Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Twin Peaks  (Luettu 15900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.2007 13:35:52 »

Henkilöhahmojen "ihan oikeat" aurinkomerkit löydätte osoitteesta http://www.lynchnet.com/tp/tpcards.html Mielestäni ainakin muutama hahmo osuu naulan kantaan, esim. Catherine Martell skorpioni ja Lucy Moran kaksoset (puhuu liikaa). Myös Palmereiden perheen vesipainotteisuus näkyy hyvin sarjan alkupuolella, joissa on aika sentimentaalista vetistelyä. Toisaalta paria hahmoa en kyllä ymmärrä, Dale Cooper oinas ja Laura Palmer rapu. BOBilta merkki puuttuu, kun tuo syntymäaika on hieman epämääräinen, mikäs merkki me sille keksitään?

Dale Cooper sopisi sikäli Oinaaksi että kyseessähän on lapsekkaasti innostuva sekä erittäin älykäs merkki. Eihän tarvitse kuin seurata Conan O'Brienin show'ta, niin saa osviittaa siitä millainen on Oinas täydessä vauhdissa (vaikka toki ko. show'n taustalla varmasti onkin aivotrusti miettimässä kaikki lapselliset vitsit ja pelleilyt etukäteen). Cooperin naamallahan oikein into ja innostus loistaa tuon tuostakin, muistaakseni. (Tästä on jo pidempi tovi kun sarjan viimeksi katselin.)

Laura Palmerin rapuus sensijaan on vähän vaikeampi pala, mutta jos ajattelee kotikeskeisyyttä, tarvetta olla pinnalta korea (olen kuullut että Ravut tykkäävät laittautua hienoksi) eli tässä tapauksessa siis peitellä sairasta elämää esiintymällä koulussa normaalina ja kotipalvelussa hyvänä hengettärenä... Niin miksei. En juurikaan tunne Rapuja, mutta olen siinä käsityksessä että Rapu-naiset ovat varsin kilttejä ja ehkä helposti kiusattaviakin?

Pahojen henkien (Bob) merkkejä en uskalla lähteä arvailemaan...

 Grin
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #16 : 25.03.2007 00:59:17 »


http://www.youtube.com/watch?v=Fe6PH8KWHcI

 2funny smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #17 : 05.02.2009 19:14:06 »

Ai täällä on tällainenki aihe ollut esillä!

Olen ollut ja olen edelleen Twin Peaks- fani. Teininä (90-luvun alussa) olin ihan lääpällään Agentti Cooperiin Smiley

Kaikki sarjat olen katsonut. David Lynch on todella nero ja omaperäinen tuottaja smitten

Twin Peaks alkaa uusintana Leffalla! Harmi etten vain nää kun ei Leffakanava näy mulla.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 11.03.2009 10:18:55 »

Hei! Onnaako sellainen, että joku teistä Twin Peaks-faneista pystyis tallentaa Leffalla tulevat jaksot?

Oisin valmis ostamaan jaksot Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: