Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aatami ja Eeva  (Luettu 5140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« : 22.02.2007 14:33:23 »

Keiden kanssa Aatamin ja Eevan lapset saivat lapsia? Sisarustensa kanssa? Ja jos Jumala loi ihmisen, Aatamin ja Eevan, keitä olivat luolaihmiset? Mietin näitä asioita tyhmässä päässäni, enkä ole löytänyt ketään miettimään näitä asioita kanssani, en aikaisemmin ole viitsinyt näitä teiltä kysellä kun ajattelin että minut häädetään talikkojen kanssa pois.... Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2007 14:44:03 »

Minua huvitti sama kysymys lapsena varsinkin tällaisesta seikasta - Raamatussa sukurutsaaminen on kiellettyä, mutta jos Aatami ja Eeva olivat maailman ensimmäiset ihmiset, jotka lisääntyivät keskenään, se tarkoittaa, että olemme KAIKKI sukua! Kukaan meistä ei saisi kehittää toisen kanssa seksuaalista parisuhdetta, koska kyseessä olisi sukurutsaaminen.
"Onpa tyhmä juttu Jumalalta, eikö se miettinyt asiaa yhtään tämän tarkemmin!" Grin

Aatamin ja Eevan tarina on minusta metaphorinen kertomus ihmisen luomisesta. Olemme kaikki Jumalan/Taon/Rakkauden/Alkulähteen/Elämän/Universaalin Energian/ymv. osia. Pieniä paloja samaa ainetta. Jumala jakoi itsensä osiksi voidakseen kokea maailman, tunteet ja elämisen. Itseäänhän ei voi oppia tuntemaan, jos ei ole ketään, mihin verrata itseään.

Sielun kehitys lähti liikkeelle pienin askelin ja hitaasti kehityttiin ihmisiksi.
Ennen luolamiesten aikaa maailman ihmiset, ne jotka ensimmäisenä tulivat tänne planeetalle kokeilemaan onnistuisiko sielun kasvaa fyysisessä ruumiissa unohtamatta jumaluuttaan, olivat henkisesti hyvin korkealla. Erittäin älykkäittä, joille meidän nykyinen huipputeknologia on kerhoikäisten räpellyksiä.

Kävi kuitenkin niin, että fyysinen ruumis, ego ja sen tuomat tunteet ottivat ihmisen liikaa hallintaansa ja ihminen aiheutti oman taantumansa. Atlantis katosi ja kaikki piti aloittaa taas alusta - luolamiestasolta.

Olen lukenut myös mielenkiintoisia ja kiisteltyjä Erich von Dänikenin teorioita, jonka mukaan avaruudessa kahden rodun välille syttyi hirveä sota. Henkiin jääneiden oli pakko yrittää löytää uusi asuinsija ja niinpä he tulivat Maahan. Maan päällä he alkoivat geenimutaation avulla muokata silloisista apinoista itsensä kaltaisia olentoja ja näin syntyi luolaihmiset. Von Däniken väittääkin, että tämän vuoksi sitä puuttuvaa lenkkiä apinaihmisten ja ihmisapinoiden välillä ei tulla koskaan löytämään. Samoin hän perustaa väitteensä mm. raamatussakin olevaan lauseeseen "ja niin Jumalten pojat huomasivat maan tyttäret ihaniksi ja ottivat heitä vaimoikseen ja nämä synnyttivät heille jättiläisiä". Avaruuden miespuoliset, ihmisennäköiset olennot ihastuivat kovasti maan naisiin ja heille syntyi jälkeläisiä. Olisimme ainakin osa meistä puoliksi marsilaisia  Wink

Olen ihan sataprosenttisen varma, että osaksi noin on voinutkin käydä - avaruudesta on tullut porukkaa opettamaan ihmisiä Alkulähteen pyynnöstä.

Mutta se on vain minun mielipiteeni Smiley
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2007 14:47:37 »

Olen sanaton....
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2007 14:49:16 »

Hyvällä vai pahalla tavalla? 2funny

Mitäänhän EI pidä niellä, JOS se ei tunnu itsestään hyvälle - ei edes fyysisesti  Wink
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 22.02.2007 14:51:32 »

mielenkiintoista pohdintaa athamaarit. itse en ole tuota asiaan niin hirveästi edes mietiskellyt mutta tuo sinun kirjoituksesi oli ihan mietiskelemisen arvoista...
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 22.02.2007 15:52:29 »

Olen AthaMaaritin kanssa hyvin pitkälle samaa mieltä!  Smiley

Minä en usko evoluutioteoriaan...sen kirjaimellisessa merkityksessään. Sitä ei monessa paikassa kehtaa ääneen sanoa  Cheesy

Minä näen meidät osana suurempaa kokonaisuutta, osana kokeilua siitä, voiko valo-olento inkarnoitua fyysiseksi olennoksi. Ihminen tämänkaltaisena olentona kuin me nyt olemme, on aika uusi "prototyyppi". Pitkän kehityksen tulos. Ennen meitä on ehtinyt olla aika monta "Aatamia ja Eevaa". On myös mielenkiintoista, että meidän kristillinen raamattumme muistaa kirjoituksessaan meitä edeltänyttä ihmissukua Atlantiksen ajoilta. Nooanarkki on nimittäin kertomus Atlantiksen tuhosta. Aatami ja Eeva, meidän kristillisen käsityksen mukaan, nuo kaksi ihmistä joidenka avulla maahan luotiin uusi ihmissuku edellisen tuhotun tilalle.

Meissä on myös tähtienenergiaa. Kuten AthaMaarit tuossa noista "tähtisiemenistä" jo mainitsikin.  Wink
Me saimme sukumme kehitykseen tukea mm. Siriuslaisilta (humanoidien prototyyppi). Nämä abduktio-raskaudet eivät siis ole mitään "ihmeellisiä" asioita. Niiden avulla meidätkin on "jalostettu".

Maapallo luotiin nimenomaan vapaantahdon planeetaksi, jossa meillä valo-olennoilla on mahdollisuus kokeilla elämää ilman sitä korkeampaa tietoutta kaikesta. Voimme olla inhimillisiä, fyysisiä olentoja ja tehdä virheitä sekä oppia niistä.

Tämä on ainutlaatuinen paikka ja meidän pitäisi arvostaa enemmän jokapäiväistä elämäämme! Tänne olisi tulossa niin paljon sieluja, ettei kaikille voida antaa lupaa inkarnoitua. Me onnekkaat olemme täällä jo! smitten

No, tämä oli nyt minun näkemykseni asiasta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: