Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nukahtaminen hoidossa  (Luettu 7147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keijutar
Vieras
« : 14.04.2006 19:22:00 »

On nyt kaksi kertaa käynyt energiahoidossa niin,että olen melkein samantien nukahtanut,viimeksi heräsin omaan kuorsaukseeni... Shocked  Onko tämä normaalia,että nukahtelee kesken hoidon?Onko hoito silloin niin voimakasta vai missä tässä on kyse?Muilla kokemuksia?

              (http://www.lehtiapaja.fi/oheiskuvat/nalle_puh_oheis_250_1.jpg)
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2006 20:13:57 »

Minullekin on joskus käynyt noin. Ekoilla hoitokerroilla siis (reiki). Ajattelin, että se oli minulle niin rentouttavaa, sillä olin kärsinyt univaikeuksista ja hoidot olivat ilta-aikaan. Joku kyllä sanoi, että tollanen voi olla pakenemistakin. Mene ja tiedä. NO joo, sen koommin en sitten olekaan enää hoidon aikana nukahdellut. Eikä univaikeuksiakaan ole ollut...sen verran on yhtä jos toista työstetty.  Wink
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2006 18:04:08 »

aivan normaalia... hoito rentouttaa niin mukavasti
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.2006 12:46:37 »

On nyt kaksi kertaa käynyt energiahoidossa niin,että olen melkein samantien nukahtanut,viimeksi heräsin omaan kuorsaukseeni... Shocked  Onko tämä normaalia,että nukahtelee kesken hoidon?Onko hoito silloin niin voimakasta vai missä tässä on kyse?Muilla kokemuksia?

              (http://www.lehtiapaja.fi/oheiskuvat/nalle_puh_oheis_250_1.jpg)

Mie oon ihmetelly sitä kun olen viime aikoina meinannut nukahtaa
hammaslääkärin tuolissa!

 knuppel2 2funny
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #4 : 16.04.2006 21:24:50 »

Voi kun itsekkin ennemin siihen tuoliin nukahtaisin,tai olisin edes rento  2funny
tallennettu
Leeloo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2006 01:01:22 »

Teen itse reikihoitoja, ja olen huomannut, että jotkut ihmiset nukahtavat melkein poikkeuksetta joka hoidossa, kun taas toiset haluavat mieluummin jutella. Itse asiassa kyllä päivälläkin on merkitystä, sen tiedän ihan omalta kohdaltanikin... buck2

En kylläkään sanoisi, että nukahtaminen olisi pakenemista, koska uskon, että monet ihmiset vastaanottavat hoidon paremmin nukkuessaan (rentoutuminenhan on tärkeä osa hoitoa), ja käsittelevät asioita unissaan. (monilla hoitoa seuraava yö onkin yleensä tavalla tai toisella poikkeuksellinen) Ne taas, jotka haluavat hoidon aikana puhua, kertovat yleensä huomaamattaan hoitoon tulemisensa syyt...   Wink

Hammaslääkärin tuoliin en uskaltaisi ainakaan toistaiseksi nukahtaa, sen verran poran ääni nostattaa niskakarvoja pystyyn, mutta ollessani taannoin luomen poistossa varhain aamulla, onnistuin rentoutumaan maatessani melkein uneen kuunnellen ikkunasta kantautuvaa linnunlaulua...  Cool
tallennettu

Ole sitä.
Aniara
Vieras
« Vastaus #6 : 19.04.2006 09:16:41 »

Energiahoidossa nukahtaminen on täysin normaalia. Smiley
Hoidettava vastaanottaa silloin hoidon oikein hyvin.

Jotkut taas vastaanottavat hoidon mielummin hereillä, vaikkakin silloinkin useimmiten syvässä rentoutuksen tilassa. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: