Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurat ja chakrat englanniksi  (Luettu 3650 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« : 06.12.2006 22:39:47 »

Mielestäni ihan kiva sivu
http://home.xtra.co.nz/hosts/Wingmakers/THE%20SEVEN%20LAYER%20OF%20THE%20AURIC%20FIELD.html

Pikkusen kerkesin jo kokeilla auran katsomista. Ensimmäinen chakra on tosiaan punainen ja avuatuu jalkojenvälistä alaspäin. Se on tosi.

Olen ihan innoissani. Bääk tu testaamaan  Cheesy
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1 : 07.12.2006 18:32:14 »

Katsokaa itseänne peilistä noin 1,5m päästä kolmannen silmän kohdalle elkääkä liikuttako katsettanne vaan tiukkana katse pisteeseen. Koko päänne alkaa hohtamaan ihan silmät auki ollessanne. Se taitaa olla perusauran väri tai sitten jotain muuta. Itse näen vaalean sinistä. Sitten silmät kiinni ja hetki odottelua (10-20sec). Silmiisi muodostuu se kohta jota juuri aikaisemmin katsoit.

Varokaa kaikkia värejä joita on teidän päällänne ja taustalla. Ne hämäävät katsomista, joten valkoinen tausta on paras.

Esimerkiksi vihreätä kasvia katsoessa auran väriksi pitäsi tulla pinkki. Onko se sitten oikeasti pinkki vai harha. Enpä tiedä. Koska näkökykyä on niin vähän käytetty että voimme ottaa harhan päälläolevasta vaatteistamme. Tarkkana tarkkana, porkkana  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2006 18:44:40 »

Silmät auki en ole nähnyt mitään muuta kuin maksimissaan 5cm valoa ympärilläni. Yleensä vähemmän. Simät kiinni minulla tulee yleensä sellainen... (pätkii muisti) vanhanajan kameroista kun tuli niitä negatiivejä, lähinnä sellainen. Ei mitään pelottavaa.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: