Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikku Myy  (Luettu 6577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Insekt
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 15.11.2005 16:27:45 »

Vaikkei die kleine My ole elävä ihmishahmo, niin luonnetta mimmissä on. Mitenköhän tässä tilanteessa pystyy kaivamaan jotain syntymäaikojen tapaista vai jääkö kaikki/suurin osa pohdinnan ja arvailun varaan?
Tulta Myyssä ainakin on. paljon.

Jotain muumiasiantuntijoita paikalla? (:
tallennettu

( aurinko & merkurius) jousimies, (askendenttikuu (12.huone)) oinas, ( jupiter) rapu
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2007 00:23:08 »

Nostetaanpas tällainen täysin ohitettu laatutopiikki ylös! Muumiasiantuntijaksi en itseäni tituuleraa, mutta näkisin, että Pikku Myy on aurinko oinas ja ehkä askendentti jousimies, joka tapauksessa jokin tulimerkki myös nousumerkiksi. coolsmiley Mitäs te muut tuumaatte, ja onko tämä energiapakkaus peräti jonkun idoli? Grin
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2007 01:10:39 »

on mun idoli, tulta ja tulikiveä. Hauska tyyppi.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2007 01:19:59 »

Faktaa on että Pikku Myy on syntynyt juhanusyönä. En tiedä syntymävuotta.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Absintti
Vieras
« Vastaus #4 : 22.02.2007 00:02:11 »

Mun mielestä Pikku Myy on selvä Skorpioni, koska on välillä niin PUREVA  tickedoff
tallennettu
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2007 12:19:37 »

näin muumit-fanina piti tieto kaivaa esille kirjoja katsomalla ja wikipediasta loput... crazy2
PIkku Myy on syntynyt juhannusyönä ja on hiukan Muumipappaa nuorempi...
lainaus wikipediasta: eka kerran Pikku Myy esiintyi Muumipapan urotyöt kirjassa 1963
Nuuskamuikkusen äiti on vanhempi Mymmeli. Itse asiassa koska vanhempi Mymmeli on myös Pikku Myyn äiti, Nuuskamuikkunen ja Pikku Myy ovat sisaruksia tai ainakin sisaruspuolia – Pikku Myyn isän henkilöllisyys ei ole käynyt ilmi.
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.02.2007 16:04:14 »

hmmm.pikku myy ja nuuskamuikkunen sisaruksia vaikea tuota kyllä uskoa.mutta en nyt kyllä kuitenkaan mikään suuri muumi asiantuntija ole(lapsille kirjoja lukenut).sen tiedän että mymmeli on pikku myyn sisar ei äiti...ja toi nuuskamuikkunen menee täysin yli hilseen tässä yhteydessä...
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #7 : 22.02.2007 16:34:34 »

hmmm.pikku myy ja nuuskamuikkunen sisaruksia vaikea tuota kyllä uskoa.mutta en nyt kyllä kuitenkaan mikään suuri muumi asiantuntija ole(lapsille kirjoja lukenut).sen tiedän että mymmeli on pikku myyn sisar ei äiti...ja toi nuuskamuikkunen menee täysin yli hilseen tässä yhteydessä...

Lue kirja Muumipapan urotyöt, siitä selviää nämä sukulaissuhteet. Mymmeli on yksi "laji" muumeissa, myös pikku Myy on mymmeli. Mymmeli, se jolla on pitkät silmäripset ja joka tykkää harjata hiuksiaan ja pestä niitä sadevedellä ja joka ihastuu milloin kehenkin, ja jota enimmäkseen tarinoissa tavataan on Myyn sisar, mutta heidän äitinsä on todella SUURI ja lihava Mymmeli jolle on siunaantunut kymmeniä lapsia joista kaikki tytöt ovat "mymmeleitä". Pikku Myystä tuli Myy koska hän on niin pieni. Nuuskamuikkunen on kuin onkin pikku Myyn veli. Tämä on ihan totista totta. Kannattaa muutenkin lukea tuo yllämainittu opus, ihan mielettömän elämänmakuista menoa  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: