Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rikolliset rakkaudessa, kahden miehen loukussa  (Luettu 64104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #15 : 21.02.2007 00:22:32 »

Minäkin sanoisin, että härkämies on menneen talven lumia, jos tässä vaiheessa olet noin vietävissä. Jos yhtään epäilyttää, häät kannattaa siirtää. Siinä on turha miettiä, millaista herjaa tädit tai kaverit heittävät asiasta.

Olen itse eronnut kaksi kertaa, ja kyllä se on ollut huomattavasti työläämpää kuin häiden peruminen. Häissä muuten vaativin osuus painottuu loppua kohti. Sitä paitsi sinun ei tarvitse (eikä kannatakaan) selitellä.

Ja vielä yksi syy erota nopeasti: jos vietät pitkään kaksoiselämää härkäsi selän takana, ette taatustikaan pysy kovin hyvinä ystävinä, kun asia paljastuu hänelle. Härkä ei kuitenkaan ole kovin liberaali eikä mitenkään anteeksiantavainen merkki (vaikka sellaista esittäisi).

Vaakamiesjuttua et tietenkään voi jättää katsomatta. Vaaoista täytyy kyllä sanoa, että he osaavat olla todella hurmaavia, mutta ailahtavat siitä autuudesta toisenlaiseksikin, ja muutos voi olla liukasta laatua.

Ole varovainen, ettet joudu kilpailuasetelmaan hänen lastensa kanssa, muuten tilanteesi näyttää hyvältä.





tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 21.02.2007 00:23:27 »

Hei "Asterix"

Herkkänä vaaka naisena olen miettinyt kuviotasi

Oletko valmis toisen vallankäytön alle
- rahalla on voimakas valta

 venus skorpioni taitaa sokaista sinut; Intohimoista rakkautta

Mies on sinua lähes 10 v. vanhempi;
- hänen lapsensa tulevat tavalla tai toisella
vaikuttamaan yhteiseloonne
- oletko tähän kaikkeen valmis

5. Huone kuvaa rakkauden laatua; 
- vaaka miehelläsi siellä on  pluto (väkivalta) ja uranus (erotilanteet)

Viisaammat komentoikaa, olenko ymmärtänyt väärin


Klikkaa
RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA

(Lunean esitelmä s. 7 alareuna)

 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 00:45:03 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 21.02.2007 01:40:16 »

Minäkin sanoisin, että härkämies on menneen talven lumia, jos tässä vaiheessa olet noin vietävissä. Jos yhtään epäilyttää, häät kannattaa siirtää. Siinä on turha miettiä, millaista herjaa tädit tai kaverit heittävät asiasta.

Voi..! buck2
Hän pitää härkäpäisesti kiinni hääpäivästämme. buck2
Yritin tänään illallisella puhua häntä ympäri,
että voisimmiko mitenkään siirtää häitä edes syksylle,
jolloin Vaaka-miehen ero olisi selvä ja aikaa kulunut
niin paljon, että näkisin ja tuntisin selkeästi,
mutta hän sanoi, että hän nyt miettii,
eikä halua vastata tuohon tällä hetkellä.

Minua kauhistuttaa, että nämä hää-järjestelyt
ehtivät liian pitkälle, esim. kutsujen lähettämiseen
hänen miettiessään. buck2 Shocked


Ja vielä yksi syy erota nopeasti: jos vietät pitkään kaksoiselämää härkäsi selän takana, ette taatustikaan pysy kovin hyvinä ystävinä, kun asia paljastuu hänelle. Härkä ei kuitenkaan ole kovin liberaali eikä mitenkään anteeksiantavainen merkki (vaikka sellaista esittäisi).

Minä elän jo kaksoiselämää!
Enkä mitenkään Härkäni selän takana, vaan ihan avoimesti. Smiley

Vaaka-mies antoi lahjaksi minulle tämän asuntoni,
johon muutin hiukan reilu kk sitten
Härkä-mieheni luota.
Härkäni tietää kaiken ja tuntee ko. Vaakani hyvin. Smiley

Kohtaamme kaikki kolme, ehkä neljä, jos Vaaka-miehen vaimo tulee,
perjantaina erään ystävämme muistojuhlassa hautajaisten jälkeen,
joka järjestetään suosikki ravintolassamme.
Hän kuoli vaikean sairauden murtamana viime viikolla
Sveitsiläisessä sairaalassa. Cry



Ole varovainen, ettet joudu kilpailuasetelmaan hänen lastensa kanssa, muuten tilanteesi näyttää hyvältä.

Mitä sinä tuolla tarkoitat?  En oikein ymmärrä? idiot2
Jotain käytännön esimerkkiä, missä lasten kanssa pitäisi kilpailla?

Lapset ovat lapsia ja me aikuisia.
Mielestäni ei lasten kanssa voi kilpailla,
eikä siihen ole mitään syytäkään.  Huh
Hänen lapsensa ovat ihania ja pidä heistä hyvin paljon. Smiley

Minä olen miesten kanssa vähän sellainen vempula,
että en oikein halua, että mies on koko ajan hyörimässä
ympärilläni.

Vaaka-miehellä on ihan tarpeeksi aikaa olla lastensa kanssa,
mikäli niin haluaa. Smiley
Minulla on ystäväni, työni ja Härkä-mieheni
ja tarvittaessa myös joku muukin..  :Smiley

Minulla on kaunis elämä ilman Vaaka-miestänikin,
kuten myös ilman Härkä-miestäni. Smiley

En ole oikein koti-vaimo tyyppiä, vaan loco chicka,
kuten Vaaka-mies asian ilmaisee. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 21.02.2007 02:48:56 »

Hei "Asterix"

Herkkänä vaaka naisena olen miettinyt kuviotasi

Oletko valmis toisen vallankäytön alle
- rahalla on voimakas valta

Hmmm.. Vallankäyttöä jutussa ei ole miesten puolelta.
Taitaa se vallan (väärinkin) käyttäjä löytyä,
kun katson peiliin. Embarrassed

Oma taloudellinen tilanteeni on hyvä ja vakaa ilman
näitä miehiäkin.
Minulla on varsin kohtuullisen hyvä asema urallani
ja elän kaunista elämää. Smiley

Myönnän toki, että molemmat miehet ovat varsin
hyvistä lähtökohdista, mutta tuskin olisin heitä
koskaan kohdannut, jos en olisi nähnyt itse vaivaa ja kärsimystä
oman itsenäisen tulevaisuuteni rakentamisen suhteen
viimeiset 10 vuotta. Smiley

Minulle on kuitenkin tärkeää, että kykenen elämämään
kaunista elämää ilman miestäkin..
- silloin pystyy hiukan ottamaan elämässä riskejäkin
pelkäämättä, että menettää kaiken miehen myötä. Wink


venus skorpioni taitaa sokaista sinut; Intohimoista rakkautta

Ei epäilystäkään! smitten Minun  askendentti skorpioni
vastaa siihen täydellä intohimolla..  coolsmiley Wink
Myös  hänen aurinko vaaka:sa vetoaa
minun  aurinko kaksoset:een ajatusmaailmallaan
ja  askendentti harka vetää minun  kaksoset:sta
puoleensa kuin magneetti.
Vetäähän Härkä-mieheni samoin. Smiley

Vaaka-miehen merkurius vaaka ja minun  merkurius kaksoset
sopivat hyvin yhteen, kuten myös Härkä-mieheni merkurius kaksoset
takaa sen, että hyvän tuulista
juttua riittää vaikka kolmestaan.. Grin 2funny


Mies on sinua lähes 10 v. vanhempi;
- hänen lapsensa tulevat tavalla tai toisella
vaikuttamaan yhteiseloonne
- oletko tähän kaikkeen valmis

Minä en tiedä!
Hänen tuleva ex-vaimonsa tulee vaikuttamaan myöskin.
Mitä minä muuta voin kuin hyväksyä asiat sellaisina,
kuin ne elämääni tulevat? Huh
Tässä elämässä ei kuitenkaan aina voi kaikkea valita,
eikä mikään ole täydellistä.
Minun on hyväksyttävä Vaaka-miehen menneisyys ja "reppu"
sellaisinaan, jos niikseen tulee. Smiley

Minulle on hiukan helpotuskin, että lapset ovat valmiina,
eikä minun tarvitse niitä alkaa pyöräyttelemään,
mikä taas on väistämättä edessä Härkä-miehen kanssa. Smiley


5. Huone kuvaa rakkauden laatua; 
- vaaka miehelläsi siellä on  pluto (väkivalta) ja uranus (erotilanteet)

Shocked
Väkivaltaiseksi edes henkisesti on tätä Vaaka-miestä mahdotonta
ajatella missään tilanteessa, minun on vaikea kuvitella häntä
edes kunnolla suuttuneena, vaikka hän väittää,
että osaa sen taidon.
Mutta sitä vastoin Härkä-mieheni on oikein yleisesti tunnettu aika ajoin arrograntista käytöksestä
ja välillä silmittömästäkin henkisestä julmuudesta
ihmisiä kohtaan, joista hän ei pidä. Tongue

Häntä saa aina välillä vähän hävetä ja pyydellä anteeksi
ja tasoitella tietä ja rakennella siltoja hänen puolestaan. :Smiley
Mutta minä toisaalta pidän kovasti hänen rohkeudestaan ja julkeudestaan. Wink Grin

Fyysisesti väkivaltaisia kummatkaan miehet eivät ole.

Se kuuluu enemmän venäläisten ja scandinaavisten
miesten elämän kuvioihin ja tapoihin,
vaikka mistä tuota tietää,
mutta kokemusta asiasta minulla on
vain suomalaisten aikaan saannoksina.

Minä en halua edes ajatella mitään noin kauheaa. buck2

Tuollainen ei kuulu elämääni,
eikä tule kuulumaan tulevaisuudessakaan.
Minä en edes enään keskustele,
jos mies edes nostaa kätensä heilauttaakseen minua vastaan.


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 21.02.2007 09:48:21 »

Tule Suomeen.. täällä en rakastu kehenkään.. missähän olis ykskään kiinnostava mies.. ota elämäsi elokuvana.. toisten elämä ei ole meille kovin todellista. Tai tee jotain muuta kuin olet näiden miesten keskellä.. lähde luostariin.. parantamaan maailmaa.. sinun leffasi jatkunee tämän tyyppisenä valitset nyt minkä miehen tahansa, luulen. Aina tulee jotain muuta, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä/ varakas/ kaunis, vaan aina voi jostain tupsahtaa joku uusi.

Itse en olisi hetkeäkään ollut noin henkisesti epämiellyttävän miehen  kanssa, mutta itsehän kokemuksesi koet.. tai tulihan sitä oltua sen kauriin kanssa, mutta..  vaaka merkkinä kuulostaa kaksoselle paremmalta.. kait.. kokeile ottaa se jolla on vähemmän rahaa.

Nimim. ei koskaan 2 loukussa..
  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 10:15:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 21.02.2007 10:52:34 »

Huhhei..  Wink
Itse myös kahden miehen koukussa tiedostamattani jo ehkä pari vuotta olleena ja nyt näkyvästi tiedostaen about 5kk:tta, en voi muuta sanoa, että kuin onnea, voimia, jaksamista vain teille kaikille!
Tosin onneksi tällä kertaa en ole kuviossa, jossa periaatteessa kukaan olisi enää varattu mihinkään suuntaan, vaan kaikki suhteet roikkuu ilmassa, eikä kukaan tiedä kenen kanssa olisi.  buck2
Itsensä ja osalliset tässä kyllä saa rikki, sen olen huomannut. Toissapäivänä juuri vielä itkin, että eikö voi rakastaa kahta miestä samaanaikaan.... Vai onko kunnioittavaa vain sitoutua yhdellle, ottaa se epävarmuuden riski... onko se reilumpaa kuitenkin kaikille... olla varmistamatta vain sitä, että joku on ainakin joka minua rakastaa... ottaa riski, että jää lopulta itse yksin...onko edes kysymys siitä, sitä en tiedä.
Toinen eli exäni tuli eilen luokseni "tuekseni" leikkauksen jälkeen ja samalla pisti poikki välit naiseen, joka on omalla tahollaan naimisissa ja jota exäni on tapaillut.
Monenko ihmisen draamaksi tämä onkaan jo muodostunut...

Itse olen tilanteeseeni kysynyt neuvoa sieltä ja täältä ja tuntuu, että niin se vain on, että ei auta muu kuin elää päivä kerrallaan. Hiljentyä aina välillä miettimään, että missä mennään ja mitä viettiäni tässä toteutan. Mitä ehkä pelkään. Toisaalta on asioita, joita joidenkin "elämän tehtävänä" on, joiden kanssa tulee monasti kivitetyksi. Mutta ne tuo pintaan vaiettuja asioita. Itse olen sellaisissa kuvioissa paljon ollut. Välillä mietin toteutanko jotain "elämän tehtävääni" vaiko vain "traumaani" pelkoani tulla rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen.
Ja en muuten tiedä itsekään sitä edelleenkään. Minulle on herännyt ajatus, että vaikka minulle on annettu kauniit ja hyvät määreet rakkaudesta ja kunnioituksesta ja moraalista, niin olen ihminen, joka joutuu elämään ne todeksi askel kerrallaan ja se ei aina ole kaunista katsottavaa.

Tosin sinun tarinasi on hieman erilainen ja "pidemmälle" mennyt.

Sanoisin vain, että hiljenny aina välillä, pysähdy ja anna sen hetken tiedon valua tajuntaan ilman mitään toiveita lopputuloksesta.
Päivä kerrallaan... katsellen.. mahdollisimman vähän ketään rikkoen. Myös itseään.

Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä.
Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto: värisevää sielua ei saa tallata.
-Tommy Tabermann-

 
muoks*kirj virh.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 11:51:44 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #21 : 21.02.2007 11:14:23 »

Miksi sinun härkämiehesi ei suostu siirtämään häitä, jos hän tietää että olet rakastunut toiseen? Mietin tässä, että kuinka hän antaa sinun olla toisen kanssa jos hän rakastaa sinua ja haluaa naimisiin? Miksi vaakamies on vielä vaimonsa kanssa yhdessä, jos teidän juttu on kestänyt jo kuukausia? Jos rakastat vaakamiestä, miksi et jätä toista? Et kai sinä voi molempia pitää. Onko sinun ja vaakamiehen rakkaus aitoa jos kuitenkin epäröit perua häät ja jättää härkämiehen?Vai rakastatko todellisuudessa kumpaakaan? Joskus voi käydä niin että rakastuu rakastumisen tunteeseen...Ja kun arki astuu mukaan kuvioihin ei toinen enää tunnukkaan niin ihanalta ja jännittävältä. Ei kai heidän välillään voi miettiä kumpi on parempi? Rakastatko kumpaakaan oikeasti? Minusta olisi hirveää jos minun mieheni miettisi minun ja jonkun toisen välillä kummanko haluaa, kumpi on parempi, minä lähtisin siinä tilanteessa kyllä jo itse menemään, olisi aika nöyryyttävää odotella, että toinen tekisi valintansa. En edelleenkään halua loukata, tuli vain paljon kysymyksiä mieleeni...
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 21.02.2007 11:31:09 »

Minulle on ajoittain tullut mieleen ja taasen tuosta Kaikon kirjoittamasta, mistä olen tietyllä tapaa myös samoilla linjoilla ja mikä minun mielestäni on yksi huomioonotettava näkökulma, myös se, että jokainen joka tällaisessa kuviossa on mukana, pitäisi olla aikuinen ja vastuussa omista valinnoistaan. Helposti vain yksi pyrkii toteuttamaan sitä "rakkaudellisinta" näkökulmaa ja sekin on aika iso "taakka". Siis tavallaan. Itse olen kuitenkin ottanut välillä huomioon sen lisäksi, että vaikka minulla on vastuu omista valinnoistani, myös sen, että yhtälailla muillakin on sama vastuu itsensä kanssa. Kenenkään ei pitäisi olla missään ihmissuhdeasetelmissa vain ainostaan uhrin asemassa.  Huh
Miksi nämä kaikki ovat tässä mukana, luultavasti aikuisina ainakin omasta vapaasta tahdostaan....ihan jokainen. Tiedostaa sitä tai ei.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #23 : 21.02.2007 11:54:33 »

5. Huone kuvaa rakkauden laatua; 
- vaaka miehelläsi siellä on  pluto (väkivalta) ja uranus (erotilanteet)

ÖÖH, tähän väliin huikkaa kissa, jolla on 5. huoneessa  pluto aspect_con merkurius aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con venus, jotta ei se aivan niin yksinkertaista ole tulkita noita rakkauden huoneen "kalusteita", Pluto siellä voi tarkoittaa myös sitä, millaisen esikoislapsen saa tai voimakasta, pakkomielteenomaista suhtautumista huoneen teemoihin (joita onmuitakin kuin romanttinen rakkaus tai lapset, esim. pelit, kilpailu, Pluto voi 5. huoneessa indikoida myös voittamisen tarvetta) ja 5. huoneen Uranus voi tarkoittaa yhtä hyvin äkkirakastumisia kuin erojakin, kuten tässä casessa nyt näyttäisi olevan  Wink

[Muoks] Uranus voi tarkoittaa myös epätavallisiin tai epäsopiviin kumppaneihin ihastumisia, luulisin että myös tämä "tilanne" voisi olla Uranusta, vaikkei siis mitenkään epätavallisesta tilanteesta ole kyse.

...Entäpä jos pitäisit molemmat (ja enemmänkin  Wink)? Ajat ovat muuttuneet, ei kahden ihmisen parisuhde ole välttämättä enää ainoa rakkaussuhteen muoto. Minullakin on ystävä, joka on elänyt välillä onnellisena laumassa, usean ihmisen yhtäaikaisessa rakkaussuhteessa Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 12:00:32 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 21.02.2007 12:01:37 »

.."mutta yleensä vain yksi on tarpeeksi vahva,ja häneltä sitä päätöstä odotetaan.."
kiitos mondo,tämän poimin ihan itselleni tästä mielenkiintoisesta keskustelusta..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 21.02.2007 12:58:38 »

En edelleenkään tiedä astrologiasta yhtikäs mitään, joten en osaa sanoa kuinka Kaksoisliekkisuhde näkyisi kartalta. Lips Sealed

Korostan kuitenkin, että Kaksoisliekkisuhde EI ole romanttinen haavesuhde, jossa kaikki sujuu kuin tanssi, sillä Kaksoisliekkisi edustaa kaikkia niitä ominaisuuksia joita sinussa ei ole ja päinvastoin. (tuollainen onnenhuuma suhde on yleensä parisielusuhde. 9/10 suhteesta perustuu parisielusuhteeseen).

Parisuhde Kaksoisliekin kanssa on erittäin stressaavaa ja raskasta - toisaalta ette voi olla ilman toisianne ja tunnette sydän yhteyden, toisaalta toinen ottaa päähän niin kerpeleesti, että tekisi mieli pamauttaa tältä aivot pihalle! Grin Tyyni Kaksoisliekkisuhde syntyy minun mielestäni parhaimmillaan vasta sitten, kun molemmat kumppanit tiedostavat olevansa toistensa Kaksoisliekkejä (näin on mm. tuon ystäväni vanhempien kesken).

Kaksoisliekkihän on sinun toinen osa. Eräänlainen kaksipalainen palapeli, joka yhdessä muodostaa kokonaisuuden.

Lissee kaksoisliekeistä on Henkimaailman puolella Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 21.02.2007 13:52:03 »

Miksi sinun härkämiehesi ei suostu siirtämään häitä, jos hän tietää että olet rakastunut toiseen? Mietin tässä, että kuinka hän antaa sinun olla toisen kanssa jos hän rakastaa sinua ja haluaa naimisiin?

Minä en tiedä, miksi hän ei halua siirtää/perua häitä,
vaikka tietää tilanteen.
Hän sanoo, että rakkaus on joskus paljon suurempaa
kuin ihmissuhteet.
Yllättävää kyllä, hän sanoi sen ensin Vaaka-miehelleni
ja hän oli täysin samaa mieltä.

Rakkaudessa ei mielestäni ole kysymys yhden ihmisen omistamisesta.

Rakastan molempia miehiä aivan järjettömän paljon,
enkä pysty selittämään sitä, vaikka olen kuinka yrittänyt
sekä heille ja ystävillemme.

Homo-ystäväni, joka on käynyt läpi karikkoja aikaisemmin heterosuhteissaan ja nyt homosuhteissaan, sanoo,
että jos ihminen olisi luotu rakastamaan vain yhtä ihmistä,
niin hän ei olisi kykenevä rakastumaan yhä uudelleen ja uudelleen
eron jälkeen.
Hänen mielestään ihminen ei ole monotoninen
rakkauden tuntemisen/rakastumisen suhteen
ja jos joku niin väittää, niin on ihminen,
joka haluaa omistaa toisen ihmisen kuin tavaran.


Miksi vaakamies on vielä vaimonsa kanssa yhdessä, jos teidän juttu on kestänyt jo kuukausia? Jos rakastat vaakamiestä, miksi et jätä toista?

Vaaka-mies on laittanut eropaperit menemään.
Miksi minä en jätä Härkä-miestäni..?
En ole vielä kyennyt siihen. Syynä ovat toki meneillään olevat
häävalmistelut, mutta ennen kaikkea rakastan (myös) häntä,
kuten myös Vaaka-miestäni. Smiley


Et kai sinä voi molempia pitää. Onko sinun ja vaakamiehen rakkaus aitoa jos kuitenkin epäröit perua häät ja jättää härkämiehen?Vai rakastatko todellisuudessa kumpaakaan?

Niin.. en kai. Ympäristö tuomitsee hyvin ankarasti,
jos pitää kahta puolisota. Smiley
Yleinen (kristillistä alkuperää oleva) mielipide on,
että kahta ihmistä ei voi rakastaa yhtä aikaa,
mutta minun kokemukseni asiasta on kyllä aivan päin vastainen. Smiley

Olen tuota miettinyt, että onkohan homoseksuaaleista
tuntunut hiukan samalle, kun ympäristö pitää
sinulle luonnollista asiaa luonnottomana? idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #27 : 21.02.2007 13:58:30 »

Lainaus
Hänen mielestään ihminen ei ole monotoninen
rakkauden tuntemisen/rakastumisen suhteen
ja jos joku niin väittää, niin on ihminen,
joka haluaa omistaa toisen ihmisen kuin tavaran.

Ihan samaa mieltä! Rakkaus ja sen kokeminen on ihmisen sielun luontainen olo- ja elintila. Sielu pyrkii olemaan onnellinen ja pääsemään lähelle tuota normaalia tilaansa. Usein vain maanpäällä se menee niin, että rakkautta etsitään fyysisistä suhteista, toisista ihmisistä, koska täällä se on lähin (ja tunnetuin) keino päästä käsiksi sielun normaaliin olotilaan.

Kuten sanoin tuossa aiemmin, kaikki sielut ovat yhtä ja he rakastavat toisiaan (ihan eri asia, rakastavatko egot/persoonat toisiaan, sielut rakastavat kuitenkin tai vähintään hyväksyvät toisensa). Kaverini ystäväpiiri on tällaista vapaamielistä porukkaa: kaikki halaavat, suutelevat ja hellivät toisiaan. Miehet ja naiset keskenään, naiset keskenään, miehet keskenään. Ei mitään tietoa mustasukkaisuusdraamoista tai tappeluista. Jokainen vain tietää, että se on sallittua eikä puoliso pahastu siitä. Minusta se on NIIN ihanaa... ^_____^

Kysyy muuten ihan hirveän paljon voimaa sielulta nujertaa egon mustasukkaisuus ja katkeruus tuollaisessa tilanteessa!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 21.02.2007 14:09:33 »

Minulle on ajoittain tullut mieleen ja taasen tuosta Kaikon kirjoittamasta, mistä olen tietyllä tapaa myös samoilla linjoilla ja mikä minun mielestäni on yksi huomioonotettava näkökulma, myös se, että jokainen joka tällaisessa kuviossa on mukana, pitäisi olla aikuinen ja vastuussa omista valinnoistaan.
 Kenenkään ei pitäisi olla missään ihmissuhdeasetelmissa vain ainostaan uhrin asemassa.  Huh
Miksi nämä kaikki ovat tässä mukana, luultavasti aikuisina ainakin omasta vapaasta tahdostaan....ihan jokainen. Tiedostaa sitä tai ei.

Jokainen tässä suhteessa on mukana omasta vapaasta tahdostaan. Smiley

Minä en ole huumannut tai kolkannut kumpaakaan miestä
ja väkipakolla pakottanut suhteeseen kanssani,
vaan he ovat tulleet minun luokseni itse omasta tahdostaan
ja olleet itse aloitteellisempia osapuolia suhteeni.

Minä en ole vastuussa Vaaka-miehen avioliitosta,
vaan hän on itse valinnut, käveleekö minun luo
vai vaimonsa luo.

Myöskin Härkä-miehelläni täysi vapaus lähteä suhteesta,
mikään ei pidättele häntä. Hänellä on myös vapaus jäädä
suhteeseen kanssani, joka ei ole huono asia sekään.

Minä nautin elämästäni molempien kanssa,
mutta tiedostan ympäristön paineen ja sen tuomat ongelmat.

Jos minusta olisi kiinni, niin pitäisin molemmat miehet. Smiley

Tässä ei ole uhreja ja koko ajatus kuullostaa vähän draama-hakuiselta.

Vaa'an lapset eivät kuulema kärsi tilanteesta mitenkään,
vaan ymmärtävät, että äiti on edelleen heidän äitinsä
ja isä edelleen heidän isänsä vaikka he eivät asu
saman katon alla. Fixuja tenavia. Wink
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #29 : 21.02.2007 14:17:25 »

No juuri tuota tarkoitinkin Asterix. Ehkä se oli höpinää itselleni, sillä minulla on taipumusta yrittää kantaa vastuu koko kuviosta helposti, enkä tule ajatelleeksi, että se on myös toisten alentamista tietyllä tapaa ja heiltä oman elämän hallinnan varastamista...
Mutta helposti tuohon voi ajatua, jos on pajon ihanteita ja arvoja, joihin ei ole vielä kasvanut... Huh Tai ottaa liikaa muiden neuvoja vastaan.
Toisaalta, jonkun on oltava "aikuinen", jos kukaan ei haluaisi olla.  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: