Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa AP-kartta?  (Luettu 3460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kalakukko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 05.11.2007 14:03:06 »

Luin ensi kertaa tätä foorumia enkä tiedä mikä on AP-kartta. Miten sen voi saada tulkintoineen? Minua kiinnostaisi tietää voiko siitä tulkita elämänvaiheita, esim. itse olen ollut 1 1/2 vuotta työttömänä ja haluaisin selvyyttä työllistynkö vielä ennen eläkeikää vai olenko jouten kotona.
Olen syntynyt 20.03.1957 klo 5:00 Tampereella.
tallennettu

Aurinko Kalat
Kuu Skorpioni
AC Kauris
MC Jousimies
Kiinalainen: Kukko
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.11.2007 14:32:05 »

Hei Seija!
Ja tervetuloa foorumillemme!  Smiley

AP -kartta tarkoittaa Auringon Paluu -karttaa, se on siis kartta joka tehdään vuosittain sille hetkelle kun  on Auringon Paluun hetki eli Aurinko on samassa asteessa ja asemassa kuin se on ollut syntymän hetkellä. Tuo hetki voi olla aivan eri päivänä ja kellon lyömänä, kuin varsinainen syntymäpäivän ja syntymän hetki. Muut taivaankappaleet ja huoneet ovat myös eri asemissa ja paikoilla kuin syntymäkartalla. AP -kartta on voimassa noin 18 kuukautta, sen vaikutus alkaa noin 3 kuukautta ennen Auringon Paluuta ja sen vaikutus häipyy pikku hiljaa 3 kuukautta seuraavan Auringon Paluun jälkeen. Näin ollen puolisen vuotta on kaksi Auringon Paluu karttaa vaikuttamassa saman aikaisesti.

AP -kartta antaa viitteitä siitä mihin yksilöllä voisi olla potentiaalia vuoden aikana, millaisia teemoja elämässä on esillä jne.

En tiedä ketään Suomessa, joka tekisi varsinaisesti Auringon Paluu -karttojen tulkintoja, mutta kaikki astrologit ja astrokonsultit, käsittelevät varmasti myös Auringon Paluuta jonkin verran  tulkinnoissaan.

Itse voit käydä www -osoitteessa www.astro.com tekemässä oman Auringon Paluu kartan.
Tulkintaan löytyy kaikenlaisia apuja ja vihjeitä täältä https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9182.msg78982#msg78982
sinne allekirjoittanut ja myös muut ovat kirjoitelleet kokemuksiaan.

Pikaisesti karttaasi kurkattuani, tietämättä missä tarkalleen olit Auringon Paluu hetkellä, käyttäen oletuksena Tamperetta voisin sanoa että sinulla on menossa varmasti nyt henkilökohtaisesti merkityksellinen vuosi - AP -kartan ja syntymäkartan Akselit ovat yhtymässä toisiinsa.  keskitaivas aspect_con askendentti  /   askendentti  aspect_opp  keskitaivas - tämä kertonee syntymäkartalla annetun potentiaalin haltuun otosta. Radixin minä  askendentti   aspect_con AP - keskitaivas elämäpäämäärä ja toisaalta AP - askendentti minä  aspect_con IC eli kotiympyrät. Työn huone eli 6. huone on suuri ja tyhjä, samoin on myös 10. huone eli uran ja päämäärien huone tyhjillään. Mutta ensi vuonna 6. huoneessa on  jupiter  aspect_con Onnenpiste ja  keskitaivas  oinas tarkasti syntymäkartan talouden 2. huoneen kärjellä. Jos siis olet syntymäpäivänäsi Tampereella. Muuten kartta voi näyttää aivan erilaiselta.

 Cheesy
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2007 14:34:37 »

Luin ensi kertaa tätä foorumia enkä tiedä mikä on AP-kartta. Miten sen voi saada tulkintoineen? Minua kiinnostaisi tietää voiko siitä tulkita elämänvaiheita, esim. itse olen ollut 1 1/2 vuotta työttömänä ja haluaisin selvyyttä työllistynkö vielä ennen eläkeikää vai olenko jouten kotona.
Olen syntynyt 20.03.1957 klo 5:00 Tampereella.

Hei "seija"


Auringonpaluukartta


Halutulle vuodelle laadittu kartta,
jossa Aurinko on täsmälleen
samassa asemassa kuin syntymäkartalla.


http://astro.saaganet.org/sanat.php

Oman auringonpaluu kartan voit tehdä

www.astro.com
Extended Chart Selection
Please select the type of chart you want.:
- Solar return chart*



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.11.2007 20:43:52 »

Eipä juuri muutu.
Suomi on niin pieni maa että leveys ja pituusasteilla ei ole hirveästi merkitystä, paitsi huoneiden koon suhteen. Jos taivaankappale on aivan huoneen lopussa/ kärjellä se voi siirtyä huoneesta toiseen ja siten merkitys muuttuu. Tampereen ja Helsingin välillä ei ole juurikaan eroa, ehkä asteissa ehkä sekunneissa. 2. ja 6. huoneen asiat tulevalla kartallasi näyttävät molemmissa paikoissa yhtä hyviltä.

Itse kuitenkin teen AP -kartan aina sille paikkakunnalle, jossa olen juuri tuolla Auringon Paluun -hetkellä, riippumatta siitä vaikuttaako asuinpaikan tai ko. oleskelupaikan karttaan.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: