TaruTuulia, näkijöille voisi maksaa tulosperusteisesti. Jos vaikkapa puolen vuoden päästä ennustukset ovat toteutuneet, sitten kunnon korvaus. Muuten ei mitään.

vai tulosperusteisesti? Huh, huh - et ole tosissasi?!
Yhtäkkiä kun pysähdyin miettimään, niin itsellekin on käynyt joskus muinoin lukuisia kertoja niin, että ennustus olisi voinut toteutua, jos olisin itse lähtenyt siihen mukaan. Löin kuitenkin jarrut pohjaan, koska siitä oli minulle etukäteen kerrottu ja näin pystyin välttämään tapahtuman. Omalla kohdallani kyse oli jääräpäisyydestä ja pelosta; hyvät asiat jäivät tapahtumatta, koska en halunnut sellaista tunnetta, että kenenkään ennustus sanelee elämäni valintoja. Olisiko pitänyt soittaa selvänäkijälle ja sanoa, että palauta rahat, koska tämä suhde ei tästä nyt sitten pidemmälle edennytkään; emme menneet naimisiin tai lisääntyneet, vaikka se oli tähtiin kirjoitettu?
Vielä noista ikävien asioiden kertomisesta; varoitukset ovat aina paikallaan, jos jotain näkee, mistä varoittaa! Selvänäkijä ei ole Jumala. Muistakaa nyt hyvät ihmiset se...te olette itse..!