Äänestys
Kysymys: Mitä mieltä miitistä?  (Äänestys päättynyt: 01.03.2007 16:59:45)
Onnistui loistavasti - 8 (47.1%)
Onnistui hyvin - 9 (52.9%)
No jaa - 0 (0%)
En tulisi uudestaan - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 14

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Palautetta Astro-miitistä  (Luettu 23837 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #15 : 02.02.2007 23:13:33 »

äänestin tähän, että onnistui hyvin. Erityisen mukavana asiana voisin mainita sen, että en ole koskaan tavannut noin monta astrologian harrastajaa yhdellä kertaa. Oli hienoa, kun saattoi puhua astroa ja viesti meni perille Smiley. Rakkauden rastit - tyyppinen järjestelmällinen tulkintamenetelmä selkeytti kartan tutkimista, kiitos Lunealle!
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Yulunga
Vieras
« Vastaus #16 : 03.02.2007 15:05:49 »

No pitäiskö se Tampere sitten uudistaa jos kukaan muu ei muualle Suomeen järkkäile mitään? Tekee alustavan varauksen kesälle?   :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 03.02.2007 15:45:14 »

Joensuuhun päin taitaa olla jonkinlaista alustavaa miitinpoikasta ajateltu, tosin minulle sopii Tampere ja muut etelän kaupungin parhaiten.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #18 : 03.02.2007 20:14:45 »

Joensuuhun päin taitaa olla jonkinlaista alustavaa miitinpoikasta ajateltu, tosin minulle sopii Tampere ja muut etelän kaupungin parhaiten.

Joo, voidaan toteuttaa, mutta täällä Joensuussa se olisi varmaan sellainen epävirallinen tarattelutuokio.
Varmaankin jos halutaan oikea astromiitti sepon ja kumppaneiden kera, täytynee se järjestää jossain keskeisemmällä paikalla. Toki otetaan mielellään tännekin koko astrojoukko vastaan, jos haluatte ja jaksatte matkustaa. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 05.02.2007 15:28:42 »

Ihan asiasta toppakenkään, olen huomannut, että kaikkien paikalla olleiden avataara kuvastaa erittäin hyvin tätä persoonaa itseään! Cheesy Avatarakuvassa on sämät "väreilyt" ja "persoonanpirteet" kuin kirjoittajassa Wink
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #20 : 05.02.2007 15:33:13 »

Ihan asiasta toppakenkään, olen huomannut, että kaikkien paikalla olleiden avataara kuvastaa erittäin hyvin tätä persoonaa itseään! Cheesy Avatarakuvassa on sämät "väreilyt" ja "persoonanpirteet" kuin kirjoittajassa Wink

Hih, minä olenkin miettinyt, olenko avattareni näköinen  Grin, jotenkin se mielestäni kuvastaa minua todella hyvin ja siksi en ole sitä liiemmin vaihdellut Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #21 : 05.02.2007 16:21:43 »

... olen huomannut, että kaikkien paikalla olleiden avataara kuvastaa erittäin hyvin tätä persoonaa itseään! Cheesy Avatarakuvassa on sämät "väreilyt" ja "persoonanpirteet" kuin kirjoittajassa Wink

Hei "AthaMaarit"


Minä tein samoja havaintoja
- tosin kaikkien ulkonäköä en muista,
mutta ainakin kaikki ne jotka ovat
enemmän kirjoitelleet jäivät mieleeni
Moderaattorit
- sinulla "AthaMaarit" erittäin osuva kuva,
samoin "kaurisenergiaa",
"Ajatus", "Pallaskissa",
"selkälokki", "May", "Lunea"


Kukaan paikalla olijoista ei ollut pelottava

(http://perheklubi.net/images/avatars/upload/00005345.gif)


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #22 : 06.02.2007 13:57:12 »

No niin, kiva että pääsit taas linjalle. Smiley

Ilmeisesti kakkosta täällä jo mietitäänkin, Hesaanko siis? Sillehän voisi kohta perustaa sitten oman ketjun, mikäli uutta usvaa putkeen on tarkoitus suunnitella..

Tuumasta toimeen, harrastin hieman askartelua ja laitoin oman ketjun aiheesta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: