Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi unet muistuttaa!?!  (Luettu 8554 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 02.11.2006 21:01:25 »

Mua ottaa päähän sellaset unet, joista olen valvetilassa päässyt eroon. Nytkin näin unta yhdestä miehestä, johon olin joskus rakastunut Livessä yli 20v sitten. Pääsin siitä yli, kun välimme erkanivat, tosin monet itkut vedettynä. Näen häntä hyvin harvoin.

Mitä varten tuon piti tulla mun uniin, kun tiedän että hän on naimisissa ja sillä on lapsiakin. tickedoff


Otsikon korjaaminen. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 21:05:18 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2006 21:08:40 »

Valvemaailma ei ole unimaailma-jostain syysta han vain muistutti itsestaan sinun
muistikortillasi-ehka joku katkeruuden tunne joka sinun piti poistaa unessasi-toivota hanelle hyvaa jatkoa.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 02.11.2006 21:33:43 »

Kiitos diamond.

Uhh, mulla on ihan vihan ja rakkauden tunne päällä. Angry
Toki jos näen hänestä unta vielä, niin sanon sille todellakin Hyvää Jatkoa. knuppel2

Hän on horoskoopiltaan Vaaka, mua jotain 4v vanhempi.
tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #3 : 02.11.2006 22:04:31 »

Näin juuri viime yönä unta miehestä (johon rakastuin tulisesti parisen vuotta sitten). Hän tuli vierailulle perheensä kanssa. Miksi?  idiot2

Ja minä kun haluaisin vain unohtaa...  Cry
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2006 17:16:50 »

Vaikka aina toivoo, että ei näe unta entiseen elämään liittyvistä ihmisistä, niin taitaa olla turha toivo.

On aikoja, että niitä ei näe mutta sitten on saattaa tuli uniin ihminen todella monien vuosien takaa. Ehkä se on jollain tavalla hyvä asia. Saattaa tuoda mieleen jonkun käsittelemättömän asian tai tapahtuman... Saattaa olla joku riita tai vastaanvan kaltainen tilanne.

On ehkä merkki unohduksesta tai siitä, että pitää ottaa yhteyttä ja selvittää menneitä, mene ja tiedä...
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
MetalLady
Vieras
« Vastaus #5 : 08.11.2006 17:22:28 »

Mun uniin ei exän tarvitse tulla, mä sain aikoinani siitä tarpeekseni.  Angry
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #6 : 08.11.2006 17:25:37 »

Eihän ne eksät varmaan kenenkään uniin ole tervetulleita, mutta siltä ne vain joskus on siellä.

Jos tulee uniin tai oven taakse niin..  knuppel2
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2006 19:24:14 »

No kaikista kamalinta oli herätä nykyisen ukkoni vieressä aamulla, kun olin juuri nähnyt yön aikana unta menneisyyden möröstä, eli eksästä josta eroaminen on ollut kivuliain eroistani.

Tuli oikein häpeä siinä.  Sad Mutta en uskaltanut kertoa siitä unesta, varsinkin kun se oli suhteellisen eroottinen. Hyi minua, huonoksi ihmiseksi tunnen itseni, minkäs silti unilleen voi?? Undecided
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 08.11.2006 22:57:46 »

Alitajunta oppii meita paljon nopeammin-mites se meidan egon laita on;onko jaanyt katkeruutta tai rakkautta tai vihaa muistilokeroon, ne jaa sinne IKUISESTI.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.2006 00:15:13 »

diamond, pysyykö todellakin IKUISESTI?  Shocked Shocked

Kuulostaa aika kamalalta, jos vihaa, katkeruutta ja muita ikäviä tuntemuksia joutuu kantamaan unissaan mukana aina... Kun sellaiset tunteet on ihmiselle luotu, ei kai me ihan turhaan niitä valvetilassa koeta. Kai negatiivisillakin tunteilla on tarkoituksensa...? idiot2
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #10 : 09.11.2006 00:43:33 »

Hei, muistakaa että unet kumpuaa alitajunnasta. Eli ne ihmiset ei oo välttämättä niitä, joiksi tietoinen mielemme tai muistomme ne tunnistaa.

Olemme valvetasolla voineet erota jostain ihmisestä ja päässeet siitä yli. Emme kanna katkeruutta tai mitään. Mutta unemme ja alitajuinen mielemme on päättänyt kertoa meille jotain ja tullut siihen tulokseen että unessa juuri tämän ihmisen hahmossa se on kerrottava.

Onhan se kiusallista jos alitajuntamme liittää johonkin ihmiseen ajatuksia ja tunteita, joita emme valvemaailmassa tunne. Mutta emmehän me itsekään unissamme aina ole "omia itsejämme"...  :Smiley
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #11 : 09.11.2006 09:22:20 »

Niin kauan kuin tunnemme jotain, esim. vihaa tai rakkautta, ihmisiin joiden kanssa on jotain selvittämättä, niin kauan alitajunta muistuttaa meitä "korjamaan" asiaa. Itselle hyvin läheinen aihe.. Aikaa vievä prosessi.Mutta olen päättänyt kahlata se läpi.(Välillä tulee takapakkia...) Sillä omalla kohdallani luulen, että muuten joudun vielä tulemaan setvimään asiaa seuraavaan elämään...Omalla kohdallani asiaa vaikeuttaa vielä se, että vastapuoli ei suostu keskustelemaan kanssani asiasta, että henkisesti joudun tämän selvittämään. Älkää jättäkö asioita selvittämättä. Kaikilla parempi mieli kun kaunat ei kiristä mieltä. smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #12 : 09.11.2006 10:15:40 »

Mita mina olen oppinut-niin alitajunnassa ennenkaikkea sailyvat tunteet-tunne on energiaa ja energia ei havia,  mutta EGOMME tehtava on oppia HYVAKSYMAAN nama tunteet-ei se aina tule ilmi reaalimaailmassa-SIIS EGO ON ENEMMAN YHTEYDESSA PIILOTAJUNTAAN kun realiteettiin.
Joskus jokapaivaisessa elamassa unohtunut lapsuuden kokemus pulkahtaa unessa esille vaikka luulimme sen unohtuneen ja jostain syysta valvemaailmassa sama tunne tulee esille ja uni muistuttaa siita.Kokemus voi olla seka paha etta hyva.
Toivottavasti joku paasi jyvalle mita ajan takaa-siis tunne on energiaa ja ENERGIA EI HAVIA, MUTTA HYVAKSYTTYAMME VOI MUUTTAA MUOTOA ja se on tajuntamme eteenpain menoa. smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #13 : 17.11.2006 00:55:01 »

tunne on energiaa ja ENERGIA EI HAVIA, MUTTA HYVAKSYTTYAMME VOI MUUTTAA MUOTOA ja se on tajuntamme eteenpain menoa. smitten

minun kokemukseni mukaan olen kyllä vihannut, mutta kun tunsin sitä tarpeeksi kauan tuli anteeksianto -- enkä tunne enää mitään, en kertakaikkiaan mitään niitä ihmisiä kohtaan, joita ennen vihasin. Ja viha poistui todella ruumiillisella tasolla, kipuna ja itkuna. Mutta sitten se meni. Mielikuvien avulla annoin kaiken kivun takaisin ja sitten se oli ohi. Ei enää tunnelukkoja sen käsittelyn jälkeen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: