Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuva!  (Luettu 3592 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 14.07.2006 18:17:41 »

 Cheesy Cheesy  Kertokaa te pitemmälle ehtineet aloittelijalle mitä on tulossa kun Pluto on yhtymässä Kuuhun, Jupier on Oppositiossa Venukseen, Saturnus kolmiossa Aurinkoon ja Jupiter Kvinkunssissa aurinkoon?

 ::)Kiitos!
tallennettu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #1 : 15.07.2006 08:54:58 »


 Cry Mahtaisikohan nuo yhtymät, kolmiot ja kvinkunssit merkitä sitä, että apua ei tule vaan on selvittävä ittekseen!   :)Olen kyllä sinnikäs tyyppi, mutta kaikki asiat eivät aina kolahda itselle heti.   smitten
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.2006 11:17:57 »


 Cry Mahtaisikohan nuo yhtymät, kolmiot ja kvinkunssit merkitä sitä, että apua ei tule vaan on selvittävä ittekseen!   :)Olen kyllä sinnikäs tyyppi, mutta kaikki asiat eivät aina kolahda itselle heti.   smitten

En osaa vielä transiitteja niin sujuvasti tulkita,että voisin auttaa,  mutta tuossa on linkki transiittihakukoneeseen: http://www.artcharts.com/astrology/search.html

Laita ensin se taivaankappale, joka on lähimpänä aurinkoa. Esim. moon conjuct pluto --> When the Moon conjuncts Pluto your moods, dreams and desires can reveal reams about your subconscious emotions.

Toivottavasti on edes jotain apua!
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3 : 15.07.2006 19:57:40 »

 Smiley  Kiitos kun autoit eteenpäin.  Olen hiukan viisaampi ja opin ainakin tuon uuden linkin minkä kautta voin takastela asiaa!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: