Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89446 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #105 : 25.06.2012 21:50:57 »

Taitaa olla useita minullakin, susi, leijona, karhu on ainakin ollut. Sitten ihan tavallinen talitintti on vieraillut, pikkulinnut pelottavat koska jotenkin liittyvät suru-uutisiin, ja sitten mietin lokkia joka liitää vapaana taivaalla. Toissa kesänä oli yhdellä mökillä aivan hauska ja omituinen tilanne, kun sorsaemo poikasineen hengaili lokin kanssa. Kun tulivat rantaan, aina ensin tuli lokki ihankuin tsekkaamaan onko turvallista ja heti perässä sorsaemo ja poikaset, olivat kuin perhe  Smiley
tallennettu
mia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #106 : 25.06.2012 22:07:09 »

Kettu!!
se kiehtoo minua. Väri ennenkaikkea. Oikeaa kettua en ole nähnyt. Kaikki ketut muuten bongaan vaatteista, ym muista kankaista. Korteista , kirjoista. Meillä on monta kettupehmolelua  Grin
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #107 : 25.06.2012 22:16:53 »

Susi
Uskollisuus, suojelu, menestys
Amerikan intiaanit ovat jo kauan pitäneet susia oppaina tiensä etsijöille. Sudet ovat äärimmäisen uskollisia kumppaneilleen, ja niiden perheyhteys on luja, vaikka yksilöllisyys säilytetäänkin. Tähdissä sutta edustaa Koiran tähtikuvio, Sirius, jota monet alkuperäisheimot pitävät kuolleiden asuinsijana. Susi on kaikista villieläimistä ehkä väärinymmärretyin. Niitä pidetään kylmäverisinä tappajina huolimatta niiden ystävällisistä, sosiaalisista ja älykkäistä piirteistä. Susi on todella vapaa ja itsenäinen, vaikka niiden laumat ovatkin erittäin hyvin organisoituja. Susi välttää riitaa viimeiseen asti, eikä riitaa tarvitakaan, kun asennon muutos, murina tai pelkkä katsekin vie viestin perille.
Perinteisesti ihminen, joka kantaa suden voimia, on vahvasti tietoinen itsestään, ja pystyy hyvin ilmaisemaan itseään kehon kielellä. Susi-ihmiset löytävät helposti uudenlaisia ratkaisuja ongelmiin, unohtamatta kuitenkaan pysyvyyttä ja henkistä tukea, jotka normaalisti kuuluisivat perhe-elämään. Suden voimiin kuuluvat kyky kohdata loppunsa arvokkaasti ja rohkeasti, kuolema ja jälleensyntymä, opettaminen henkisellä tasolla, opastaminen unien ja meditaation avulla, terävä äly ja vaisto, sosiaaliset valmiudet, perhearvot, vihollisen voittaminen älyllä, kyky ohittaa näkymätön, uskollisuus, kyky suojella itseä ja perhettä, kyky hyödyntää muutos.

Karhu
Voima, parantaminen
Karhut nukkuvat talviunta. Tämä saattaa selittää assosiaation "Suuren Hengen" näkemisestä unissa. Karhun luola symboloi paluuta Äiti Maan kohtuun. Siinä on myös hyvin voimakas feminiininen aspekti, joka edustaa hoivaamista ja suojaa. Karhunpennut syntyvät varhain keväällä ja saattavat viettää emonsa kanssa jopa seitsemän vuotta ennen itsenäistymistään. Ihmisiä, joilla on karhun voimia, pidetään itseriittoisina. He luottavat mieluummin omiin voimiinsa kuin ovat riippuvaisia toisista. He ovat usein myös uneksijoita. Monilla on taito visualisoida tulevia, mutta samalla he helposti kadottavat kosketuksen nykyhetkeen. Karhun voimia ovat itsetutkiskelu, parantaminen, yksinäisyys, viisaus, muutos, kommunikointi henkimaailman kanssa, kuolema ja jälleensyntymä, muutos, astraalimatkat, uniolennot, shamanismi ja mystiikka.

Leijona
Naisenergian voima
Leijonanaaras metsästää ja tappaa saaliin, syöttää lauman ja huolehtii pennuista. Se on hoivaava voima kaikilla tasoilla. Uros karjuu pelottaakseen saaliin liikkeelle, kohti naarasta, joka odottaa kärsivällisesti oikeaa hetkeä hyökätä. Vaikka uros on lauman suojelija, se ei etsi riitaa eikä hyökkää ilman syytä. Se toimii vain haastettuna, ja taistelee vaikka viimeiseen hengenvetoon suojellessaan, mutta on luonnoltaan varsin rauhallinen, laiskakin. Leijonan voima opettaa meille ryhmään kuulumista, ryhmän energiaa. Se myös opettaa meille hiljaisuuden ja kärsivällisyyden salaisuuksia. Kärsivällisyys on kykyä kiinnittää huomio yksityiskohtiin.
Leijona ehdottaa, että tutkiskelemme itseämme tarkoin, ymmärtääksemme voimamme ja heikkoutemme. Se auttaa meitä odottamaan oikeaa hetkeä hyökkäyksellemme ja käyttämään hyödyksemme tarjoutuvat mahdollisuudet. Opi leijonalta oikea tapa käyttää valtaa ja voimaa. Pysy tyynenä, mutta silti voimastasi tietoisena. Mutta, silloin kun on sen aika, älä epäröi taistella niiden asioiden puolesta, mihin uskot.

Siinä minun voimaeläimet  smitten

Kettu
Oveluus, villkaus, nopea-älyisyys
Kettua kutsutaan ovelaksi siksi, että se osaa sopeutua ympäristöönsä. Kun ihmistä kutsutaan ketuksi, merkitys ei välttämättä ole positiivinen.Taustalla saattaa olla ajatus juonittelusta ja epärehellisyydestä Ketun viekkaus on kuitenkin kykyä nähdä enemmän kuin muut. Tämä tarkoittaa sekä tarkkanäköisyyttä että kykyä aavistaa ennakolta. Ketun tärkein taito ei ole päästä pakenemaan metsästyskoiria, vaan taito tietää etukäteen, milloin ne ovat metsällä - ja silloin käyttää aivan yhtä tärkeää kätkeytymistaitoaan. Ketun voimat voivat olla suureksi avuksi, kun ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Kätkeytymistaito voi muuttua ihmissuhteissa kyvyksi pysähtyä tarkkailemaan ja aistimaan ilmapiiriä kaikilla aisteilla. Erityisesti ketun voimat lisäävät intuitiota. Jos voimaeläimesi on kettu, luota vaistoihisi, kun arvioit ihmisiä - ja jos vaistosi varoittavat sinua, pidä itse matalaa profiilia. Kettu on suden tavoin yksiavioinen ja hyvin kiintynyt poikasiinsa. Ketun voimat tuovatkin kyvyn huolehtia perheestä sekä älyllisellä, emotionaalisella että fyysisellä tasolla. Ketun voimiin kuuluu myös valppaus, terävä huomiokyky ja joustavuus. Kettu on voimakas opettaja niille, jotka haluavat elää elämäänsä vahvasti tietoisina ympäristöstään. Kettu auttaa meitä rakentamaan itse omaa tulevaisuuttamme.




tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #108 : 25.06.2012 23:04:36 »

Susi
Uskollisuus, suojelu, menestys
Amerikan intiaanit ovat jo kauan pitäneet susia oppaina tiensä etsijöille. Sudet ovat äärimmäisen uskollisia kumppaneilleen, ja niiden perheyhteys on luja, vaikka yksilöllisyys säilytetäänkin. Tähdissä sutta edustaa Koiran tähtikuvio, Sirius, jota monet alkuperäisheimot pitävät kuolleiden asuinsijana. Susi on kaikista villieläimistä ehkä väärinymmärretyin. Niitä pidetään kylmäverisinä tappajina huolimatta niiden ystävällisistä, sosiaalisista ja älykkäistä piirteistä. Susi on todella vapaa ja itsenäinen, vaikka niiden laumat ovatkin erittäin hyvin organisoituja. Susi välttää riitaa viimeiseen asti, eikä riitaa tarvitakaan, kun asennon muutos, murina tai pelkkä katsekin vie viestin perille.
Perinteisesti ihminen, joka kantaa suden voimia, on vahvasti tietoinen itsestään, ja pystyy hyvin ilmaisemaan itseään kehon kielellä. Susi-ihmiset löytävät helposti uudenlaisia ratkaisuja ongelmiin, unohtamatta kuitenkaan pysyvyyttä ja henkistä tukea, jotka normaalisti kuuluisivat perhe-elämään. Suden voimiin kuuluvat kyky kohdata loppunsa arvokkaasti ja rohkeasti, kuolema ja jälleensyntymä, opettaminen henkisellä tasolla, opastaminen unien ja meditaation avulla, terävä äly ja vaisto, sosiaaliset valmiudet, perhearvot, vihollisen voittaminen älyllä, kyky ohittaa näkymätön, uskollisuus, kyky suojella itseä ja perhettä, kyky hyödyntää muutos.

Olipas tuo hyvä! ja voin samaistua... En oo ennen tähän tainnu törmätäkään...mistä nämä bongasit? Peura vielä kiinnostais Smiley
....muakin aika moni pitää kylmäverisenä tappajana huolimatta mun ystävällisistä, sosiaalisista ja älykkäistä piirteistä Wink Grin
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #109 : 25.06.2012 23:15:19 »

Heh, niin minuakin pidetään ja tosiaan hyvin usein pelkkä katse riittää  Grin Reikifoorumilta bongasin nämä, peuraa sieltä ei löytynyt.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #110 : 28.07.2012 11:40:53 »

OK, mulle on tainnu tulla uus voimaeläin noiden kahden muun rinnalle...ollu jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta tajunnu sen, kun on kesä ja niitä on muutenkin joka puolella. Ja tänä kesänä jotenkin ennennäkemätömän paljon.  Sammakko  smitten
Vesielementti, puhdistuminen, parantaminen/parantuminen...ja aika monessa kulttuurissa yleinen onnenkalu.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #111 : 28.07.2012 14:46:16 »

Toivottavasti mulle ei nyt sitten ala ilmestyä sammakon fyysisiä piirteitä Cheesy Cheesy

Suden ja peuran fyysisiä piirteitä voisin kuvitella itselläni olevan...ehkä eritoten peuran, vaikka susi mulla on ollu matkassa läpi elämän, peura tuli vasta vähän myöhemmin.
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #112 : 28.07.2012 18:21:26 »

Olen aina välillä miettinyt mikä olisi minun voimaeläin. Vielä se on arvoitus, mutta työmatkalla kohtamani siili olisi hyvä vaihtoehto. Olen kohdannut myös ketun ja ihaillut sitä. Eläintarhan isot kissaeläimet saavat minut aiha ahdistumaan kun ovat häkissä, harmittaa heidän vangitseminen.

Hassu juttu: Mieheni teki minulle taannoin reiki-kaukohoidon ja pyysi siihen apureita mukaan. Ja minun viereeni oli tullut yksisarvinen hoidon ajaksi. Onko siis tämä hänen voimaeläin vai tuliko minun voimeläin mukaan??
Olen tätä pohdiskellut tai sitten se tuli muuten vaan. En keksi miksi se olisi ollut juuri yksisarvinen.
Pystyykö jonku antamaan vinkkejä? Tiedän että yksisarvinen kuulostaa kliseiseltä mutta pakko kysyä...

kiitos

-siiliemo-
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #113 : 28.07.2012 19:13:56 »

Mulla se on edelleen se lumileopardi, isoista kissaeläimistä kiltein.
tallennettu

.
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #114 : 28.07.2012 19:57:40 »

Samaa tuo mieskin on sanonut, kirja kun seisoo tuolla hyllyssä. Täytyy aktivoitua  Wink

Saatan sinun tarjoukseen tarttuakin. Olen yhteyksissä mahdollisesti ensi viikolla..

-siiliemo-
tallennettu
lottavirkkunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #115 : 07.08.2012 01:55:52 »

Tietäsisikö joku hyvää testiä netissä tähän? Googlettelin vähän mutta oli vähän hassuja mitä löysin.

 Smiley
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #116 : 07.08.2012 20:03:24 »

Mä sain äsken yht'äkkisen välähdyksen, heti sen jälkeen kun voimaeläimiä mietin (toisessa ketjussa hyppäs sana esiin). Näin ne kuvina päässä.
Ensin hirvi, ja sitten saukko.

Ja tuli mieleen se, kuinka voimaeläimet vaihtelevat sen mukaan, millaista voimaeläintä/sen ominaisuuksia ihminen kulloinkin tarvitsee.

Jos miettisin näiden yhteyttä nykyhetkeeni, niin hirvestä tulee mieleen henkinen tarpeeni seistä omilla jaloillani kaikessa, puskea jylhällä voimalla/sarvillaan, eteen päin elämässä; yleisesti sekä projektieni suhteen: Ne tarvitsevat ison eläimen potkaisun, hirven hengen vahvuuden, ja kuitenkin edeten rauhallisesti, vankkumattomasti, vaistojen varassa. Voimakkuutta, sitä tarvitsen. Hirven rauhallista voimakkuutta, sitä henkiseltä laadultaan parasta mahdollista,

HEUREKA!   Cheesy Cheesy  Shocked Oon lukenu tän ennenkin mutta nyt iski tajuntaan! Hirvi on mullakin noista syistä!
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #117 : 07.08.2012 22:13:10 »

Voimaeläimeni on korppi. (:
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #118 : 13.08.2012 18:40:26 »

Mun on varmaan kana
tallennettu
noitis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #119 : 14.08.2012 21:45:35 »

En suoraan sanoen tiedä.

Pöllöä olen ajatellut symppiksenä, ja arkielämässä elämäni eläimet ovat olleet hevosia. Mutta kun olin kuuntelemassa shamaanirummutusta, sieltä nousi peura.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: