Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu- ja laskusolmut (Härkä-Skorpioni)  (Luettu 68456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2005 23:46:07 »

Kiitos Lilli ja Synapsi sekä muut tähän keskusteluun osallistuneet.  smitten
Lueskelinpa vastauksianne ja menin sitten uteliaisuuttani kurkkaamaan luonneanalyysinkin "solmukohdan". Aika hurjaa tekstiä. Mutta kylläpä loksahtelee paloja paikoilleen seksuaalisuuden, kauneuden, hellyyden, ujouden ynnä muiden asioiden kohdalla. Loks, loks!  Smiley Lillin lapsuuskuviot kuulostavat kovin tutuilta, teini-ikäkuviot eivät niinkään. Ihmissuhdeshakkia taidan olla jollain tavalla pelannut (jos sen oikein käsitin  Embarrassed ) : syöty on vaan ei kylläkään vahingoitettu!  Smiley Sitoutuminen on ollut erityistä myrkkyä.
Kiitos myös niistä kirjasuomennoksista. Viitoshuoneen ammatit entisessä elämässä kuulostavat tutulta, sillä numerologiakin viittaa taiteilijuuteen. Ei sentään kuitenkaan kuninkuuteen, jollei rock´n´roll-sellaiseen sitten?  Grin - niin ainakaan edellisimmässä elämässä. Vähän on jäänyt huonolle tuo männäaikain kartottelu.  Grin

Tämä aihe on jostain syystä nyt in henkilökohtaisessa Suunnitelmassa. Toivottavasti muutkin saavat tästä aiheesta paljon irti.  smitten smitten smitten
tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 17.11.2005 10:25:26 »

Pulpahti mieleeni, että aiemmin jossain keskustelussa mainitsit, ettet voi sietää kosketusta. Ja itse miellän tuon kosketuksen olevan tärkeä osa tätä solmuteemaa. Ja fyysisyys, konkreettisuus. Skorpionihan ei välttämättä välitä fyysisistä kohtaamisista (paitsi sexi!), mutta härän maailmaan se kuuluu ehdoitta.

Toisaalta mulla on alasolmun lisäksi 2.huoneessa Saturnus ( skorpioni) ja Uranus ( jousimies) sekä 8.huoneessa chiron (kaksoset) oppositiossa Uranukseen ja Venukseen. Seksi on meikäläiselle nopeaa hommaa. Cool
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #17 : 17.11.2005 10:40:33 »

Niin, muistaakseni  jos solmuilla on varsinkin yhtymiä planeettoihin, niin ne edistävät/hidastavat oppiläksyjen kanssa ahertelua.

Samoin joku astrologi mainitsi, että jos laskusolmu-skorppari saa syntymäkartalleen aurinko- tai noususkorpionin, niin se meinais vähän niinkuin "kertausharjoituksia".

Että alkaa olla skorpionihommelit aikas tuttua tavaraa...  Grin
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #18 : 17.11.2005 11:16:12 »

Moi,

minulla myös  kuunsolmu harka, tosin 1.huoneessa eikä mitään kovin voimakkaita aspekteja. Minä koen kosketuksen kyllä hyvin tärkeänä! Pääkkösen tekstissä myös mainittiin, että perheen ja kodin merkitys on suuri, että arkipäivän elämänarvojen rakentaminen korostuu. Koti on minulle tärkeä ja sen viihtyvyys. Ja nyt kovasti "taistelen" esimurkun eteen (en hänen puolestaan), että hän niitä elämänarvoja löytäisi ja ymmärtäisi... Juu, vähän haastetta piisaa...

Minun  kuunsolmu on 4 asteen päässä mieheni IC:stä ja hänen  kuunsolmu neitsyt 9.huoneessa aspect_opp minun  chiron aspect_con saturnus. Tuosta en vielä osaa kovin montaa johtopäätöstä vetää, mutta ainakin eka vaikuttaa jotenkin sopivalta oman noususolmuni teemaan?

Edellisten elämien osuus olisi mielenkiintoinen  Wink
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #19 : 17.11.2005 16:40:49 »

Samoin joku astrologi mainitsi, että jos laskusolmu-skorppari saa syntymäkartalleen aurinko- tai noususkorpionin, niin se meinais vähän niinkuin "kertausharjoituksia".

Että alkaa olla skorpionihommelit aikas tuttua tavaraa...  Grin

Vähänkö. buck2 Tuota noususolmu-Härkää ajatellen voisin vaihteeksi keskittyä vaikka työntekoon ja kahvinjuontiin... Tongue
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #20 : 17.11.2005 17:02:49 »

Niin, muistaakseni  jos solmuilla on varsinkin yhtymiä planeettoihin, niin ne edistävät/hidastavat oppiläksyjen kanssa ahertelua.
Minun tapauksessani laskusolmulla ja  mars :lla on zembalot päällä!  Smiley vaiko kenties:  Shocked

 ( aspect_con orbi 5°.)
tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #21 : 17.11.2005 21:36:12 »

Iuh. Täällä viittaa myös yksi, jolla  kuunsolmu aspect_con mars sekä yhtymät  kuunsolmu-MC (ja laskusolmu-IC, tottakai  Wink). Somutietäjät, kertokaatten taas, onko se  Smiley vai  Sad -juttu...

Hyvältähän tuo vaikuttaa. Ainakin "kasvu" on näkyvää, määrätietoista ja selkeää. Mars yhtymä kuunsolmuun liittyy muistaakseni jokin sukupuolenvaihdosjuttu, omituisia karmisia sukulaisuussuhteita ja kaikenlaiseen fyysiseen liittyvää lahjakkuutta. Lips Sealed
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #22 : 17.11.2005 23:24:47 »

Niin Corvus oliko sinulla kuunsolmu 8.huoneessa? kuunsolmu Tongue Ja härässä. Minulla se on kaloissa ja 8.huoneessa. En edelleenkään jaksa kuunnella ja katsoa tulkintoja tuosta. Kuolen jossain risteilylomalla? Cry
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #23 : 18.11.2005 01:56:50 »

Pallaskissa
En tosiaan ole solmutietäjä, mutta aihe kiinnostaa ja kutkuttaa mieltä!!
Jälleensyntymisopin valossahan noususolmu kuvaa juhlallisesti tämän elämän tehtävää.
Mielestäni noususolmu MC:llä vaatii julkisuutta tälle tehtävälle. Helposti tulee mieleen, että työn tai uran kautta pääset siirtymään kohti noususolmun painotuksia.
Merkin ja huoneen (varmaan 10?) mukaisesti. Ja marsin yhtymä solmulle taatusti vauhdittaa ja helpottaa menoa.

Christian
Olen käsittänyt niin, että jos alasolmulla planeettoja, niin se ikäänkuin "pitelisi kiinni" vanhassa tutussa, jo opitussa. Joutuu riuhtomaan enemmän. Juu, viiden asteen orbin hyväksyisin tässä. Jos sitä meinasit.

Gebardi
Olipas mukava kuulla, että sinä myös tunnet kosketuksen tärkeyden.
Mietin jo, että onko se vain oma juttuni. 
Noususolmu ykköshuoneessa kuulemma kehottaa itsenäisyyteen. Laskusolmu seiskassa näet kertoo, että ihmissuhteissa osataan jo olla ja kompromisseja tehdä.

Tämmöstä jorinaa keskellä yötä, vaikka nukkumassa pitäs olla...
Kosketelkaa hyvät ihmiset toisianne  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #24 : 18.11.2005 09:41:51 »

Mites on toi noususolmu oinaassa 9.huone ja laskusolmu vaa'assa 3. huone ?

t. Elviira
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #25 : 18.11.2005 10:01:11 »

Mielenkiintoista, minulla laskusolmu skorpparissa 5 huoneessa ja näkijä on väittänyt minun tulevan eliittiseurapiiristä tähän nykyiseen elämääni.
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #26 : 18.11.2005 16:42:26 »

Christian
Olen käsittänyt niin, että jos alasolmulla planeettoja, niin se ikäänkuin "pitelisi kiinni" vanhassa tutussa, jo opitussa. Joutuu riuhtomaan enemmän. Juu, viiden asteen orbin hyväksyisin tässä. Jos sitä meinasit.
Kiitos Synapsi.  smitten smitten smitten Joo, tällainen kuva mullakin on. Olen kyllä pitkään miettinyt sitä ristiriitaa tuon  mars :ini kanssa ja näyttää tässä avautuvan sekin. Eipä ollut turha viestiketju tämäkään.  Smiley Ja sitä juuri tarkoitin tuolla orbi vitosella.  Smiley Smiley Smiley Seppokin kuvaa luonneanalyysissään tätä solmuasetelmaa ehkä vaativimmaksi ja sitä se onkin - ja sitten vielä tämä  mars eli hyvän sopan olen saanut hämmennettäväksi - vai onko soppa hämmentänytkin minua?  Grin Grin Grin
tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #27 : 19.11.2005 23:21:34 »

Niin Corvus oliko sinulla kuunsolmu 8.huoneessa? kuunsolmu Tongue Ja härässä. Minulla se on kaloissa ja 8.huoneessa. En edelleenkään jaksa kuunnella ja katsoa tulkintoja tuosta. Kuolen jossain risteilylomalla? Cry

8.huone harka juu. Meinaat ite vai kokea Titanicin uusinnan? Vähänkö siistiä.  Tongue Varmuuden vuoksi kannattaa kattoo Nepparin ja 8.huoneen hallitsijan sijainti. Itellä sekä 8.huoneen että solmun hallitsija  venus aspect_con uranus jousimies 2.huoneessa joten lyön vaikka vetoa että delaan jossain liikenneonnettomuudessa ja vielä ulkomailla. Sitäpaitsi reissaan muutenkin paljon. :Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #28 : 21.11.2005 22:26:09 »

Meikäläisellä on kans noususolmu härässä(12.huone) ja laskusolmu skorpionissa (6.huone).Itse luulisin,että ehkäpä tämä antaa osittain selityksen siihen miksi olen kiinnostunut näistä astrologia yms.jutuista.

Parisuhde asiat ovat minulle vaikeita.Ystäviä ja kavereita saan helposti mutta kun mennään henkilökohtaisuuksiin esim.parisuhteeseen minusta tulee kauhea!  Sad

Epäilen toisen motiiveja koko ajan ja testaan toista ties millä keinolla tahansa(en kuitenkaan pettämällä sitä EI harrasteta!)eli luottamukseni pitää ansaita.Luulisin,että omalla kohdallani hyvä parisuhde alkaisi pitkään jatkuneesta ystävyyssuhteesta mieluiten kuin rakkautta ensisilmäyksellä episodista!Tämähän voisi liittää tuohon skorpioniin aikas hyvin.

En oikein tiedä,että mikä olisin saattanut olla entisessä elämässäni..ehkäpä  paha noita-akka/ylipapitar joka toivoo kaikille pahaa.. Cheesy uglystupid2 2funny

voiko muuten ennakoivan vaiston liittää nousu/laskusolmuihin?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #29 : 21.11.2005 23:06:27 »

En oikein tiedä,että mikä olisin saattanut olla entisessä elämässäni..ehkäpä  paha noita-akka/ylipapitar joka toivoo kaikille pahaa.. Cheesy uglystupid2 2funny


Ja minä olin aseita harrastava ilkeämielinen saksalainen maaherra. Huvittavaa, että matkustuskartan Jupiter-linja (nat. 3.huone eli sukulaiset) menee täsmälleen sen alueen poikki jolla silloin asuin ja kaiken lisäksi omaan laarikaupalla sukulaisia sielläpäin. Aion vielä ihan piruuttani käydä jonain päivänä kämpillä, vaikka surkeassa kunnossa taitaa nykyään olla kun se tietääkseni hylättiin. Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: