Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mistä saisin tietää tuon sideerisen merkkini?  (Luettu 48595 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 31.10.2007 09:42:43 »

trooppisen veden tulee nimenomaan itse oppia sitä tunteiden maailmaa (kun sillä ei ole luonnostaan se puoli vahvana), ja sitä opettaa parhaiten trooppinen tuli

*Ihanko totta? Mutta tuli on aina niin tulinen. Minun kokemukseni ja käsitykseni mukaan veden tavoite on.. siis velloa tunteissa. He OVAT tunteellisia. Viimeksi aiheutin skorppari-vaakamiehelle kuulema sisäistä höyryä ja paloa ihan liiaksikin asti. Nyt vaan eräs vesi-ilma kaipailee.. tiedä mitä hänellä tapahtuu sisällä enkä ala penkoa ja ahdistella, pois se minusta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 31.10.2007 10:26:44 »

ok en sitten pelota häntä liikaa vkl, että mies pystyy olee vielä jotenkin cool.. heh.. varmaan vaikeeta viimeisen jälkeen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 31.10.2007 10:44:16 »

Saturninen pystyi.. sideerinen kaksonen selviää liikkuvuudella..  2funny  smitten   skorpioni   kaksoset

October 31, 2007
Be prepared for a touch of romance and adventure in your life. Expect the unexpected, and more especially, don't be surprised if you are offered a trip to somewhere exotic. This is a time to broaden your horizons, so be prepared to go to far-flung places with your sweetheart by your side. Expect your relationship to change for the better, and it surely will!
« Viimeksi muokattu: 31.10.2007 11:28:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #33 : 31.10.2007 17:37:20 »

Aadolf näki sanan yli-ihmisyyden kuvaajana, mutta kenties kyse oli siitä, että Aadolf oli henkilökohtaisesti (hänen henkilökohtaisellaan tosin oli rajaton valta yhteisössään) hyvin idealistinen ja täydellisyyteen pyrkivä, mutta mikään asia vaikka idealismi, sinänsä hyvä asia, äärimmilleen vietynä ei ole tervettä. On jokaisen oma valinta, haluaako itse nähdä sanan "arjalainen" aadolfilaisittain.

Tai teosofis-antroposofilaisittain. Antroposofialla on voinut olla paljonkin tekemistä Aadolfin ajatusten muotoutumisessa. Luen paraikaa Peter Washingtonin kriittistä teosofiahistoriikkia Madame Blavatsky’s Baboon ja siinä kerrotaan, miten rotuoppi alkoi saada jalansijaa 1. maailmansodan tienoilla ja sotien välissä, eivätkä ns. henkiset piirit olleet sille mitenkään immuuneja. 1800-luvun tutkimuksessa oltiin tultu siihen tulokseen, että Euroopan kansojen geneettinen ja kielellinen alkuperä juontaa yhteen alkulähteeseen eli sanskriitinkielisiin arjalaisiin. Tuohon aikaan uskottiin, että rodullinen puhtaus on kauneuden, terveyden ja elinvoiman tae (ja ajatelkaa, mitä tuhoa tämä ajatus on saanut aikaan koirajalostuksessa!), mutta mihin johtaa äärimmäinen rodullisen puhtauden vaatimus? Siihen, että kaikki yhteisön jäsenet ovat kohta sukua keskenään! Se nyt ei ainakaan edistä terveyttä ja elinvoimaa. Mm. Rudolf Steiner koetti todistella, miten esim. Jeesus ei oikeastaan ollut ainakaan puhtaasti juutalainen (mitä historiallisten tosiseikkojen valossa on kyllä aika vaikea kyseenalaistaa).

Teosofiassa ja siitä juontavassa antroposofiassa juuriroduilla oli/on suuri merkitys, ja etenkin teosofiassa intialainen arjalainen ”juurirotu” ja kaikki sanskriitinkielinen oli erityisen mielenkiinnon kohteena.
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #34 : 31.10.2007 17:39:33 »

trooppisena vesi-ihmisenä minulla on kestänyt todella kauan ja vaatinut paljon sisäistä työtä päästä kosketuksiin oman tunne-elämäni kanssa, ja siihen olen tarvinnut paljon analysointia. Omat tunteet olivat minulle taannoin tavattoman käsittämättömiä ja jopa pelottavia. Tunsin, että olin täysin irti omista tunteistani, enkä ymmärtänyt sitä puolta itsessäni.Ajattelun maailmassa tunsin aina oloni turvalliseksi, ja sinne pakenin paljon.

Jep, täsmälleen sama kokemus, mulla nousu ja Aurinko trooppisesti Vedessä.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #35 : 31.10.2007 17:55:10 »

Kävimpäs muuten katsomassa Kalat tuolta spiritual..... sivuilta ja oli yllättävän osuva kirjoitus ! Se parisuhteen loppumisjuttu nyt meni ehkä liiallisuuksiin ainakin itseäni ajatellen, mutta paljon siinäkin oli asiaa ja kyllähän se muukin kartta lopputulokseen vaikuttaa  Smiley.


tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #36 : 31.10.2007 18:02:28 »

(omallakin kolmijalkaisellani nousu sid.skorpionissa... :Smiley)

Siis sideerinen nousu-Skorpparihan on ihan myyttinen merkki. Sen kohdalla voisi äityä suorastaan mannismaiseen hehkutukseen. Karismaa, salaperäisyyttä, tähtiainesta, herkkyyttä, vangitsevuutta... musiikki- ja elokuvamaailman legendoista löytyy nousu-Skorppareita ihan loputtomasti: Elvis, prinsessa Diana, Ville Valo, Tori Amos, Kata Kärkkäinen, Maria Guzenina, Simone de Beauvoir, Jean Paul Sartre, Ludwig Wittgenstein, Friedrich Nietzshe, H.C. Andersen, Timothy Leary , Eric Burdon, Marc Bolan, John Fogerty, Nikki Sixx, Bob Geldof, Bob Dylan, Patti Smith, Maria Callas, Herbert von Karajan, Marlon Brando, Dennis Hopper, Bruce Lee, Fred Astaire, Shirley Temple, Brigitte Bardot, Edith Piaf, Isabella Rossellini, Tapio Rautavaara, Tauno Palo, Viktor Klimenko, Brad Pitt, Marcello Mastroianni, Johnny Weismuller, Ursula Rainio, Gloria Swanson... trooppinen Jousimies ei tee lainkaan oikeutta eläinradan tälle osiolle.

Tietysti se, että sinä ntiAika olet itse nousu-Härkä, vaikuttaa hyvinkin paljon asiaan. Vastakkaisissa merkeissä on usein suorastaan hallitsematonta vetovoimaa.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #37 : 31.10.2007 22:26:58 »

Taiska, kuulostaako tämä spiritualrealistin kalat-kuvaus sinusta osuvalta ? Grin


Lainaus
You love novelty and change and will own and discard a vast array of gizmos and devices in the course of your life. Once you decide that you want something say a new computer car or boat nothing will do until you have it. You will even go into serious debt to get it. But a short time after you have it you start to notice all the things that are wrong with it. Then you exchange that thing or get rid of it all together. Shortly thereafter you want it back and wish you had kept it, but it is no longer available, or getting it back is going to be an excruciating hassle.




Itse asiassa KYLLÄ  Wink . Kun haluan jotain yleensä myös saan sen ennen pitkää  Grin. Tosin en kyllä velkaa tee sen takia, koska inhoan olla sidottuna edes siihen. Kaikki uudet asiat ja muutokset ovat elämäni suola .... kyllästyisin kuoliaaksi jos ei aina jotain uutta löytyisi ja paljon sellaista josta olen innostunut on sitten osoittautunut loppujen lopuksi aika tylsäksi ja on jäänyt taakse  Grin. Yleensä en kyllä hävitä mitään vaan säilytän kaiken hankitun, että jos vaikka joskus vielä sattuisin innostumaan asiasta ! Siksi kaappimme ja nurkkamme pursuavat tavaraa  Grin.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #38 : 31.10.2007 22:39:06 »

heh, tuossa oli vaan niin hauskasti kuvattu mielestäni juuri tuota muuttuva laadun tarvetta kokea uutta ja saada vaihtelua ja mennä hieman edes takaisin sen etsinnässä. Smiley

Niimpä tietenkin Grin ja minä jo ajattelin, että sinä tosissasi epäilit kyseistä asiaa  2funny ! Taisimpas suhtautua asiaan liian "asiallisesti"  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 05.11.2007 13:36:35 »

Ulkomaiset hmm.. olen tullut asian kanssa taas vastatusten.. katsotaan auttaako sideerinen skorppariuteni mitään.. hmm..  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 05.11.2007 15:53:10 »

Ai ei niinku naisten sängyissä vai.. henk koht minua viehättääkin kieliongelma, ja  sanakirjasta juttujen kaivaminen on ihan jees.. välillä.. olen tottunut tähän, paitsi ennen osasin sen toisen kielen perfect kielitutkinnon takia. 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 20.11.2007 11:34:34 »

Selittäisikö se sideerinen skorpparius vai Pluto neliö Kuu vai Mars neliö Venus kartallani tietyn intensiteetin, jolla voi tarpeen tullen myös lumota..?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 20.11.2007 12:19:00 »

No magick todellakin.

Ei se rationaalinen riitä mihinkään vaikka olisi 100% työllistetty projektiensa kanssa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 20.11.2007 13:35:56 »

Olen kahden alan suhteen 100% työllistetty niin että jees. 2funny

Ajattelin opettaa magiaa eräälle tänään. Katsotaan mihin on valmis. Ihan sellaista pikkuista vaan ensin, kirjoita toiveesi paperille niin se toteutuu jne-  Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.11.2007 13:37:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 26.11.2007 11:37:49 »

Heh, hauskasti sanottu. Ystäväni, jonka seurassa tapasin tämän sideerisen kaksosherran, aikoo opettaa mm magiaa jollain tavalla osuuskunnassaan, mikä hieman ihmetytti minua. Englannissa asialla saattaa olla enemmän harrastajia, Suomessa juttu tuntuu todella harvinaiselta.

On tosi että voisin opettaa sitä, ja opetan  kaksoset herralle meditaation, joogaakin voisi, kuskasin sen myös oikeaan joogakouluun..

2funny 2funny 2funny

« Viimeksi muokattu: 28.11.2007 10:17:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: