Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chiron  (Luettu 12536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 30.10.2006 17:00:37 »

Chironin voisi tulkita myös väliinputoajana. Se kun on vanhan maailman (uloin planeetta saturnus) ja uuden ( uranus) välissä.

Tämä oli Mannisen esitelmästä napattu ajatus. Vaikka ei se ole tärkeää kuka sanoo vaan miten suhtaudumme siihen.

En tiedä sitten miten tuo tulkitaan kartalta. Ehkä vaikka niin että jos Chiron on voimakkaasti esillä niin ihminen saattaa olla väliinputoaja.

Mulla chiron on härässä 11. huoneessa.

Mannisen oma kokemus oli se että hän ei oikein viihdy perinteisen astrologian ( saturnus)parissa muttei myöskään tiedemaailmassa ( uranus). Mulla sama juttu kun korvataan "perinteinen astrologia" sanalla "perinteinen henkisyys hierarkioineen ja vihkimyksineen" tai jotain sen tapaista.

Minulla myös chiron 11.huoneessa härässä  Smiley Tuo Chiron ei ole minulle vielä ihan avautunut...
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #16 : 30.10.2006 20:19:23 »



Myös täällä  chiron kalat, mutta 4.huoneessa.

Oma  chiron tekee  aspect_squ mars ja venus, lisäksi ainakin  aspect_opp  pluto ja  uranus  :Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Irish
Vieras
« Vastaus #17 : 30.10.2006 21:31:37 »

Vai että vahva chiron väliinputoajilla?

Olen ainakin itsestäni sitä mieltä että runsaasti aspektoitunut Chironini on minun lahjani ja voimavarani... Se on tärkeä osa sitä miksi itseni kuvittelen... :Smiley Mihin väliin minä putoaisin? En suostu enää ajattelemaan itseäni luuseriksi tai uhriksi.  Wink Elämässäni toistuvat samat teemat liittyen juuri tähän haavoittuneeseen parantajaan ja minä pidän siitä, tuntuu että se kasvattaa ja on haasteellista!  smitten

 chiron kaksoset 7. huoneessa.

 chiron aspect_opp askendentti ja  uranus
 chiron aspect_tri keskitaivas ja  jupiter
 chiron aspect_con aurinko ja  merkurius
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 30.10.2006 21:38:26 »

septiili ei sinänsä häiriköi chironia,koska septiilin asteet 51
kuvaavat chironin tärkeintä ikää..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #19 : 31.10.2006 18:04:16 »

Tässä oli mielestäni hienoja enkunkieleisiä juttuja chironista. Kiitos jollekin joka sen joskus täällä kertoi.

http://www.martinlass.com/chirpara.htm

Nousukuu, olipa sulla erikoinen ja osuva ilmaus, kaurapuurosta ja uraaninapeista Grin

Luulen muuten tuosta jutusta, että se on vain niin, että tietyt jutut ja tietty tapa ilmaista avautuu toisille paremmin ja toisille ei, eikä siinä ole mitään väärääkään. Ihan sama, kun tykkään jostain tietystä musiikista ja kaveri ei ymmärrä miksi, enkä minäkään ole yhtään kiinnostunut taas jostain mistä kaveri tykkää.

eri asiat vaan puhuu eri ihmisille? Eli Nikki-kieli avautuu niille joilla on samantyyppistä ajattelua...esim itselläni on Nikin kanssa yhteistä nuokin auringot placiduksen 12 huoneessa...en ole Nikki karttaasi kyllä nähnyt.

Mutta sitten on kirjoittajia, joiden tyyli ei mulle avaudu ja taatusti niitä joiden mielestä mun höpinät on käsittämättömiä. se on vaan ihan luonnollista, ei kaiken pidäkään puhutella kaikkia. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: