Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rikolliset rakkaudessa, kahden miehen loukussa  (Luettu 64103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #90 : 27.02.2007 13:38:19 »

Lainaus
Scandinaviassa naisellisuus jotenkin assisisoidaan tyhmyyteen,
joka on vailla järkeä oleva ajatus,
koska niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa
.

tälläistä on ja en pidä siitä yhtään. olen kokenut nimenomaan hyvin vaikeaksi sen olla naisellinen ja samalla saada kunnioittavaa kohtelua suomessa. selviytyäkseen täytyy, siis ei täydy välttämättä, mutta ainakin elää siinä harhassa että pitää koittaa vähentää naisellisuuttaan.

 Että onko mieluummin rauhassa androgyynissä valeasussa vai vihattu ja vainottu jos antaa naisellisuuden kukkia myös ulkoisesti. :Smiley

Lainaus
Tosin en ole yhtään varma, toimiiko teoriani esim. Suomessa,
koska miehet ovat siellä tottuneet siihen, että nainen tekee
aloitteen kaikessa ja on tuollainen vähän kuin mies muiden joukossa.

tuosta en osaa sanoa, tuntuu että miehet yhä tekee aloitteita...mutta sitten toisaalta taas jotenkin pelkää naisia, johtuuko sitten siitä että naiset luulee että niiden täytyy pullistella miehekkäästi selvitäkseen.

ei oikein opeteta äidiltä tyttärelle niitä naisen selviytymistaitoja, kuinka olla niin naisellinen kuin tunnet olevasi ja samalla osata pitää puolensa.

Lainaus
Suomessa ehkä miehet ovat oppineet hiukan liian hyvälle
ja kuvittelevat, etteivät heidän tarvitse tehdä mitään,
kun nainen tekee kaiken ja miehet vain lokottelevat
kuin Kleopatrat, en tiedä..
- voin olla väärässäkin.   
 
 
 
valitettavasti olen huomannut sellaista "äiti-syndroomaa"...että naisen pitäisi hoitaa sitäkin roolia..."missä mun sukat on" "ole mun sihteeri".... 2funny


joo, eipä varmaan voi mitään yleistävää loppujen lopuksi sanoa kun joka maassa on yksilöitä.

mutta sen ihan allekirjoitan että naisellisena naisena oleminen suomessa on vaikeaa. Ja tytöstä naiseksi kasvaminen ilman pojaksi tekeytymistä niin, että sitä nimenomaan kannustettaisiin ja pidettäisiin naisellisena voimana , naiseksi kasvamisena ja ilon aiheena.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 13:42:23 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #91 : 27.02.2007 14:24:56 »


Astrologi Manninen sanoi, että hänen mielestään jokainen mies on kuin avain ja nainen kuin lukko, ja vain oikeanlainen (juuri kyseiseen lukkoon sopiva siis) avain saa sen lukon todella auki.

sitten hän lisäsi että nykyajan naiset ei oikein kestä kuulla tälläisiä ajatuksia Grin

paljon myöhemmin ajateltuani alistuin myöntämään, että tuossakin voi olla jotain perää :Smiley

mutta kyllä se menee varmasti myös toisin päin...paitsi eihän tuossa sanonnassa sanottukaan mitään siitä että lukko ei olisi yhtä suuri vaikuttaja kuin avain...


Niin... scandinaaviset naiset ovat vähän tuollaisia kovia
ja enkä tiedä onko sekään nyt hyvä, että kadottaa sen
tatsin omaan naiseuteensa. idiot2

Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi
jotenkin alistua miehen alle. Wink
Minusta koko sanan käyttö pitäisi poistaa, kun puhutaan
miehestä ja naisesta. Sillä on liian negatiivinen sävy.

Itse olen suurimman osan suomalaisista ja ruotsalaisten
naisten mielestä jotain sellaista, joka saa huonoja miehiä
ja tulen kaltoin kohdelluksi ja on uhri,
koska olen tietyllä tavalla hyvin naisellinen.
He eivät todellakaan pidä minusta! Grin

Facta kuitenkin on se, että minä saan lähes kaiken mieheltä,
vieläpä kahdelta miehltä tällä hetkellä
ja minä olen se, joka pyörittää koko juttua
ja jolla on ohjakset tiukasti käsissä,
mutta minun ei tarvitse tehdä mitään,
ne miehet tekevät ja lujasti tekevätkin
ja se saa heidät tuntemaan itsensä miehisiksi miehiksi
ja minä tunnen itseni naiselliseksi naiseksi,
joten kaikki ovat tyytyväisiä. Smiley

Scandinaviassa naisellisuus jotenkin assisisoidaan tyhmyyteen,
joka on vailla järkeä oleva ajatus,
koska niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Olen huomannut, että jotkin suomalaiset ja ruotsalaiset
ystävättäreni alkavat esittämään idioottia ja bimboa,
(jota he eivät missään nimessä ole)
miehen edessä ja puhumaan tälle kuin lapselle,
kun he haluat sen miehen. idiot2

Kukaan mies ei ole kiinnostunut tyhmästä naisesta
ja jos on, niin kertoo varmaan paljon hänestä itsestään. Wink

Tosin en ole yhtään varma, toimiiko teoriani esim. Suomessa,
koska miehet ovat siellä tottuneet siihen, että nainen tekee
aloitteen kaikessa ja on tuollainen vähän kuin mies muiden joukossa.

Suomessa ehkä miehet ovat oppineet hiukan liian hyvälle
ja kuvittelevat, etteivät heidän tarvitse tehdä mitään,
kun nainen tekee kaiken ja miehet vain lokottelevat
kuin Kleopatrat, en tiedä..
- voin olla väärässäkin. idiot2


Tuota, eihän näitäkään asioita voi yleistää.  Huh Suomesta, kuten scandinaviasta yleensä löytyy naisia laidasta laitaan.  Wink

T: Naisellinen suomalainen nainen.  Kiss
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #92 : 27.02.2007 20:53:03 »

Tää nyt näköjään rönsyilee alkuperäisestä aiheesta, mutta ei varmaan haittaa  Cheesy

Olen huomannut, että jotkin suomalaiset ja ruotsalaiset
ystävättäreni alkavat esittämään idioottia ja bimboa,
(jota he eivät missään nimessä ole)
miehen edessä ja puhumaan tälle kuin lapselle,
kun he haluat sen miehen. idiot2

Olen myös ollut huomaavinani tälläistä. Mutta myös sellaista, että naisista tulee ihme koviksia, jos he haluavat jonkun miehen. Joku tuttavani sanoi mulle kerran, että "sulla on väärä taktiikka...Mies pitää vain ottaa". Esimerkki: Kun pyysin joskus muinoin erästä henkilöä tanssimaan hitaita kanssani, hän kieltäytyi (pitkä stoori...oli mulle muka suivaantunut jostakin). No, kuitenkin. Sitten perässäni tuli eräs toinen tyttö ja niin ikään pyysi häntä tanssimaan. Tyyppi kieltäytyi jälleen, mutta tämä neitipä potkaisi häntä ja sanoi; "Nyt tulet".

Mun tyyliin ei vaan kertakaikkiaan tollanen sovi. Uskon ihmisen omaan kiinnostukseen ja motivaatioon - niitä ei voi kenellekään tuputtaa, jos toinen ei itse sitä halua.

No, tarina jatkuu. Tänä päivänä nämä kaksi ovat yhdessä; käsittääkseni kihloissa ja heillä on kaksi lasta. Mutta, mutta...Miespä on yksi sika, ja pettää vaimoaan mennen tullen. Joten voi kysyä, KANNATTIKO  2funny



tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #93 : 27.02.2007 21:23:35 »

Lainaus
Tosin en ole yhtään varma, toimiiko teoriani esim. Suomessa,
koska miehet ovat siellä tottuneet siihen, että nainen tekee
aloitteen kaikessa ja on tuollainen vähän kuin mies muiden joukossa.

tämä on tosi ärsyttävää ja olenkin miettinyt monesti että olen syntynyt väärään maahan, kun jos jotain haluaa tapahtuvaksi niin täällä pitäisi itse tehdä aloite... On muutamia maskuliinisia miehiä, mutta usein he ovatkin sitten näitä alkoholisoituneita skorppareita...  uglystupid2 Keski-Euroopassa sentään miehet ovat vielä miehiä. Ja latinomaissa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #94 : 27.02.2007 22:02:23 »

Välillä ihmettelen missä oikein liikun ja miten näen, kun en voisi allekirjoittaa yhtään yleistystä naisista tai miehistä tässäkään ketjussa.  :Smiley
Minusta nuo on ominaisuuksia, jotka kokonaisuudesta irralleen nostettuna saattavat jossakussa henkilössä pistää silmään, jos itsellä on taipumus hakea juuri sellaisia puolia ja ominaisuuksia muista....mutta että kansalaisominaisuuksia  2funny

Kun odotin lasta, näin hirveät määrät raskaana olevia naisia, missä ne olivat sitä ennen olleet?
Kun ajattelin ostaa tietyn merkkisen auton, niitä alkoikin näkyä liikenteessä ihan hirveät määrät, missä ne olivat siihen asti olleet?
 Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #95 : 27.02.2007 23:37:26 »

Minusta tuo toiminta on kuitenkin aika kyseenalaista. Mietitkö Asterix ovatko himosi kurissa ja kehen voi sattua? Eikö nyt naimisissa olevaa miestä voi jättää rauhaan, kun on toinenkin ukko olemassa?

Sano se hänelle, niin homma voisi olla minullekin helpompaa. Grin

Minä en ole se aktiivinen osapuoli,
enkä myöskään oma-aloitteinen tässä suhteessa.
Minun ei ole edes tarvinnut ajatella moista. idiot2

Koko puolen voden aikana en ole kertaakaan soittanut hänelle
tai lähettänyt tekstiviestiä, vaan aina vastannut hänen soittoonsa
tai sms, jossa hän kysyy esim.
"Kävisikö lounas Bar Italia Loungessa klo 13",
johon olen vastannut että ok tai ei. Smiley


Eikö voisi "rakastaa" platonisesti? Eikö? Miksi leveilet tällaisella?

Olemme yrittäneet olla platonisia rakastavaisia, mutta se ei ole onnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta.
Tämä ei ole mikään leveilyn aihe, vaan aikamoinen kriisi elää läpi.
Olemme molemmat varattuja, itse menossa naimisiin vielä.


Sinulle olisi ok että miehelläsi (avio) olisi monta naista?

Jos mies on mennäkseen, niin se menee ja minkä minä sille voin? Smiley

Kun tuollainen tilanne tulee eteen, niin en usko,
että mustasukkaisuus ja omistushaluisuus sitä mitenkään parantaisi.
Silloin vain pitää miettiä, mitä kummatkin suhteelta haluavat
ja lähdettävä elämään siltä pohjalta,
että välttämättä mies ei ole tyytyväinen minuun
ja joutuu hakemaan tyytyväisyytensä joltain muualta. Smiley

En usko, että toista voi omistaa ja/tai hallita mitenkään.


Kysymys miehille; OLETTEKO te niin ulkonäön vietävissä, että oman vaimon/ tyttöystävän lisäksi pitäisi olla toinen nainen? Ei tajua..

Sikäli mitä kuvittelen tietäväni Vaaka-mieheni motiiveista
hakea toinen nainen, on todennäköisesti hakea "syy" avioerolle.
Näin siis kuvittelen itse.

Tosin yleisessä tiedossa on hänen epäonnellinen avioliittonsa
ja hänen tuleva ex-vaimonsa on hiukan niittänyt mainetta
tuollaisena hiukan hankalana naisena ja ihmiset puhuvat vähän
siihen tyyliin, että ihme, että ko. liitto on kestänyt näinkin
kauan.

Itse ajattelen molemmat tuntevana,
että he ovat vain niin totaali-erilaiset ihmiset ja kemiat eivät vain kohtaa.
Voihan ko. nainen olla hurjan mukava jonkun toisen miehen kanssa
ja Vaaka-mies täysin erilainen jonkun muun naisen kanssa,
koska en mitenkään voi uskoa, että Vaaka-mies olisi joku täydellinen
pyhimys tulevalle ex-vaimolleen ja vaimo ainoastaan se kamala ihminen,
kuten ihmiset täällä juoruavat.



Lisään tähän että minuakin on pyydetty parin varakkaan liikemiehen rakastajattareksi, mutta ajattelin vaimoja ja perheitä sentäs ja sanoin ei. Toinen oli matkatoimiston pomo; olisin saanut autokuskin, matkoja jne..mutta ei.

Rakkaus.. hmm..


 knuppel2 coolsmiley angel :Smiley

Minua ei ole pyydetty mihinkään,
vaan tämä RAKASTUMINEN on vain tapahtunut yllätyksenä itsellenikin.
Vähän kuin auto-onnettomuus.
Kumpikaan meistä ei suunnitellut rakastuvansa toisiimme
ja ottavan eroa omasta puolisosta, ainakaan siis minä en
ollut suunnitellut tälläistä häitteni alla.


Se, suunnitteliko hän ottavansa minusta hyvän syyn ottaa avioeron
vaimostaan on eri asia ja mietin sitä itsekin tällä hetkellä. Wink

Sinun tapauksessasi olisin kieltäytynyt itsekin.
Se kuullostaa lähinnä jollekin melkein maksulliselle jutulle. idiot2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #96 : 28.02.2007 10:12:01 »

Kun odotin lasta, näin hirveät määrät raskaana olevia naisia, missä ne olivat sitä ennen olleet?Kun ajattelin ostaa tietyn merkkisen auton, niitä alkoikin näkyä liikenteessä ihan hirveät määrät, missä ne olivat siihen asti olleet?

Se mihin keskityt, lisääntyy. Yksinkertainen perus- ja yleistotuus tässä maailmassa. Smiley (Eiväthän ne raskaana olevat naiset tai tietynmerkkiset autot oikeasti lukumääräisesti lisäänny, ainoastaan omassa päässäsi - mutta siellähän kaikki tapahtuu muutenkin.)

Tätä ajatusta voi soveltaa kaikkeen - myös tähän Asterixin tapaukseen. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 28.02.2007 10:18:22 »

Mitä tässä nähdään? Kasvava määrä houkuttavia miehiä?  coolsmiley Siirsin kommenttini tänne Iiriksen topicista.

rakastuminen ei kysy paikkaa,
eikä aikaa, eikä sitä, oletko naimisissa vai et. buck2

*Tuota, minulla kun "rakastuminen" ei koskaan ole ollut sellaista, että olisi PAKKO mennä sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa? Mutta jos hän on eroamassa..

Jos härkä kerran tekee temput tarpeeksi hyvin, odottele vapautuuko Vaaka todella - siis on eroamassa. Jos ei, mieti vähän. Rakastaa voi TODELLAKIN ilman seksiä! Joten  jos Vaaka oikeasti eroaa, eroaako? niin kieltäydyt härän kanssa naimisiin menosta, harrastelet vain seksiä. Sano härälle, jos seksi ei riitä, niin en mene kanssasi naimisiinkaan. Aion mennä Vaa´an kanssa naimisiin, että revi siitä! heh!  2funny smitten

Tai sitten älä ole kummankaan vaan kolmannen kanssa, heh, kun niitä miehiä siellä piisaa. Tällaista on todellinen RUNSAUS! siskoseni.  coolsmiley

Ja itse miettisin vähän sitä, mitä mies mielessään ajattelee naisesta joka antaa kahdelle! Jos he kerran tietävät!

Minusta on jotenkin selvä että kaksonen ja vaaka natsaa paremmin kuin kaksonen ja härkä, itse en uskoisi yrittäväni maamerkkiä enää, oli valtaa rahaa tms.. mutta sehän on sinun elämäsi.  Kiss Estääkö jokin muu saamasta Vaakaa kuin hänen eronsa? Onkos se sielläpäin vaikeeta? Rahaa menee? Entä jos KUMPIKAAN ei ole lopullinen elämäsi mies! heh! Vaaka voinee antaa exänsä härälle niin kukaan ei jää yksin  2funny 2funny No ei, mutta kuitenkin. Ja miten paljon enemmän rakastat Vaakaa? onko hän 100% kun härkä on 90% ?

Vapaalla rakkaudella tarkoitin 60-luvun seksuaalista vapautumista ja sitä että kaikki olivat kaikkien kanssa, ainakin jossain piireissä.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2007 10:25:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #98 : 28.02.2007 12:50:36 »

"Olemme yrittäneet olla platonisia rakastavaisia, mutta se ei ole onnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta."

*Anna anteeksi, mutta en osaa kuvitella tuota. Ehkä juuri siksi että viettimaailmani on aika hallinnassa.

Siinäpä se, koska meillä molemmilla on aika vahva seksuaalisuus
ja se voi todella viedä kaiken järkevän
ajattelun hetkeksi kokonaan pois,
kunnes se taas aktin jälkeen palautuu.
Vahva seksuaalisuus on hyvä asia, mutta silläkin on omat huonot puolensa, kuten myös vahvalla kontrolloimisella on hyvät
ja huonot puolensa.
Mutta tämän kanssa minun on vain elettävä. Smiley


"Se, suunnitteliko hän ottavansa minusta hyvän syyn ottaa avioeron
vaimostaan on eri asia ja mietin sitä itsekin tällä hetkellä."

Siis epäilet hänen motiivejaan? Kauanko olette tunteneet?  Cool

Kokonaisuudessaan joku 8-9 kk, yhdessä n. 5-6 kk,
joka on minulle erittäin nopeaa toimintaa.
Ylensä tunnen miehen vähintään joku puolesta vuodesta vuoteen,
usein parikin vuotta ennen kuin ystävyys syvenee rakkaus-suhteeksi.

Syynä epäilyihini on juuri tämä minulle epätyypillinen nopea toiminta
ja en todellakaan kuvittele, että vajaassa vuodessa ja puolen vuoden
yhdessä olon jälkeen tuntisin hänet kokonaisuudessaan.
Siksi tämä mieli tekee temppuja epäilyillään. Undecided
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #99 : 28.02.2007 13:36:31 »

Vaikeita kysymyksiä täällä...Voin vaan hämmentää "soppaa" omilla kommenteillani  Wink

Minua ei ole pyydetty mihinkään,
vaan tämä RAKASTUMINEN on vain tapahtunut yllätyksenä itsellenikin.
Vähän kuin auto-onnettomuus.
Kumpikaan meistä ei suunnitellut rakastuvansa toisiimme
ja ottavan eroa omasta puolisosta, ainakaan siis minä en
ollut suunnitellut tälläistä häitteni alla.


No eikö tämä ole sitten selvä asia?  Cheesy

Pakko kuitenkin heittää tähän taas Dr.Philia...Todennäköisyys suhteen kestämiselle, jos se on alkanut uskottomuudesta, on yksi sadasta...Siksi itse olisin hieman varuillani Vaaka-miehen suhteen. Jos hän tekee sen vaimolleen, hän tekee sen sinulle.

Puolustuksena voisi taas sanoa sen, että jostain syystä JOILLAKIN miehillä on tapana lähteä entisestä suhteesta vasta sitten, kun on jo uusi katsottuna. Eivät vaan kerta kaikkiaan pysty olemaan yksin omien ajatustensa ja tunteidensa kanssa?

Viimeaikaisten elämänkokemusten pohjalta karttaisin henkilöä, jolla on eroasiat päällä (eroamassa tai juuri eronnut). Ennen en ymmärtänyt, millainen "myrsky" tälläisiin asioihin voi liittyä...Itse haluaisin selvittää asiat juurta jaksain, saada pöydän puhtaaksi, ja sitten avata silmät "uusille tuulille". Paitsi tietenkin, jos joku aivan mieletön tyyppi vetäisi jalat alta  2funny  smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #100 : 28.02.2007 13:55:58 »

Mä kans samaa mieltä ,että varo Asterix tosiaan et tää Vaaka-mies voi sit tehä sulle samanlailla. Sun Vaaka-miehellä kun on venus scorpionissa, kaikki miehet joiden karttoja olen tutkaillut ja joilla on ollut scorpioni Venuksessa ovat käyneet vieraissa jatkuvasti  idiot2 Mutta ymmärrän enemmän kuin hyvin teidän välillänne olevaa mieletöntä intohimoa, sitä on kuin olis jossain muussa maailmassa sillä hetkellä ja ajattelee vaan sitä  Kiss Kiss
Mä itse oon aina ollut sellanen, että kyllä mulla on aina ollut uus mies katsottunu jo valmiiks, vaikka olen ollut vielä toisen kanssa. Mulle jotenkin kauheen vaikeeta olla itekseen  Embarrassed

                     Oinas73
                  askendentti kuu  jousimies
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #101 : 28.02.2007 13:56:49 »

Vaikeita kysymyksiä täällä...Voin vaan hämmentää "soppaa" omilla kommenteillani  Wink


No eikö tämä ole sitten selvä asia?  Cheesy

Pakko kuitenkin heittää tähän taas Dr.Philia...Todennäköisyys suhteen kestämiselle, jos se on alkanut uskottomuudesta, on yksi sadasta...Siksi itse olisin hieman varuillani Vaaka-miehen suhteen. Jos hän tekee sen vaimolleen, hän tekee sen sinulle.

Puolustuksena voisi taas sanoa sen, että jostain syystä JOILLAKIN miehillä on tapana lähteä entisestä suhteesta vasta sitten, kun on jo uusi katsottuna. Eivät vaan kerta kaikkiaan pysty olemaan yksin omien ajatustensa ja tunteidensa kanssa?


Hmmm... Monet suhteet alkavat limittäin ja päällekäin
ja niillä on ihan yhtälaiset mahdollisuudet kuin
singlenä alkaneilla suhteilla, jotka myös erittäin
usein päätyvät eroon. Wink

Monissa kulttuureissa ja uskonnoissa on monia
puolisoita ja silti ne kestävät, joten tuollainen
mustavalkoinen tekopyhä ja kristittyä alkuperää oleva
ajattelutapa ei ole sen oikeampi.

Suhteen onnistminen riippuu niistä ihmisistä,
eikä lähtökohdista. Wink

Molemmat isovanhempani ovat aloittaneet suhteensa
niin, että kummatkin isoäitini olivat ensin se toinen nainen
ja molemmat isoisät naimisissa.
Kumpienkin isovanhempien liitot ovat toisen avioliiton
solmimisen jälkeen kestäneet toisen puolison kuolemaan asti. Smiley

Joten ei se ole niin sanottua. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #102 : 28.02.2007 14:08:55 »

Mä kans samaa mieltä ,että varo Asterix tosiaan et tää Vaaka-mies voi sit tehä sulle samanlailla. Sun Vaaka-miehellä kun on venus scorpionissa, kaikki miehet joiden karttoja olen tutkaillut ja joilla on ollut scorpioni Venuksessa ovat käyneet vieraissa jatkuvasti  idiot2 Mutta ymmärrän enemmän kuin hyvin teidän välillänne olevaa mieletöntä intohimoa

Hmmm.. no olenhan minäkin  aurinko kaksoset ja  askendentti skorpioni ja erittäin seksuaalinen
ja riskiryhmää pettämisen suhteen.

Minä saatan menettää kaiken järkevän ajattelun
kiihottuessani ja päähäni ei mahdu silloin mitään muuta kuin
tuleva mahdollinen akti ja siinä ei paina paljon
avioliitto tai parisuhde
ja siihen riittää pari päivää ilman seksiä tai huonoa seksiä
ja ensimmäinen kiihottava ja hyvä tilaisuus, joka tarjoutuu.

Toki en silti nai ympäriinsä, vaan pyrin hoitamaan asian
muulla keinoin ja viimeisin niistä on rakastajan ottaminen/pettäminen.

Ymmärrän hyvin niitä miehiä, jotka sinnittelevät parisuhteessaan
seksin puutteessa viikon, pari, joskus jopa enemmän. buck2

Yleensä hyvin seksuaaliset ihmiset pettävät puolisoaan/partneriaan
vain, koska turhautuvat seksin odotteluun ja/tai huonoon
seksiin parisuhteessaan.

Toisin sanoen, pitäisi tunnistaa oman seksuaalisuutensa
heikkous/vahvuus ja hakea kaltaistaan, koska facta on,
että siitä tulee erittäin rumaa jälkeä,
jos toinen ei kovin seksuaalinen ja toinen on.

Nim. Kokemusta kantapään kautta.
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #103 : 28.02.2007 14:12:56 »

Molemmat isovanhempani ovat aloittaneet suhteensa
niin, että kummatkin isoäitini olivat ensin se toinen nainen
ja molemmat isoisät naimisissa.
Kumpienkin isovanhempien liitot ovat toisen avioliiton
solmimisen jälkeen kestäneet toisen puolison kuolemaan asti. Smiley

Joten ei se ole niin sanottua. Wink [/color]

Mahtavaa, että he ovat onnistuneet Smiley

Toisaalta tuon ajan ihmisille ero on varmasti ollut isompi asia, kuin nykypäivänä. Ja se, että on jo kerran eronnut, saa varmasti yrittämään vieläkin kovemmin, ettei tulisi sitä kolmatta tai neljättä kertaa...Jokainen "taklaa" tyylillään  Wink

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #104 : 28.02.2007 14:44:40 »


Mahtavaa, että he ovat onnistuneet Smiley

Toisaalta tuon ajan ihmisille ero on varmasti ollut isompi asia, kuin nykypäivänä. Ja se, että on jo kerran eronnut, saa varmasti yrittämään vieläkin kovemmin, ettei tulisi sitä kolmatta tai neljättä kertaa...Jokainen "taklaa" tyylillään  Wink



Niin... tuo on kyllä totta ja mietin tuota Vaaka-miehen
elettä antaa lahjana asunto minulle voi olla tuota "varmistelua"
tulevaisuutta ajatellen.
Hänen ex-vaimonsa ei nimittäin ole moisia lahjoja Vaaka-mieheltä
saanut, eikä omista mitään ja tuo asunnon lahjoittaminen
minulle oli todella iso järkytys ja shokki hänelle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: