^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #15 : 11.11.2006 15:23:27 » |
|
Ja silti, no man no cry. Ei ole huonokaan olo. No nyt on punnittu ainakin mitä menettää tai saa, sen tiedän ainakin ennakolta ja luopumisetkin, se tuntuu vähän sellaiselta tunteellis-taloudelliselta "proseduurilta" tuo toisen löytäminen ja luopuminen. No mutta. Ei kai tässä mitään sen kummempaa sitten piile. :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 11.11.2006 15:31:28 » |
|
Niin punnitsemistahan se on... Pitäisi varmaan istua alas, laittaa paperille plussat ja miinukset. Vaan nyt jos seukkaisin tvs. niin plussapuolelle saisi luvan tulla "tamppaa matot ja tsekkaa atk:n" No, luonnistuis multa itseltänikin jos vaan viitsis paneutua noihin hommiin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #17 : 11.11.2006 17:06:16 » |
|
Kyllä se niin on että pääasiassa "tarvitsisin" miestä tunne-elämysten antamiseen. Jos sellaiseen ei löydy tarjokkaita, niin hoitakoot uraansa, urheilkoot ja sen sellaista. Maailmat ei kohtaa.. kiitos ( puuhastelee omiaan vitosessani ja ens v kakkosessa sekä neliöi nyt Neptunusta ja Merkuriusta..): (http://images.google.fi/images?q=tbn:ij-vDU2TNDhfmM:www.planetary.org/saturn/images/saturn_globe_cassini_approach_040521_color_1024x1024.jpg) YMMÄRRYS Enkeliohjauksesi on tutkia itseäsi ja nykyistä tilannettasi, niin että sinulla on selvä tietoisuus syistä, jotka ovat johtaneet nykyiseen tilanteeseesi ja haasteisiisi. Persoonallisuutesi ymmärtäminen on perusta ymmärtääksesi henkistä itseäsi ja tehtävääsi maailmassa. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua. Pyri ymmärtämään itseäsi ja elämääsi. Heh, kun etsin kuvia Venuksesta tuli kyllä niin trimmattuja naisbodyja vastaan.. ekan mieheni ihanteita.. hm.. no joka tap. eiköhän tämä ihanuus jotain kivaa vielä suo Jupiterin ja Pluton kans. Taidan olla liian teoreettinen ihminen. (http://photojournal.jpl.nasa.gov/browse/PIA01544.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2006 13:48:22 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 12.11.2006 12:42:42 » |
|
Kyllä se niin on että pääasiassa "tarvitsisin" miestä tunne-elämysten antamiseen.
Hmmm..kun tuosta enneagrammista tuli jo vähän puhuttuakin, niin pohdiskelinpa sitten tätä asiaa myös "tähtien valossa"..GS olet kuten minäkin, joten ymmärrän tarpeesi etsiä kumppania joka tarjoaa elämyksiä sekä taipumustasi antaa merkityksiä suhteen toiselle osapuolelle. Vaakanousu haluaa ottaa ja antaa, mutta myös jakaa ja välittää asioita, tarve parisuhteeseen on vahva, ellei peräti voimakkain kaikista kahdestatoista merkistä.. Jossain takaraivossani tunnistan tämän suhdehakuisuuden, mutta omalla kohdallani vie minua poispäin ns. puhtaan vaakanousun tarvemaailmasta. Symboloihan Uranus vapautta ja tarvetta säilyttää tietty itsenäisyys myös ihmissuhteissa. Lisää dilemmaa omalla kohdallani aiheuttaa myös (Kuu siis yhtymässä desciin) Tämä aspekti varmaan aiheuttaa sen, että karsastan pitkäikäistä vakiintumista ja alan käyttäytyä epävarmasti, jos suhde osoittaa jämähtämisen merkkejä. Vaakanousun tarve ns. peilautua ihmissuhteissa voi PAHIMMILLAAN tarkoittaa oman elämän elämistä kumppanin kautta ja tätä kohtaloa nousussa varoo kuin ruttoa. Pahin skenaario mitä aspektilla voisi kokea olisi herätä 25 vuoden kuluttua hellan ja nyrkin välistä kotiorjana, jonka on oltava jatkuvassa valmiustilassa puolison oikkujen ja vaatimusten täyttämiseksi. Yhtään sen parempi "tulevaisuuden aamu" ei tämän aspektin kanssa ole myöskään se, että mieheni olisi jättänyt minut nuoremman ja kauniimman vuoksi palveltuani häntä "kukoistuskauteni" ajan kokopäivätoimisena edustusvaimona, joka on täyttänyt elämänsä ulkokohtaisilla sijaistiminnoilla todellisen itsensä toteuttamisen kustannuksella eli itsensä pettäneenä ja muille myyneenä. Mieluiten siis herään "yksinäisenä", omat valintani tehneenä ja omat kokemukseni eläneenä naisena jolla on päävastuu menneistä vastoinkäymisistään ja joka toteuttaa itsemääräämisoikeuttaan mahdollisimman monilla elämänalueilla. Vaakanousulla nuokin kärjistetyt sudenkuopat ovat täysin mahdollisia (mutteivat todennäköisiä useinkaan.. onneksi ) Ehkäpä Uranus nousuni vaan tiedostaa tämän uhan herkemmin, eikä pääse eroon alitajuisesta epäluulostaan että näinkin voi käydä. Vapauden ja riippumattomuuden riskeeraaminen ja uhraaminen parisuhteen alttarilla ei vain tule kuulonkaan..Ehkäpä minulla on tässä oppiläksyä, pitäisiä vaan heittäytyä ( Venus-Kauriille aikas hankalaa heh ) mukaan eikä ajkatella, että kumppanuudessa joudun luopumaan itselleni niin kovin tärkeästä vapaudestani. ( Hmm, heittäytymistä..ihmekös sitten että sellaiset rotkoonhyppäämisfiilikset ovat aina olleet jollain tapaa läsnä parisuhteissani ) Vaakanousuanikin voisin hyödyntää niin, että yrittäisin löytää tasapainon sitoutumisen ja itsenäisyyden välillä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2006 12:45:03 kirjoittanut Lemniskata »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 12.11.2006 12:46:39 » |
|
Epäilen jopa että asia on niin, että menneissä elämissäni olin niin monta kertaa itseen ja uraan keskittyvä mies, että nyt sitten pitää olla nousuvaaka+nainen että pistää tietoisesti rakkauden ja suhteen kaiken edelle. Ja siksi, toistan, vaakanousumiehen kanssa tuo tarve oli harmoniassa.
En koskaan jää hellan ja nyrkin väliin koska olen joukkari ja valaistumisen partaalla heh, siksipä niitä hyviä kandeja on niin kovin vähän ja siksi pidän koko maailmaa auki, matkustelen jne. Nyt taas tänään on rauha tän asian kanssa kiitos AP karttojen. Mikä löytö. Juna-asemalla tuli taas Lontoo ja Pariisi mieleen. : Vaikka täällä on lumipeite.. vai olisiko hän venäläinen köyhtynyt aatelinen. eikun uusrikas.
On totta että vaakanousulle suurimpia sisältöjä on romantiikka ja antaminen ja ottaminen. Siksipä kaikki muu tuntuu aika puisevalta vaikka miten suorittaisi ja työ menis hyvin. Siispä historialliset romanssit.. Uranus on muuten minulla 2008 vitosessa eli jos ens vuonna joku löytyy, asiaan tulee mullistuksia.. ja vieläkin täällä hengailee se härkä joka ei minulle sovi! Kumma että minulla ei ole just minkäänlaista sitoutumisongelmaa! Kun sopiva kumppani olisi, rakkaus olis siinä. Olen valmis erilaisiin pettämis, jättämis ja kostoleikkeihin, mutta miel. suuri romanssi kiitos. Edellisissä kokemuksissa oli yritystä siihen suuntaan. Toisaalta tämä on edelleen teoreettista. Sitäpaitsi luulisin että ymmärrän mistä miehessä on kyse, kun olen niin usein ollut mies.
(http://80.65.232.176/Photos/00/00/06/64/ME0000066487_3.jpg)
November 12, 2006 You are going through a bit of a re-birthing period right now and you may feel as if you have just emerged from the darkness. A new cycle has just begun for you, and you may find that things are rather emotionally charged at this time.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:30:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 12.11.2006 19:11:05 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:36:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 12.11.2006 20:44:47 » |
|
Romantiikka, siitä ei venus-kauris tiedä mtn Siis todella, mitä romanttista nainen voi tehdä miehelleen? Aina vaan hoetaan, että miehen pitäisi olla, mutta entäs nainen? Kertokaas joku jolla on Venus jossain romanttisessa merkissä.. Eräässä suhteessani, jossa toisena osapuolena oli Oinas-mies, sain kyllä vastaanottaa jos jonkinlaista ihanan spontaania rakkaudentunnustusta, mutta häpeäkseni en muista, miten olisin puolestani yrittänyt liehitellä häntä.. Tulipa muuten mieleen tositarina, jota voisi pitää romanttisena..Ainakin minun mielestäni se oli uskomattoman kaunis juttu ensirakkauden voimasta. Tuli viime kevättalvena sellainen dokkari tästä pariskunnasta..Voisin kirjoittaa sen tännekin joskus.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 12.11.2006 20:51:51 » |
|
Nainen voi tehdä miljoona romanttista asiaa, mutta kohteen oltava oikea. Tuntuu että tälläkin palstalla on tuhat kertaa parempia tuttavia kuin eräät miehet, joihin romantiikkaa tuhlasi.
Voi laittaa niille ruokaa, ostaa vaatteita, kirjoja, silittää tukkkaa ja tarjota leffa tai risteily, kehua ja kannustaa ja kaikkea muuta lällyä, uh. Yleensäkin asioiden tekeminen yhdessä. Minkä luulisi olevan itsestäänselvää, niin ei ollutkaan. Matkailla yhdessä, ostaa pikku lahjoja, voin vaikka silittää vaatteita ja ostaa lempikirjallisuutta. Eräs tykkäsi antamastani runokirjasta. Mitenhän saan ne TUNTEET aktivoitua taas kun kohde ilmenee. Ehkä ne planeetat auttaa. Keskustella yhdessä hengen asioista yöhön asti ja nauttia toinen toisestaan. Mutta onko suomimiehet sitten liian viileitä kaikkeen tällaiseen, ei se voi siitä johtua että ne vain treenaa lätkää..
Olen aika varma että kaikkeus panttaa jotain oinasta jossain, minulle, jonka tausta, maa ja persoona natsaavat kanssani liiankin hyvin. :(http://www.emediawire.com/prfiles/2005/12/15/323417/Chocobox.JPG)
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:20:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 12.11.2006 20:56:55 » |
|
Nainen voi tehdä miljoona romanttista asiaa, mutta kohteen oltava oikea. Tuntuu että tälläkin palstalla on tuhat kertaa parempia tuttavia kuin eräät miehet, joihin romantiikkaa tuhlasi.
Voi laittaa niille ruokaa, ostaa vaatteita, kirjoja, silittää tukkkaa ja tarjota leffa tai risteily, kehua ja kannustaa ja kaikkea muuta lällyä. Yleensäkin asioiden tekeminen yhdessä. Minkä luulisi olevan itsestäänselvää, niin ei ollutkaan. Matkailla yhdessä, ostaa pikku lahjoja, voin vaikka silittää vaatteita ja ostaa lempikirjallisuutta.
Niin juu nuo asiat..Tuntui vaan jotenkin vähäpätöiseltä kun toinen maalasi minusta tauluja, antoi koruja, kirjoitti intiimejä kirjeitä yms..No tuota viimeksimainittua harrastin itsekin, olihan suhteessa yksi kaukopätkä aikana ennen kännyköitä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 12.11.2006 20:58:49 » |
|
Olihan se kivaa kun minustakin maalattiin muotokuvia ja tuli kirjeitä ja koruja. Tällä hetkellä Saturnus jyystää niin raskaasti että mikä tahansa tuollainen aito sydämestä lähtevä ilmaisu olisi ihmeellistä. Kaipa sitä sitten arvostaa.
Muutoin, väärät ja "turhat" ihmiset tuntuvat rasittavan ja vetäydyn yksinoloon. Pohtimaan taas liian lennokkaita ja vaikeita, kuten tänään mietin planeetan muutosta ja historian käänteitä ja profetioita. (http://www.jewelsthatdance.com/images/heartcategory.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:38:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 12.11.2006 23:33:57 » |
|
Mä tykkään ihan ylipaljon järjestää itse romanttisia yllätyksiä... Musta niitä on kivempi antaa kun saada. Jos mies tuo mulle ruusuja ja korun, niin tulee sellanen vähän hölmö olo.. Enemmän arvostan mieheltä sellasta käytännön apua ja henkistä apua, kuin lahjoja ja romantiikkaa. Sellasia asioita, joista mulle tulee turvallinen olo... Jos joku tuo ruusuja, niin tulee ekana mieleen että mitähän sä nyt oot tehnyt..
Taidan olla jotenkin nurinkurinen.....
nyt on yksi -mies ollut tässä jonkin aikaa tutkalla. Se soittelee mulle joka toinen päivä ja kysyy millon tuun käymään ja mä sanon aina et sit kun ehin, katsotaan! Pelottaa! Viimeksi katsottiin leffaa ja se tuli yhtäkkiä makaan siihen pää mun syliin ja otti mun käden käteensä... Se oli aika kivaa... : : Mutta kun ei siitäkään tiedä mitä se haluaa, kun me ollaan vähän niinku kavereita... Mut sit kun se soittaa niin se aina sanoo jotain, et sit kun tuun käymään niin se halaa mua.. AARGH.. Liian hyvää ollakseen totta! Tekee heti mieli juosta karkuun kun joku mies on oikeesti aika kiva, eikä heti ole pervoilemassa... En tajua miksi..
Me ollaan tunnettu aika vähän aikaa, mutta se on antanut itsestään tosi luotettavan kuvan ja on ollut täydellisen herrasmiesmäinen... En tajua miten voin olla näin vainoharhanen, mut se joutuu aina rauhotteleen mua ja todistelemaan kun mä saan päähäni, et se pyytää mut sinne ja tyyliin raiskaa. En tajua miks oikeesti pelkään niin paljon, kun se on tosi kiltti kaveri.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #27 : 13.11.2006 08:48:30 » |
|
En minä kyllä rakkautta osaa pelätä, eli eräs ei sittenkään onnistunut tekemään minusta kaltaistaan. Ongelma varmaan on Mars neliö Venus, Pluto neliö Kuu, että kaikesta tekee sitten elämää suurempaa. Joko tai. Nyt ollaan sitten siinä tai tilanteessa. Onneksi enää puolitoista kk töitä sitten loma. Matkoilla voi ainakin kattella uusia naamoja vaikkei kehenkään kiintyisi.
Juuri kukaan mies ei ole pystynyt antamaan henkistä apua, yksi ehkä joka oli liian jalat irti maasta. Käytäntö on ok mutta jos se on vain auton tai tietokoneen huoltoa, sen tietää mitä kohta on enää jäljellä.
Pari yritti meikää 2002 mutta se jäi siihen, jenkki ja britti. Minä taisin silloin yrittää paria kolmea joiden kanssa leikki ei lähtenyt mihinkään. Pitäisi olla molemminpuolista, eikä väkinäistä. Se oikea tähtikartta, se se on ja ajoitus ja karma.. silloin kun sitä todella kaipaa jotakuta, minäkin olin hetken kaukosuhteessa, miehellä firma, sukutila, olin menossa jenkkilään.. no joo..
AP karttojen kannalta, nyt on päällekkäin vielä 4 kk Saturnus vitosessa (tältä se siis tuntuu kun ei tunnu) ja toisaalta Jupiter+Pluto sextiili Venus samassa. Eikö edes innostaisi muusikko L.A.ssa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 12:38:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 13.11.2006 14:56:17 » |
|
..en vain koskaan enää rakastu/ löydä kumppania?
KYLLÄ olen niin ajatellut viime aikoina ja todennut, että siihen on sitten vain sopeuduttava. Toisaalta ikää on vasta 30 eli epätoivo ei ole iskenyt, mutta kieltämättä ihmissuhderumbat ovat takana ja kaipaa sitä ihmistä jonka kanssa voisi sitten kuolla vanhana...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 13.11.2006 16:30:26 » |
|
Tuossa aiemmin mainitsin eräästä dokkarista jossa mielestäni oli aivan uskomattoman romanttinen tositarina rakkaudesta (sopii myös tuohon yhdessä vanhenemis-teemaan) ja ajattelinkin nyt heittää sen tänne..Joku muukin saattoi sen katsoa tv:stä, mutta muistutukseksi.. Tarina alkaa Englannista toisen maailmansodan aikaan. Päähenkilömme Jack ja Rose (oikeita nimiä en muista, nuo sopinee briteille ) ovat kaupunkilaislapsia, jotka on lähetetty pommituksista evakkoon maaseudulle. Eräänä kesäpäivänä Rose antaa Jackille suudelman ja Jack ihastuu tyttöön, tämän kasvoihin ja hymyyn.
Seuraavana päivänä Rose on siirretty jonnekin toiseen evakkopaikkaan, ja siitä lähtien Jack muistelee kaiholla tyttöä.
Vuodet vierivät, Jack kasvaa aikuiseksi, avioituu ja perustaa perheen. Siitä huolimatta hän yllättää itsensä muistelemasta yhä tuota kesäpäivää, Rosea ja ensisuudelmaa. Jack yrittää muistaa jokaisen yksityiskohdan tuosta hetkestä, Rosen kasvot ja hymyn...
Aika kuluu, Jack vanhenee, hänestä tulee isoisä. Yhä Rose ja ensisuudelma ovat hänen mielessään. Jackin vaimo sairastuu syöpään, ja Jack on puolisonsa rinnalla loppuun saakka. Vaimon viimeiset sanat Jackille kuolinvuoteellaan ovat: "Etsi hänet."
Suruajan mentyä eläkkeellä oleva Jack päättää, että hän ryhtyy selvittämään Rose-tytön vaiheita ja kohtaloa. Jatkuu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|