Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävää olla oikeassa  (Luettu 42490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #75 : 12.12.2005 15:11:56 »

Ole hyvä ja hei - saihan tätä aikaa odottaakin jonkun verran  Wink Perhekään ei ole pahemmin tekemisissä sukulaisten kanssa, meillä on oikeasti niin kateellinen, kieroutunut ja vihamielinen suku (eteenkin isänpuolelta) että olen vain iloinen kun ei tarvitse olla tekemisissä!  buck2
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #76 : 16.12.2005 14:37:21 »

Rohkeasti vain kaiken uusien asioiden kimppuun... oikein apinan raivolla kaikki, mutta
sitten kun on se oikea aika...asiat voi vaatia vielä kypsytystä, jos ei saa äntiin joitain asioita!
itselläni ei ole ollut sen pahempia kriisejä ystävien ja kaverien kanssa, kun tiemme ovat eronneet. se on tietenkin tapahtunut juuri silloin kun on se oikea aika.. on vain ollut loogista olla ottamatta yhteyttä, kun ei ole enää niitä asioita jotka yhdistivät.. Kun on päässyt sopuun itsensä kanssa asiasta, se ei vaivaa enää. Olen kuitenkin hyvissä väleissä näiden ihmisten kanssa, että jos vastaan tulevat, pystyn kyllä juttelemaan " normaaleista" asioista. Mutta olen omasta mielestäni aika suvaitsevainen toisten mielipiteistä ja jokainen saa pitää omat totuutensa ja sanoa mielipiteensä.. asiaan kuin asiaan !
Karma on varmaan aika suuri tekijä siinäkin asiassa, vaivaako jonkun ihmisen tekemiset vai ei. Perhepiirissä aika kinkkinen juttu, kun tietenkin joskus meinaa hermot palaa. Itse luultavasti miettisin ja tekisin muutoksen asian suhteen, että pääsisin taas tasapainoon ! Sen suuren suunnitelman takana on niin paljon asiaa.. ettei kaikkea kohdalle osuvaa pysty ymmärtämän tai hyväksymään. Itse ajattelen niin, että kaikki kohdalle tulevat asiat on opiksi ja lopulta hyväksi. pitäisi vaan aina sisäistää ja uskoa se. Jaksamisia kaikille polulla kulkijoille! smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #77 : 16.12.2005 15:52:22 »

Tämä kuulostaa aivan tutulta ja piti muka olla rakkautta.. koin lopulta hyväksikäyttöä ja aika ikävässä "henkisessä" mielessä.. siksi välit meneekin poikki. Tiedän vain 2 tahoa jota kautta voisi sitten k.o ihmisestä kuulla jos nyt täytyy.


Voi voi, kuule, kyllä elävään elämään näitä "hyötykäyttäjiä" mahtuu! Kaikki irti mikä lähteen ja sen jälkeen paskaa niskaan niin että tuntuu. Välit menevät täysin lukkoon ja yhteydenpito katkeaa täydellisesti. Kommunikaatio sujuu vain ja ainoastaan jonkun satunnaisen tutun kautta, joka hyvässä uskossa kertoo kuulemansa jutut...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: