Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyväksikäyttö  (Luettu 19041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #30 : 19.07.2010 01:29:32 »

Mulla kuu 6. huoneessa ja neptunus asc:lla. Herkkä olen ympäristön tarpeille muutenkin kun neitsyt. Alan palvella ja unohdan itseni. Mutta on minulla kyllä joitain muita tasapainottavia juttuja, että osaan puoleni pitää. Mutta fyysisiä tuntemuksia tulee helposti ympäristön olotilasta ja kauhee tarve puolustaa heikompia.

Olen kokenut, että minua pystyy polkemaan tulen merkit, jotka ottaa asiat lyhytnäköisesti esim mars oinaassa, yleensäkin oinaat ja leijonat on koetellu hermoja ja suututtanu sisältä päin kovasti. Nää on aina yhden ihmisen kokemia, ettei voi yleistää. Rakastan sellaisia ihmisiä, joilla on totinen halu huomioida ympärillä olevat, etenkin sellaiset, jotka selvästi jää äänekkäämpien varjoon. Mutta elämällä voi olla kaikenlaisia tarkoituksia miksi näin pitää olla. Jokaisella meillä oma paikka.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 01:34:46 kirjoittanut Aki no uta » tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #31 : 19.07.2010 08:18:12 »

Vanhempi aihe näköjään herätetty esiin Smiley

Kiitos teidän kokemuksistanne Smiley
Nyt olen havainnut lisää, eli ne ihmiset joilla on vahva neptunus, vaikka aiemmin en sellaista huomannut, ovat erityisen herkkiä "hyväksikäytölle".

Eräällä ihmisellä neppari askendantilla ja toisella deskendantilla. Kumpikin ehkä hieman edes auttaa sitä hyväksikäyttöä sillä että he uskovat muista vaan hyvää ja tavallaan myös maalaavat mielessään muista ihmisistä paremman ja luotettavamman kuvan. He ikäänkuin kieltäytyvät näkemästä totuutta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: