Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkää ikää!  (Luettu 31676 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.2007 13:08:55 »

Taidankin pidentää elämääni ensi viikonloppuna Wink Hedelmiäkin taitaa löytyä kotoa...  Grin
Minulla ei päivää ilman suklaata  Embarrassed Cheesy - nuo muut  :Smiley :Smiley ... pitääpä lisätä säännällisiksi  coolsmiley
Punaviiniä en ole nauttinut vuosikymmeniin, kun sain päähäni joskus nuorena, että siitä saa kovan päänsäryn  Grin , mutta tuon ohjelman rohkaisenama  Wink voisi jo varovasti kokkeilla tilkkanen kerrallaan  Tongue NIIIIN paljon sitäkin kehuttiin  Cool

Lainaus käyttäjältä: pluto
Mulla on myös jostain mahdollisesti hormonnalisesta oikusta johtuen normaali ruumiinlämpö asteen verran alhaisempi kuin ihmisillä keskimäärin. (Ja alhainen verenpaine
No niinpä minullakin  Smiley Ruumiinlämpöni "romahti" reilulla asteella sen jälkeen kun menkat loppuivat  2funny


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 16.02.2007 13:12:06 »

Eiköhän tuo seksi ole vähän liioiteltu asia tässä.  Wink Tosin mistä minä tiedän, olen oikein hyvässä kunnossa oli sitä tai ei.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 16.02.2007 13:12:41 »

Ei  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 16.02.2007 13:13:05 »

No, jaa. Seksin voi sanoa tuhlaavan vitaalienergiaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #19 : 16.02.2007 13:16:22 »

Kyllä kaikki "negat" tuhlaavat sitä paljon enemmän  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 16:53:49 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 16.02.2007 13:18:04 »

En harrasta negoja ja elän just sopivan ajan.  coolsmiley Ja kumppaninhan pitäis olla aika kehittynyt, ettei hänestä tipu negaenergiaa..
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 13:32:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 16.02.2007 13:36:01 »

En harrasta negoja ja elän just sopivan ajan.  coolsmiley Ja kumppaninhan pitäis olla aika kehittynyt, ettei hänestä tipu negaenergiaa..
Good 4 U  Smiley
Toki huono kumppani lyhentää ikää ja hyvä taasen pidentää - tai ainakin lisää elämän laatua  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 16.02.2007 13:37:26 »

Joko löytyi.  Wink

                                        Joku.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 15:13:06 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #23 : 16.02.2007 17:54:36 »

Elämää pidentää NAUTTIMINEN ja KIITOLLISUUS. Kyky nähdä kaunista ja ihanaa ihmeteltävää joka puolella, lapsenmielisellä uteliaalla positiivisella mielellä oleskelu, tässä hetkessä eläminen!

Eilisen murehtimisesta tulee ryppyjä otsaan!  Wink

Heh.. Minusta tuntuu että mun äiti elää 1000-vuotiaaksi, sillä on niin jotenkin lapsekas ja kiitollinen elämänasenne ja aina hymy naamalla. Ämmä on 53v. ja takamus on yhtä kiinteä kun mulla, apua!  Grin

Rakkaus pitää meidät elossa! Liekki joka palaa sydämessä! Ei anneta sen hiipua vielä, eihän?  Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 16.02.2007 18:57:56 »

Tuli tuosta mieleen Jamppa Tuominen:
"Vain pieni tuuli joskus
 voi liekin sammuttaa,
 taas toisinaan
 se myrskyn kestää voi."
 smitten

Tuleehan niitä murheita välillä ja jos ei tule, niin niitä pitää hankkia, ettei olisi liian leppoisaa  laugh
"Elä elämäsi hymyillen, hymyile vaikka läpi kyylelten" sopii muistettavaksi silloin  Wink Smiley

Eihän se takamuksen kiinteys ole iästä kiinni useinkaan, vaan geeneistä, liikunnasta, ravinnosta,...  :Smiley

RAKKAUS pitää elossa vielä pitkän iänkin jälkeen - uskon ma  angel smitten Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 16.02.2007 19:11:24 »

Elämää pidentää NAUTTIMINEN ja KIITOLLISUUS. Kyky nähdä kaunista ja ihanaa ihmeteltävää joka puolella, lapsenmielisellä uteliaalla positiivisella mielellä oleskelu, tässä hetkessä eläminen!

Juuri noin! Se ranskalainen nainen, joka oli pisimpään maailman vanhin ennen kuolemaansa, totesi muistaakseni: "Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä!"

Hänellä oli tosi positiivinen asenne elämään, hän nautti siitä, joi kohtuullisesti alkoholia ja oli kiinnostunut kaikesta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 16.02.2007 19:58:20 »

...

Juuri noin! Se ranskalainen nainen, joka oli pisimpään maailman vanhin ennen kuolemaansa, totesi muistaakseni: "Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä!"

Hänellä oli tosi positiivinen asenne elämään, hän nautti siitä, joi kohtuullisesti alkoholia ja oli kiinnostunut kaikesta.
2funny smitten

Kiitos mondo tästä "tuttavuudesta"  Smiley : http://www.otava.fi/kirjailijat/kotimaiset/fried_anne/fi_FI/fried_anne/
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #27 : 29.03.2007 13:45:03 »

...tässä pari vinkkiä Wink.... smitten ...kun Gl alkaa vetää puoleensa... ei niin ETTÄ pakko kun kaikki siitä puhuu ...VAAN että itsessään kokee kiinnostusta...eli oma keho on tässä A&O... Wink

joten:
Kirjavinkkejä pläjähtää tässä
1.  VERENSOKERIBLUES, Fredrik Paulùn - kirja glykeemisestä indeksistä...
- käsittelee verensokeria joka vaikuttaa terveyteesi niin nyt kuin tulevaisuudessakin...perustuu tietoon glykeemisestä indeksistä joka mittaa sitä KUINKA NOPEASTI VERENSOKERI aterian jälkeen nousee ja LASKEE...myös liikunnan harrastajille glykeeminen indeksi on hyvä työväline KOSKA verensokerin vakauttaminen lisää sekä FYYSISTÄ kestävyyttä että HENKISTÄ suorituskykyä...
- se on myös migreenin , karieksen ja tiettyjen munasarjaoireiden TEHOKAS HOITOMUOTO...

2.  100 parasta Gl-ruokaa ilman sokeria ja nopeita hiilihydraatteja, Ola Lauritzon & Ulrika Davidsson
smitten  smitten ...

Molemmat kirjat ovat itselleni sopivia...ja OTAN NIISTTÄ SEN MIKÄ ITSELLENI kuulostaa sopivalta....ELI kun olen hiljalleen oppinut mikä ravinto edistää ja lisää oma sekä FYYSISTÄ että HENKISTÄ hyvinvointia = kokonaisvaltainen hyvä olo -  niin siihen nähden katson ja kokeilen näitä ohjeita... vähän kerrassaan...
Itse olen lähtenyt liikkeelle niin etten kertarytinällä muuta mitään vaan olen ihan ASKARRELLUT itselleni "ateria-aarrekartan" ja katson että mitä se pitää sisällään ja mitä siellä voin muuttaa niin että  päivittäinen ravintomenyy on tasapainossa - ja samalla katsoa myös pidemmälläkin ELI vaikka viikon aikavälillä - mitä syö.

Eikä itselläni niinkään ole ensisjaisena tavoitteena esmpainonpudotus VAAN hyvinvointi..ja jos siitä seuraa painonpudotus niin ok. JOTENKIN vain tämä toimii itselläni PARHAITEN juuri näin päin......JA silloin voin tehdä tarvittavia muutoksia - ilman pakkoa... ja myös havaita heti " sopiiko tämä minulle alkuunkaan"... jotensakin näin...BON APETIT, KALI OREKSI, HYVÄÄ RUOKAHALUA....jk. tämä olkoon vain yksi näkökulma aiheeseen - ja varmasti jokaisella on omat reseptinsä kuin ajatuksensa kuin kokemuksensa - yhtäkaikki arvokkaita - vaan josjakun jotakuta vetää tämä puoleensa niin SILVO PLEE`.. Grin  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.03.2007 19:31:23 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 29.03.2007 18:55:23 »

BUT ...  Embarrassed MIKÄ on G1?  Huh
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 29.03.2007 19:06:00 »

Kiva dokkari tuli äsken TV:stä, katsoitteko?
Reseptejä pitkään laatuelämään olivat suklaa, hedelmät, punaviini ja seksi - kohtuudella kaikkia  Wink  Cheesy

Tietty myös stressittömyys ja kyky laiskotteluun  Smiley

Kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta?
Onko teillä tiedossa muita keinoja ja konsteja  smiley6600
 

Eiköhän tuo seksi ole vähän liioiteltu asia tässä.  Wink Tosin mistä minä tiedän, olen oikein hyvässä kunnossa oli sitä tai ei.

Tämähän on kaiken kokeneen erittäin iäkkään naisen puhetta.
En epäile yhtään. Smiley
Pitkää ikää edelleen toivottaen. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: