Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten oppia olemaan rakastamatta?  (Luettu 35837 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #60 : 01.12.2006 19:59:37 »

Älkää nyt hyvät ihmiset opetelko olemaan rakastamatta!!! Sehän tätä maailmaa pyörittää, sehän tästä kaikesta tekee edes jollain tavalla mielekästä ja mielenkiintoista, sehän on se voima joka meissä kaikissa on! Ei saa tuolla tavalla pelotella toipilasta ihmistä joka aikaansa palstalla viettää...  Cheesy

Rakkautta kaikille!  smitten

annaelen

Ei kukaan varmaan pelottele  Wink

Ei se aina tee elämästä mielekästä jos/kun rakastaa jotakuta ja se jotakuta rakastaa toista knuppel2  Cheesy  tickedoff 
Mutta kyllä se kasvattaa  Smiley

Iloa ja Rakkautta toivon minäkin kaikille  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 01.12.2006 20:02:07 »

Rakkaus..  idiot2  knuppel2 (tää poistuu tasaluvulla Saturnukseen, piti nimittäin maksaa lipustaan vielä..)  2funny  saturnus nähdään KS vitosen (missä hoidetaan erot, elatusavut, petokset jne) jälkeen kakkoshuoneessa (rahavarat ja ulosotot)  2funny renkaiden takareunalla.  smitten

Tosin voimme nähdä myös Venuksella, Jupparissa tai Marsissa.. samoissa tiloissa.. angel

(http://pds.jpl.nasa.gov/planets/images/browse/saturn/2moons.jpg)
« Viimeksi muokattu: 01.12.2006 20:09:20 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #62 : 01.12.2006 20:37:10 »


 2funny 2funny 2funny

Nähdään.

 smitten smitten smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 01.12.2006 20:57:12 »


Ei kukaan varmaan pelottele  Wink

Ei se aina tee elämästä mielekästä jos/kun rakastaa jotakuta ja se jotakuta rakastaa toista knuppel2  Cheesy  tickedoff 
Mutta kyllä se kasvattaa  Smiley

Iloa ja Rakkautta toivon minäkin kaikille  smitten



 idiot2

Mutta eikö ennemmin kysymys kävisi niin päin,
että miten oppia rakastamaan niin paljon,
että antaa toisen nauttia omasta onnestaan sen toisen
kanssa, joka tekee hänet onnellisemmaksi? uglystupid2

Kun luen tätä topicia, niin mieleni tekee vaihtaa
otsikko oikeaksi, eli
miten oppia olemaan vähemmän itsekäs/omistuhaluinen/toisten elämän määrämishaluinen?

Minun mielestäni rakkaudessa ei ole kyse siitä,
että ihmisellä on ohjakset, piiska ja porkkana käsissä
sen toisen elämästä, itsemääräämisoikeudesta
ja oikeudesta onneen missä tai kenen kanssa hän haluaa.

Jos haluaa hallita jotakuta ja hänen elämäänsä, niin eikö ole
kannattavampaa pyrkiä hallitsemaan itseään? idiot2

tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #64 : 01.12.2006 21:54:38 »




 Grin  Cheesy smitten

Niinhän minä olen ainakin tehnyt.
Rakastan häntä niin paljon että annoin rakkalleni hänen vapautensa ja "päästin hänen kädestään irti". Enempää en voinut antaa.
Nyt sitten on aikaa itsekkyydelle. Wink


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 01.12.2006 22:21:47 »

Nyt sitten on aikaa itsekkyydelle. Wink


 Wink smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #66 : 08.01.2007 15:30:34 »

Lukekaapa oikein ajatuksen kanssa tuo otsikko:

"Miten oppia olemaan rakastamatta?"

Kuka haluaa sellaista elämää, missä ei rakasta ketään??

tuli vaan mieleen. Minä kirjasin päiväkirjaani tänään, että yhtään en aio enää vetkuilla ja ketkuilla rakkauden kanssa. Päätin rakastaa, tuli mitä tuli. Aina selviää.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 08.01.2007 15:32:20 »

Ehkäpä Y kumppanisi ei käyttäydy kuten KS kumppani.  buck2 hassua olisin veikannut että ihmissuhdeastroa on eniten sivuja, mutta eipäs ollutkaan.  angel
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 15:34:00 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #68 : 08.01.2007 16:38:15 »

Oikea rakkaus on kai sitä, että hyväksyy toisen, vaikka sillä olis mimmosia juttuja. Mutta, rakastat toista, niinkuin itseäsi, eli silloin hyväksyt myös omat juttusi - esim. tarpeesi tulla rakastetuksi oikealla tavalla.
Itseään täytyy rakastaa aina ihan pikkasen enempi  Wink
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #69 : 08.01.2007 19:18:27 »



Yulunga,
Et varmaankaan ole lukenut kaikkea, mitä olen tästä suhteesta eri ketjuissa kirjoittanut, mutta ei se mitään.
Voin kuitenkin ilmoittaa riemurinnoin, että kyllä minä Rakastan. Rakastan erittäin paljon esim. lapsiani  smitten

 Enkä kyllä toivoisi sellaista elämää, jossa ei olisi Rakkautta.

Vain erääseen haluaisin katkaista tämän siteen, niin elämä olisi helpompaa. Mutta koska elämääni ei ole tarkoitettu helpoksi, niin voin  Rakastaa häntäkin  smitten- kaikesta huolimatta, ainakin toistaiseksi  Wink


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #70 : 09.01.2007 00:21:09 »

KS, en olekaan perehtynyt aiheeseen, mutta tuo otsikko vain yhtäkkiä pomppasi silmilleni. Jos kyse on todellisesta rakkaudesta, riippumattomasta rakkaudesta niin sen ei pitäisi haitata. Mutta ymmärrän toki pointtisi... ja tiedän mitä on rakastaminen kun sen pitäisi jo loppua  buck2
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #71 : 09.01.2007 11:03:57 »


 Cheesy

" Eteenpäin, sano mummo lumessa!"


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #72 : 10.01.2007 11:24:15 »

Rakkaus ilman älyä, tunne ilman järkeä, on järjetöntä.

Mutta, tuli mieleen että teillä on ehkä karman tasapainotus menossa. Hän maksaa nyt tavalla tai toisella sinulle jotain, mitä jäi menneessä elämässä kesken. Eli itse saat jotain omaa toimintaasi takaisin.

Niinhän minunkin eka mies sanoi, kenties petin hänet ennen.  Ja toisaalta uskon sen, koska tulin hänen isukkinsa kanssa hyvin toimeen ja heillä huono suhde. Olin kenties isän kanssa pettänyt hänet ennen ja hän maksoi nyt. Oli rakkautta tai ei, hän jatkaa toisen kans. Ja siinä minun tehtäväkseni jäi lopettaa tunneside. Näin myös parin muun kanssa. Kyllä se onnistuu. Aikamoisen sekavuuden ja ehdottomuuden kautta.

Ihan sama tilanne siinä kun vika mies kait elätti minua joskus ja nyt pyrin neuvomaan häntä taloudellisesti. Mistä tuli se tunne, että miksi minä aina annan ja muut ottaa. KARMA.

Suhdekriisin aikaan hän menetti rahaa eikä ole elämässäni nyt kun olen vakaalla pohjalla enkä illuusioissa. Neppari kakkosessa tekee minulle aina temppuja mutta siellä myös Merkkari ja Aurinko. Plus Juppari kymppi.


Mutta on henkilöitä joilla on hyvää karmaa sinua kohtaan (esim minulla äiti).

Regressioterapiassa voisi aueta sinulle tämä ja moni muu mennyt/ tuleva tilanne. 

IIK minua on huijattu rakastamaan!  2funny  smitten

while no one ever likes to see things come to an end, with every end there almost always comes a new beginning


Sepon auttajalista
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 13:56:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #73 : 10.01.2007 15:49:53 »

Rakkaus ilman älyä, tunne ilman järkeä, on järjetöntä.

Mutta, tuli mieleen että teillä on ehkä karman tasapainotus menossa. Hän maksaa nyt tavalla tai toisella sinulle jotain, mitä jäi menneessä elämässä kesken. Eli itse saat jotain omaa toimintaasi takaisin.




 Grin
Ei sitä ollut järki ja äly päässä kun Rakastui!!!
Eikä taida olla vieläkään  buck2

Maksan itsekkin kai oppirahoja, mutta saan takasin - elämän.


Kaikella on tarkoituksensa Smiley


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 14.01.2007 09:22:34 »

Haluatko ärrimurri rakastaa edelleen sellaista, joka on sinua kohtaan tyly?

Minä en.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: