Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tajunnanhäiriö?  (Luettu 3578 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 28.12.2006 12:35:06 »

En tiedä kuuluisiko tämä tuonne vaihtoehtohoitojen puolelle tai voi tälläkin palstalla suositella minulle suoraan diibadaabatohtorin luona käyntiä....

Tänään tuli pitkästä aikaa "tajunnanhäiriökohtaus", se tuntuu siltä että verenpaine pompsahtaa hetkeksi, minusta tuntuu kuin meneillään olisi deja vu -kohtaus, ja sen jälkeen oloni on voimaton ja väsynyt. Pitkän aikaa tuntuu siltä kuin olisin ajatellut jo kaikki ajatukseni etukäteen, siis deja vuta... Ensimmäisen kerran sain näitä 2,5 vuotta sitten kun olin väärässä työpaikassa, ja ne otti myös sydämen päälle sen verta että tajusin niiden olevan viestejä ylhäältä että pois on lähdettävä (ja tästä ehkä voisi sanoa henkisen polkuni alkaneen). Tästä syystä ajattelen että tuo on aina viesti siitä että teen jotain väärin, mutta nyt olin ihan vaan ruokakaupassa joten nyt kyse oli jostain muusta. Tosiaan päällimmäisenä on tunne siitä että olen nähnyt kaiken ja ajatellut kaiken jo ennestään.

Ajatuksia tästä?

 smitten

tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2006 15:13:17 »

Heps.
En suosittele mitää diipadaapa tohtoria, vaan käy ihan oikealla lääkärillä. Varsinkin jos sydän on joskus reistaillut. Onko sun verenpainettasi seurattu?
Kyse voi olla myös aivoverenkierronhäiriöstä tai aivojen toiminnan sähköisestä häiriöstä (epilepisia tyyppisestä poissaolo kohtauksesta, epilepsia ei aina ilmene kouristuksin). Tarvitset neurologilla käyntiä. Jos nämä ei löydä mitään, harkitse vasta sitten vaihtoehtohoitoja.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2006 16:07:09 »

Huhuu... kirjoittelin saman moista tekstiä tuonne näystä olevaan ketjuun, mutta jäi laittamatta se ihan perille asti, kun tuli vieraita  Wink

Itselläni on myös saman tyyppisiä "kohtauksia" ja kävin neurologilla asti... kannatan, on sen verran herkkä tuo kupoli ihmisellä  angel
Omaani ei löytynyt kuin (kuin?!) alhainen hb ja verenpaine, vaikka ne ei täysin selitä  Huh Itse pidän niitä myös jonkin sortin varoituksina tilanteesta, ihmisestä tai paikasta. Käy lekuril ja jos mitään (toivotaan niin) ei löydy, anteenit pystyyn vaan ja kuulostelet koko kropalla miksi, missä ja mistä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: