Sivuja: 1 ... 13 14 [15]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka/ketkä julkkikset saavat sukkasi pyörimään jaloissa?  (Luettu 130550 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #210 : 03.06.2012 23:15:48 »

Robert Downey Jr. (näyttelijä)
Rubén Albarrán (muusikko)


Siinä nyt kaksi miestä, joiden energiasta pidän aivan valtavasti. Kummallekin yhteistä on - kun lähdin kaivelemaan asioita tarkemmin - henkisyys. Rubénista en tiedä, mutta Robert on tehnyt kovan työn itsensä kanssa ja muuttanut elämänsä kokonaan positiivisemmaksi.

Inspiraatiomiehiä pitämään oma energia hyvänä ja muistuttamaan, että henkisiä miehiä, joilla on hyvä energiatasapaino, on olemassa. Kaikesta huolimatta :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #211 : 20.06.2012 20:25:02 »

Banderas saa pyöritellä tänään ysiltä  Kiss Kiss
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #212 : 24.07.2012 18:38:39 »

Seukkaan itse julkkiksen kanssa, jonka nimeä en voi juurikaan tästä syystä mainita. Saa sukkani ehkä pyörimään, mutta vajaateholla, koska olen suhteessa osittain vasten tahtoani - mutta vaihtoehtona kun on maineen menetys niin minkäs teet.

Helvetti. Sad
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #213 : 24.07.2012 20:09:16 »

Seukkaan itse julkkiksen kanssa, jonka nimeä en voi juurikaan tästä syystä mainita. Saa sukkani ehkä pyörimään, mutta vajaateholla, koska olen suhteessa osittain vasten tahtoani - mutta vaihtoehtona kun on maineen menetys niin minkäs teet.

Helvetti. Sad
   .......vajaateholla ja vaihtoehtona maineen menetys,---kuulostaa oudolta.    Undecided
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #214 : 24.07.2012 23:51:00 »

Seukkaan itse julkkiksen kanssa, jonka nimeä en voi juurikaan tästä syystä mainita. Saa sukkani ehkä pyörimään, mutta vajaateholla, koska olen suhteessa osittain vasten tahtoani - mutta vaihtoehtona kun on maineen menetys niin minkäs teet.

Helvetti. Sad
   .......vajaateholla ja vaihtoehtona maineen menetys,---kuulostaa oudolta.    Undecided

Varoittava esimerkki kaikille julkkiksista, rikkaista ja kuuluisista haaveileville - joskus kannattaa ihan oikeasti vain tyytyä ihailemaan sitä julistetta seinällä, eikä tosiaan hankkiutumaan sen kohteen kanssa henkilökohtaisiin tekemisiin. 

Jetset-piirit eivät ole oikeasti mitenkään makeita. 

Mä nyt yritän kuumeisesti funtsia miten pääsisin tästä sopasta ehjänä ulos ilman että mun tarvitsee muuttaa Kongoon. buck2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #215 : 25.07.2012 00:18:57 »

Seukkaan itse julkkiksen kanssa, jonka nimeä en voi juurikaan tästä syystä mainita. Saa sukkani ehkä pyörimään, mutta vajaateholla, koska olen suhteessa osittain vasten tahtoani - mutta vaihtoehtona kun on maineen menetys niin minkäs teet.

Helvetti. Sad
  .......vajaateholla ja vaihtoehtona maineen menetys,---kuulostaa oudolta.    Undecided

Eihän mainetta voi menettää ilman syytä?? Siis, jos ei ole itse tehnyt jotain. Kuullostaa vakavalta, jos pitää" Kongoon asti paeta"...
Mä ehkä mielummin menettäisin maineeni, kun seukkaisin pakosta.
Onneksi en ole kiinnostunut julkkiksista, vaikka muutama on joskus hihaan tarttunut. Ei se kylläkään ole estekkään ollut. Tavallisia ihmisiä nekin on. Käyvät jopa pas**lla  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 25.07.2012 00:21:25 kirjoittanut Yep » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #216 : 27.07.2012 19:22:05 »

Eihän mainetta voi menettää ilman syytä?? Siis, jos ei ole itse tehnyt jotain. Kuullostaa vakavalta, jos pitää" Kongoon asti paeta"...
Mä ehkä mielummin menettäisin maineeni, kun seukkaisin pakosta.

Kyse on mustamaalaamisesta, jonka vuoksi voi tosiaankin menettää maineensa jos se on laajamittaista tai uppoaa vaikutusvaltaisiin tyyppeihin, ja ikävä kyllä tämä kyseinen henkilö hallitsee huhumyllyn pyörityksen. :Smiley

Mutta mutta, keksin äskettäin nerokkaan ratkaisun tähän tilanteeseen, ja nyt ikäänkuin odotan että lääke alkaa vaikuttaa. knuppel2
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #217 : 24.11.2013 22:42:29 »

Mutta hertsileijaa yhden unohdin tyystin omasta listastani, jonne hän eittämättä kuuluu eli:

JIM MORRISON  jousimies

(http://sayz64.canalblog.com/images/The_20Doors_20Jim_20Morrison_20_1_.jpg)
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #218 : 24.11.2013 22:55:00 »

Kaikkien inhokki yleensä, mutta ah mä tykkään:
Adam Sandler  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #219 : 26.11.2013 02:01:33 »

Mutta hertsileijaa yhden unohdin tyystin omasta listastani, jonne hän eittämättä kuuluu eli:

JIM MORRISON  jousimies

(http://sayz64.canalblog.com/images/The_20Doors_20Jim_20Morrison_20_1_.jpg)

Oi, kiitos tästä...  smitten Tulis nyt omaan elämään myös SE mies, joka sais ne sukat pyörimään ja joka ois kaikinpuolin muutenkin sopiva ja pysyvä kiitos.  smitten Cheesy
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #220 : 26.11.2013 14:40:21 »

Kyllä se tulee, kun aika on kypsä - osta jo valmiiks ne stay-up sukat jotka sitte alkaa pyörimään  Cheesy

Kuva on otettu siinä vaiheessa kun Jim oli jo muuttanu Pariisiin - God bless his soul....
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #221 : 23.12.2013 22:06:23 »

Mä en mitenkään erityisesti "fanita" Jim Morrisonia, onpahan vaan mielenkiintonen runoilija. Nimenomaan runoilijana häntä pidän, aivan toissijasesti laulajana, ja se show-elämä jota Jim eli  LA:ssä ei todellakaan sopinu sille, heti Pariisiin saavuttuaan laihtu ja vaikutti kaikin tavoin paljon seesteisemmältä ja omalta itseltään.

Monenlaiset mielenkiintoset ihmiset on eläny täällä, mulla ei oo ketään idolia, mutta on mielenkiintosta lukea joskus joistain eläneistä ihmisistä, esim vaikka Frida Kahlosta.

Tohon alkuperäseen kysymykseen pitäis ehkä vastata että kukaan julkkis ei suoranaisesti saa sukkia pyörimään mun jaloissa, jos sellanen mies vielä joskus vastaan tulee niin se on joku todellisen elämän mies, en tiedä vielä kuka  Shocked
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15]
  Tulostusversio  
 
Siirry: