Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ego eristäytyminen.  (Luettu 23879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #30 : 11.12.2005 17:47:06 »

Kyllä täältä pamppua piisaa niin että tuntuu... knuppel2
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #31 : 11.12.2005 20:47:51 »

Baarit eivät todellakaan vilise mitään ylevää keskustelua kaipaavaa sivistyneistöä, joten jos ette saa tuttavuuden kohdetta nauramaan hyvälle läpälle tai tyrmättyä tipoin, homma ei toimi ja saatte loppuillan itkeä tuoppiin.
Jos haluatte seuraa, opetelkaa tekemään vaikutus ennen sitä kolmatta tuoppia. Mun ei tartte huomiota saadakseni kuin saapastella tiskille, kumota yksi pikainen Plutonium ja mennä vetämään Michael Jacksonia ja Usheria.  Cool Aina on tullut sakkia ihmettelemään ja samalla on saanut sitä seuraakin, Wink

Ja kyllä, kaverit on sitä mieltä että olen aivan hullu, mutta itse ovat pelkureita! coolsmiley

Heippa Grin

Sinähän uhkut suorastaan itsetuntoa, on se hienoa, kun luottaa vetovoimaansa noin täydellisesti Grin

Näin sitä pitää.. kuka sen kissan nostaisi pöydälle, jos kissa ei itse? (kissa kylläkin hyppää) 2funny 2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 12.12.2005 00:31:35 »

Pumalle kokemuksen syvällä rinta äänellä sanon, että sitä saa mitä tilaa. kerran nuorena miehenä istuin baaritiskillä ja viereeni tuli hyvännäköinen nainen ja sanoi mulle, että olisit kiva seuraa, mutta oletko koskaan ajatellut, että seurasi on aina itsesi kaltaista. Mietin hetken asiaa ja käännyin henkilöä kohti, mutta hän olikin hävinnyt, jolloin mietin oliko enkeli vai tosi nopea typykkä. Siitä lähtien olen ollut ravintolassa samanlailla kuin CorvusLeoniskin eli positiivisuudella ja pilkeellä silmäkulmassa meno on ollut mukavaa. Joskus kaveritkin on manannut, kun on heitä pyytänyt lähtemään ravintolasta kotiin, kun autonkuljettajana on pitänyt päästä jatkoille.
Naisten naurattaja Kreivi lindgreengin sanoi, että haudoissa lepää liian monta urhoollista miestä kylmänä joilta jäi naisen tosi lämpö kokematta. Kyllä hänen naapuri haudassaan joskus ollaan varmaankin happamia, kun mies heittää onnesta volttia vielä tuon puoleisessakin.
Eläin maailmasta saisi miehet ottaa mallia, sillä sielläkin kuonoon naisilta saa tai jää rannalle soittelemaan ne tyypit, jotka yrittää suoraan asiaan. Eläimissäkin voiton vie teerenpelin parhaiten tanssivat yksilöt.
Miksiköhän nykyään tulee niin paljon avioeroja - No kun ravintolasta otetaan mukaan se joka kainaloo suostuu tulemaan paremman puutteessa tai liikaa humalassa. Sitten tehdään lapsia ja luullaa yhteiselämää rakkaudeksi.
Silmäpelillä ja teerenpelillä kyllä nappaat ne parhaat muistot muistojesi aarrearkkuun.
Vaarinikin sanoi usein, että hosumalla ei tule muuta kun sanomista.

Mikähän siinä on ettei suomalainen mies osaa katsoa naista silmiin vaan tapittaa tisseihin ja sitten yrittää tarrautua niihin tai takamukseen kiinni.
Vaikkakin silmistä sen näkee parhaiten milloin kommunikointi baarissa alkaa siirtyä korkeimille tasoille.     Cool   coolsmiley   Grin
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 12.12.2005 20:41:27 »

...Jee...
Otetaan eläimistä mallia ja reviirikäyttäytymisestä sekä
alfa-uros järjestyksestä. Taisteluita ja rinnantaputtelua sen mukaan
kenellä on isoin haba. Hammastenkiristelyä ja smackdownia.
Järkeä mukana. Älykkyys hukassa.
Parittelua kuin rukoilijasirkoilla.
Naaras syö miehen materiaalisella voimalla.
Maha täynnä. Uusia seikkaluja kohti käyvä
...Jee...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #34 : 12.12.2005 21:25:44 »

Hammastenkiristelyä ja smackdownia.

Itse asiassa oikeaoppinen smackdown tanssilattialla voisi olla joskus ihan paikallaan.  Cool
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 13.12.2005 20:55:27 »

Älä viitsi.
Mun mummokin katsoo smackdownia kun se ei saa unta välillä.
Miten monta yötä sekin on pelastanut hänen kohdalla.
Täysin aliarvostettu taiteen muoto joka ilmaisee nyky-yhteiskuntaa
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
hurma
Vieras
« Vastaus #36 : 15.12.2005 19:29:38 »

hahaa smackdown on kivaa!

siis ne miehet on hikisiä ja semmosia karvattomia, mikä muu olisikaan huvittavampaa! mutta ei se kyllä taidetta ole Undecided

ja corvus hmmph.. puhuttiinkohan me tossa aikasemmin samasta pampusta? Shocked
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #37 : 15.12.2005 21:18:37 »


ja corvus hmmph.. puhuttiinkohan me tossa aikasemmin samasta pampusta? Shocked

Kyllä kai, eihän mulla ole kuin tämä yksi. :Smiley
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #38 : 16.12.2005 20:16:13 »

noh noh... ehkä minulla on mielessäni vain kummitus kepit! Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: