Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harrastelija  (Luettu 2754 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« : 10.12.2005 02:27:36 »

Heippas!

Olipas vaikeeta ymmärtää, miten tänne päästään kirjoittamaan mitään. tickedoff Siis eka kertaa. Liekö tullut muutama lukihäiriö. Parin vuoden ajan olen lueskellut foorumia, mutta satunnaisesti. Enkä aiemmin ole uskonut (?) horoskooppeihin, ennen kuin löysin nämä sivut. Tilaamani Luonne- ym. tulkinnat ovat selvittäneet omaa olemustani ja käyttäytymistäni eri tilanteissa. Ja tietenkin antaneet neuvoja tulevaan. Kuinka joku voi tietää minusta niin paljon!   Kiss

Tutkiskelen paraikaa itseäni, työtäni ja perhettäni näiden tulkintojen varassa ja selvittelen tehtävääni maailmankaikkeudessa...  Shocked Suunta on luullakseni oikea, pientä hienosäätöä kaipaa.

Jännää nähdä, mitä tästä heränneestä aktiivisuudestani seuraa...

-mermaid

Nousumerkki Vaaka, Aurinko Härässä, Kuu Kaksosissa, Merkurius Oinaassa, Venus Kaksosissa, Mars Ravussa, ...   crazy2
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Sirpa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2005 23:01:20 »

No heipä hei! Minäkin kuulun uusiin harrastajiin. En ole rohjennut ikinä vastailla mihinkään missään. Tämä astrologia ja maailmankaikkeudessa ilmenevät jännät asiat vaan jostain syystä alkoivat vetää puoleensa "vanhaa ihmistä"(kalenterin mukaan). Oli aika vinkeää huomata tänäänkin biorytmin mukaan, että kannattaisi tehdä jotain fyysistä. Niinhän minä tein ja jäi vain todettavaksi totuus. Ihmetellä täytyy kuinka nämä asiat tiedetään etukäteen. Siitäkin olen kiitellyt, että päiviäni on suojeltu. On nimittäin joskus ollut tilanteita, että ihme kun ei käynyt mitenkään. Se vaan täytyy uskoa, että täällä on jotain erikoista ja jokaiselle on annettu oma aikansa tiettyä tehtävää varten.  Rauhaisaa joulunaikaa kaikille.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: