

Heips!  Smiley Tässä sitä tulkintaa nyt sitten tulee!
Cleo, olipa muuten sujuvaa kerrontaa ja ilmeisesti myös melko lailla tarkkaa... Voisitko mahdollisesti tulkita myös tämän väärin ymmärretyn neron karttaa...?
 Shocked  Ihan avoimin kortein: 03.04.1965 klo 05:30 Pori (Kaups.)
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #23 : 24.10.2005 00:31:22 »

Hei!

Jaksatko laittaa sen vielä omalle paikalle tuonne syntymäkartta-osioon, niin ei mee ihmisten kartat sekaisin? Maltathan sinäkin odottaa sen parisen viikkoa, nyt olen luvannut jo ainakin kahdelle muulle, ja koska haluan tulkita perusteellisemmin niin olen melko hidas... idiot2

Ja muille tiedoksi: en tulkitse karttoja ennen kuin saan nämä aiemmin lupaamani alta pois. Eli nyt ensin puntariskorpioni (meniköhän nimi oikein), Artemis ja Solnesko. Lips Sealed

Lisäksi jos tulee hillitön kasa tulkintapyyntöjä, niin minulle iskee stressi ja taso laskee..eli ei siis millään pahalla, tiedän vain rajani ja täältä löytyy muitakin jotka osaavat tulkita- vieläpä paremmin kuin minä.  Wink Joten kaikki muut- palataan asiaan myöhemmin! smiley6600  Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #24 : 24.10.2005 00:43:20 »

Korjaus: eli siis ensin Skorpioni-NousevaVaaka, sitten Artemiksen Läheinen, sitten Solnesko. Tässä järjestyksessä. Nyt öitä! Smiley
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #25 : 24.10.2005 01:08:12 »

Löytääkö joku toinen kartastani, lisää, taikka merkittävää. kuu
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #26 : 24.10.2005 02:31:42 »

Juuri tässä unettomana pyöriessäni oivalsin, että sinullahan on  aurinko 12. huoneessa. Ja paljon muutakin tavaraa.

 aurinko 12. huoneessa tekee ihmisestä usein yökyöpelin. Myös tarve vetäytyä yksin uudistumaan on suuri, ja sinulla kun on se  pluto:kin siellä, niin sitä suurempi tarve on saada uusiutua YKSIN. Mikä voi olla kova pala kumppanille, sillä ihminen jolla on paljon tavaraa 12. huoneessa, todellakin tarvitsee yksinäisyyttä aika ajoin kyetäkseen sitten olemaan taas muiden parissa. Etenkin kriisiaikoina yksinäisyyden tarve korostuu, ja se on varmaankin ulkomaailmalle aina yllätys, koska  leijona  askendentti ja  jousimies  kuu on hyvin sosiaalinen ja joviaalinen sinäänsä.  kuu 5. huoneessa tuo myös lapsirakkautta, eli lasten luulisi olevan sydäntäsi lähellä, ja kasvattajana tod. näk. korostaisit oikeudenmukaisuutta sekä korkeampaa moraalia kuin vain se, ettei saa jotakin tehdä koska "niin sanotaan".

Jos tulee muuta vielä mieleen, niin kirjoitan kyllä, ja tietysti kaikki muutkin kirjoittamaan! smiley6600 laugh
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #27 : 24.10.2005 11:00:26 »

Lasten kasvattajana olen mielestäni huono. Undecided
Mutta lapset tykkää minusta. smitten
Oudointa on että, kaikki koirat ovat minun kavereita smitten

Jep erakoitumista harrastan 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 24.10.2005 11:03:03 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #28 : 25.10.2005 00:54:43 »

Tämänhetkisistä transiiteista, ikiaika, voin heti sanoa, että suurristin Saturnus-Neptunus akseli on askendenttiakselillasi. Se tekee sinusta vakavan ja vastuuntuntoisen. Turhille ei ole aikaa. Yksinkertaistat elämääsi. Neptunus deskendentillä tuo harhoja kahdenkeskiseen kanssakäymiseen, esim. niihin parisuhteisiin, jos niitä nyt sattuu olemaan. Samoin muukin one-on-one, kuten konsultointi, voi mennä pieleen.

Mun mielestä tuo suurristin Saturnus-Neptunus oppositio voi vaikuttaa tasapainottavasti itseensä, jos on kyse "sokerikuorrutusharhoista". Saturnuksen vakavuus hillitsee sokeita ihastumisia. Jos taas on kyse harhaisista kauhukuvista, ne Saturnus voi tehdä entistäkin pelottavammaksi. Tämän hetken yleismaailmallinen ilmiö Saturnus-Neptunus opposition kestäessä jonkin aikaa  :Smiley ?

Jaaha, en vielä oppinut käyttämään noita astrologisia pikanäppylöitä. idiot2
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #29 : 25.10.2005 01:07:54 »

Keholle kanssa terveisiä. Määkioon asunu Leinolankadulla.
Olet upean näköinen ikäiseksesi.

Heissan
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: