Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitittomuus  (Luettu 11580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 19.11.2005 01:02:44 »

Kysehän kai on siitä, ettei ole enää mitään salattavaa, itseltä, eikä muilta.
Ei edes sitä, että on jotain salattavaa!
 smitten
tallennettu
Urkki
Vieras
« Vastaus #16 : 21.11.2005 14:08:33 »

Olen pohtinut transiitteja. Minun on kyllä vaikea havainnoida muita kun juuri yhtymät ja ehkäpä oppositiot etc., mutta kaikenkaltaiset kvinkunssit ovatkin sitten jo hepreaa.

Olen jo pitkään ihmetellyt, miksen ollut erityisen kiinnostunut astrologiasta silloin, kun Uranus transitoi suurta määrää planeettojani. Ehkä silloin tapahtui niin paljon ja nopeasti, ettei kerta kaikkiaan ehtinyt. Joka tapauksessa maailmani mullistui, uudistui ja ennen kaikkea parani.

Nyt olen ollut Neptunuksen kourissa jo aivan liian pitkään, ja alan olla jo täysin väsynyt. Se on yhtymässä Aurinkooni, Venukseen, Jupiteriin ja Merkuriukseen (niin ja Pholukseen ja Amoriin) sekä neliössä natal-Neptunukseen. Kaikelta menee pohja, työpuolikin ihan lamassa ja mitä vielä. Tämä foorumisotku kertoo myös paljon. Tuota aamuviiden angstia olen potenut jo vuosia, viime yönä viimeksi.

Stareyesin lause "Olen väsynyt olemaan synkkä, marttyyri, tosikko, ihminen, joka elää toisten mallin mukaisesti, tai toisten odotusten paremminkin. Toisaalta haluan pitää yllä sopua hintaan mihin hyvänsä, koska olen ollut sellainen..." osui minussa maaliin. Uskon tietäväni, mitä tarkoitat. Ja luulenpa, ettet itse pidä itseäsi yhtään synkkänä saatikka tosikkona! Taidat olla samanlainen kuin minä – suora ja rohkea (=tosikko), mutta samalla toivot että kaikki "pitäisivät" sinusta? Mahdoton, lapsellinen, typerä yhtälö.
Cry

Transiittien alla ehkä sitten aktivoituu ajattelemaan enemmän? Ehkä opin nyt Neptunuksen aikaan "ottamaan löysemmin rantein" tai sitten kilahdan iäksi. Olen kokenut muutaman karmean hetken, kun olen ymmärtänyt, millaisena muutamat ihmiset minut näkevät. Olen pohtinut, miksi ja samalla myös yrittänyt oppia asiasta ja nähdä itseni muiden silmin. Lapsuuteni oli aika auvoinen, minua kuunneltiin ja no, suoraan sanottuna lellittiin. Ehkä siitä on jäänyt sellainen virheellinen käsitys, että kaikki muka pitäisivät minusta tai että yleensä kaikkien tulisi pitää kaikista, ja että mielipiteensä voi ilmaista vapaasti ja että kaikki muutkin tekevät niin?

Niin tai näin, ihmetyksestä ymmyrkäisenä odotan, miten tästä transiittisumasta selviän ja minkälaisena violettina vishnupallona täältä ulos puserrun. Välillä tuppaa tökkimään, mutta sitten taas naurattaa täysin hervottomasti. Niin että tunteellisia ollaan täällä, ja ihan sekaisin, kuten tekstistä ilmenee.
crazy2

P.S. Mitä minä tällä tahdoin sanoa? idiot2
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #17 : 21.11.2005 19:58:09 »

Mua niin säälittää ihmiset, jotka vaipuvat masennukseen yms. On surullista vain lukea toisten murheita ja sitten yrittää vastata jotain, ja sitten vielä tietää tavallaan epäonnistuvansa vastaamisessa, koska ei kiinnitä tarpeeksi huomiota muiden murheisiin, vaikka kyllä haluaisi. Siispä joutuu turvautumaan pinnallisiin neuvoihin. Cry  En tiä mitä selitän. Tai sitten minulla ei vain yksinkertaisesti ole kykyä vastata muiden ihmisten murheisiin niin kuin haluaisin. idiot2
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #18 : 21.11.2005 20:41:51 »

Hei Tina Smiley
Lainaus
Olen pohtinut transiitteja. Minun on kyllä vaikea havainnoida muita kun juuri yhtymät ja ehkäpä oppositiot etc., mutta kaikenkaltaiset kvinkunssit ovatkin sitten jo hepreaa.

Et suinkaan ole ainoa, yhtymät  aspect_con ja opparit aspect_opp ovat niitä helpoimpia saati sitten muut aspektit tai karttatulkinnat Shocked Shocked


Lainaus
Uranus transitoi suurta määrää planeettojani. Ehkä silloin tapahtui niin paljon ja nopeasti, ettei kerta kaikkiaan ehtinyt. Joka tapauksessa maailmani mullistui, uudistui ja ennen kaikkea parani.


Tuo on kiva "kuulla", että asiat ovat paremmin nyt angel


Lainaus
Nyt olen ollut Neptunuksen kourissa jo aivan liian pitkään, ja alan olla jo täysin väsynyt. Se on yhtymässä Aurinkooni, Venukseen, Jupiteriin ja Merkuriukseen (niin ja Pholukseen ja Amoriin) sekä neliössä natal-Neptunukseen.
Mullahan tuo TR- neptunus on käynyt  neptunuskuuaurinkomerkurius ja viimeisen  venus  aspect_con, joten luulen tietäväni, mistä puhut. En haluaisi moista kenellekään, jolla on haaveileva minuus, kuten minulla tuollaista transiittia kohdalle.
TR- neptunus laittoi KAIKEN SEKAISIN JA HÄMÄRSI TODELLISUUDEN tickedoff tickedoff tickedoff Cry Cry Cry

Lainaus
Taidat olla samanlainen kuin minä – suora ja rohkea (=tosikko), mutta samalla toivot että kaikki "pitäisivät" sinusta? Mahdoton, lapsellinen, typerä yhtälö.
Cry

Siihen pyrin aina - suoruuteen, ei minussa ole hienotunteisuutta Sad. Jos en voi ilmaista/sanoa omaa näkemystä asioista, olen mielummin vaiti, kuin pahoitan toisten mielen tai aiheuttaa riitaa. Eikä sitä paitsi joka paikassa tarvii mielipiteitään tuoda julki. Vaikeneminen on kultaa, niinhän sitä sanotaan.


Lainaus
Niin tai näin, ihmetyksestä ymmyrkäisenä odotan, miten tästä transiittisumasta selviän ja minkälaisena violettina vishnupallona täältä ulos puserrun. Välillä tuppaa tökkimään, mutta sitten taas naurattaa täysin hervottomasti. Niin että tunteellisia ollaan täällä, ja ihan sekaisin, kuten tekstistä ilmenee.
crazy2

Kyllä Sinä selviät! - Usko pois!
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: