Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rakkautta,rakkautta  (Luettu 43583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 08.02.2007 13:47:51 »

haluatko tietää miten sovit yhteen ystäväsi,kumppanisi tai vaikka ihastuksesi kanssa? millainen on suhteenne? olettteko kuin luodut toisillenne?

mikäli tiedät mitkä ovat taroteissa omasi ja esim.kumppani persoona kortti kerro se minulle niin voin kertoa sinulle vastauksen edellä oleviin kysymyksiin.

mikäli et vielä tiedä mitä nämä kortit kohdallasi on niin antamalla synt.ajat niin voin myös laskea ne puolestasi.

 
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2007 14:27:51 »

 smitten Juhuu! Minä ekana...kerrankin  Wink
Minulla 7 eli vaunut, Miehellä 6 eli Rakastavaiset ja voinko kysyä hiukka ongelmallista suhdetta kaveriin jonka nro on 11, Voima/Intohimo. Kiitos! smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.02.2007 14:45:07 »

auringonkukka

vaunut ja rakastavaiset
sinun ja miehesi suhde vie teidät molemmat joko uuteen tilanteeseen tai elämänvaiheeseen.sinun kykysi tehdä päätöksiä on helpottavaa empiseen taipuvaiselle miehellesi.jonkinlainen esilläolo yhdistää ja huvituttaa teitä.

vaunut ja voima
sinä voit painaa empimättä kaasun pohjaan kun hyvällä suuntavaistolla varustettu kaverisi on sinulle kartanlukijana.yhdessä voitte ajella pitkällekkin. kun tie on kaikista kuoppaisin,saatte toisistanne kaikkein eniten tukea.sinun ei kannata mennä aliarvioimaan kaverisi kykyjä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2007 15:09:36 kirjoittanut peppilotta » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #3 : 08.02.2007 16:52:48 »

Juhuu.. Cheesy

minä 05.06.1985, hän 02.07.1984... smitten

Etukäteen jo kiitos kaunis ja kumarrus tuli sitten mitä hyvänsä..
Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #4 : 08.02.2007 19:00:03 »

 :Smiley
Minä .......
Hän .....
 smitten :Smiley

Kiiiiiiitos!
« Viimeksi muokattu: 08.02.2007 22:52:16 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #5 : 08.02.2007 19:10:49 »

Minä 8
Hän 9

Kiitos jos ehdit/jaksat tulkita tätäkin. Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2007 19:35:14 »

Aina kannattaa kokeilla..
eli minä 26.03.78 ja toinen 22.12.1969
..kiitos.. smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 08.02.2007 21:45:28 »

sparkle in the distance

hallitsija ja vaunut
hän tarjoaa sinulle tukevan otteen todellisuudesta kun sinulle menee liian lujaa.hän seuraa edesottamuksiasi ja pystyy näkemään eri rooliesi taa.jos sinun itsetuntosi riittää,pysyvät pyörät tukevasti tiessä ja yhteinen matkanne on hyvin turvallinen.

yulunga

hallitsija ja hallitsija
muodostatte yhdessä varsinaisen järjestyspartion,joka pitää myös huolta muistakin kuin toisistaan.viihdytte keskenänne mutta sosiaalinen ympäristönne tarvitsee välillä kukoistaakseen myös hieman irroittelua ja leikkimieltä.huumorista saatte hyvää maustetta arkeenne.jos lähdette järjestö tai yhdistys toimintaan tulee teistä nopeasti siellä kantavia peruspilareita.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 08.02.2007 21:59:16 »

inanna

hallisijatar ja maailmankaikkeus
kun hän vasta ajattelee,olet sinä jo toteutus puuhissa.yhteiselonne sujuu vaikka saatatte välillä puhua hieman toistenne ohi.teillä molemmilla pitää olla tilaa toteuttaa itseään.muistakaa pitää keskinäisestä kommunikoinnista erityistä huolta.

eppana

erakko ja guru
hän ymmärtää ja ihailee sinun ehdottomuuttasi asioissa ja hänellä on myös suuri tarve jakaa sinun tiedonjanosi.tosin joskus hän sortuu siihen ajatukseen että sinä menet hänen mielestään helposti ääripäästä toiseen.sinä taas saatat useasti sortua kritisoimaan häntä siitä että hänen täytyy saada olla aina välillä huomion keskipiste.mutta muista että aina kun hän hakee muualta tarvitsemaansa huomiota saat taas sinä silloin sitä rauhaa jota itse tarvitset.kun opitte ennakoimaan tilanteita niin se parantaa kummankin osapuolen viihtyvyyttä.
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #9 : 08.02.2007 22:09:16 »

peppilotta ;
Juuh sitten minäkin ... Shocked samoin sanoin, että tulkoon mitä tulee-menköön mikä menee  Wink
Minä 04.06.1956
Hän 23.12.1957
  Shocked  Kiss  Cheesy  Smiley KIITOS!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 08.02.2007 22:19:56 »

rakkaudenliekki

hallitsija ja hallitsijatar
nimensä mukaisesti te muodostatte symmetrisen,toisiaan täydentävän parin.suhde kestää hyvin mutta vaarana on että ajan mittaa tyydytte vain kaikkeen totuttuun joka saattaa väljähdyttää suhteenne.perinpohjainen tuuletus ja pienet yllätykset toisianne kohtaan aina silloin tällöin auttaa pitämään tämän suhteen kestävänä.
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #11 : 08.02.2007 22:45:10 »


yulunga

hallitsija ja hallitsija
muodostatte yhdessä varsinaisen järjestyspartion,joka pitää myös huolta muistakin kuin toisistaan.viihdytte keskenänne mutta sosiaalinen ympäristönne tarvitsee välillä kukoistaakseen myös hieman irroittelua ja leikkimieltä.huumorista saatte hyvää maustetta arkeenne.jos lähdette järjestö tai yhdistys toimintaan tulee teistä nopeasti siellä kantavia peruspilareita.


hih, onneksi juuri yhteinen huumorimme on suuri voimavara  Wink smitten

KIITOS!!
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #12 : 08.02.2007 22:46:36 »

sparkle in the distance

hallitsija ja vaunut
hän tarjoaa sinulle tukevan otteen todellisuudesta kun sinulle menee liian lujaa.hän seuraa edesottamuksiasi ja pystyy näkemään eri rooliesi taa.jos sinun itsetuntosi riittää,pysyvät pyörät tukevasti tiessä ja yhteinen matkanne on hyvin turvallinen.

Voi kyllä.. Hän on minulle järjen ääni ja pistää jalkani tukevasti maahan - vaikka tälläkin hetkellä leijun kun ajattelen häntä..  Grin
tallennettu
thunder
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #13 : 08.02.2007 22:49:03 »

eh, vaikken täällä ole viime aikoina paljon keikkunut niin tohtisinko kysyä jotta;
minä 13.10.67
hän 28.2.77
angel kiits!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 08.02.2007 22:58:16 »

thunder

onnenpyörä ja erakko
sinä saat hänen päänsä pyörälle vaikka hän olisi kuinka päluuloinen tahansa.sinun yllätyksellisyytesi kätkee hyvin omalaatuista logiikkaa joka kiehtoo kumppaniasi.osaat hyvin ennakoida kumppanisi henkisiä tarpeita joka auttaa sinua saamaan hänen vilpittömän kiintymyksensä.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: