Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonat  (Luettu 2999 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Reporanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 02.11.2006 12:08:03 »

Osaisiko joku tulkita?

Olin unessa jossain päin Helsinkiä. Ympärillä harmaita kerrostaloja ja välissä autotie jalkakäytävineen. Autoja ei ollut näkyvissä, vaan tiet olivat autiot. (En itse asu siellä)

Seisoin jalkakäytävällä, näin ystäväni kävelevän toisella puolella tietä jalkakäytävällä. Hänen perässään käveli iso naarasleijona, ensin ihan muuten vaan, mutta sitten kiinnostui ystävästäni. Huusin ystävälleni, että hänen on heti vaihdettava tien puolta, se puoli tiestä on naarasleijonan saalistus aluetta. Ystäväni juoksi tien yli ja leijona ei lähtenyt perään.

Tiessä tuli mutka oikealle, heti sen jälkeen oli jonkin liikkeen ovisyvennys. Nousin pari porrasta siihen syvennykseen varmuuden vuoksi leijonaa piiloon. Saman tien sinne päästyäni mutkan takaa hölköttelikin minun tien puoltani iso urosleijona. Se ei huomannut minua. Leijona jolkotti kesekelle tietä ja katsoi taakseen odottaen naarasta. Kun naarasleijona pääsi sen luokse, huomasivat ne minun piilottelevan siellä ovisyvennyksessä iso paperitollo suussa, jotteivat kuulisi hengitystäni. Heräsin säikähtäen

Kiitos etukäteen tulkitsijoille!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: