Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauheat kuukautiset...!  (Luettu 72556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #90 : 20.01.2006 20:33:19 »

Homeopaatille menoa olen miettinyt, mutta tässä painaa vain ne raha-asiat... Eivät ole sopivia opiskelijan rahapussille ne homeopaattiset valmisteet...

Hei "Valonkantaja"

Homeopatia on lopulta halpa ratkaisu. 
Riippuu tietysti millaisen homeopaatin luokse menet.
Ehdotan Klassista homeopaattia, joka ottaa sinut huomioon kokonaisvaltaisesti.

Missä päin Suomea asustat.  Voimme jatkaa tästä yksityisviestien kautta, jos haluat.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #91 : 20.01.2006 22:39:18 »

smitten

Hei "Valonkantaja" ja muut vastaavassa tilanteessa olevat


OPETTELE RAKASTAMAAN ITSEÄSI JA HYVÄKSYMÄÄN ITSESI   smitten

- vasta tämän jälkeen olet valmis rakastamaan muita

  - SANO ITSELLESI JOKA PÄIVÄ, ETTÄ OLEN KAUNIS NAISELLINEN NAINEN -
 
HYVÄKSYN ITSENI JUURI TÄLLAISENA KUIN OLEN
   smitten

OLEN VALMIS OTTAMAAN KUUKAUTISENI TAKAISIN   smitten
- hyväksyn ne osana naiseuttani  Kiss


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Aisha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #92 : 21.01.2006 02:51:26 »

AthaMaarit ja Ianthe,

mulla oli 20 vuoden ajan yhtä helvetilliset kuukautiskivut, ja nyt ne on vuoden ollut poissa.

Tämä teksti on vapaasti dramatisoitu, mutta yrittäkääpäs kivuttomat lukija itse kirjoitta kepeästi tämän tason tahdittamasta elämästä!

En usein muistele kovin elävästi miltä tuntui kun alavatsaa ja alaselkää käristettiin tulella, iskettiin tikareilla, oksetti, oli ripuli, ummetus, huimaus, huusin ääneen, kierin lattialla, söin kaikki pillerit ja luontaistuotteet mitä käsiini sain ja seuraavassa kuussa koko helvetti alkoi uudelleen. Henkisesti oli kovaa tietää, että kohta siihen kidutukseen joutuu taas päivä- ja yökausiksi. No, ne jotka on kokeneet, tietää mitä tarkoitan.

Kävin vyöhyketerapeuteilla, kiropraktikoilla, homeopaateilla, yrttiterapeuteilla, joogakurssilla, kukkaterapeutilla, jälleensyntymäterapiassa, ja mitä kaikkea niitä nyt olikaan. Ja sitten kivut taas palasivat. Käytin helokkiöljyä ja mehiläiskuningatterenruokaa ja siitepölyvalmistetat. Ja sitten taas kivut tuli takas. Aina helpotti hetkeks osittain, ja sitten oltiin lähtöpisteessä.

Tutkimuksia tehtiin eikä elimellistä vikaa ollut. Eli psyyken puolelle menee, niinkuin tälläkin palstalla on arvioitu.

Mutta sitten reilu vuosi sitten ne hävisivät kuin seinään. Ilman hoitoa, poistuessani luontaislääkäri-homeopaatti-naistentautienerikoislääkärin vastaanotolta homeopaattinen resepti kädessäni. Olin sulkemassa ovea kiitettyäni rakastavasta ja myötätuntoisesta palvelusta. Näin siinä yhtäkkiä sitten sieluni silmillä kuvan kohdustani, kahdan suojelevan ja siunaavan käden välissä. En tiedä mistä tämä symbolinen kuva mieleeni juolahti. Mutta oivalsin, että minun on oltava suojeleva ja rakastava naiseuttani, ja sen ilmentymää, kohtua kohtaan. Ymmärsin, että pieni kohtu rassuni ei ole koskaan saanut hellää ja rakastavaa lausetta minultakaan kuulla. Niin yksinkertainen oli se tunne jonka silloin koin.

Kuukautiset alkoivat sinä päivänä, ilman mitään kipua. Sama seuraavassa kuussa. En uskonut, enkä luottanut, mutta sama seuraavassa kuussa. Vajaa vuoden kuluttua aloin varovaisesti luottaa, että kivut eivät ole enää olemassa, ja aloin rentoutuaa. Joinakin kertoina on ollut pientä myllerryksen tunnetta, vähäistä särkyä jota tuskin huomaa, ja muita aivan pieniä tuntemuksia. Noin viiden prosentin verran siitä mitä karmeat kivut aiemmin, mutta välillä on ollut täysin kivuttomia kuukautisia. Näin on jatkunut. Ihmeitä siis tapahtuu.

Kävin kiittämässä tätä lääkäriä, mutta hän ei tiedä mistä paranemiseni johtui. Kysyin onko hän jonkin sortin henkiparantaja, mutta ei hän sellaisena itseään ollut pitänyt. Ainoaksi päätelmäkseni jäi, että hän oli ensimmäinen nainen, jonka olen kohdannut tällaisessa tilanteessa jossa pyydän apua naiselliseen ongelmaan, ja jossa olen saanut myötätuntoa, herkkää ymmärtämistä, todellista kuuntelua, aitoa välittämistä, rehellistä pyrkimystä auttamiseen kaikin keinoin. Hän todella käyttäytyi lääkärin roolissan kuin lempeä ja rakastava äitihahmo. Sellainen kokemus minulta puuttui oman äitini kanssa. Ja koko kasvuymäristöni sen puolen. Kaikki naiset siellä tuntuivat olevan jotenkin tukahdetettuja naiseudessaan, monine sairauksineen ja vaivoineen, syyllisyyden ja riittämättömyydentunteineen, jne. Syvällä olivat naisten tunteet, ja harvassa luontainen ilo naiseksi syntymisen kauneudesta. (Juu juu yhtä kaunista on syntyä mieheksi, mutta tässä käsitellään nyt naisen kipua!)

Itkin kertoessani tälle lääkärille kivuistani, ja sain lohdutusta. Tuntui kuin jotain olisi eheytynyt tavassani hyväksyä naisen olemus.

Ja kyllä, löydän lapsuudestani vääristyneen naiseuden mallin. Kun tyttöä kohtaan kohdistetaan henkistä väkivaltaa kotona, työssä tai koulussa, häntä huoritellaan, ja nimitetään monin eri sanoin huonoksi naiseksi. Kun poikia kohtaan kohdistetaan henkistä väkivaltaa, häntä sanotaan akkamaiseksi, homoksi, naiseksi. Eli molemmissa tapauksissa osoitetaan että nainen on vähemmän arvokas.  V*ttua levitellään kirosanana enemmän kuin miesten elimen nimiä.

Ja kun nuori tyttö oppii että vain poikia arvostetaan,  hän haluaa isän mukaan miesten töihin,  keskittyy koulussa matikkaan ja fysiikkaan,  harrastaa jääkiekkoa tai jalkapalloa, tai muita poikien lajeja, hakee tekniselle alalle opiskelemaan, hankkii kavereita pojista ja miehistä, valitsee työelämässä miesvaltaisen alan, hän vihdoin pääsee miesten maailmaan, ja saa arvostusta osakseen. Siinä vaiheessa naisenergia on niin tukossa, että kivuista ei pääse kuin myöntymällä naisen osaan eli synnyttämällä. Koska raskaus  ja synnytys pakottavat tytön naiseksi, se rakkaus minkä noiden tilojen energiat luovat pientä ihmislasta kohtaan voi parantaa syvänkin trauman, ja saada kuukautiskivut katoamaan.

Näin selitin itselleni sen miksi kivut loppuivat.

Kun pääsee kivuista ja muista oireista, on helpompi elää naisena tässä maailmassa, jota maskuliininen energia on johtanut tuhannet vuodet. (Ei se ole miesten syy, se olisi asioiden yksinkertaistamista) Olenkin miettinyt, että ehkä ne naiset, joille naiseus on vaikeaa ja tuskallista, ovat sieluina päättäneet tulevansa tähään maailmaan naisena juuri siksi että voivat itsessään muuttaa vanhaa pimeää energiaa säteileväksi valoksi. Tämä antaa rohkeutta muuttaa vaikeat asiat ja alkaa loistaa omaa valoaan maailmaan.

Eli toivon että te nuoret herkät naiset kärsimisen ja uhrin osan jatkumisen sijasta lähdette vaatimaan apua taholta johon voitte luottaa,  sen vuoksi että ei vuosia jatkuva kipu kenenkään sielua jalosta, vaan ajaa itsemurhan partaalle ja hylkää sen kärsivän sisäisen pikkutytön yhä epätoivoisempaan pimeyteen.

Hakekaa, ja erityisesti VAATIKAA apua, erityisesti emotionaalista apua. Jopa tavallisen terveyskeskuksen psykiatrinen erikoissairaanhoitaja on nykyisin yhä useammin ymmärtäväinen, myötätuntoinen, auttamiskykyinen ja on jopa perehtynyt erilaisiin vaihtoehtohoitoihin.  Menkää puhumaan peloista ja ei-fyysisitä oireista ihmiselle, jolla on SYDÄNTÄ kuunnella. Ehkä ensimmäinen yritys ei onnistu, mutta varmasti sellaisia ihmisiä on teidänkin asuinkunnassanne, jotka ottavat teidät tosissaan, ja sitoutuvat auttamaan teitä pääsemään vapaaksi kivuista.

Ennemmin tai myöhemmin löydätte sen mikä auttaa juuri teitä. Valmistautukaa jo nyt jättämään kivut taaksenne lopullisesti ja elämään itsenne kanssa iloista ja onnellista elämää. Kuvitelkaa, miltä tuntuu kun tämä on aikuisten oikeasti totta teidänkin kohdallanne. Kuvitteluun uskaltautuminen on tärkeää, se valmistelee muutosta.

Siitä kun minä olin AthaMaaritin ja Ianthen ikäinen kului vielä 136 järkyttävät kuukautiset eli noin 400 kidutuksen täyttämää epätoivoista päivää ja yötä ennen kuin sain avun.

Ettehän anna sen pienen kärsivän tytön sydämessänne odota yhtä kauan? Myös naiselle kuuluu paikka auringossa.

Lämmin ja sisarellinen halaus!
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #93 : 21.01.2006 11:29:43 »

Vaikken itse ole kärsinyt kivuliaista kuukautisista, haluan kiittää sinua Aisha todella kauniista ja koskettavasta kokemuksesi kirjoittamisesta ja jakamisesta.
Olen itse kokenut samaa, mutta eri alueilla.

Joskus aina tulee eteen se, että kohtaa jonkun ja saa todellisen myötätuntoisen, kokemuksesta kasvaneen ymmärryksen kosketuksen joltakulta, ja se voima on se, joka parantaa, ei mikään väline tai symboli siinä välissä, joka sitä tapahtumaa symboloi. Joskus vain jotain 'aukeaa' ja saa kokea jotain syvää ja parantavaa.

Kiitos vielä. Tällaisia aitoja omakohtaisia kokemuksia on aina niin hienoa lukea!
 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #94 : 22.01.2006 05:24:15 »

Minulla yämä naiseuduen opettelu on ollut läksynä jo niin monessa elämässä kuin saatan muistaa. Jokainen naisen elämäni on ollut huono elämä, täynnä tuskaa ja surua. Ei siis ihme, kun olin niin kamalan pettynyt synnyttyäni TAAS naiseksi, ennen kuin opin, että se on ollut oma valintani.

Juuri tänäänkin itkin miehelleni sitä, kun en tunne olevani yhtään nainen ja siksi koen kaikki naiset itselleni vain suureksi uhaksi (johon mieheni vastasi näkevänsä myös tämän naispelkoni). Naiset ovat kohdelleet minua pahoin, varsinkin yläasteaika oli kammottavaa, enkä vieläkään tunne olevani nainen enkä mies. Parempaan suuntaan ollaan toki menossa, mutta HYVIN hitaasti.

Katsoin eilen jäätanssia Eurosportilta. Erään luistelijaparin nainen, 20-vuotias neitokainen, tuli jäälle miesparinsa kanssa ja luisteli minulle kyyneleet silmiin. Voi kuinka hän nauttikaan naiseudestaan juuri silloin ja toi sen esille niin voimakkaasti ja ylpeänä! Mies luistelemassa hänen rinnallaan vain vahvisti tätä naisellista energiaa, joka luistelijattaresta kumpusi! Se oli niin , niin kaunista...

Minulla on vielä pitkä matka.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #95 : 22.01.2006 16:37:21 »


Mutta sitten reilu vuosi sitten ne hävisivät kuin seinään. Ilman hoitoa, poistuessani luontaislääkäri-homeopaatti-naistentautienerikoislääkärin vastaanotolta homeopaattinen resepti kädessäni. Olin sulkemassa ovea kiitettyäni rakastavasta ja myötätuntoisesta palvelusta. Näin siinä yhtäkkiä sitten sieluni silmillä kuvan kohdustani, kahdan suojelevan ja siunaavan käden välissä. En tiedä mistä tämä symbolinen kuva mieleeni juolahti. Mutta oivalsin, että minun on oltava suojeleva ja rakastava naiseuttani, ja sen ilmentymää, kohtua kohtaan. Ymmärsin, että pieni kohtu rassuni ei ole koskaan saanut hellää ja rakastavaa lausetta minultakaan kuulla. Niin yksinkertainen oli se tunne jonka silloin koin.

Ennemmin tai myöhemmin löydätte sen mikä auttaa juuri teitä. Valmistautukaa jo nyt jättämään kivut taaksenne lopullisesti ja elämään itsenne kanssa iloista ja onnellista elämää. Kuvitelkaa, miltä tuntuu kun tämä on aikuisten oikeasti totta teidänkin kohdallanne. Kuvitteluun uskaltautuminen on tärkeää, se valmistelee muutosta.

Hei "Aicha"

 smitten

Kiitos rohkeasta kirjoituksestasi.   Cry

Maailmassa tapahtuu ihmeitä
- meitä johdatetaan oikeaan paikkaan - oikeiden ihmisten luokse jne.
   - meidän täytyy vain oppia kuuntelemaan "sisäistä ääntämme"


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #96 : 22.01.2006 17:42:26 »

Kun tässä näistä kuukautisista puhutaan niin minun tarinani myös... Smiley

Minulla on ollut murrosiästä lähtien huomattavissa ... pyöreyttä. Olin urheilija, ja paino ei tippunut ja olin siis aina isokokoinen. 16 vuotiaana aloin todella harjoitella kilpaurheilijan tavoin ja sain laihdutettua vähän mielettömällä rääkillä (laihdutus ei ollut siis tarkoitus sillä rääkillä) Noh...kuukautiseni alkoivat 16-17 vuotiaana, sen jälkeen kun se immenkalvo puhkesi. No sitten alkoi masennus, painon nousu ja se urheilu pysähtyi kuin seinään. Kuukautiset oli mielettömät...

Noin 17 vuotiaana otin sitten pillerit. Kas kummaa, painon nousu pysähtyi. Mutta masennus tietenkin jäi ja limakalvot ohenivat kivuliaiksi...ja oli mitä ihmeellisimpiä kipuja vatsassa.

20-vuotiaana lopetin pillerit. Kuukautiset loppuivat, limakalvot palautuivat normaaliksi ja paino nousi. Ja jopa halukkuus seksiin palautui...

Minulle määrättiin kuukautisten käynnistyskuureja ja ei...21-vuotiaana marssin sitten yksityiselle ja todettiin polykystinen munasarjaoireyhtymä . Ei ollut aavistustakaan mikä se oli... Noh, mieshormoonia liikaa ja munasolut eivät irronneet. ja aiheuttaa liikalihavuutta sekä lapsettomuutta. (koskaan en ole ollut niin lihava-en valita!) Hoidoksi annettiin taas pillerit, jotka sisälsivät naishormonia enemmän. Joo kuukautiset on, mutta limakalvot oheni ja seksi ei kiinnosta ollenkaan puhumattakaan että minä siitä nauttisin. Ja sitten ne mielialavaihtelut...Ja onhan se harmi näinkin nuorella iällä. No se mahdollinen lapsettomuus nyt ei niinkään...Mutta on sitä vaivaa monelaista!  idiot2

Siinä on vielä sekin, ettei lääkäri oikein tiedä parempaa keinoa hoitaa tätä, kuin pillerit. *huokaus* Niin jotta loppujen lopuksi sitä alkaa miettiä, kumman haluaisin mieluummin: Olla lihava, lapseton mutta nauttia nuoruudesta. Vai ulkonäköihanteita vaaliva, "terve" mutta epätasapainossa monellakin tavoin.

Hassua tämä elämä ja vielä hassumpaa olla nainen. Heh...ehkä se antaa meille etulyöntiaseman, että me olemme kärsineet enemmän, kuin miehet, ja sitä kautta hieman vahvempia....Noh ehkei kuitenkaan, vitsi. coolsmiley

Mutta jokaisella siis näyttää olevan ongelmia mitä erilaisempia.  crazy2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #97 : 23.01.2006 21:47:08 »

Tunnen ongelmasi nuoruudesta varsin hyvin =(

Kuitenkaan tänä päivänä  hankalista kuukautisista tarvitse kenekään kärsiä jollei ihan välttämättä halua. Etsi kunnon gynekologi ja kerro murheesi sille! Mikäli olet niin nuori ettei hormonikierukkaa voi ajatella niin sitten tulee pillerit (niistäkin joku todennäköisesti sopii). Kierukalla kuukautiset jää kokonaan pois ja pillereillä ne lievenee ja niitä voi siirtää niin ettei ne tule kuin neljästi vuodessa... Samalla kysy kunnon särkylääke ja lihasrelaksantti kurjimpia päiviä varten.

Jos kumminkin haluat kärsiä kuukautisista jostain uskonnollisesta tai muusta vastaavasta syystä niin sitten pitää vain kärsiä =)

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Lake
Vieras
« Vastaus #98 : 24.01.2006 09:44:24 »


... otin sitten pillerit.
... määrättiin kuukautisten käynnistyskuureja
... Hoidoksi annettiin taas pillerit

Siinä on vielä sekin, ettei lääkäri oikein tiedä parempaa keinoa hoitaa tätä, kuin pillerit. *huokaus*

Niimpä. Dying to get well..
http://www.abcinternetmarketing.com/dtgw/
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #99 : 25.01.2006 11:04:45 »

Tiesittekö muuten, että aromaterapiasta saa myöskin apua kuukautiskipuihin yms. ongelmiin. Käynti aromaterapeutin vastaanotolla voisi olla ratkaiseva askel. Smiley

Henkilökohtaisesti räätälöidyn hoidon lisäksi saa kotihoito-ohjeet ja -öljyt. Tee-se-itse menetelmällä en kuitenkaan suosittele kokeilemaan.
tallennettu
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #100 : 26.01.2006 10:48:02 »

jossakin välissä ketjua taidettiin tuotakin jo mainostaa, ja taidettiin siihen vastatakin että kokeiltu on  Smiley
tallennettu

en vaan osaa
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #101 : 27.01.2006 23:18:59 »

Suo anteeksi Inathe,

mutta olen varmaankin suositellut sitä jo hyvinkin ketjun alkupuolella Wink

Olet siis käynyt jo aromaterapeutilla ja käynyt läpi ... kuinkahan pitkän hoitojakson?

Olen kiitollinen, jos kerrot, vaikkapa yv:nä miten koit, ja minkälaisten öljyjen kanssa. Pyrin kartoittamaan tilannetta ymmärrykseni mukaan selkeämmäksi  smitten
tallennettu
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #102 : 29.01.2006 11:42:58 »

kuten tuossa jo moni muukin kirjoitteli, että kaikki kokeillut hoidot auttoivat sen pienen hetken, tosin jokin hoito enemmän kuin toinen. Aromaterapiaa kokeilin hyvinkin pitkään, en muista nyt tarkkaan, sillä siitä on jo pitkä aika. Erilaisia öljyjä ja tuoksuja tuli koettua ja kokeiltua, mutta kunnollista apua niistä ei löytynyt... yritän jostakin löytää paperit asiasta, sillä jossakin pitäisi olla lippua ja lappua missä lukee mitä kaikkea aikoinaan kokeiltiin  smitten

nyt tilanne on se, että vatsaani hoidetaan ja se tuntuu helpottavan hiukan omalta osaltaan kuukautisiani. Minulla on ns ärtyvä suoli (perinnöllinen juttu) johon ei ole mitään kunnon lääkitystä tai sopivaa ruokavaliota sillä kaikilla ko oireen omaavilla toimii omanlaisensa hoito. Sen lisäksi aikoinaan syömäni hirvittävät särkylääkemäärät ovat tuhonneet vatsantoimintaa ja näin päin pois... Omat lääkärini ovat jo aikoinaan sanoneet, että vatsani toiminta varmasti vaikuttaa jonkin verran kuukautisiini ja nyt kun ollaan saatu vatsaa hiukan tasapainoisemmaksi on myös kuukautiset pysyneet hajun verran asiallisempina. Toivon, että tilanne tästä vielä kehittyy.
tallennettu

en vaan osaa
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #103 : 29.01.2006 20:01:04 »

Hyvä kuulla, että olet löytänyt jo helpotusta Smiley

Olen varmaan aiemminkin mainostanut Wink, mutta maitohappobakteereilla voi olla auttava vaikutus suolistoon ja näköjään sitä kautta myös kk-ongelmiinkin.

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/bakteerit.html

Itselleni oli mielenkiintoinen löydös havaita yhtäläisyys vatsan- ja alaselänkipujen välillä  Shocked
tallennettu
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #104 : 29.01.2006 21:18:15 »

oman vatsani toimintaan vaikuttaa mielestäni aivan hullut asiat, mutta samaa vikaa on omassa isässänikin. Hän esimerkiksi ei voi syödä jauhelihakastiketta, ei kenenkään laittaman tai hänen vatsansa on heti kipeä. mutta muuten jauheliharuuat ei vaikuta mitenkään...ja muuta outoa. Pikkuhiljaa ollaan kartoitettu nyt minun omituisuuksiani. Esimerkiksi tavallisimmat maustepippurit eivät sovellu vatsalleni kun taas jalopenot ynnämuut tuliset soveltuvat aivan hyvin.

maitohappobakteerituotteita on tullut käytettyä jo pidempään. ne todella tasapainoittaa.

edelleen kuukautiskivut ovat ns omaaluokkaansa, mutta uskon, että kun nyt selvitetään ensin tämä vatsa niin se ei enää osaltaan vaikuta muihin kipuihini Smiley
tallennettu

en vaan osaa
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: