Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko Reiki väkivaltaa?  (Luettu 17968 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cimara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #15 : 08.11.2006 17:56:20 »

Itse olen ruvennut nykyään hieman kritisoimaan sitä, että miksi pitäisi olla kaivelemassa jotain menneitä ja regressoitua takaisinpäin ja kokea kokemattomia tunteita oikein urakalla, vaan voisi keskittyä tähän hetkeen. Lähinnä siihen mitä tuntee nyt, mutta kosketus siihen voi tietenkin olla kadoksissa, ja silloin joutuu kai ensin käsittelemään jotain vanhaa.[/color]
Olen pohtinut tuota samaa asiaa paljon menneisyyttä läpikäydessäni... Miksi pitäisi jättäytyäkään menneisyyteen? Tämä hetki on hyvä. Totta kai joskus tulee hetkiä, jolloin tunnistan energiani huventuneen ja silloin haen sen takaisin. Yleensä se on mennyt menneisyyteen ja havainnoimalla ongelman, voin päästää siitä irti. Ei se aina ole helppoa, mutta hyödyllistä tässä hetkessä pysymisen kannalta.
Esim. tuo ystäväni jonka vuoksi aloitin tämän keskustelun elää tietämättään kaukana menneisyydessä ja on toisinaan onnistunut kiskomaan minut mukanaan (saamaan minut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi ja riittämättömäksi häneen verrattuna). Tuo riittämättömyyden tunne on lapsuuden kokemus ja varjostaa nykyisyyttä, tosin koko ajan heikkevässä määrin.  Smiley"Pimeyden voi karkottaa vain valolla". Mahtoiko olla Dalai Laman vai Martin Luther Kingin lausahdus, mutta tosi.
Ehkäpä sinäkin olet oppinut valaisemaan menneisyyden haavat silloin kun ne oireilevat ja siten päässyt kiinni tähän hetkeen Cool

Valoa ja voimaa

Cimara
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #16 : 09.11.2006 11:01:43 »

kiteytys: vallanhalu laittaa tämänkin asian epätoimivaksi, ja jos sitä hoitajalla on niin hoito ei ole puhdasta.

Mitenkähän lienee rahanhalu korvauksena hoidosta.
Pyyteetöntä rakkautta se ei ainakaan edusta jos se vaatii minkäänlaisen korvauksen.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 11:07:09 kirjoittanut Lake » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #17 : 09.11.2006 11:27:42 »

Cimara- onko lapsesi katsonut Atlantis leffaa? Meillä alkoi tytöillä varsinkin kristallikiteeseen suuntautuva leikkikausi ja kiinnostus yleensä kivistä tuon leffan jälkeen ja on jäänyt päälle... kiitos kivistä innostuneen äidin  crazy2
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #18 : 09.11.2006 12:12:41 »

Korvauksen vastaanottaminen
tai sen vaatiminen
ovat kaksi eri asiaa.

Minä ainakin korvaan mielelläni
minua hoitavan henkilön
ajankäytön esimerkiksi rahalla
tai muulla palveluksella.

Jotkut ihmiset jättävät mielummin
saamatta hoitoa
kuin tulisivat hoitoon
josta ei saa maksaa korvausta.
Pitäisikö heidän jäädä
ilman apua?

Energia liikkuu
kun sitä liikutetaan. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 12:14:20 kirjoittanut Aion » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #19 : 09.11.2006 13:23:01 »

Joku otti vähän reikivihkimyksiä ja sai elimistönsä niillä todella sekaisin:
http://www.parantajakoulu.net/H&T_2006.pdf
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #20 : 09.11.2006 14:07:26 »

En minäkään ottaisi
keneltä tahansa
¨vihkimyksiä¨.

Vaikka muutamat reikijututkin
olen saanut.

Aina ei lähde ole puhdas,
tai joskus hyväkin lääke,
jos sitä ottaa liikaa,
saa olon huonoksi.

Ei kannata olla ahne
näissäkään asioissa.

Mutta yleisesti ottaen
on olemassa
PALJON HYVÄÄ  smitten
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #21 : 09.11.2006 20:01:39 »

Korvauksen vastaanottaminen
tai sen vaatiminen
ovat kaksi eri asiaa.
Näinhän se on, mutta olen kyllä huomannut nykymaailmassa trendin nostaa hinnat pilviin muuallakin kuin maitokaupassa. Maksaisinko 50-70 euroa tunnin energiahoidosta, kun samat fibat saan oman kultsin kainalossa ihan ilmatteeksi. Uskon myös, että kaikilla on parantajan lahja ja yhtä hyvin voin itse pyytää parantavat energiat hoitamaan minua. Itse hoidan  ilmatteeksi, jos joku sitä pyytää. Enhän minä edes voi ketään parantaa, mutta annan vaan luvan laittaa enerquaa kauttani. Henkimaailmahan varsinaisen homman hoitaa. Miksi minä siitä ketään rahastaisin? Eihän vasaralle makseta siitä, että sitä saa käyttää työkaluna.    smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #22 : 09.11.2006 20:56:41 »

ei vasaralla ole perhettä elätettävänä,
- ihmisillä on.

Olennaista toisten hoitamisessa
ei kuitenkaan ole raha
vaan se että saa apua,
maksoi siitä tai ei.

Ylihinnoittelu kyllä pistää
minutkin epäilemään.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 11.11.2006 02:50:57 »

Lainaus
[quote author=Cimara link=topic=10549.msg98662#msg98662 Esim. tuo ystäväni jonka vuoksi aloitin tämän keskustelun elää tietämättään kaukana menneisyydessä ja on toisinaan onnistunut kiskomaan minut mukanaan (saamaan minut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi ja riittämättömäksi häneen verrattuna). Tuo riittämättömyyden tunne on lapsuuden kokemus ja varjostaa nykyisyyttä, tosin koko ajan heikkevässä määrin.  Smiley

Sinä olet ainakin tiedostanut että sun riittämättömyydentunteesi kumpuavat myöskin jostain lapsuutesi kokemuksesta eikä pelkästään ystäväsi menneísyyteen katsomis taipumuksesta. Smiley

Olen varmaan itse ollut tuollainen menneisyyteen katsova ystävä...mulla todellakin oli vaihe jossa katselin ihan täysillä menneisyyteen ja ystävyyksissäkin tuli juuri noin, esille että näin heistäkin ensinnä heidän menneisyytensä...sikäli miten se on mahdollista... idiot2

tää kuului mun polkuuni niine valintoineen kun olen sen tähän asti kulkenut. Ymmärrän, että se ei ole ollut helppoa niille ihmisille jotka oli lähelläni silloin, ja varmaan sai aikaan heissä vaikeita tunteita, tämä minun menneisyys focukseni.

tosin tuo koko juttu näkyy kartallanikin runsaina perääntyvinä planeettoina, eli ilmeisesti mun kuuluikin luoda katse taaksepäin...vaikka en itsekään olisi niin halunnut, se tapahtui kuin väkisin.

Näistä ystävyyksistä...jotkut ystävyydet näköjään toimittaa tuollaista tehtävää missä käydään läpi jotain vaikeita tunteita ja menneisyyksiä...kaikkien kanssa ei jaksa eikä halua enää kokea samaa...ystävyys voi tosiaankin olla myös tässä hetkessä, eikä sen tarvitse mennä toisen ihmisin ytimiin asti...tilaa ja vapautta...

liian pitkään jatkunut suhde, joka sitoo ja kietoo kaksi ihmistä liian syvälle voi mennä myös väärällä tavalla sitovaksi, taannuttaa johonkin kahden luomaan todellisuuteen, joka luo ihan oman maailmansa...siitä tulee lopulta ahdistavaa. Sellaista, jota en halua pitemmän päälle, ja elämältä yleensäkin..

ainahan voi myös valita, onko joku suhde sitten loppujen lopuksi enää hyväksi kummallekaan...onko se täyttänyt oman tehtävänsä jo...vaikka en sitä tarkoita että vaikeita tunteita pitäisi paeta ja ihmissuhteita katkaista jos ei aina olekana kivaa, mutta liika on liikaa myös toisin päin.



Lainaus
"Pimeyden voi karkottaa vain valolla". Mahtoiko olla Dalai Laman vai Martin Luther Kingin lausahdus, mutta tosi.
Ehkäpä sinäkin olet oppinut valaisemaan menneisyyden haavat silloin kun ne oireilevat ja siten päässyt kiinni tähän hetkeen Cool

hmmm...todellakin menneisyys tuli käytyä sukuhistoriaa ja maailmanhistoriaa mukaanlukien, oikeen kunnolla...huh huh...ja lopuksi oli tunne, että tavallaan kaikki oli ihan turhaa, jos olisi pystynyt siinä hetkessä olemaan niin rohkea ja kohdata itsensä ja tunteensa, olisi säästynyt kaikelta. Sen sijaan valitsin pitemmän tien...pengoin kaiken ja tarinoin elämäni ja läheistenikin elämän puhki...kerroin mielelleni kaikki tarinat mitä voin vain kertoa...ja palasin ympyrässä alkupisteeseen, siihen hetkeen, milloin oli ensimmäisen kerran iso haaste kohdata itsensä. 8 vuotta, ja aika näkyi tehneen spiraalin... :Smiley

no, ei se ollut sitten turhaa, koska näin tein, ja kai minun tuli tehdä se. mutta kyse oli omasta valinnastani.

Rohkeudesta kohdata itsensä tässä hetkessä tai rohkeuden puutteesta ja siitä seuraavista valinnoista.

no, jälleen sanon, kaikesta oppii, jos ei muuta...

Lainaus
Valoa ja voimaa

Cimara



samoin sinulle! Smiley


Lainaus
Lähetetty: 09.11.2006 10:01:43Kirjoittanut: Lake 
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: sign9 - 08.11.2006  00:32:37
kiteytys: vallanhalu laittaa tämänkin asian epätoimivaksi, ja jos sitä hoitajalla on niin hoito ei ole puhdasta.


Mitenkähän lienee rahanhalu korvauksena hoidosta.
Pyyteetöntä rakkautta se ei ainakaan edusta jos se vaatii minkäänlaisen korvauksen.
 


Hmm...totta. Laajempi kysymys juuri se, että millä keinoin kukakin elättää itsensä. mutta täytyypä sanoa, ettei mulla ole rahaa tässä elämäntilanteessa maksaa n 40 e tunnin hoidosta hoitolassa. Varmasti jos olisi rahaa, mielellään käyttäisin ainakin hierojien palveluja...

Mutta tosiaankin, raha asiat on niin suhteellisia.

energiahoitoon ei ole tällä hetkellä halua, mutta jos joskus taas tulee, niin tiedän että itselleni ja läheisille voi tosiaan tehdä aivan ilmaiseksi.

omat rajat on tosi tärkeät tällä hetkellä, enkä kosketusta enempää kaipaa. Ihmisen pitää kuunnella sisintään ja mitä kulloinkin tavitsee, myös rajoihin ja koskemattomuuteen on oltava oikeus.

Siis, tarkoitan sanoa että ymmärsin tuon sanomasi pointin...mutta nyt ei ajatus kulje tän enempää.

harmi etten tuota laittamaasi pdf:ää pysty lukemaan, kun tämä kone on niin alkeellinen. Aihe olisi kyllä kiinnostanut.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 04:00:14 kirjoittanut sign9 » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #24 : 11.11.2006 04:09:33 »

No, vaikka koneeni ei avaa pdf:iä, etsinpä nuo sivut esille mitä Laken antamassa linkissä oli.

http://www.parantajakoulu.net/koulutus.htm



Lainaus
Koulutuksen päätyttyä parantajien energiat mitataan. Se on ainoa objektiivinen näyttö energian voimakkuudesta. Siihen voi suhtautua kuin ”loppututkintoon” ja parantajien nimet ja yhteystiedot liitetään Parantajakoulun kotisivuihin.


mielenkiintoista, että millä systeemillä ihmisen parantamisenergia voidaan mitata. kellään kokemusta aiheesta?

koulutusohjelmaa:

Lainaus
Käytännön harjoittelu on välttämätön osa työskentelyä ja siinä käytetään myös varpua.

Perustietoa energiasta / Parantajan kädet / Varpu ja sen liikkeiden tulkinta / Eril. Mittausmahdollisuuksia / Chakrat ja meridiaanit / Selvänäköharjoituksia (10. - 12.11.06)
 
Parantajan energia ja chakrat / Parantajan terveys / Mitä parantaessa tapahtuu / Opas / Chakrat ja meridiaanit / Selvänäköharjoituksia
(19. - 21.1.07)
 
Mitä ovat sairaus ja paraneminen / Parantajaoppaat / Polariteetti / Energiamerkit / Värit / Vesi / Pään mittaus / Kaukoparannus
(23. - 25.3.07)
 
Allergiat / Hampaat ja raskasmetallit / Mielikuvat / Kehon kieli / Energiakentän informaatio / Harhahenkiterapia
(1. - 3.6.07)
 
Harhahenget / Demonit
(31.8. - 2.9.07)
 
Sielunmenetys / Harhahenget / Demonit
(9. - 11.11.07)
 
Modulien 5 ja 6 kertaus / Energiatesti
(18. - 20.1.08)


Koulu on minulle täysin tuntematon. Etusivulla ainakin painokkaasti vannotaan, että "tunnussana on Rakkaus".


Lainaus
Energiahoidon koulukuntia on monia, alkulähde niille kaikille on kuitenkin sama. Hoitotulokset kertovat parantajasta enemmän kuin vaikeatajuiset ja mystiset viitteet. ”Jalat maassa ja sydän taivaissa” on paras neuvo niin apua hakevalle kuin hoitajallekin. Terveys ja hyvä kunto, samoin kuin mentaalihygienia ovat parantajan työssä eettinen laki jota on noudatettava.


Tämä periaate ainakin kuulostaa hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 04:22:40 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #25 : 11.11.2006 10:40:07 »

Laken aiheeseen: " Vihkimykset" avaavat kolmattakin silmää.. siitä ehkä tuo kysyeinen henkilö näki esim värejä.. Tuntuu kuin hän olisi avautunut liian nopeasti.. Tiedä sitten mistä johtuu Huh Itselläni paljon lievemmät vaikutukset.. Ei mitään kammoa tullut.
Kyllä avautumisen pitäisi tapahtua sen mukaan mitä kukin kestää.. Toiset näkevät kaiken eivätkä pelkää.. Toiset säikähtävät värien näkemisestäkin... Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #26 : 11.11.2006 15:23:44 »

Laken aiheeseen: " Vihkimykset" avaavat kolmattakin silmää.. siitä ehkä tuo kysyeinen henkilö näki esim värejä.. Tuntuu kuin hän olisi avautunut liian nopeasti.. Tiedä sitten mistä johtuu Huh Itselläni paljon lievemmät vaikutukset.. Ei mitään kammoa tullut.
Kyllä avautumisen pitäisi tapahtua sen mukaan mitä kukin kestää.. Toiset näkevät kaiken eivätkä pelkää.. Toiset säikähtävät värien näkemisestäkin... Smiley
Samaa mieltä  Smiley
Mielestäni tässä on ihan samat piirteet kun Harhahenget ja tarrahenget topicissa. Samaa ajatusta käyttäisin.

Ajattelen että henkilö teki ihan normaalin tason noston hitusen liian nopeasti. Alitajunta vain temppuilee joka on todella yllättävä. Sitä on vain paljon helpompi syytellä toisia, kun itsessä tapahtuu jotain ihmeellistä negatiivista. Positiivisesta muutoksesta kukaan ei puhu mitään, siitä vain nautitaan.

Kun ei itse ymmärrä tapahtunutta ja pelkää, jotain tälläista saattaa käydä. Tavallaan hän toimi oikein irrottautuessaan kaikesta niistä kurssilaisista mitä siellä oli. Vaikka se ei olekkaan totuus, hän tällä tavalla sai mielen rauhoittumaan.
Lopettakaamme taistelu ja tehkäämme se pehmeällä tavalla. smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #27 : 14.11.2006 12:57:32 »

Luin demonijutun ja tuli hieman epäilevä olo. Anteeksi vaan kaikille, jotka näihin juttuihin uskoo, juttu haisi.  idiot2
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: