Sivuja: 1 ... 86 87 [88]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 894463 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1305 : 16.11.2022 14:16:48 »

Joo nuo minäkin muistan, minulla taisi olla yhden Crazy age -farkut, ne oli tosi mukavat jalassa ja iho-ystävälliset.  Smiley Vaikka e ole kovin koristusten perään.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1306 : 02.06.2023 15:29:22 »

Toi Kärtsärin MicMac toi hienoja muistoja mieleen.. Oi niitä aikoja kun oli MicMacin camo-turkishupputoppatakki Cool Olin silloin baarissa töissä kun pidin semmosia. MicMacin tuulihousut oli kova juttu 2000-luvun alussa ainakin ja mulla oli valkoiset. Hiphop-kausi oli yläasteella - Union Five smitten Melkein unohtui kengät: So What skeittikengät Afro Mustat ja musta-punaiset oli ainakin. Buffaloita ei ollut, mutta ne vois nyt hommata jos inspirois.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2023 15:35:40 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1307 : 11.07.2023 18:30:15 »

Juu, tulee lapsuus mieleen. Tori.fi:ssä saattaa hyvinkin löytää näitä vaatteita myös.

Mihinkäs sitä onkaan hävinnyt MicMac angel
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1308 : 29.07.2023 12:48:53 »

90's rules.. Tilasin nettikaupasta paitamekon josta tapeltaisiin opiskeluaikojen exän kanssa jos oltais edelleen kimpassa Grin Olisin voinut käyttää sen kaikkia vaatteita kun ollaan samankokoisia siitä huolimatta, että se on 180cm mies ja minä 162cm nainen. En ajatellut, että alkais harrastamaan sen tyylisiä kuteita mutta tää on ihan sen näköinen varsinkin kuosiltaan. Miehet sais käyttää enemmänkin tuollaisia paitoja ja niiden kanssa suoria housuja&jotain hienoja nahkakenkiä Cool + pukua
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1309 : 18.05.2024 09:21:28 »

Muistaako kukaan värianalyysejä ja värivuodenaikoja? Muistan kuinka näistä puhuttiin joskus 90-luvulla, mutta nyt naistenlehden juttu palautti aiheen mieleen. Kävin joskus opiskeluaikana värianalyysissä, mutta se perustui neljään värivuodenaikaan. Nyt ne neljä värivuodenaikaa on kai jaettu vielä tarkemmin 12 osaan eli jokaisella värivuodenajalla on kolme alatasoa sen mukaan mitkä sen vuodenajan väreistä erityisesti sopii.

Silloin kun kävin värianalyysissä niin siihen liittyi pukeutumisneuvontaa ja mulle tuotiin sellainen ihana violetti samettinen jakkupuku. Se oli todella upea, mutta köyhä opiskelija kun olin niin en kuitenkaan ostanut sitä silloin. Vähän ehkä harmittaa...

Oletteko käyneet koskaan värianalyysissä tai kiinnostaako mennä?
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1310 : 18.05.2024 23:12:28 »

joo,
tais hyvinkin olla 90-luvulla, kun olin jollain sen sortin luennolla  ja voitin yllättäen arvonnassa sen värianalyysin.
Vuodenaikojen mukaan, joo, syksyn värit, murretut ja tummat,
kevään pastellit ei sovi mun päivettyneelle iholle ollenkaan.
Tietty sininen ja vihree korostaa silmien väriä,
ja muistaakseni mulle sanottiin myös, ettei niskasta pitäs leikata hiuksia lyhyiksi, vai oliko se toisin päin,
kun mulla on vahva ja pitkä kaula.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1311 : 19.05.2024 12:42:37 »

Täti innostui värianalyysistä ysärillä ja se on kesä, mutta silloin ei ollut tosiaan kuin ne neljä värivuodenaikaa. Mutsi on takuuvarma talvi ja se käyttää paljon viileitä talven sävyjä. Itsestäni en osaa sanoa, mutta hiusväri dominoi mulla kuten esim. silloin toimi syksyn värit parhaiten kun oli punaiset hiukset. Kirkas kuparinpunainen on paras mulle punaisista hiussävyistä. Nyt taas kun on hiuksissa ruskea pohja + pinkki liuku niin näyttäis toimivan esim. simppeli vaalea harmaameleerattu college ja vaaleansininen farkku-kombo.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2024 14:02:53 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1312 : 03.07.2024 13:34:06 »

En ole käynyt värianalyysissä, mutta minulle sopii lähes väri kuin väri kunhan se ei ole liian voimakas esimerkiksi musta. Kaikkein parhaiten sopii maanläheiset sävyt erityisesti ruskea. Minulla on myös aika vaalea iho joten pastellinsävyt käyvät esimerkiksi vaaleanpunainen. Pastellin vihreä näyttää sairaalta koska minulla on myös ns. oliivi-iho. Muut vihreät kyllä menee. Sinisistä sävyistä en juuri pidä eivätkä ne näytä juuri miltään, enemmän maansävyt ja punaiset. Persikka on yksi parhaista väreistä ja oranssissa kuulemma hehkun. Yleensä tosin käytän vain harmaata. 2funny
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1313 : 27.07.2024 14:55:10 »

Assassin's Creed-tyyli paras tyyli
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1314 : 30.07.2024 14:00:02 »

Kukaan tiedä voiko esimerkiksi Suosikki-lehdessä tai vastaavissa myytyjä vaatteita tilata enää mistään? Sain käsiini vanhoja 2002-2004-lehtiä ja aivan uppouduin menemään ajassa taaksepäin. Olin jo melkein jotakin tilaamassa kun tajusin että eihän se taidakaan mennä ihan näin. Huh, mikä aikamatka! Buumipiloja on aina ikävä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1315 : 31.08.2024 18:40:46 »

Haha, tiedän tunteen. Itsekin usein luen vanhoja lehtiä ja sitten innostun jostain, ai joo tää olikin vanha lehti... Välillä harmittaa kun ei voi niitä lehtiä lukea ajoissa, mutta...

En syty yhtään alkukesästä millekään kesävaatteille, mutta voi että miten rakastan kun syysuutuuksia tulee kauppoihin! Pitää mennä katselemaan  smitten
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1316 : 31.08.2024 19:58:44 »

Meikä on nykyään tyyliltään minimalisti jolla on pilottitakkifetissi Grin Taas löysin hienon minkä haluaisin ostaa ja mulla on entisestään 5 joten ehkei kuitenkaan hankita. Paitsi että jos löytyy kirpparilta joku siisti niin sitten se on eri asia angel
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1317 : 13.11.2024 21:02:26 »

Tosi hieno asu Afro Vuoden nuori suunnittelija 2024
tallennettu

Sivuja: 1 ... 86 87 [88]