Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkö ja ennustaminen trendikästä?  (Luettu 11306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Mary*
Vieras
« : 31.10.2006 12:22:07 »

Katselin tuossa Suomi24-sivustoa, ja siellä on jos jonkinlaista ennustajaa ja selvänäkijää. Ja muuallakin heitä riittää. Onko tämä joku uusi muoti, vai mistä päteviä näkijöitä voi riittää noin paljon? Ja haluaisitko itse mahdollisesti olla tällainen henkilö?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 31.10.2006 13:26:12 »

En haluaisi olla, vaan olen se miksi olen tullut smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2006 14:05:34 »

Periaatteessa vastustan kaikkea trendikästä.  Grin

T: Vastarannan kiiski
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2006 14:16:34 »

Olisihan se hienoa olla OIKEA selvännäkijä, mutta kun en ole.  Grin

Näitä ennustajia ja selvännäkijiäkin alkaa olla jo aika tavalla, mutta kuinka monella heistä on oikeasti esimerkiksi nyt vaikka ennalta näkemisen kyky? Huijareita riittää joka paikassa ja uskoisin että tällä saralla joka toinen on.

En ole koskaan soittanut millekkää puhelin palvelu ennustajalle, siinä on selvää huijauksen makua. Minusta sellaiset istunnot toimivat parhaiten jossa ihminen menee toisen luo niin kuin vastaanotolle. Eli siis molemmat ovat paikalla samassa huoneessa. En sitten tiedä.. Jokainen taaplaa tyylilllään.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 31.10.2006 20:36:56 »

Mun omatuntoni ei kestäs huijaamista Lips Sealed
tallennettu
*Mary*
Vieras
« Vastaus #5 : 01.11.2006 08:25:40 »

En haluaisi olla, vaan olen se miksi olen tullut smitten

Tuo on hyvin sanottu, sillä itsellänikin on voimakkaita henkisen työntekijän merkkejä ja taitoja, jotka tulivat yllättäen ilman että ihmisenä tällaista pyysin. Olin kuulemma tämäntyyppistä luvannut tehdä ennen maan pinnalle syntymistä.

Olen rampannut henkisten työntekijöiden ryhmissä, ja siellä on tullut tieto, että maan päällä on liikaa reikihoitajia, selvänäkijöitä, regressioterapeutteja jne, sillä heille ei kaikille riitä töitä niin, että sillä voisi elää. Ja kuulemma tämän vuoksi näitä ammatteja poistetaan tulevaisuudessa. Mutta siitä huolimatta selvänäkijöiden, tarot-katsojien, regressioterapeuttien ja muiden määrä tuntuu lisääntyvän. Sitä vain ihmettelin tuossa alkuperäisessä viestissä. Onko se jotenkin ajassa tällainen henkisen työn teko.
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 01.11.2006 09:22:07 »

Ei kaikkien ¨selvänäkijöiden¨
tarvitse työskennellä sillä nimikkeellä.
Taitoa voi käyttää muiden ja omaksi avuksi
monin tavoin muutenkin.

Selvänäköäkin on monenlaista lajia:
yksi näkee tulevaisuuksia,
toinen symboleja,
kolmas sairauksia ja niiden syitä,
neljäs sielun tasolle,
viides jotakin muuta olennaista.
Tietysti voi olla kombinaatioitakin.

Ei sillä taidolla ole pakko leipäänsä tienata
(vaikka voikin).
Tulevaisuudessa on yhä enemmän selvänäkijöitä.
Mutta ammattikunta ehkä pienenee
koska niin monet alkavat löytää
tiedon itsestään.
 Wink smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #7 : 01.11.2006 10:00:55 »

Lainaus käyttäjältä: *Mary
..on tullut tieto, että maan päällä on liikaa reikihoitajia, selvänäkijöitä, regressioterapeutteja jne, sillä heille ei kaikille riitä töitä niin, että sillä voisi elää. Ja kuulemma tämän vuoksi näitä ammatteja poistetaan tulevaisuudessa. Mutta siitä huolimatta selvänäkijöiden, tarot-katsojien, regressioterapeuttien ja muiden määrä tuntuu lisääntyvän. Sitä vain ihmettelin tuossa alkuperäisessä viestissä. Onko se jotenkin ajassa tällainen henkisen työn teko.

Tätä olen myös kovasti pohtinut.
Halusin siirtyä jokunen vuosi sitten vähän pehmeämpien arvojen pariin ja kouluttauduin ns. henkiselle alalle. Työllistyminen niihin hommiin ei kuitenkaan onnistunut. Nyt olen palannut entiseen työhöni, ja alan pikkuhiljaa tajuta, että voin täälläkin ammentaa näitä "tajunnan laajennuksia". Ihan tässä työyhteisössä toimimiseen ja tietty asiakkaita kohdatessa. En vain tee siitä asiasta sen kummempaa numeroa.
Itseasiassa alan olla sitä mieltä, että henkistynytttä ja tietoista porukkaa tarvitaan ihan joka paikkaan, ei yksistään pienten henkisten piirien sisään.

Olen ilokseni huomannut, että asioista voi nykyisin puhua laajemmin kuin ennen, vaikka joitakin dinosauruksia on joka työpaikalla jarruttelemassa.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
*Mary*
Vieras
« Vastaus #8 : 01.11.2006 10:32:05 »

Itseasiassa alan olla sitä mieltä, että henkistynytttä ja tietoista porukkaa tarvitaan ihan joka paikkaan, ei yksistään pienten henkisten piirien sisään.

Olen ilokseni huomannut, että asioista voi nykyisin puhua laajemmin kuin ennen, vaikka joitakin dinosauruksia on joka työpaikalla jarruttelemassa.

Tuossa on lainauksessa on mielestäni suuri viisaus. Henkiset ihmiset odottavat jos jonkinlaista suurta opettajaa, mutta kyllä se uusi aika minustakin merkitsee, että uusia opettajia nousee joka alalta ja jokainen voi itse toimia elinympäristössään opettajana. Ja kyllä niitä suuriakin opettajia on kaiketi tulossa, vaikkakin minun käsitykseni mukaan eri muodossa kuin odotetaan. Tavallisia naisia ja miehiä, joilla on oikeaa tietoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2006 19:02:25 »

Minusta tuo on ihan puppua että henkisten työntekijöiden määrää joku alkaisi keinotekoisesti rajoittaa. Jos sillä ei elä, voi olla toinen työ ohessa. Kukin tekee omatuntonsa ja taloutensa mukaan päätökset, myös asiakkaat.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #10 : 01.11.2006 21:38:00 »

Lainaus käyttäjältä: *Mary*
Ja kyllä niitä suuriakin opettajia on kaiketi tulossa, vaikkakin minun käsitykseni mukaan eri muodossa kuin odotetaan. Tavallisia naisia ja miehiä, joilla on oikeaa tietoa.

Juuri näin minäkin ajattelen. Ja jos vedetään tähän astrologiaa mukaan, niin eikös vesimiehen aikaan voisi kuulua jonkinlainen hierarkioiden ja auktoriteettien uudelleenjärjestely? :Smiley Tieto onkin nyt kaikkien saatavilla, eikä kukaan enää voi pitää sitä omanaan...

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.11.2006 21:49:58 »

Ei kaikkien ¨selvänäkijöiden¨
tarvitse työskennellä sillä nimikkeellä.
Taitoa voi käyttää muiden ja omaksi avuksi
monin tavoin muutenkin.

Selvänäköäkin on monenlaista lajia:
yksi näkee tulevaisuuksia,
toinen symboleja,
kolmas sairauksia ja niiden syitä,
neljäs sielun tasolle,
viides jotakin muuta olennaista.
Tietysti voi olla kombinaatioitakin.

Ei sillä taidolla ole pakko leipäänsä tienata
(vaikka voikin).
Tulevaisuudessa on yhä enemmän selvänäkijöitä.
Mutta ammattikunta ehkä pienenee
koska niin monet alkavat löytää
tiedon itsestään.
 Wink smitten

Niinpä. Selvänäköisyyttä ja sen suhteen ns. "osaamisalueitakin" on todellakin niin monenlaisia... Ja jokaisella on tosiaan tuo "kyky" löydettävissä itsestään. angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Jasca
Vieras
« Vastaus #12 : 02.11.2006 16:08:36 »

Ei sillä taidolla ole pakko leipäänsä tienata
(vaikka voikin).
Tulevaisuudessa on yhä enemmän selvänäkijöitä.
Mutta ammattikunta ehkä pienenee
koska niin monet alkavat löytää
tiedon itsestään.
 Wink smitten

Hyvää keskustelua täällä. Allekirjoitan Aion, Synapsi ja Mary kirjoituksianne. Nyt on tätä samaa viestiä tullut monesta tuutista ja mielestäni se on ihan looginen kehityskulku. Jos aikonaan noitia poltettiin roviolla, niin eikö nyt olisi jo aika "noitien" nousta tavallisen tien tallaajien joukkoon yhdenvertaisena. Tämähän saavutetaan helpoimmin siten, että ihmiset alkavat löytää itsestään tämän uinuvan kyvyn. Nyt on se huippukausi, kun porukka on innoissaan uuden kyvyn löytymisestä ja sitten seuraa tasaantumisen vaihe, jolloin selvänäköisyys on yhtä normaalia ja jokapäiväistä kuin muukin aistitoiminta. Harvalle siitä silloin enää on leipätyöksi asti kysyntää.  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: