Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvää päivää! Neuvoja?  (Luettu 2521 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« : 16.11.2005 14:15:07 »

Olen Topaasi, liittynyt joukkoonne hetki sitten ja päätin nyt esittäytyä kaikille. Smiley

Itsestäni voisin sen verran yleisesti kertoa, että olen
Aurinkomerkiltäni Rapu
Nousumerkiltäni Jousimies
Kuumerkiltäni Kaksonen
ja Venus Leijonassa

Tarvitsisin Teidän apuanne rakkaat astrolaiset. En nimittäin ymmärrä yhtään, miten lukisin omaa syntymäkarttaani.  idiot2
Jostain pitäisi aloittaa tämä opetteleminen... Kun vain joku saisi sen mahdolliseksi. :Smiley


Kerro minulle se, mistä vaikenet. Kerro, minne avaruuteen aina viereltäni katoat. Ja voit olla varma, että lähden mukaasi sinnekin.
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2005 00:00:54 »

Tervetuloa tänne foorumille Topaasi.  rapu löytyy  askendentti :ssa tältäkin hemmolta ja  jousimies  kuu :sta. Valitettavasti en ole paras mahdollinen henkilö opastamaan karttamaailmaan, mutta suosittelenpa tuota tietopakettia ja keskustelujen seuraamista. Piplioitakin löytyy jos jonkinlaista. Itse asiassa jotkin asiat niissä kirjoissa kyllä selostetaan aika epätarkasti ja voi olla vaikeata hiffata kupletin juonta. Mutta voihan niitä kyselläkin esim. täältä foorumilta.  Smiley Ehkäpä joku ritarillinen foorumilainen tuolta rientää apuun, nyt kun taas vähän nostan tätä viestiäsi ylemmäs?  Wink Cheesy

Jaa no voin mä yhden hyvän heittää: aloita vaikka a:sta; siitä "mapista" löytyy aurinko. Sitten b... taitaa olla tyhjä. Sitten... jne.  Cheesy Grin
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: