Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauskeho, valokeho, parisuhdemuutos  (Luettu 53780 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 24.10.2006 11:46:21 »

Niin eikös tää suunnitelma ole aina ollut menossa ja aina profeetat on sanoneet että "nyt": luulenpa ettei minulla ole lisättävää.. Wink Cheesy smitten Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 24.10.2006 11:58:42 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #46 : 24.10.2006 12:04:24 »

¨Uusi parisuhde¨
tulee toteutumaan vasta kun
pariskunta tai yksilö on
kävellyt läpi
pelkojensa ja tuskiensa meren,
tutkinut sisimpänsä pohjia myöten.
Sillä se on tie valaistumiseen.


Tuosta olen eri mieltä. Ei oppiakseen TARVI rämpiä pohjamutia ja pelkoja, vaikka se yleensä sitä kautta meneekin. Ei missään määrätä että kaikki täytyy esim. käydä kokemuksen ja tuskan kautta. Ei valaistumiseen tarvita äärimmäistä itsetuntemusta (Se tarvitaan korkeintaan siihen ymmärrykseen ettei sitä tarvita, mikä ehkä auttaa pääsemään "egon" suosta...) vaan antautumista sille mikä jo on.

Joskus nuorempana päätin että minun ei tarvitse oppia kaikkea kantapään kautta, ja niinpä se on elämässäni mennytkin. Opin vähemmälläkin. Samoin olen tietoisesti pyristellyt eroon siitä henkisestä jumalanpelosta/itsetunnon puutteesta että minun täytyy ENSIN päästä eroon karmasta/meditoida ja alkaa vegaaniksi/nähdä auroja/seurata gurua, jotta olisin henkinen ja voisin vaikkapa valaistua. Pyristely tosin jatkuu jossain määrin vieläkin  Smiley.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #47 : 24.10.2006 12:11:54 »

Sellaista, naps - valokeho kaikille, ei voida toteuttaa, koska ihmisen fyýsinen keho (sydän, aivot) ei kestäisi sitä, kuten ei usein myöskään nopeaa parantamista.

Maailmankaikkeudessa on käynnissä kova muutos, joka koskee myös maapalloa. Maapallo on matalaenergisenä hännän huippuna ja tavallaan häiritsee muuta maailmankaikkeutta, joten meille annetaan kaikki apu. Jumalallinen suunnitelma on käynnissä, mutta sen nopeuta tai suuntaa ei GS tai kukaan mukaan voi arvioida.

Olipa hyvin kirjoitettu smitten

GS - käsittääkseni tämä suunnitelma ei ole aina ollut menossa. Jossain vaiheessa oli tarkoitus jo pyyhkäistä tämä koko matalaenerginen tsydeemi pois roikkumasta riippakivenä - mutta täällä olikin riittävä määrä valotyöntekijöitä nostamassa energiatasoja, minkä jälkeen tänne on lähetetty lisää 'kehitysaputyöntekijöitä'. Mutta tämänhän sinä muistitkin/tiesitkin  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 24.10.2006 12:17:55 »

Noo on se sillä tavalla ollut menossa että kun zydeemi luotiin, siitä eteenpäin on ollut evoluutiota ja hyppäyksiä aika ajoin, mutta koskaan ei ole "pahaa" kokonaan viety sieluista. Siis täähän nyt oli tällainen koe että miten sen vapaan tahdon kanssa käy. Harmi vaan kun aina uudet kanavoijat (myös ystäväni Kaarina) sanovat että se oli toi viime torstai kun kaikki muutettiin, katelkaa nyt vaan. heh-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #49 : 24.10.2006 12:24:12 »

aina profeetat on sanoneet että "nyt":
On varmasti profeetat sanoneet vaikka ja mitä. Maailman loppujakin on ollut monta  Grin Toisaalta onhan niitä voinutkin olla  Shocked

Pointti on toisaalta niin, että meidän ei tarvitse edes miettiä tätä asiaa. Se tulee mikä on tullakseen. Tehdään me sitä hyvää mitä osataan ja se riittäköön. (Miettiminen on tosin hauskaa, mutta tavallaan turhaa.)

Lukemani vertauskuva ajatus on niin että: Jos aiot matkata Lahdesta Washingtoniin hotelliin, niin miten matkaat. Ei sinun nyt tarvitse muistaa käännytkö jenkeissä lentokentältä lähtiessäsi oikealle vai vasemmalla ja mitä sen jälkeen. Tärkeintä on Nyt, että käännät kotioveltasi lentokentän suuntaan.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #50 : 24.10.2006 12:25:44 »

Niin, en tiedä sanoa tuohon torstaihin mitään, kun minun ystäväpiiriini ei kuulu tuonkaltaisia uusia kanavoijia Smiley

Sielussa ei ole mitään 'pahaa', siksi sitä ei ole voitu viedä siitä mihinkään.  Huh

No mutta jatketaan me tätä vapaan tahtomme ilmentämistä rakkaudellisesti - on loistavaa olla luomassa tätä olevaisuutta  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #51 : 24.10.2006 12:28:03 »

Lukemani vertauskuva ajatus on niin että: Jos aiot matkata Lahdesta Washingtoniin hotelliin, niin miten matkaat. Ei sinun nyt tarvitse muistaa käännytkö jenkeissä lentokentältä lähtiessäsi oikealle vai vasemmalla ja mitä sen jälkeen. Tärkeintä on Nyt, että käännät kotioveltasi lentokentän suuntaan.

Hyvä vertauskuva smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 24.10.2006 12:31:39 »

Kaksi kanavoijaa tällä palstalla, tai kolme, on sanonut:

-miehet on muutettu NYT  (Huh)
-rakkauskeho on tullut NYT
-parisuhde on muutettu NYT, ei voitukaan ennen olla kunnon suhteessa mutta NYT se on muutettu (miten, kenen toimesta?? missä näkyy??)
-ihmiset on uudelleenkoodattu, astrologialla ei ole merkitystä

Kyllä se panee miettimään, tarkoittaako tämä mitään ja mistä "tieto" tulee.

Kysymys: mihin paha jota on tehty menneessä varastoituu, ellei sieluun? Pelkästään aikakirjoihin, eli henkilö jossa on pahuutta, mistä hän saa sen pahuuden mukaansa tähän elämään?
« Viimeksi muokattu: 24.10.2006 12:49:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #53 : 24.10.2006 12:49:53 »

Jos kirjoitan toisen vertauskuvan. Miten mitataan tai todistetaan että sinä rakastat jotain? Ei sitä voi mitata nykyisillä työkaluilla (mielestäni). Sen vain tietää itse sydämessään, ja se todistus riittäköön sinulle.

Minun "kanava" on taas sanonut, että astrologialla on merkitystä ja tulee myöhemminkin olemaan. Eli onneksiolkoon GS että olet opetellut mielenkiintoisen ja hyödyllisen taidon.  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
maritu
Vieras
« Vastaus #54 : 24.10.2006 12:51:58 »

Niin, en tiedä sanoa tuohon torstaihin mitään, kun minun ystäväpiiriini ei kuulu tuonkaltaisia uusia kanavoijia Smiley

Sielussa ei ole mitään 'pahaa', siksi sitä ei ole voitu viedä siitä mihinkään.  Huh

Maapallolle on ehkä torstaina tullut jotain energiaa, mutta erilaisia enrgioita, koodauksia ja muuta on todella tullut maapallon avuksi parin vuoden ajan. Työ on ollut pitkään käynnissä, ja se on koskenut jokaista maan pinnalla ja henkimailmassa asuvaa ihmissielua. Kaikki mitä Luoja tekee ihmisen hyväksi, koskee jokaista ihmissielua pyyteettömästi. Ihmistä on autettu suunnattomasti eri tavoilla, mutta näiden tapojen tietämisellä ei ole merkitystä tavalliselle ihmiselle. Lopputulos ja se helpostu, jonka ihminen toivon mukaan kokee mahdollisimman pian (puhun ehkä vuosikymmenistä), on tärkeintä. Ihminen on elänyt miljardeja ja miljardeja vuosia kurimuksessa, mutta nyt hän on kärsimätön ja haluaa kaiken minulle nyt.

Maapallo oli alun perin korekatasoinen planeetta, mutta se on taantunut romahdusmaisesti tasolle, jolla se on nyt. Emme ole kehittyneet, joten täällä on pahuutta. Olemme tuhonneet luonnon, unohtaneet juuremme. Moni ihmissielu on sortunut pahuuteen, koska täällä on ollut raskas elää alituisessa karman pyörteessä, joka on estänyt monen korkeatasoinen sielun poispääsyn tältä planeetalta ja edistänyt matalatasoisten sielujen taantumaa entisestään.  

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 24.10.2006 12:54:57 »

Eli se ON sielu mihin pahuus tallentuu ja sitä ei noin vaan uudelleenkoodata pois. Sehän olisi ARMOA.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
maritu
Vieras
« Vastaus #56 : 24.10.2006 13:09:17 »

Eli se ON sielu mihin pahuus tallentuu ja sitä ei noin vaan uudelleenkoodata pois. Sehän olisi ARMOA.

GS! Onkos sinulla antaa jotain uutta tietoa tästä uudesta ajasta, vai onko tämä yllä oleva jonkinlainen "vanhan ajan tiedon" murjaisu armoineen ja muuta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 24.10.2006 13:15:57 »

Huh olen varmaan todella kalkkis kun mikään tästä ei näy minusta missään ja sanatkin menee väärin-en väittänyt että minä olen ollut kukaan noista kanavoijista, siksipä ulkoa annettu tieto ei tunnu missään.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2006 13:17:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
maritu
Vieras
« Vastaus #58 : 24.10.2006 13:34:26 »

Huh olen varmaan todella kalkkis kun mikään tästä ei näy minusta missään ja sanatkin menee väärin-en väittänyt että minä olen ollut kukaan noista kanavoijista, siksipä ulkoa annettu tieto ei tunnu missään.

GS! Sinähän voit ja saat olla sellainen kuin olet eikä sinun tarvitse muuttua eikä uskoa sanaakaan mitä minä tai joku muu sanoo. Muutos näkyy jo monessa ihmisessä, eikä se ole sinusta kiinni tai sinun näkemyksistäsi vaan jokainen edistyy omaan tahtiinsa. Kaikki tieto on sinussa itsessäsi, joten ala kaivella tositietoa itsestäsi, sillä siihen tietoon voit luottaa ja sen mahdollisuuden Luoja on antanut sinulle. Sinussa voisi olla potentiaalia vaikka mihin, mutta nyt siteeraat vain sitä ja sitä kanavaa ja what ever. KAIKKI ON SINUSSA.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #59 : 24.10.2006 13:44:39 »

No jos edistyvät omaan tahtiinsa, niin ei tämäkään asia ole mitään merkittävää muutosta tuonut. Sitä minä varmaan sitten odottelin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: