Äänestys
Kysymys: Oletko käynyt reiki-kursseja?
Kyllä, olen saanut 1. vihkimyksen - 12 (23.1%)
Kyllä, olen saanut  2. vihkimyksen - 18 (34.6%)
Kyllä, olen Reikimaster ( 3. vihkimys) - 8 (15.4%)
En, mutta haluaisin käydä - 7 (13.5%)
En, mutta olen saanut hoitoa - 7 (13.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 41

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 15183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aion
Vieras
« Vastaus #15 : 03.01.2007 21:04:14 »

Reiki 1-2 2001
- kansalaisopiston hinnat  smitten

Kundaliinireikiä jokunen

Enää ei tarvita aktivointeja kuin ehkä aluksi,
energiat virtailevat
kun niitä käyttää
ja tietoa hankkii lisää. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 04.01.2007 00:35:08 »

Minulle eivät sopineet mitkään vastaukset, sillä en ole käynyt reikikursseja, enkä koe tarpeelliseksi/halua käydäkään. Energiat virtaavat ilman kurssejakin.  Wink smitten Niin ja hoitojakaan en ole saanut...
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 00:37:24 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #17 : 04.01.2007 01:29:07 »

Sama ku RV:lla. "Mitään en oo ottanu"
Mutta surraa.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #18 : 04.01.2007 14:19:54 »

Tuota... Olen tässä ihmetellyt, että mitä kummaa siellä kurssilla tapahtuu: jos kerran energiat saadaan virtaamaan kenellä tahansa niin miksipä ne ei voisi muutenkin virrata... Ja mistä sen tietää että energia virtaa käsien kautta hoidettavaan, miltä se tuntuu ja miten hoitaja sen kokee? Reikistähän sanotaan että siihen ei tarvitse edes uskoa vaan se silti toimii.

Kurssi kiinnostaa juuri tällä hetkellä niin että melkein jo eilen ilmoittauduin, mutta päätin tapojeni vastaisesti vielä hetkeksi malttaa mieleni.  :Smiley Kertokaa vähän kokemuksia noista kursseista! Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #19 : 04.01.2007 14:22:10 »

Tuota... Olen tässä ihmetellyt, että mitä kummaa siellä kurssilla tapahtuu: jos kerran energiat saadaan virtaamaan kenellä tahansa niin miksipä ne ei voisi muutenkin virrata... Ja mistä sen tietää että energia virtaa käsien kautta hoidettavaan, miltä se tuntuu ja miten hoitaja sen kokee? Reikistähän sanotaan että siihen ei tarvitse edes uskoa vaan se silti toimii.

Kurssi kiinnostaa juuri tällä hetkellä niin että melkein jo eilen ilmoittauduin, mutta päätin tapojeni vastaisesti vielä hetkeksi malttaa mieleni.  :Smiley Kertokaa vähän kokemuksia noista kursseista! Smiley

Ihan samat fiilikset täälläkin kuin Hannulilla....
Jotenkin arveluttaa mennä kurssille jos en itsekään tiedä minkä kanssa olen rupeamassa tekemisiin. Mitä siellä kurssilla sitten tekee jos kaiken saa pelaamaan ihan itsekseenkin...Tää ei nyt ihan hiffaa!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 04.01.2007 14:23:51 »

Hirvittävän monessa asiassa ja sisäisessä liikahduksessa on kysmys "annnako luvan itselleni ja muille" ja usein me tarvitsemme siihen heijasteen ulkopuolelta, vastineen josta kimmauttaa se itseemme. Vaikka loppupeleissä itse sen teemme.  :Smiley Vaan emme kuitenkaan lopulta itse.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #21 : 04.01.2007 19:06:13 »

Reiki ei tosiaan ole minun juttuni, vaikka kävin varmuuden vuoksi ykkösen vielä kertaamassa. Energia virtaa kyllä ilman mitään kurssia, joten ollakseen parantaja kukaan ei kursseja tarvitse. Yleensä kurssille mennään siksi, että saadaan vahvistusta omille uskomuksille ja itsevarmuutta siihen mitä itse kukin tahtoo tehdä. Itse suosittelen aina kuuntelemaan sydämen ääntä tai intuitiota siinä meneekö jollekin kurssille vai ei. Todistuksilla kukaan ei henkisty, mutta kursseilla voi saada itsevarmuutta siihen mitä itse todella tahtoo tehdä. Jos sydän sanoo, että kurssille on mentävä, niin sinne on sitten viisasta mennä. Jos ei tunne suurta vetoa kursille, niin oikein hyvin pärjää ilmankin. Jokaisella on oma polkunsa, jota on hyvä seurata ja sydän keroo missä se polku kulkee.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #22 : 04.01.2007 21:02:14 »

Hyvä keino on myös käydä kokeilemassa ennen kurssia,miltä hoito itsestä tuntuu.Miksi suotta mennä suoraan maksulliselle kurssille,jos epäröi.

Monissa kaupungeissa on reiki-iltoja,joihin kaikki ovat tervetulleita ja saavat halutessaan minihoidon.Siinäkin yksi vaihtoehto.Tai sitten varaa ajan joltain hoitajalta,kokeilee sitä ja keskustelee hoidon jälkeen tuntemuksistaan.

Jos tökkii,niin ei kannata mielestäni mennä.Silloin jo asenne millä menee,vaikuttaa oman energian kulkuun ja vastaanottamiseen.
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #23 : 05.01.2007 10:38:12 »

Mitä siellä kurssilla sitten tekee jos kaiken saa pelaamaan ihan itsekseenkin...Tää ei nyt ihan hiffaa!!

No, miulla oli kurssille menossa tärkeänä tekijänä se, että voin samalla tutustua täälläpäin oleviin muihin samanhenkisiin ihmisiin. Kun en oikein täältä tuntenut ketään tällaista "hörhöhtävää". Ja kieltämättä kaksi hyvää ystävää jäikin sieltä. Ollaan kimppahoidettu toisiamme silloin tällöin ja joristu kaikenlaista, mitä ei pääse taas tavan tallukoitten kanssa juttelemaan. Sitten juuri silloin oli sellainen elämäntilanne, että kaipasin jotain virkistystä ja reikikurssi oli oikein naulankantaan. Ei tietenkään reikikurssille ole mikään pakko mennä, ja pärjää elämässä ilman reikiäkin. Mutta kuka kokee sen tarpeelliseksi, niin siitäpähän vaan. Ei siitä kyllä haittaakaan ole, ei ainakaan minulle ole ollut, päinvastoin.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #24 : 05.01.2007 13:42:57 »

Olen menossa Reiki I -kurssille piakkoin Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #25 : 06.01.2007 23:21:04 »

Kiitos vastauksistanne!  Smiley Vaikkakin edelleen kiinnostaisi tietää miten juuri hoitajana tunnet muutoksen sen vihkimyksen jälkeen...

Löysin myös tällaisen topicin

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5691.0 joka valotti reikiasiaa kyllä monelta eri kantilta...  Shocked Wink

 
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 06.01.2007 23:29:23 »

Kiitos vastauksistanne!  Smiley Vaikkakin edelleen kiinnostaisi tietää miten juuri hoitajana tunnet muutoksen sen vihkimyksen jälkeen...


En ole hoitaja enkä saanut vihkimystä vaan käynyt vasta Reiki I ja II:n.
En myöskään tee hoitoja muille kuin perheejäsenille + lähettelen kaukoreikiä sitä pyytäville.

Haluan kuitenkin kommentoida sitä muutosta, jonka Reiki-kurssien käyminen elämään toi. Olen samaa mieltä kuin tuolla aiemmin ketjussa kirjoitettiin, että meissä jokaisessa on jo ne energiat. Monesti ne kuitenkin ovat piilossa - näin itsellänikin - ja Reiki-kurssi opetti löytämään piilossa olleet voimat itsestä. Rinnastaisinkin Reiki-kurssin esim. kirjoittamisen kurssiin. Jokainen meistä osaa kirjoittaa, mutta vasta saatuaan opastusta ja kannustusta jonkun kyvyt puhkeavat täyteen loistoonsa.
tallennettu

Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #27 : 06.01.2007 23:43:13 »

May, varmasti asia onkin juuri näin. Ja vertauksesi kirjoittamiseen tuntui hyvin luonnolliselta! smitten

Onhan se kurssi nyt koettava, kun ajatus kerran niin paljon kiehtoo.
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #28 : 06.01.2007 23:47:01 »

En ole hoitaja enkä saanut vihkimystä vaan käynyt vasta Reiki I ja II:n.
En myöskään tee hoitoja muille kuin perheejäsenille + lähettelen kaukoreikiä sitä pyytäville.
Mitään kursseja en ole käynnyt ja sen kyllä huomaa  2funny  Wink Ei vaiskaan, luulen ettei sitä mistään huomaa.

Kaukoreikiä olen lähetellyt ja kiitostakin saanut, mutta myös automaattina se toimii jollekkin. Sen sydämessäni tunnen ja koska se ei ole keneltäkään pois, annan sen angel
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 08.01.2007 00:24:36 »


Löysin myös tällaisen topicin

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5691.0 joka valotti reikiasiaa kyllä monelta eri kantilta...  Shocked Wink

 

Sitä se valo teettää...  Wink Grin smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: