Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alitajunnan vaikutus  (Luettu 6570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« : 17.11.2006 10:50:24 »

Olen mietiskellyt tätä juttua jo jonkin aikaa. Sain unessa varoituksen alitajunnaltani ja pelkään että homma luisuu kohta pahemman kerran käsistä. Olen törmännyt uuteen ja jännään juttuun mutta alitajuntani sanoo että se ei ole mulle hyväksi. Miten siis saisin pysyttyä ns. järjissäni koska en todellakaan halua sekaantua tähän. Onko kellään ns. parantavaa loitsua tms? Tai onko teillä kokemuksia tällaisesta?
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 17.11.2006 11:05:50 »

Alitajunta on todella voimakas työkalu. Mä ehdottaisin, että kaivat tuolla hakukoneella ketjun "Elämäni tärkein paperi", teet sen mitä siinä sanotaan ja mietit sitten uudestaan tuota "projektiasi".
Sarasvuon kirjassa Sisäinen sankari oli quote Andy McCoy:lta - Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 17.11.2006 15:50:59 »

Olen törmännyt uuteen ja jännään juttuun mutta alitajuntani sanoo että se ei ole mulle hyväksi.

Sinuna luottaisin tuohon "viestiin". Haluaisin ja voisin auttaa paremmin jos voisit kertoa tarkemmin mikä tuo uusi jännä juttu on mihin olet törmännyt. Yksityisviestinäkin voit laittaa...
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #3 : 17.11.2006 22:21:48 »

Hei mammamamma,

löysin keskustelun, pitää paneutua miettimään sitä..
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 22:25:42 kirjoittanut anemka » tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Valo
Vieras
« Vastaus #4 : 18.11.2006 00:23:25 »

Ei näppejään voi tietää polttaneensa jollei niitä ensin polta, voit valita myös polttamatta jättämisen, ei siinä loitsuja tarvita  Huh
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2006 00:40:46 »

Mammamman vinkki oli hyvä, olen miettinyt tuon toisen ketjun kysymyksiä koko illan...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 19.11.2006 10:14:28 »

Sisainen aani on voimakkaampi kuin kylla tai ei-itse olen huomannut etta alitajunta jopa pakottaa ainakin itseni joskus syventymaan johonkin asiaan-vaikka jarki sanoisi ei!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 21.11.2006 15:32:16 »

Alitajunta (eli intuitio) on yleensä sellainen, joka vain sanoo, että "tee näin" tai "asia on näin". Se ei anna enempää selittelyjä tai vastauksia, se vain kehottaa johonkin.

Järki (eli ego) on puolestaan vastakohta. Se yrittää oikeuttaa itsensä selittelyillä, kiertelyillä ja manipuloinnilla.

Itse erotan yleensä kumpi on äänessä kuuntelemalla, kumpi vaihtoehto puhuu puolestaan enemmän. Se mikä on hiljempaa on yleensä aina intuitio.

Sanoisin myös, että intuitio pyrkii kaiken keinoin pitämään sinut poissa asioista ja tilanteista, jotka eivät ole sinulle hyväksi. Eräälle ystävälleni nousee aina seinä vastaan, jos hän meinaa lähteä seuraamaan egon ajatuksia ja kehotuksia.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #8 : 21.11.2006 15:40:34 »

Minä koen, että alitajunta on menneiden pankki, käsittelemättömien tunteiden ja kokemusten pankki, monessa polvessa. (sekä =astraalitaso)

Intuitio on linkki syvimpään/korkeimpaan itseen, tunne tässä ja nyt arvottamatta.

Ego= minuuden kokemisen 'väline'.
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #9 : 22.11.2006 11:42:26 »

Hei AthaMaarit, tuollaiseksi itsekin miellän jutun, mutta minussa taitaa olla jotain yhteistä ystäväsi kanssa. Ego tömistelee suureleisesti ja intuitio kuiskaa hiljaa. Miten tämän saisi toisinpäin?
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 22.11.2006 15:58:20 »

Ei sitä taida saada toiste päin, ainakaan kovinkaan helpolla! Cheesy

Suosittelen hiljentymistä ja ennen kaikkea luottamusta. Jos itselle tulee hetki, ettei tiedä, kumpi ääni on kumpi, voi kääntyä esimerkiksi tarotien, heilurin, enkelikorttien, meditaation jne. puoleen. Lisäksi keskustelu asiasta jonkun toisen kanssa auttaa yleensä selvittämään asian toisetkin laidat. Ystävä saattaa huomata jotai sellaista, mikä jää sinulta näkemättä. Itse olen jopa heittänyt kruunaa ja klaavaa joskus, sillä en usko sattumiin  Wink Grin

Paras keino kuulemma (ja omasta mielestäni) oman sisäisen äänensä kuulemiseen on hiljentyminen. Mene makuulle ja rentoudu. Kysy itseltäsi sinua askarruttava kysymys ja vastauksen pitäisi tulla suunnilleen 20 minuutissa. Ota vastaan ensimmäinen vastaus, jonka saat. Voit pyytää tietysti aina apua myös oppailta ja enkeleiltä - merkkejä tai vinkkejä. Tosin joskus käy niin, että he eivät haluakaan antaa vinkkejä. Tällä tavoin he kertovat sinulle luottavansa sinun omaan päätöskykyysi ja siihen, että oikeastaan jo tiedät oikean vastauksen, eikä heidän tarvitse sitä enää sanoa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: