Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miiarein
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #150 : 14.12.2012 10:28:46 »

Hei kaikille,

maallikkona olen nyt hieman hämmentynyt. Eikös minulle sitten oikeesti ole rakkautta tulossa lainkaan?
Leijonan kohta on tyhjä, samoin huone 5. Kaikki muu minulla menikin sitten vähän ohi.

Jos jollain olisi hetki aikaa vähän tutkailla karttaani niin olisin siitä ikuisesti kiitollinen.
Ei tulis turhaa kulutettua energiaa sen oikean etsimiseen, jos sitä ei ole edes tulossa  laugh Ikääkin on jo kuitenkin lähes 40v.

Hommataanko lisää kissoja vai mitä tehdään?

Kiitos paljon jo etukäteen. Kiitokseksi voin lähettää reiki energiaa Smiley
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #151 : 27.12.2012 15:36:50 »

Mulla on varmaan tosi hidas sytytys, mutta... jos Venus kuvaa miehen naisihannketta niin tarkoittaa se aurinkomerkkiä vai ko. naisen venusmerkkiä? Huh

ihmettelevä Pia   smitten

tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Haww
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili WWW
« Vastaus #152 : 27.12.2012 21:28:22 »

Hui tässähän rupeaisi tämän mukaan ihan sukat pyörimään jalassa mahdollisen ensimmäisen suhteen kanssa Wink 7.huoneeni näyttäisi olevan harka ssä, jollainen on myös pientä sutinaa aiheuttava nuorimies. MUTTA mie oon ite Oinas ja käsittääkseni ikuisella tulilinjalla Härkien kanssa Undecided Mikäköhän minuu yrittää nyt sumuttaa silimään...

7.huoneesta löytyy ainoastaan Pallas Kaksosissa, jolle en itse uskalla antaa mitään merkitystä tiedoillani. Olisin hyvin kiitollinen, jos joku joutava tietäisi tästä jotain Smiley Karttani kiukuttelee olevansa liian iso liitteeksi, mutta se löytyy myös http://aijaa.com/3Z1pjU
tallennettu
Pelargoni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #153 : 18.02.2014 17:44:45 »

Luin kokonaan,  joten voisin sanoa ettei minulle ole suotu rakkautta nykypäivänä, koska ne määrätyt huoneet ovat tyhjiä. Ennen oli toisin,  mutta eksä rakasti muitakin naisia.
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #154 : 09.06.2014 20:40:02 »

Luin kokonaan,  joten voisin sanoa ettei minulle ole suotu rakkautta nykypäivänä, koska ne määrätyt huoneet ovat tyhjiä.


Eikös tuolla PDF:ssä sanottu että tyhjähuone ei tarkoita sitä etteikö kumppania ole tulossa ollenkaan...? Olisi huonosti asiat aika monella jos syntymäkarttan (tietyt) tyhjät huoneet tarkoittaisi sitä ettei ketään tule saamaan Grin Omassa kartassa kun noi planeetat on kasaantuneet 4. ja 5. huoneisiin, joten lohduttomalta tuo mun karttakin näyttäisi  :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #155 : 10.06.2014 11:17:20 »

Ei kannata tuijottaa ainoastaan syntymäkarttaa ja sen Huoneita ja taivaankappaleita, sillä olemme kasvavia ja kehittyviä olentoja läpi elämämme ja edistyksemme näkyy luonnollisesti edistyskartalta, eli Progressiiviselta (proge) kartalta... se voi näyttää aivan erilaiselta nyt kuin silloin kun synnyimme... Smiley

Ja totta.. ei ole olemassa tyhjiä Huoneita, jos kartalle lisää asteroideja, planetoideja, kiintotähtiä jne.
tallennettu

johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #156 : 14.05.2015 07:51:58 »

Osaako/haluaako joku tulkita Smiley. Jos tämä ei kuulu tämän ketjun alle, niin siirtänette. Kiitos!

Olen tavannut muutaman kerran miestä, joka kiinnostaa minua. Mies on tuttu lapsuudestani. Tässä karttamme yhdessä:

tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #157 : 19.08.2015 19:32:06 »

 Jaahas.. pitkästä aikaa tavasin tuota rakkauden rasteja... joten heräsin todellisuuteen  näin  kesän jäljiltä..
 tuloksena kaloja, rapuja ja naimisissa olevia miehiä.. mutta asiaan..

 ymmärsinkö oikein että kun 5. huone alkaa kauriista ja päättyy vesimieheen ja on tyhjä eli ei näkyviä planeettoja niin avain tänne 5. huoneeseen on saturnuksessa ( kauriin hallitsijassa), joka minulla on huoneess 2. vaa'assa ?
 Eli saturnus avais tuon 5. huoneen?
 huone 11. leijonassa ja siellä ei oo kun  ceres, tosin huoneessa 11. ravussa on  chiron
 sitten kun aurinko on oinaassa ja kuu kaksosissa niin tää kuvio ei kovin helpolta näytä  Grin

 nuo kalamiehet ei inspiroi hirveästi, hermostun oinaana siihen haahuiluun melko nopeasti, rapuja en taida ikinä olla edes tässä mielessä tavannutkaan..
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry: