Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224389 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #120 : 20.01.2010 15:11:11 »

Mä nopeasti luikautan - voinee olla hutututua sitten niin.

 aurinko vaaka = parisuhdepeople
venus skorppari = elää ihollaan, kaipaa toista

seiska alkaa kaloista, kalojen hallitsija neppari jouskarissa, oliko 4.huoneessa. vakava suhde saa alkunsa mielikuvitusmatkalta  Huh

Hienoa kun en muista sun kartasta enää mitään, mitä äsken kelasin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #121 : 20.01.2010 15:21:37 »

Nonni, eli neppari kolmoshuone - kommunikoinnin, kaksosten huoneessa. Ehkä tutustuminen kelvolliseen kaveriin sukulaisten, perheen, sisarusten kautta. Kommunikointi tärkeä avaaja.

Vitoshuoneen veskarissa avain uranus skorpionissa 2.huoneessa. Innovatiivinen ja avara rakkauselämäsi, flirtandeeli, avautunee maallisen kautta. Kunnon kosiskelua, aistillisuutta, maanläheisyyttä, perusarvoja, ehkä myös luonnon läheisyys.

Naisellinen kartta, jos näin voi sanoa. Vaaka aurinko ja kuu härkä, molemmat venuksen alaisia merkkejä. Ehkä tapaat houkuttaa myös liian konservatiivista sakkia asc  neitsyt puoleesi, vaikka tarve olisi saada pörinää pönttöön, eikä tärkkiä perseeseen - näin ilmaistakseni.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 21.01.2010 19:20:56 »

Itellä ilmeisen vahvasti hommaan liittyy viideshuone, mutten tajua näitä kohtia tästä:

Leijona on rakkauden merkki.
Leijona-huone kertoo, mitä rakastat.
Katso, minkä huoneen ovikyltissä (huoneen kärjessä eli alkukohdassa) on Leijonamainos.
Siinä huoneessa on ovi rakkauteen. Ko. huoneeseen (tai huoneisiin) liittyvät
asiat saavat sydämesi sykkimään, ja niiden kautta ilmenee myös rakkautesi toista
ihmistä kohtaan. (Eikös 12. huone liittynyt jotenkin karmaan? Mutta kai sillä on muitakin ominaisuuksia..?)

1. Aurinko (Leijonan hallitsija) on avain rakkauteen.
Aurinko kertoo siitä, miten rakastut.
Aurinkosi merkistä voit päätellä, mikä on se tekijä, joka helpoimmin saa rakkautesi
syttymään. Huone paljastaa paikan, olosuhteet tai tilanteen, joka on rakastumiselle
otollinen. (Aurinko on neljännessä huoneessa jousimiehen merkissä. Neljäs huonehan liitetään usein - Sepon mukaan virheellisesti - fyysiseen kotiin. Minä en ymmärrä, kuinka joku voi rakastua kotonaan  idiot2 Jousimies puolestaan liitetään vissiin matkustamiseen, uskontoon, politiikkaan.. Joista mikään ei oikein hetkauta, varsinkaan politiikka. YÖK.)

7. Aspektit yhdistävät rakkauden muuhun elämääsi.
Avainplaneetan (tässä tapauksessa Saturnuksen) aspektit (erityisesti 5. huoneen planeettoihin) kertovat, miten
rakkauselämäsi sujuu.
Aspektoitu planeetta on avain siihen elämänalueeseen, joka jollain tapaa liittyy
rakkauselämääsi. Aspektin luonne paljastaa tavan tai tyylin.
(Saturnus tekee kolmiota nousumerkille, avautuvaa semisekstiiliä kuulle, avautuvaa sekstiiliä marssille ja oppositiota jupiterille. Olen pihalla..)



Apua, selventäkää joku. Kartta on tässä: http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1989_23:11_0_-02:00_65.014_-25.279_00.png
« Viimeksi muokattu: 21.01.2010 19:31:24 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #123 : 21.01.2010 20:46:16 »

Itellä ilmeisen vahvasti hommaan liittyy viideshuone, mutten tajua näitä kohtia tästä:

Leijona on rakkauden merkki.

1. Aurinko (Leijonan hallitsija) on avain rakkauteen.
Aurinko kertoo siitä, miten rakastut.
Aurinkosi merkistä voit päätellä, mikä on se tekijä, joka helpoimmin saa rakkautesi
syttymään. Huone paljastaa paikan, olosuhteet tai tilanteen, joka on rakastumiselle
otollinen. (Aurinko on neljännessä huoneessa jousimiehen merkissä. Neljäs huonehan liitetään usein - Sepon mukaan virheellisesti - fyysiseen kotiin. Minä en ymmärrä, kuinka joku voi rakastua kotonaan  idiot2 Jousimies puolestaan liitetään vissiin matkustamiseen, uskontoon, politiikkaan.. Joista mikään ei oikein hetkauta, varsinkaan politiikka. YÖK.)



Apua, selventäkää joku. Kartta on tässä: http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1989_23:11_0_-02:00_65.014_-25.279_00.png

ylläolevaan:

Oma 5.huoneeni aukeaa jousimiehen kautta, jonka planeetta jupiter 4.huoneessa - nk. kodin huoneessa. Tapasin mieheni ollessani matkalla hänen kodissaan - kaveripohjalta, mutta reissussa olin ollut jo pidempään. Näin minulla aukesi ovi aurinkoon. auttaako tämä?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #124 : 22.01.2010 17:59:03 »

Itellä ilmeisen vahvasti hommaan liittyy viideshuone, mutten tajua näitä kohtia tästä:

Leijona on rakkauden merkki.

1. Aurinko (Leijonan hallitsija) on avain rakkauteen.
Aurinko kertoo siitä, miten rakastut.
Aurinkosi merkistä voit päätellä, mikä on se tekijä, joka helpoimmin saa rakkautesi
syttymään. Huone paljastaa paikan, olosuhteet tai tilanteen, joka on rakastumiselle
otollinen. (Aurinko on neljännessä huoneessa jousimiehen merkissä. Neljäs huonehan liitetään usein - Sepon mukaan virheellisesti - fyysiseen kotiin. Minä en ymmärrä, kuinka joku voi rakastua kotonaan  idiot2 Jousimies puolestaan liitetään vissiin matkustamiseen, uskontoon, politiikkaan.. Joista mikään ei oikein hetkauta, varsinkaan politiikka. YÖK.)



Apua, selventäkää joku. Kartta on tässä: http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1989_23:11_0_-02:00_65.014_-25.279_00.png

ylläolevaan:

Oma 5.huoneeni aukeaa jousimiehen kautta, jonka planeetta jupiter 4.huoneessa - nk. kodin huoneessa. Tapasin mieheni ollessani matkalla hänen kodissaan - kaveripohjalta, mutta reissussa olin ollut jo pidempään. Näin minulla aukesi ovi aurinkoon. auttaako tämä?

Anteeksi mutta olen hieman yksinkertainen enkä tajua miten se liittyy tuohon minun juttuuni.  idiot2 Kysehän oli auringosta, ei jupiterista (jollekkin täytyy vääntää rautalangasta  crazy2).
Oma viitoshuoneeni puolestaan aukeaa kauriilla, jonka planeetta saturnus onkin jo itsessään huoneessa 5.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #125 : 22.01.2010 18:28:58 »

Eiku toi urkki-venus-yhtymä onkin kakkoshuoneessa.. No, sehän meni vielä paremmaksi Cool Rahasta rakkautta ja toisinpäin.. Virtuaalista kaupankäyntiäkö?


Taito se on tuokin...
kääntää kaikki sopivaksi. Smiley

Mie en ees jaksa alkaa perehtymään tuohon tarkemmin,
kun ihan live-elämässä olen nähnyt,
että maa-merkit on se " minun juttu".
Ennen ne on vain olleet  kauris.ta. muutama  neitsyt, joku  skorpioni.kin...
testataan nyt  harka. kin. Grin
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
riha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #126 : 31.01.2010 13:44:49 »

Ihan huvikseni tein itsestäni ja miesystävästäni seuraavat kartat.

Ainakin mulla on kasapäin planeettoja hänen 5. huoneessa...
tallennettu

aurinko neitsyt III
nouseva rapu
kuu vaaka IV
merkurius neitsyt IV
venus vaaka V
mars neitsyt III
jupiter skorpioni V
saturnus härkä XI
uranus vaaka IV
neptunus skorpioni V
pluto neitsyt IV
metalli-koira
Punainen Yliääni Kuu
Paju
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #127 : 11.02.2010 15:56:51 »

Eiku ny minä alan kässäämään tätä hommelia. Jeah.  Cool

Niin elikkäs. Leijona itse hallitsee huonetta 12 ja leijjonan planeetta aurinko on siis 4. huoneessa - Koti, perhe jne.

Sitten.  Viitoshuone kauriissa, kauriin hallitsija saturnus kauriissa viitoshuoneesa. - Taide, esiintyminen (varmaan minun tapauksessani, sillä se on niin iso osa elämääni). Seiskahuone puolestaan on kaloissa (komerossa, salaromantiikkaa?) ja kalojen hallitsija neptunus viitoshuoneessa kauriissa (taas).

Kokeilin myös jupiteria joka sijaitsee ainakin Sepon kartan mukaan 11. huoneessa - kaveruus, kaverit, unelmat, aatteet, maailman parannus, järjestöt, ryhmät. Kun katsoin Meridian-kartasta seiskahuoneen kärkeä, saadakseni enemmän tietoa ko. henkilöstä, niin kärki osuu vesimieheen ja 11.huonehan on perinteisesti vesimiehen aluetta.

Myös venus on vitoshuoneessa kauriin merkissä.

tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #128 : 19.07.2010 20:11:15 »

 Undecided

Leijona yksinvaltiaana 3.huoneessa...  (jep.rakastan puhumista ja esiintymistä  Tongue  )
Leijonaa hallitseva  merkurius 11.huoneessa  harka
 aurinko 11.huone  harka

5.huoneen ovella  skorpioni  ja sitä hallitseva pluto myös 5.huoneessa, mutta  vaaka  puolella.
 pluto  aspect_tri  venus
 pluto  aspect_sex  kuu
 pluto  aspect_con  saturnus
 pluto  aspect_inc   chiron

  venus 12.huoneessa kaksoset

Lisäksi
 saturnus  aspect_opp  aurinko
 neptunus  aspect_opp  venus
 venus  aspect_opp  kuu

Kyllähän nää saa kaivettua esiin tuolta, mutta mitäs sitten?  Embarrassed
Kun ei osaa sit sen enempää tulkita.   Undecided
Vinkkiä, mistä löytyis apuja???
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #129 : 20.07.2010 01:27:28 »

Entäs aurinko ja venus 1. huoneessa, miten persoonallisuuden huoneen saa yhdistettyä järkevästi paikkaan tai olosuhteisiin?  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #130 : 10.08.2010 01:47:33 »

oinas mies:15.4.1970 minä:17.10.1978.. Mitähän kartat kertoo meidän suhteesta?Huh? Osaisko kukaan vähän vilkaista kun olen niin onneton itse tuollaisissa angel
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #131 : 20.08.2010 13:46:30 »

Minunkin karttani on hieman hassu näiden rastien etsimiseen. Tai itse en ainakaan onnistunut ymmärtämään.

1. huone, kärki  leijonajupiter ja lilith

6. huone, kärki  kaurismarspallas ja  merkurius

5. huone, kärki   jousimiesvenus ja  neptunusvenus aspect_tri askendenttineptunus aspect_tri askendenttineptunus aspect_sex kuuneptunus aspect_ssx merkuriusneptunus aspect_con venusneptunus aspect_squ saturnus sekä  neptunus  aspect_ssx uranus

4. huone, kärki  vaakakuu, IC,  plutokuu aspect_con plutokuu aspect_sex neptunuskuu aspect_ssx uranuskuu aspect_squ merkuriuskuu aspect_squ aurinko

7. huone, kärki  vesimiesvestaceres ja DC

8:ssa huoneessa kärkenä  kalat ja siellä myös  juno


Mitä muita tietoja tarvitsee?  Tongue
Mitä tästä saa selville muuta kuin, että paras puoliso minulle olisi vesimies?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 10.10.2010 10:03:28 »

10-huoneen eli uran huoneen kärki Leijonassa, tosin myös 9-huone (filosofia, ulkomaat) osin Leijonassa. Mutta siis jos huone alkaa Vaa-asta (siis ysi), Leijonan merkkiin jää 10-kärki.
Rakastan uraa?  Smiley

Aurinko kakkosessa; merkki jousimies; tyyppi löytyisi filosofian/ ulkomaiden/ rahan tms/ julkaisun aloilta? Huone 2, paikka olisi jokin jossa liikkuu varat ja resurssit?  Cool

Vain MC leijonassa, ei planeettoja - liittyi taas uraan?  coolsmiley

5-huoneen kärki kaksonen.. Kaksonen siis, kommunikaatio ja matkat, liike? Merkurius on avain - sekin on kakkosessa! Siis kyllä tuo kovasti uraan ja varoihin viittaisi tuo todellinen toivekumppani..   coolsmiley

Saturnus ja chiron 5:ssa;; noh, saturnaalisia opetuksia ja chiron parantaa niistä? Humor?

Rakkaus tuo mukanaan esteitä, viivästymisiä, vastuuta ja velvollisuuksia tai pitkäaikaisia sitoumuksia.


Saturnukseni kolmiossa Aurinko, Kuu, sekstiilissä Mars, semisext Jupiter.

Vaaka 1. huoneen kärjellä (AC-merkkinä): Suhteet ovat oleellinen osa persoonallisuuttasi. Sinun on vaikea elää ilman kumppania, joten etsit sellaista ihan omatoimisesti.


Ylläoleva selittääkin Venusta/ mikä tekijä - huone - Vain Venus Vaa´assa. Aurinkoon ja Kuuhun aika neutr aspektia.

7-huoneen kärki Oinas. Siellä on noususolmu Kaloissa. Hallitseeko huonetta siis Mars? Huoneessa ei ole muita planeettoja.

Mitähän huonetta siis katsoa seuraavaksi / suhteen laatu? Jos käyty ainakin 7 9 11 1 läpi.. (1-7v jutut) olisko se huone 3?

Tarkista, onko jokin planeetta yhtymässä Vertexiin! Jupiter esimerkiksi lupailee
onnekkaita kohtaamisia (Jousimiesten, Kalojen tai ulkomaalaisten kanssa).
Etsi myös Vertexin avainplaneetta aspekteineen!


Vertex kasissa Härässä tekee vaikka mitä aspektia. Juno ykkösessä Vaa´assa konjunktiossa Venukseen, tarkoittaa mitä? Vaakamies?? (puuttukin listaltani)

Kun on Mars neliö Venus, missä on keskipiste? Mitä tarkoittaa AC/DC - Venus? Siis Vaakanousu, Oinaslasku - Venus?

Kuinka katsotaan se, miten Aurinko tekee pääaspektin, onko se konjunktio?

Progressiivinen Aurinkosi on aspekteissa (asteen tarkkuudella) AC-DCakseliin, Vertexiin, Venukseen tai DC:n hallitsijaan.
Tehokkain aspekti on aina yhtymä. Esimerkiksi Aurinko-Venus-yhtymä (myös toisin päin) toimii takuuvarmasti. Myös laajeneva kolmio on tehokas rakkauden herättäjä.


Aurinko-Venus yhtymä on kyllä toiminut pari kertaa pitkän suhteen/liiton aikaan ap-kartalla.

4. Auringonpaluukartalla
• Askendentti Leijonassa tai syntymäkartan 5. huoneessa (tai Vaa’assa tai radixkartan 7. huoneessa)
• Aurinko 5. tai 7. huoneessa (tai lähellä niiden kärkeä edellisessä huoneessa)
• AP-Venus kartan kulmilla tai yhtymässä Aurinkoon tai DC:n hallitsijaan
• Syntymä-Venus kartan kulmilla
• Syntymäkartan Venus-kuviot toistuvat AP-kartalla
• Syntymä- tai AP-Juno kartan kulmilla tai yhtymässä Jupiteriin
• Kuun noususolmu DC:llä
• AP-Kuu AP-kartan 1. huoneessa ennakoi usein avioliiton solmimista!


Aurinkoni on nyt seiskassa siis, 1.5 v ajan.. missä ovat kartan kulmat? Kartan ASC härkä.. Venus hallitsee. Progeaurinko siis sekstiilissä AC, progekuu konjuktiossa Vertexiin..

P-Kuun yhtymä Vertexiin voi merkitä sielunkumppanin kohtaamista.

Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 10:13:41 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #133 : 10.10.2010 19:42:11 »

no, en vieläkään osaa katsoa synastriakarttoja koska niissä näkyy 2 hlön kartat erikseen. anyway kylläpä näkyi komposiittikartoilla jotain:

annettu rakkaus huone 5, oli skorpparin kanssa, mutta saatu rakkaus se vasta täyttä oli,  pluto ja  uranus siellä konjunktiossa ja monta muuta aspektia.(huone 11)

jouskarin kanssa 5 ja 7 tyhjät, kas, mutta 11 huoneen  venus  aspect_sex  jupiter ja  venus  aspect_squ  mars, 9-huone korostui ja asuinkin ulkomailla.

kauriin kanssa, karua mutta sekä 5 että 7 että 11 tyhjät, eikä tosiaan ollut "saatua rakkautta" kuin alussa. interesting.. hänen kanssaan korostui 2 ja 9 --

ravun kanssa myös 11-huoneessa  aurinko  venus aika hyvät. 7  kuunsolmu  chiron

MC  leijona siis rakkaus johtaa töihin?  Cheesy erään  leijona kanssa voisi tulla 11-huone esiin.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2010 16:55:12 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #134 : 19.10.2010 22:57:22 »

Mä luovutan. Ei mee jakeluun, en osaa   Huh
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: