Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos rakkaus on satuttanut teitä, se ei ollut aitoa rakkautta  (Luettu 7232 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 17.01.2007 13:04:55 »

JOS RAKKAUS ON SATUTTANUT TEITÄ, SE EI OLLUT AITOA RAKKAUTTA

Jumala-henkiolentoa kanavoineet Yael ja Doug Powell (www.circleoflight.net)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Minä olen täällä teidän kanssanne joka hetki, kuin sydämenne lyönti, kuin hengittämänne ilma, näkemänne kauneus kun katsotte maailmaan. Te ette ole koskaan kaukana minusta. Ette koskaan. Teidän olentonne ydinolemus on minun ydinolemustani.

Minä haluan teidän näkevän, että sillä hetkellä, jolloin te avaudutte minulle, minä olen täällä. Ryntään sisään! Kosketan teitä, liikutan teitä, ylevöitän teitä. Jokaisella hetkellä, jokaisella sydämenne lyönnillä kaikkia asioita tarjotaan teille. Kaikki asiat ympärillänne saatetaan teidän kauttanne harmoniaan minun kanssani.

Tätä minä pyydän teiltä: että sydämenne on täynnä rakkautta. Rakkaus ei voi koskaan vahingoittaa - ei edes vahingossa. Minä sanon tämän teille uudestaan: RAKKAUS EI VOI KOSKAAN VAHINGOITTAA. Rakkauden luonne on, että se aina parantaa - parantaa kaikki sydämet, parantaa tunteet, parantaa mielen. Jos rakkaus on koskaan satuttanut teitä, se ei ollut todellakaan rakkautta. Se oli ego rakkauden valepuvussa. Se oli erillisyyden voimat naamioituneina valon palvelijoiksi. Näin ollen, kun minä kerron teille, ettei rakkaus voi vahingoittaa tai pettää, minä pyydän, että te voitte päästää sen sisään. Kun te sen teette, te pääsette aitoon suhteeseen rakkauden kanssa.

Voitteko sulattaa tämän? Olkaa kilttejä - teidän täytyy sulattaa se. Useimmilla ihmisillä ei ole koskaan ollut yhteyttä aitoon rakkauteen. Mutta he uskovat heillä olleen. Ja näin heistä tuntuu oikeutetulta kätkeytyä siltä.

Kun te todella elätte rakkaudessa, se on autuutta. On jatkuva tietoisuus ylitsevuotavasta ilosta. Aito rakkaus tukee teitä aina. Se tekee teistä aina enemmän, ei koskaan vähempää.

Koska ihmisten sydämet tietävät syntymäoikeutensa, usko rakkauteen kestää. Kun te elätte aidossa rakkaudessa, on olemassa ainoastaan kohottava liike ilosta vieläkin suurempaan iloon. Jotkut teistä alkavat nyt kokea aitoa rakkautta. Voidaan jo nähdä jatkuvasti syvenevää kunnioitusta aitoa rakkautta kohtaa. Ja lempeyttä.

Kun te olette saavuttaneet aidon rakkauden jonkun kanssa, tuo suhde aina vain kasvaa niin kauan kuin ette käänny siitä poispäin. Tämä on siis totuus rakkaudesta. Aito rakkaus antaa aina enemmän, rakastaa aina enemmän, valaisee aina. Ja te voitte valita aidon rakkauden.

Olkaa kilttejä, rakkaat ystävät, istukaa sulattelemaan tätä. Aito rakkaus ei koskaan heijasta teitä muuna kuin aitona itsenänne. Aito rakkaus ei koskaan jätä teitä kärsimään. On monia teorioita ihmissuhteista, joissa sanotaan ihmisten olevan tarkoitus siirtyä eteenpäin, olla ”sarjayksiavioisia”, ”oppia lisää useammilla oppitunneilla”. Tämä ei ole totta. Rakkaus on korkein tavoite. Se on yksi ja ainoa tavoite. Se voidaan saattaa olemaan sydämenne halusta. Ja jos se on aitoa, ei ole enää ”oppitunteja” opittavaksi.

Jos te käännätte kallisarvoiset sydämenne minun puoleeni, minä opetan teille, miten elää rakkaudessa. Minä näytän teille, miltä rakkaus tuntuu, sillä minä täytän teidät rakkaudellani. Samalla tavalla kuin minun rakkauteni virtaa teihin parantamaan, syleilemään ja siunaamaan, niin tekin tulette rakastamaan. Rakkaus puhdistaa pois egon harhat ja te tiedätte, ettei mikään kokemanne tuska ollut koskaan tulosta rakkaudesta. Se oli sen sijaan ego naamioituneena rakkaudeksi. Sillä rakkaus näyttää teille erilaisen kokemuksen ja lisää iloa iloon, kun sen totuudesta tulee teidän uusi kokemuksenne.

Uskokaa rakkauteen, rakkaat ystävät. Valitkaa rakkaus uskoen, ja se johdattaa teidät takaisin täydelliseen totuuteen siitä, keitä te olette.   

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 17.01.2007 13:24:26 »

Aivan kuin voisin allekirjoittaa tuon sanelun.

Tuore "eroni" miehestäni opetti hyvin,
mikä tulee rakkaudesta ja mikä egosta,
vaikka minä kyllä tykkään, että ego on tarpeellinen ihmiselle.
Mitään kun ei anneta turhaan ihmiselle. Wink

Mieheni pelkäsi julkista nöyryytystä ystäviensä silmissä,
kun otin itselleni oman asunnon.
Se näyttää erolle ja se myös tuntui hänestä erolle.
Hän ei käsittänyt ensin, että muutto erilleen ei välttämättä
tarkoita häiden perumista ja suhteen lopettamista. Wink

Hän ei halunnut tulla jätetyksi ja riitaa,
juonittelua ja kiristystä kumpusi tästä egon kolauksesta,
mutta hän ei kyennyt lopettamaan minun rakastamistani
ja olikin todella helpottunut, kun huomasi kaiken sotimisen
jälkeen, että rakastan edelleen häntä. Smiley

Rakkautemme sai aivan uuden tason, paremman sellaisen. Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 17.01.2007 13:27:59 »

Lainaus
vaikka minä kyllä tykkään, että ego on tarpeellinen ihmiselle.
Mitään kun ei anneta turhaan ihmiselle.

Indeed. Aivan samaa mieltä  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 17.01.2007 18:27:43 »

Kysykääs eräältä kanavoijalta.. 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 17.01.2007 20:25:40 »

........ Minä sanon tämän teille uudestaan: RAKKAUS EI VOI KOSKAAN VAHINGOITTAA. Rakkauden luonne on, että se aina parantaa - parantaa kaikki sydämet, parantaa tunteet, parantaa mielen. Jos rakkaus on koskaan satuttanut teitä, se ei ollut todellakaan rakkautta. Se oli ego rakkauden valepuvussa. ...........
Lainaus
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa. Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus. (1. Kor. 13: 1, 4–8, 13)"
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 17.01.2007 21:48:09 »

Ei rakkaus ketään satuta vaan itse itseään satuttaa. Minua sattuu omat huijaukset itseäni kohtaan. Se, etten kykene rakastamaan vaan heti kun joku pääsee lähelle aloitan leikin nimeltä "kontrolli". En mahda sille mitään, en todellakaan ja koen että muiden on parempi pysyä minusta kaukana. Eli kysymys kuuluukin: KUINKA USKOA ITSEEN?
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 21:49:52 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #6 : 17.01.2007 21:53:37 »

Hyväksymällä ja kuuntelemalla ja luottamalla itseen  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lake
Vieras
« Vastaus #7 : 17.01.2007 22:33:04 »

Rakkauden luonne on, että se aina parantaa - parantaa kaikki sydämet, parantaa tunteet, parantaa mielen.

Unohtamatta kaikkien sairauksien parantamista..

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #8 : 18.01.2007 13:38:46 »

"Se miten minua on menneisyydessäni kohdeltu, on muodostunut ratkaisevaksi viestiksi siitä, minkä arvoinen ihmisenä olen. Kohtelen itseäni aikuisena pitkälti siten kuin minua ovat tärkeät ihmiseni kohdelleet. Jatkan siitä mihin muut jäivät. Muut lähelläni ovat määritelleet arvoni sillä, miten he ovat minulle rakkautta osoittaneet tai jättäneet osoittamatta. Jos olen saanut runsaasti rakastetuksi tulemisen kokemuksia, olen vähitellen vakuuttunut rakastettavuuden tosiasiasta kohdallani ja alkanut uskoa siihen. Uskoessani siihen alan kohdella itseäni rakkaudellisesti. -- Jos taas olen olen saanut runsaasti rakkaudettomuutta osakseni, en osaa muuta odottaakaan kuin juuri rakkaudettomuutta. Olen vakuuttunut arvottomuudestani ja niin alan ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka kohtelevat minua huonosti." (Tommy Hellsten)
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9 : 18.01.2007 14:04:01 »



Hieno teksti.


 Rakkaus ei voi koskaan vahingoittaa - ei edes vahingossa. Minä sanon tämän teille uudestaan: RAKKAUS EI VOI KOSKAAN VAHINGOITTAA.  Jos rakkaus on koskaan satuttanut teitä, se ei ollut todellakaan rakkautta.


Aito rakkaus ei koskaan jätä teitä kärsimään.
  



Joskus voi olla mahdollista, että Rakkaus ei ole ollutkaan molemminpuloista.
Parisuhteessa toinen on ehkä Rakastanut aidosti mutta toisella on ollut joku muu intressi.

Minua Rakkaus on satuttanut, mutta en silti epäile, etteikö oma tunteeni olisi ollut aito,
ehkä siis toisen osapuolen tuntemus oli feikkiä  idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 18.01.2007 16:09:39 »


Rakkaudesta  Kahlil Gibran
Kun rakkaus kutsuu teitä, niin seuratkaa häntä. Vaikkakin hänen tiensä
ovat vaikeat ja jyrkät. Ja kun hänen siipensä sulkevat teidät syleilyynsä,
niin antautukaa hänelle. Vaikkakin hänen sulkiinsa kätkeytynyt miekka
voi vahingoittaa teitä.

Ja kun hän puhuu teille, uskokaa hänen sanojaan. Vaikkakin hänen äänensä
voi murskata teidän unelmanne niin kuin pohjoistuuli voi tuhota puutarhan.

Sillä samoin kuin rakkaus kruunaa teidät, se myöskin ristiinnaulitsee teidät.
Samoin kuin se saa teidät kasvamaan, samoin se myös karsii teidät.

Samoin kuin se kohoaa korkealle ja hyväilee teidän hennoimpia oksianne,
jotka värisevät auringonpaisteessa. Samoin laskeutuu se juurillenne ja ravistelee niitä
kun ne yrittävät pysyä kiinni maassa.

Niin kuin viljalyhteet rakkaus sitoo teidät itseensä. Se pui teidät alastomiksi.
Se seuloo teidät erottaakseen teistä akanat. Se jauhaa teidät valkoisiksi.
Se muovaa teitä, kunnes olette taipuisat. Ja sitten rakkaus luovuttaa teidät
pyhälle tulelleen, jotta teistä tulisi pyhää leipää Jumalan pyhää juhlaa varten.

Kaiken tämän rakkaus tekee teille, jotta te oppisitte ymmärtämään oman
sydämenne salaisuudet ja saavuttaessanne tiedon olisitte osana Elämän
sydämessä.

Mutta jos te pelkäätte ja etsitte ainoastaan rakkauden lepoa ja rakkauden
iloa. Silloin on parempi, että verhoatte alastomuutenne ja jätätte rakkauden
puimatantereen. Mennäksenne maailmaan, missä ei olevuodenaikoja, missä
saatte nauraa, vaikkakaan ette kaikkea nauruanne ettekä itkeä kaikkia
kyyneleitänne.

Rakkaus antaa vain itsensä ja ottaa ainoastaan omastaan. Rakkaus ei omista
mitään eikä kukaan voi sitä omistaa. Sillä rakkaudelle riittää rakkaus.

Kun te rakastatte, älkää sanoko "Jumala on sydämessäni", vaan mieluummin
"Minä olen Jumalan sydämessä".

Älkääkä uskoko, että te voitte ohjata rakkauden teitä, sillä rakkaus ohjaa
teidän tienne, jos se pitää teitä sen arvoisina. Rakkaus ei halua muuta kuin
toteuttaa itsensä.

Mutta jos te rakastatte ettekä voi luopua toiveistanne, niin olkoon toiveenne
tämän kaltaiset: Sulaa ja muuttua virtaavan puron kaltaiseksi, joka laulaa yölle
omaa säveltään. Oppia tuntemaan liian suuren hellyyden tuskan. Haavoittua
käsittäessänne rakkauden. Ja vuotaa verta mielellään ja iloiten.

Herätä päivän sarastaessa sydämessään siivet ja kiittää uudesta
rakkauden päivästä. Levätä keskipäivällä ja miettiä rakkauden
hurmaa. Palata illalla kotiin kiitollisena. Ja sitten nukahtaa rukous
sydämessänne rakkaimpanne puolesta ja kiitoshymni huulillanne.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: