Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menestyksen merkit kartalla?  (Luettu 29395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 21.11.2006 15:47:08 »

May, mieheni on patalaiska rapu  Grin No ei tosissaan, työssä hän on kyllä todella hyvä ja ahkera. Kotona tuppaa olemaan se laiska  Smiley
Hän on työssä hyvin pidetty koska hän on tunnollinen ja miellyttävä persoona, jotenkin hälle on tarjoutunut asioita ilman havittelua.

Itselläni on kympissä vain merkkari kaloissa. En ole kovin kunnianhimoinen  Smiley Vaikka kyllähän esimerkiksi presidenttinä voisi hauskaa olla  Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #16 : 21.11.2006 20:10:01 »

Hei May!
Olen tutkinut omaa auringonpaluu karttaani, niin mitä sanoisit tämän perusteella kun 10. huoneessa on Onnenpiste, Mars, Juno ja Vesta Kaksosessa ja Jupiter on Skorpioonissa 4.huoneessa ja aspekteja seuraavasti:  aurinko Puolitoistaneliö  jupitermerkurius  aspect_tri  jupitervenus  aspect_squ  jupiter ja  mars  aspect_kvi  jupiter ?
Kun olen lukenut planeetat huoneissa ja merkeissä niin kaikissa on ollut sisäistä kasvua jne... monessa suhteessa joten miten nämä kannattaisi "tulkata" ? Sitten vielä auringonpaluu ja syntymäkartan välillä on seuraavat aspektit koskien Jupiteria jos nyt oikein osaan karttaa tulkata
 Cheesy   jupiter Puolineliö  jupiter  aspect_ssx  saturnusjupiter  aspect_opp  uranusjupiter bq  kuunsolmu  idiot2

OPISKELIN ILLAN JA SAIN KUIN SAINKIN KAIKISTA NÄKEMYKSEN  Cool ! Samaa rataa nämäkin menevät sillä opiskelua ja itsensä kehittämistä ja esille tuomista, kunnianhimoa jne..... No tämä on kyllä ollutkin sisäisesti sellainen muutosten vuosi ja jatkuvaa itsenäistä opiskelua, kun tässä maailmassa on niin paljon kiinnostavaa   Grin . Opiskelun myötä myös ajatusmaailma on muuttunut melkoisesti  Cheesy !
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 02:00:53 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #17 : 21.11.2006 20:17:46 »

hmmm AP kartalla Mars MC:llä 29 astetta kaksosta. Odottelen koko ajan että alkaako tapahtua. Tuntuu siltä että alkaisi, nimenomaan työelämässä. Kerron sitten. Tosin oppositio Plutoon. Jupiteriin  aspect_kvi jos se atro.comissa on sellainen "laatikko mistä tule tuo nuoli..." idiot2
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #18 : 21.11.2006 21:53:23 »

Voih, voisikohan kuluvan vuoden paluukartta olla nyt se avain menestykseen itsensä toteuttamisen saralla:D ?

Näyttää 10 huoneessa majailevan "kotoisat" merkurius ja aurinko->kummatkin kaksosen merkeissä, jotka ovat omassa kartassanikin näissä asetelmissa. Valmistun huhtikuussa markkinointiassistentiksi ja ainakaan vielä en ole saanut yhteydenottoja viestintä tai mainonnan alan yrityksistä, joita olen kyllä kiivaasti pommittanut hakemuksilla Wink Pitäisi jo saada kynä sauhuamaan mutta osaan olla nykyään kärsivällinen, onneksi. Hiljaa hyvä tulee :Smiley May, sinun kanssasihan me kävimme tätä keskustelua jo aiemmin smitten

Huihui, hyvältä vaikuttaa  Smiley


tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 22.11.2006 00:16:15 »

No nyt sen oivallan!

Kymppihuone on tyhjä! Ilmankos olen metsään jäänyt!  Grin

Eikä tässä paha ollenkaan.

No höh, voihan muut huoneet tuoda sulle menestyttä. 2 huonehan on omaisuuden huone. Wink

Kiitoksia Nöhhöh lohdutuksesta, mutta ei minulla ole omaisuuksia.
2.huoneessa on kuitenkin Kuu kaloissa. Joten lohduttaudun itseni kanssa, että noita henkisiä omaisuuksia ehkä onkin sitten jotakin kuitenkin. Jopa intuitio!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 22.11.2006 00:19:03 »

Kaksi ystävääni, molemmat taiteellisella alalla ja julkisuudessa, heillä on korostuneet ykköshuoneet. Toisella ykkösessä on aurinko, venus, chiron, jupiter, merkurius: hän on nouseva ja kuu oinas, aurinko härkä.

Toisella on ykkösessä venus, jupiter ja merkkari, mutta ykköshuone alkaa jousimiehestä ja päättyy oinaaseen eli kamalan suuri!  Shocked

Juups! Tuo lohduttanee! Minullakin on jupiter 1.huoneessa jousimiehen merkissä. Se on ainakin antanut minulle mielen avaruutta ja maailmallisuutta, jos ei muuta.  smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #21 : 23.11.2006 19:01:59 »

Metsis on ihana ihminen.  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #22 : 23.11.2006 22:57:58 »

Metsis on ihana ihminen.  smitten

Voi ihana Suden tytär! Sinä loihet tuossa lausumaan minulle menestystä. Viis kartoista siis! Nauroin onnellisesti!  Grin

Onnea sinulle työelämääsi!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 24.11.2006 11:47:27 »

Ebenia, upean kuuloinen kymppihuone ja vielä Kauriissa, omassa merkissään siis! Tekisi mieli sanoa, että sinusta kuullaan vielä.  Smiley


Nooh, sen näkee sitten ajan kanssa, mitä tuleman pitää. Kovat ovat haaveenikin, mutta saa nähdä saanko tavoitettua niistä mitään mitä toivon. Välillä vähän kyllä ahdistaa näitä astojuttujakin lukiessa, kun joka paikassa törmään siihen, että minulla olisi tärkeä tehtävä ja kohtaloni on tärkeä jne. ja olen pienestä pitäen saanut kuulla ties miltä taholta mitä kaikkea suurta minusta varmasti tuleekaan - itse kun en ole oikeasti yhtään niin varma.  Embarrassed Mitä jos minusta tuleekin joku pultsari vain.  Grin Sitten kaikki voivottelevat, kuinka uskoivat minusta vaikka mitä ja katsos vain mitä minusta tuli. Wink Nooh, se on sitten sen ajan murhe - jos tuollaista murhetta ikinä tulee.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 24.11.2006 12:08:03 »

Ebenia,

voihan sinusta tulla pultsarikin, mutta jospa sinusta tuleekin sitten sellainen hyvin karismaattinen, vaikutusvaltainen pultsari, joka saa ideoillaan paljon parannusta pultsarien oloihin.  Grin  (Ja samalla anteeksipyyntö kaikkia pultsareita kohtaan. Ei ole tarkoitus herjata heitä, sillä heidän joukostaan löytyy ihan varmasti "parempia" ja henkisesti hienompia ihmisiä kuin monista johtotehtävistä... )

Totta tosiaan, ennustukset voivat tuoda melkoisia suorituspaineita ja kapinallisuuttakin toisten odotuksia vastaan. Kannattaakin tietysti kuunnella vain omaa sydäntään ja seurata sen ääntä, sanoi se kartta tai sukulaiset mitä tahansa. Tsemppiä!  smitten
tallennettu

MetalLady
Vieras
« Vastaus #25 : 24.11.2006 15:10:58 »

Mitäs sitten kun 10 huone on ihan tyhjä? Olenko tavallinen taatelintallaaja lopun elämäni?!?!? Embarrassed

Mullakin on 10 huone tyhjä, mutta kun se on leijonassa niin se tietää hyvää. Wink
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #26 : 25.11.2006 00:55:47 »

MetalLady, miullakin 10 huone tyhjä ja ihanasti kuitenkin Mc:n läheisyydessä. Olen kuitenkin vielä huoleti, koska allekirjoittaneellakin leijonassa eli ei syytä huoleen, olettaisin Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #27 : 25.11.2006 00:58:34 »

iLMATAR JA METAL LADY, mitä te sitten tahtoisitte? Mitä se menestys on kunkin mielestä.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #28 : 25.11.2006 01:31:24 »

Mita mielta olette ykkoshuoneesta asc leijonassa?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #29 : 25.11.2006 03:58:26 »

Mita mielta olette ykkoshuoneesta asc leijonassa?

No ykköshuone on minulla tyhjä, mutta asc Leijonassa ja eihän se helppoa ole elää Leijonana kun se itsetunto ei maailman vahvin ole, mutta sisältä se vahvuus vaan aina löytyy  Wink .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: