Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 7.huoneen merkityksiä ja sisältöä?  (Luettu 41042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 12.12.2006 19:44:02 »

Kertoo siitä osasta itseäsi, jonka löydät vain muiden ihmisten avulla. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, jota et hevin tunnusta omaksesi ja siksi oletkin työntämässä näitä energioita muiden hoidettaviksi.
(Sepon tulkintaa huoneesta 7.)

taas uusi näkökulma! hienoa. kiitos tästä.  Cheesy

kun olen pääni puhki miettinyt 7huonettani.
kohtalaisen suuri minullakin, kolme merkkiä kattava.
Kärkihän on neitsyessä ja  pluto  aspect_con  mars ,
kun en millään ole tuota tunnistanut.
mutta nyt lähtivät aivot surraamaan..  Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #16 : 12.12.2006 19:56:21 »

Off topic tai sitten ei..
Katselin tuossa vanhoja kuunpaluu-karttoja, ja huomasin että pitkäikäisimpien suhteiden alkaessa on Saturnus ollut kahdessa tapauksessa kolmesta kyseisten kp-karttojen seiskahuoneessa...Ekassa,  seiskaan osui myös Uranus, toisessa siellä oli myös kuu..Voisiko Saturnus "parempaa" paikkaa kuunpaluulla valita pitkien suhteiden alkuun.. Wink

Miksikkös kuunpaluu kartoilta tsekkailin seiskahuoneiden sisältöjä? No, siellähän se syntymäkartankin seiskassa mollottaa kuu
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 12.12.2006 20:07:12 »

ööh, sorry tietämättömyyteni, mutta mistä saa ja miten saa tietää milloin tuollainen esmes nyt tässä tapauksessa Saturnus olisi kyseisten kp-karttojen seiskahuoneessa...??    Huh Onko se henk koht juttu...  Huh
Olen niin vasta-alkaja astrologiassa, etten noihin ole lainkaan vielä perehtynyt...

Sinällään kiinnostaisi, kun tässä on silleen alkutekijöissään 'juttu'... eikä tietoa mihin suuntaan lähtee vai lähteekö mihinkään...
 Wink Embarrassed Shocked
Vaikka taitaisi olla parempi katsella moisia sitten jälkikäteen, jos jotain kehkeytyy... pidempiaikaista... mutta kun sitä vaan on niin utelias, että sitä lukee nykyään jopa iltalehden päivittäishoroskoopit innolla  2funny ...  :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #18 : 12.12.2006 20:13:00 »

ööh, sorry tietämättömyyteni, mutta mistä saa ja miten saa tietää milloin tuollainen esmes nyt tässä tapauksessa Saturnus olisi kyseisten kp-karttojen seiskahuoneessa...??    Huh Onko se henk koht juttu...  Huh
Olen niin vasta-alkaja astrologiassa, etten noihin ole lainkaan vielä perehtynyt...


Niin en tiedä miten muilla, mutta omilta vanhoilta kuunpaluukartoiltani löysin tuollaisen yhteneväisyyden niiltä kuukausilta kun jotakin vuosia kestävää, liitoksi kutsuttavaa on saanut alkunsa..
Ja kuunpaluuthan löytyvät siis astro.comista, jatkaa "more free charts".."exteded selection", sieltä valikosta skrollaa "lunar chart" ja syöttää päivämäärävalikkoon halutun ajankohdan..

Kertokaas sitten löytykö mitään mistä voisi tehdä johtopäätöstä..?  Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #19 : 12.12.2006 21:27:30 »

minul hääpäivänä juno ja aurinko seiskassa KP-kartalla ja tapaamispäivänä taas aurinko, uranus, jupiter stellium 3 huoneessa, mutta radix-kartan DC:llä! Lisäksi Ceres on 0.00 astetta radix DC:llä ja seiskassa on myös neppari, merkkari ja venus  Shocked

Onnenpiste oli jousimiehessä, joka oli aviomieheni! nyt siis jo äx.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.12.2006 21:36:32 »

lemniskata
uteliaisuuttani kysyn,kun edellisessä kuunpaluussa  saturnus ja kuu olivat seiskassa,ei yhtymää, ja aattelin sen voivan merkitä suhteen vakiintumista mutta ei,siis alkoiko sinun suhteesi tuon kuunpaluun aikana täsmälleen?
nyt saturnukseni on jo 12 huoneessa kuunpaluussa..
ja tuo uranus,toiset povaavat sen ollessa seiskassa varmaa eroa,
mutta se voi siis merkistä? riippuen vaikuttaa myös toisinpäin?
ja
minusta kannattaisi useinkin käsitellä näitä huoneita pareittain,
niillä kaikilla on niin vahvana se polariteetti,
niinkuin tässäkin:1-7,minä ja sinä,
2-8,oma pääoma-yhteinen varallisuus,3-9,lähikoulu-elämänkoulu jne..,
ja varsinkin jos sieltä yhestä huoneesta ei kummosempaa löydy,voipi
selitystä löytyä vastapäätä,
"peilitalo" karttapuoliskon yläpuolella omalle itsetutkiskelulle
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #21 : 12.12.2006 21:52:40 »

Tuon kuun paluun aikana jolloin  kuu ja saturnus olivat seiskassa, alkoi suhde. Joutui heeba ensin vähän metsästämään, vaan olisinpa silloin tiennyt mitä muuta tuo kp-kartta näytti, niin enpä olis antautunut:
venus opp. rx-venus
neppis yhtymä rx venus

ja jo mainittuja kuuta ja saturnusta opponoivat merkkari, noususolmu ja khiron ykkösestä käsin..AC kuunpaluussani oli tuolloin neitsyt



Tuo toinen juttu niin ikään suhteelle antautumisen eli seurustelun alkamispäivä..Tämäkin oli sinnikäs äijä. Siinä kohtaa Urkki ja Saturnus tosiaan seiskassa oppositiossa Jupiteriin. Kuu oli täsmälleen 12.huoneen kärjellä.. Nousuni oli tuolloin kaksonen..


Jännä että tämä kolmas pitkä juttu veti niin kuun, auringon kuin venuksen kymppihuoneeseen..AC oli sillä kartalla leijonassa, yhtymässä rx-laskusolmuuni, MC radix-auringon päällä..Vaan sepä ei ollutkaan mikään perinteinen liitto..
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #22 : 21.12.2006 15:17:36 »

Itselläni 7. huoneessa on aika paljon tavaraa ja huone on myös suuri. DC on leijonassa 18'29 astetta ja 8. huone alkaa vasta 10'30 skorpioonia. Kuunsolmu (nousu) on leijonassa, Jupiter, Mars ja Saturnus neitsyessä ja Pluto vaa'assa. Hieman aiheen ohi, mutta toinen painottunut huone on sitten ykkönen missä luuraa:  Aurinko veskarissa,  merkurius ja pallas kaloissa, Venus ja Ceres oinaassa ja chiron härässä.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #23 : 10.01.2007 00:38:55 »

minusta kannattaisi useinkin käsitellä näitä huoneita pareittain,
niillä kaikilla on niin vahvana se polariteetti,
niinkuin tässäkin:1-7,minä ja sinä,
2-8,oma pääoma-yhteinen varallisuus,3-9,lähikoulu-elämänkoulu jne..,
ja varsinkin jos sieltä yhestä huoneesta ei kummosempaa löydy,voipi
selitystä löytyä vastapäätä,
"peilitalo" karttapuoliskon yläpuolella omalle itsetutkiskelulle

Hei Ystäväin

7.  Huone= ihmissuhteet, parisuhteet, rakkaus
Minulla on AP-kartalla 2007-2008 tosi iso 7-huone


- merkurius   skorpioni
- aurinko   vaaka
venus   neitsyt  DC

1.  Huone= persoonalliset valmiudet ja minäkuva
Minulla on nyt 1-huoneessa, joka myös iso huone:


- askendentti   vesimies
- kuunsolmu   kalat
- uranus   kalat
- oinas
- harka

Mitä tämä tarkoittanee
- ei meinaa oikein ymmärtää



https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=12856.msg116603#msg116603
1.huoneen sisältöä ja merkityksiä?!



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 13.01.2007 13:39:30 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 10.01.2007 01:21:37 »

Voi kun te tiedätte ja ymmärrätte näitä huoneita.

Minunkin kartassa on 7. huone aika iso ja tavaraakin on.
Ceres 26 astetta kaksonen
Uranus 26 astetta kaksonen
Merkurius 1 aste rapu
Aurinko 4 astetta rapu
Venus 1 aste rapu

Rapua ja kaksosta. Ja venustakin vähäsen. Mitähän tuo merkkaa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #25 : 10.01.2007 12:25:32 »

mulla Kuunpaluu kartalla siirtyi kuu tänään seiskaan... kattellaan tapahtuuko mitään!  Cheesy

tosin taitaa olla rx kuun kanssa oppositiossa  idiot2

muutoin on venus konjunktiossa chironiin 12:ssa,

venus aspect_sex  jupiter ja  venus aspect_tri  kuu

mikäs merkki se on kun on ikään kuin nuoli, avoin kolmio vasemmalle? nin se

 venus  >  mars noin se on astro.comissa...  idiot2

ja mars MC:llä konjunktiossa plutoon!  Lips Sealed

ehkä mä en vaan tajuakaan tästä mitään.  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 12:39:39 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #26 : 10.01.2007 17:23:41 »

Hei, ihanaa että en ole ainoa jolla on ihan vammasen täyteen tungettu 7. huone!  Cheesy

Sanokaas te muut seiskahuoneihmiset, oletteko vähän niinkuin ihmisriippuvaisia?  Huh Mulla tulee tosi äkkiä yksinäinen olo, haluun olla ihan missä vaan kontaktissa ihmisiin monta kertaa joka päivä. Ja sitten tulee sellaisia erakkokausia, että oon vaikka kolmekin päivää ihan yksin enkä halua nähdä yhtään ketään kun en vaan kestäisi sitä... idiot2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 10.01.2007 17:50:28 »

Irish, runsaan seiskahuoneen ongelma on nimenomaan se (samoin 11.huone), että tulee riippuvaiseksi muista ihmisistä liiaksi. Heidän mielipiteistään, läsnäolostaan ja on vaikea kestää yksinäisyyttä. Itselläni on lähipiirissä tällaisia runsaalla seiskalla varustettuja ihmisiä ja kyllä nämä jutut ovat hyvin yhteneviä heillä. Esimerkiksi äitini on nyt vasta 50-vuotiaana oppinut hieman nauttimaan yksinäisyydestä, niin että hän voi olla yksin päivän tai pari ilman ihmisiä - heti hieman enemmän aiheuttaa suurta masennusta, tunteenpurkauksia, ärsyynnystä, lamaantumista jne. Hän on myös elänyt hyvin pitkälle elämäänsä aina ihmissuhteidensa kautta ja parisuhteiden kautta ja hänelle olikin iso läksy vanhempieni ero.

Eräällä toisella veijarilla (josta sinulle olenkin aiemminkin puhunut Grin) on  aurinko kaksoset askendentti jousimies kuu kalat ja hänellä onkin Aurinko, Merkurius, Venus, Kuunsolmu ja Chiron 7.huoneessa ja Mars ja Saturnus 11.huoneessa. Tämä veijari onkin sellainen ihmissuhdehyrrä ettei tosikaan. Aina menossa, viisi tyttöä pyörityksessä samaan aikaan, ei kestä yksinäisyyttä yhtään, aina on oltava ihmisiä, menoa ja vilskettä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #28 : 10.01.2007 17:57:21 »

 buck2 buck2

Heehheh.. No mutta.. :Smiley Mulla on kyllä merkittävässä roolissa myös nämä erakkokaudet, jolloin eristäydyn sosiaalisista kontakteista...  idiot2

Mutta se on kyllä harvinaisen totta, että elän parisuhteen kautta (tosin huomio huomio, mulla sanotaankin sisäisessä soturissa, että parisuhde on mulle se asia, jonka kautta mun pitääkin löytää tasapaino elämääni ja parantajan lahjat.. :Smiley) Oliko tossa nyt selityksen makua? Niin siinä vaan sattuu lukemaan.. Smiley Sen lisäksi haluan olla kaikkien ystävä tai ainakin kaveri.. Tuntuu että hajoon, jos joku ihminen kohdistaa muhun jotain negatiivisuutta. En voi olla välittämättä. En tarkoita, että kaikkien pitäisi rakastaa mua, mutta haluan että kaikki ihmiset tulisivat toimeen keskenään ja ilmapiiri olisi positiivinen, missä tahansa liikkuukin.
tallennettu
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #29 : 10.01.2007 18:05:12 »

7. huoneesta löytyypi

 merkurius  rapu

 venus  leijona

 pallas  leijona

 ceres  neitsyt


?!? Huh
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: