Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1509683 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #315 : 05.12.2012 06:25:46 »

Tämä oli paremminkin rajatapaus, tai niin että tidostin yrittäväni käydä nukkumaan, mutten ollut vielä unessa..minulle ojennettii kultainen mitalli/lantti jossa luki 1, ja muistan sanoneeni vielä kiitos ja sitten havahduin..mitä mahtaa tarkoittaa? en ollut kuitenkaa voittnut tietääkseni mitään kongreettista paitsi että joo Cheesy voikohon näin ajatella..olen ottanut opikseni monessa asiassa ja nyt teen jopa toiveistani katrtan tyynyn alla Smiley
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #316 : 13.12.2012 23:13:37 »

Minä (naisimmeinen) katselin itseäni peilistä ja ajoin partaani.. Ja sitä partaa oli oikeasti, ei ihan vähän, muttei musta pukiksi ois kuitenkaan ollu Smiley Muistan kuinka unessa ihmettelin asiaa.. Mitäs se vois tarkoittaa??
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #317 : 14.12.2012 00:40:05 »

Tyttäreni (19v) näki unta että hänen vasemman puoleinen kulmahammas irtosi.
Seuraavana yönä hän näki että hän nukkui unessa ja näki valkosuklaasta olevan ristin joka hajosi palasiksi.hän oli huutanu täysillä sitä kun uni oli tuntunut pelottavalta.
kolmantena yönä näki että minä(äiti) ja siskonsa tapettiin(kaikki tapettiin?oli muitakin)
neljäntenä että mamma joutuu sairaalaan....(pappa sinne sitten lopulta joutui)
Nyt ihmettelee,mistä nämä painajaiset nyt yhtäkkiä tulivat uniin ja mitä ne tarkoittaa.

Asumme kaikki eri paikka kunnilla yksinämme ja tämä tytär on asunut vajaa vuoden yksin opiskelupikkakunnalla yhen talon yläkerrassa.Viikonloppuisin ja harjoitteluajat asuu kotona.viikolla ollaan yhteydessä tietokoneen kanssa.
Olemme aika kiinteessä suhteessa toisiimme, isä lähti 10v toisen naisen mukaan ja perusti perheen.Nyt tämä tytär opiskelee lähihoitajaksi ja sen mukana ajatuksiin tullu et on huolissaan äidin terveydestä,ym.
 
« Viimeksi muokattu: 14.12.2012 23:09:52 kirjoittanut Siiri 58 » tallennettu
lallitopotku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #318 : 09.02.2013 15:46:40 »

Heips!
mitähän mahtaisi tarkoittaa kun näen unia vain viikonloppuisin kun voin nukkua pitkään aamulla?
ja olen nähnyt perättäisinä viikonloppuina samasta henkilöstä unta,vaikkakin vähän erilaista unta.
unen henkilö on serkkuni. hän asuu eri maassa kuin minä ja tunnemme toisemme mutta emme ole kovin läheisiä.
Hänellä on huume ongelma.
Sitten uniini -> näin viikko sitten unta että olin serkkuni kanssa laivalla, jossain bilepaikassa. paikka oli kuitenkin aika rauhallinen. nojasimme kaiteeseen molemmat ja tunnelma oli vähän jännittynyt. me olimme läheisissä väleissä ja ihan kuin halaisimme välillä toisiamme ja hyväilisimme.
Eilen näin unta taas serkustani. hän oli minun makuuhuoneessani ja katseli huonetta ja keskustelimme ruotsin ja englannin kielellä. yht äkki olimme sängyssä mutta emme tehneet mitään tuhmaa.. laitoin jalan hänen päälleen kun olimme sängyssä maaten. hän torjui minut ja otti jalan pois. mitä tämä tarkoittaa?? sitten uni jatkui , olimme jossain pellolla, minulle  tuli mieleen jotkut huumeviljely pellot sitten olimme takaisin kotona. meillä oli ruokailu ja keittiössä oli astiat valmiina pöydällä. menimme pöytään. keittiö ei ollut minun kotonani. me joimme mehua ja serkkuni lasissa oli jokin nokare. en tiedä mikä se oli, mutta luulen että jokin huume, hän laittoi sen huulen alle niinkuin nuuskan. sitten serkkuni meni aivan punaiseksi ja aivan kuin ei saisi henkeä. kysyin miten hän voi ja olisiko hänellä wc hätä? sitten uni loppui.

 miksi se loppui näin? mitä tämä kaikki merkitsee? vastatkaa ihanat ihmiset! Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #319 : 10.02.2013 17:46:48 »

Hei lallitopotku,

Itsellänikin aamupäivän unet ovat värikkäimpiä ja tapahtumarikkaimpia kaikista. Luultavasti näet unia muulloinkin mutta unohdat ne (ihmisille hyvin tavallista), nuo värikkäät tapaukset sitten jäävät mieleen paremmin.  Smiley

Oisiko sinulla alitajuista huolta ja kaipuuta serkkuasi kohtaan? Addiktoitunutta ihmistä on tunnetusti vaikea tavoittaa, unessa olette lähellä mutta hän osittain torjuu sinut  Undecided
Wc:ssä ihminen puhdistautuu. Serkkusi käyttää jotain ainetta ja ei saa henkeä. Jos ei hengitä, niin kuolee pian. Kysyt onko vessahätä... eli pitäisikö hänen sinun mielestäsi äkkiä "puhdistaa" itsensä?
tallennettu
lallitopotku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #320 : 13.02.2013 15:07:33 »

hei!
Kiitos vastauksesta. vähän tuollaista olen itsekkin mietiskellyt...
onko meillä öisin jokin yhteys hänen kanssaan vai mitä tarkoitat? Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #321 : 14.02.2013 12:06:12 »

Aa, lähinnä sitä tuumailin että unien tarinoissa hän on lähelläsi, vierelläsi eli se varmaan symboloi ikävääsi, että sinä toivoisit tavoittavasti hänet paremmin, ja jännitys ja hänen torjuntansa symboloi sen vaikeutta... MUTTA ei sitäkään nyt täysin tarvitse laskea pois, etteikö yhteys olisi vahvempikin ja toistensa luona voisi "vierailla" unissa. Smiley
Useimmat unet ovat kyllä vain oman pään ja tunteiden selvittelyä, mutta muitakin asioita tapahtuu silloin tällöin.  Smiley
tallennettu
lallitopotku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #322 : 16.02.2013 23:04:11 »

Kiitos jälleen mainiosta vastauksesta! palapelin palaset alkaa loksahdella paikoilleen! Smiley
on tämä jännää touhua.
tallennettu
lallitopotku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #323 : 25.02.2013 21:53:00 »

moikka!

Mitähän mahtaisi tarkoittaa kun näin jälleen unta tästä serkusta joka asuu toisessa maassa.
Tällä kertaa näin että hän istui olohuoneessamme, menin hieromaan hänen hartioitaan, hän sanoi että ei tykkää mutta kättä voisin hieroa, sis. olkapään ja kyynärpään väliltä. näin käsitaipeessa pistojälkiä( huumeneuloista) en sanonut tai kommentoinut sitä millään lailla.
MItä ihmettä tämä hieromis juttu meinaa??

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #324 : 03.03.2013 12:14:48 »

Lallitopotku,

Hierojalla kai yleensä käydään, kun on väsynyt tai jumissa. Itse tuosta ajattelisin, oikeastaan edellisiinkiin uniin ihan hyvänä jatkumona, että jokin huoli sinulla on hänen jaksamisestaan, ja tahtoisit pystyä vaikuttamaan siihen. Tosin et unessa sano mitään, kun näet pistojäljet - ja lisäksi hän rajoittaa sitä, mistä kohtaa saat hieroa. Se, että hän pyytää sinua hieromaan kohtaa jossa on neulanjälkiä, voisi tarkoittaa omaa toivettasi siitä, että voisit auttaa addiktioon liittyvissä asioissa, mutta pystytkö sanomaan hänelle, että olet huolissasi?

Vähän on jäänyt vaivaamaan tuo aikaisempikin unesi, jossa olitte keittiössä syömässä. En sanonut siitä aiemmin mitään erityistä, mutta perinteisesti ajatellaan, että keittiö on kodin sydän, ja unen keittiö symboloi vastaavasti sydämen asioita - ja jos unen keittiössä on joku ihminen, yleensä ei voi sanoa että olisi mikään turha tyyppi.
Lisäksi, itselläni syöminen tai sen suunnittelu unissa liittyy aina jonkinlaisen läheisyyden kaipuuseen, tosin en ole ihan varma kuinka universaali tuo on.  Smiley
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #325 : 01.07.2013 05:05:37 »

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/unet/tulkitse-unesi-unien-avainsanat/2011/01/1040574
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
wemppu92
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #326 : 02.07.2013 16:53:35 »

Moi! Näin viimeyönä unta,että tapoin pikkuveljeni paljain käsin (nyrkeillä) ja vain sen takia,koska hän varasti röyhkeästi autoni. Unen aikana tunsin syvää vihaa,mutta myös helpottuneisuutta,sillä sain veljeni pois jaloista. Me emme ole minkäänlaisissa väleissä keskenämme. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näen tällaista unta,ja vielä samasta ihmisestä.
tallennettu
Abernathy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #327 : 03.08.2013 21:33:49 »

Hei, osaisiko joku aiheeseen perehtynyt auttaa. Olen hyvä muistamaan uniani, muistan joitakin lapsuudesta saakka ja muistan lähes kaiken mitä olen unijaksoni aikana nähnyt. Välillä jotkut unet jäävät askarruttamaan kuten kaksi viimeisintä. En ole ennen uneksinut kissoista mutta nyt olen kahtena yönä peräkkäin. Ensimmäisessä puna-oranssi kissa käyttäytyi agressiivisesti valko-mustaa kissaa kohtaan. Olimme lapsuudenkotini takapihalla ja omistin unessa molemmat kissat (valitettavasti en omista todellisuudessa). Punainen kissa puri päähän toista ja tämän jälkeen erotin ne ja sitten syötin ne käyttämällä molempia käsiä. Toruin punaista kissaa ja huolestuin että kuinka voin pitää molemmat. Tämän jälkeen kissat ottivat vielä yhteen ja uni loppui. Seuraavan yön unessa punaista kissaa ei ollut mutta taas niitä oli kaksi. Mustavalkoinen ja joku toinen joka jäi hahmon asteelle. Tumma kuitenkin. Näitä paijasin ja halailin. Mitä tämä mielestänne tarkoittaa? Unien jälkeen on ollut vähän outo olo ja näen ne juuri ennen heräämistä mutta todella intensiivisinä.
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #328 : 20.08.2013 16:33:27 »

Unien luokitus

a) Kaikki terävät esineet - puukko, sakset, miekka jne. - enteilevät huonoja uutisia.
b) Puhtaat ja kiiltävät esineet tietävät onnea; likaiset ja kiillottomat onnettomuutta.
c) Kaikenlainen nouseminen - esimerkiksi tikkaita, portaita, köyttä tai liukuportaita pitkin - enteilee aina menestystä. Laskeutuminen tai putoaminen viittaa takaiskuihin ja epäonnistumisiin. Mitä korkkeammalle nouset, sitä suurempi menestys; mitä alemmaksi putoat, sitä suurempi takaisku.
d) Viihdeunet voivat enteillä onnea tai onnettomuutta. ENne on hyvä jos nautit unessa radio- tai tv-ohjelmasta, elokuvasta tai näytelmästä. Jos olet ikävystynyt, tai jos ohjelma peruuntuu tai osoittautuu pettymykseksi, enne on huono.
e) Jotkut unikuvat voivat enteillä joko hyvää tai pahaa ulkomuotonsa ja/tai sisällönsä perusteella. Esimerkiksi täysi kaappi viittaa hyvinvointiin, tyhjä puuutteeseen. Tyyni vesi tarkoittaa onnea, myrskyinen taas vaikeuksia ja samea onnettomuutta. Seuraavassa lisää esimerkkejä kuvista, joiden merkitys saattaa vastaavasti vaihdella:


elonkorjuu, kirje, maisema, ruoho, haju, kori, malja, ruokakomero, häkki, kuppi, olki, silta, ilma, köynnös, pankki, taivas, juoma, lasi, pelto, tie, kanava, lato, pilvi, tori, kasvi, luuta, polku, tuuli, kellari, maatila, puutarha, varasto

f) Unissa esiintyvät esteet ilmoittavat edessä olevista vaikeuksien ankaruuden. Esimerkiksi helposti avautuva ovi viittaa pieniin hankaluuksiin, tiukasti kiinnipysyvä taas voittamattomiin esteisiin. Esteunissa voi esiintyä mm. seuraavia asioita:

aita, kysely, oja, sora, hyppääminen, käveleminen, ompeleminen, torni, ikkuna, laakso, onkalo, tulva, kainalosauvat, labyrintti, paljaat jalat, tutkinto, kallio, liikenne, penger, vankila, kamppailu, lukko, pensasaita, vetoketju, kanjoni, luola, portti, vuori, kilpailu, metsästys, pöytälaatikko, kirjekuori, muuri, saari, kuilu, mäki, salpa

g) Joitain unia pidetään >>vastakohtaunina>>, ts. niiden merkitys on päinvastainen kuin unikuvista luulisi. Esimerkiksi unessa nähty itkeminen ja kurjuus voivatkin tarkoittaa onnea. Vastakohtaunissa voi esiintyä seuraavia aioita:

alemmuus/ ylemmyys               
pelko/ rohkeus
ankara pyrkimys/ takaisku       
rauha/ rohkeus
arvostelu/ kiitos               
riitely/ rakkaus
ilo/ suru                       
tappio/ voitto
innostus/ masennus               
ylellisyys/ köyhyys

Voisiko etsiä/löytää olla myös vastakohdat toisilleen?
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #329 : 22.08.2013 21:51:04 »

Sähkö, risteilevät sähköjohdot, voimalinja ... liikaa sähköä ..

Mitä ne unessa kertovat ??

 Shocked
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: