Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen astro-miitti lähestyy  (Luettu 143895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 03.01.2007 18:51:50 »



P.S. Epäilen ettei Kotkansilmältä löytyisi nasevia heittoja jos kasvokkain tavattaisiin.

kun ei ole oikeasti mitään sanottavaa.

                Kiss  Kiss  Kiss  Kiss

        Ihanaa!!  Sanoisimpa, jopa ihan naurettavaa!!

         Mistäs`arvasit? ETTÄ, oikeesti olen ns.

           tuppisuu!! KUN, ollaan lähekkäin!

             U  J  O  S  T  U  T  T  A  A .


                         coolsmiley




No kun mä taidan olla itseasiassa ihan päinvastainen....  Cheesy Grin

Täällä puhun vain "asiaa" ja livenä oon kaikkea muuta!
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #76 : 03.01.2007 19:43:45 »

Emelia, sullahan on rapukuu, eli oletkö höppänä?

Kiva tavata toinenkin höppänä....  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #77 : 03.01.2007 19:49:23 »

 Cry jouduin perumaan.  Embarrassed

kummityttö tulossa katsomaan disney on icea joka on samana viikonloppuna ja minä menen mukaan.  Undecided

ehkä toiste sitten.  Smiley

tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #78 : 03.01.2007 20:02:49 »

Mäkään en pääse.. Sad
just toi viikonloppu ei käy kellekään hoitajalle.. Undecided
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 03.01.2007 20:11:00 »

Emelia, sullahan on rapukuu, eli oletkö höppänä?

Kiva tavata toinenkin höppänä....  Wink


Välillä  uglystupid2
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #80 : 08.01.2007 22:15:40 »

Astro-miitti alkaa lähestyä niin, että viimehetken veskarikin sen huomaa Cheesy ... Vaan kirjoittelu aiheesta on vähentynyt?? Sitä tässä virittelemään! Minkälaiset fiilikset...? Onko paljon porukkaa tulossa? Jokusen tutun jo bongasinkin ketjua lukiessani  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Irish
Vieras
« Vastaus #81 : 08.01.2007 23:26:05 »

No katselin just työvuorolistaa, että se lauantai on vapaa, mutta sunnuntaina on iltavuoro. Ei tässä muuten mitään, mutta kun teen 166tuntia/kk, niin arvostan jokaista vapaapäivää niin paljon, että aika kammottavaa pistää yks niistä harvoista matkusteluun. Yksi vaihtoehto on ottaa myös sunnuntai vapaaksi, jos mitenkään saan....

Onhan tämä tietenkin ainutlaatuinen tilaisuus, enkä mä nyt ala yhden työvuorolistan takia kaikkea perumaan ja jänistämään, vaikka vähän tekis mieli loikkia pusikkoon piiloon.. Grin

Odotan innolla, kyllä. Ehkä vähän pelottaakin, mutta taitaa olla turhaa hermoilua.. Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 08.01.2007 23:38:52 »

Cry jouduin perumaan.  Embarrassed

kummityttö tulossa katsomaan disney on icea joka on samana viikonloppuna ja minä menen mukaan.  Undecided

ehkä toiste sitten.  Smiley



Ei voi olla totta, minäkin olen menossa katsomaan tuota samaa Disney on icea vanhimman tyttäreni, siskoni (tyttäreni kummi) ja äitini kanssa. Siksi siis minäkään en pääse. Maailma on pieni...  Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #83 : 09.01.2007 02:02:29 »


   




No kun mä taidan olla itseasiassa ihan päinvastainen....  Cheesy Grin

Täällä puhun vain "asiaa" ja livenä oon kaikkea muuta!
[/quote]

                   Kiss

         Helpotus ja huokaus!  MIKSI? No, koska täällä

          puhutaan, kyllä, kiitos. Mutta mistä sinä

            löysit sen asian? Ensin tehdään jäljet,

             ja sitten niitä peitellään, ja pitkään.

               ( Minäkö? En , aina joku muuuuu )..

                 Kissakävelyä, lasi sopivaa

                  juomaa päänpäällä! Sitä

                   voi harjoitella kotonakin,

                    jottei estraadilla läiky,

                     tekee muuten läiskän

                      astrokarttaan.


                             smitten




         
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #84 : 09.01.2007 13:54:06 »

Niinpä vähän sekin jänskättää, miten hienoja tyyppejä sitä tapaa, (kun ite on semmone tupajumi oikeassa elämässä) mielenkiintoisten kirjoitusten kirjoittajia, tunteiden ja ajatusten herättäjiä...

Tupajumi! 2funny No hei, mitä olen nettituttuja tavannut, niin ihan tavallisia tallaajiahan sitä yleensä ollaan. Tosin ainahan sitä voi tulla yllätyksiä, että jollain onkin yllättävän räväkkä tyyli ulkoisesti tms. Useimmiten kuitenkin toisin päin. Smiley Harvemmin sitä ulkoisesti osaa lainkaan päätellä, miten lennokkaita ajatuksia itse kunkin päässä liikkuu...mutta sehän ei tietenkään poista sitä seikkaa, etteivätkö ihmiset olisi hienoja tyyppejä ihan IRL:kin.

Viimeksi kun utelin, niin ilmoittautujia oli jo yli puolen salillisen verran, ja siitäkin on jo aikaa. Eiköhän siis saada ihan kunnon poppoo kasaan!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #85 : 09.01.2007 18:40:31 »

Se on muuten jännä asetelma! Yleensähän ihmisiä saattaa pitkänkin tuttavuuden jälkeen tuntea aika pinnallisella tasolla; jutellaan niitä näitä, eikä välttämättä koskaan tavoiteta toisen syvimpiä tunteita ja ajatuksia. Vaikka oltaisiin kavereitakin. Täällä taas keskustelu käy välillä hyvinkin syvällisellä tasolla. Ikäänkuin oppisi tuntemaan toisen paremmin kuin monen tuttunsa - vaikkei edes tunnistaisi ohikävellessään. En tiedä, osaanko selittää, mitä ajan takaa... mutta se on mielenkiintoista ja hiukan hassua samaan aikaan  Smiley

Ja silti jänskättää! Vielä en ole ilmoittautunut, koska olo on kuin Mona Lisalla  Grin ... Mä olen kyllä muutenkin sellainen viimehetken jahkailija. Kiva kuulla, etten ole ainoa!!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #86 : 09.01.2007 19:21:19 »

Mukaan vaan minerva, voidaan puhua vaikka taiteista. Vaikken niistä paljon mitään tiedäkään Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #87 : 09.01.2007 19:27:37 »

Enpä mäkään  Wink Pyrin tietoisesti unohtamaan aikoinaan ennen niin tärkeitä asioita, kun jouduin toteamaan, ettei musta itsestäni taida olla taitelijaksi. Tosin nyt yli 10 vuoden päästä alkaa se visualisti ja taitelijasielu mussa taas nostaa päätään... Mutta nyt taidan eksyä hiukan aiheesta!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #88 : 09.01.2007 19:37:33 »

.... Luvassa on omalta osaltani näkymiä alkaneelle vuodelle ja muutamalle seuraavalle.
(Ottakaa omat kartat mukaan)
Mitä mahtavat taivaan kuviot kertoa ihmiskunnan kohtaloista suhteessa sinun karttaasi. t. Astroseppo Shocked ...
Tosin ainahan sitä voi tulla yllätyksiä, että jollain onkin yllättävän räväkkä tyyli ulkoisesti tms. Useimmiten kuitenkin toisin päin. Smiley Harvemmin sitä ulkoisesti osaa lainkaan päätellä, miten lennokkaita ajatuksia itse kunkin päässä liikkuu...mutta sehän ei tietenkään poista sitä seikkaa, etteivätkö ihmiset olisi hienoja tyyppejä ihan IRL:kin.
Viimeksi kun utelin, niin ilmoittautujia oli jo yli puolen salillisen verran, ja siitäkin on jo aikaa. Eiköhän siis saada ihan kunnon poppoo kasaan!

Hei "Ajatus" ja muut Ystäväin

Nyt kaikki rohkeasti liikkeelle
- minä ainakin olen tulossa

Odotan innolla tapaamista ja Sepon ja Lunean luentoa




 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 09.01.2007 19:53:39 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tinkle
Vieras
« Vastaus #89 : 09.01.2007 21:20:55 »

(http://www.invision.smileyville.net/smilies/girl%20(23).gif)  *kiukkuaa* & *pomppii takajaloillaan* & *paiskoo ovia*... (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/caracteriel.gif)
miksi mä en IKINÄ pääse mihinkään kivaan..
 No, vitsi... Smiley mut kyllä oikeesti harmittaa  Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: