Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hissi  (Luettu 14515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 14.07.2006 10:11:21 »

Mikä on yleensä hissin merkitys unessa? Omassa unessani hissi oli remontissa ja jouduin käyttämään muiden henkilöiden kanssa portaita.

Tiedän, että hissillä matkustaminen ylös päin tietää hyvää, alas päin huonoa.
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1 : 14.07.2006 10:56:34 »

Hissiunet enteilee rakkausseikkailuja sekä joskus suurta pelkoa ja hermostumista.
* hissillä ylös - mielialat ja rohkeus nousevat
* hissillä alas - edessä pieniä esteitä jotka masentavat

Portaat enteilee usein muutoksia toimeentulossa.
* kapeat portaat - rahaongelmia
* leveät portaat - helppoa tietä onneen
* lyhyet portaat - turvallista tulevaisuutta
* portaissa kaatuminen, putoaminen - rahaa.
* valaistut portaat - juhlallisuutta
Porrasunilla myös on aina seksuaalinen symboli.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 14.07.2006 12:15:12 »

Mikä on yleensä hissin merkitys unessa? Omassa unessani hissi oli remontissa ja jouduin käyttämään muiden henkilöiden kanssa portaita.

Tiedän, että hissillä matkustaminen ylös päin tietää hyvää, alas päin huonoa.

Käsitykseni mukaan hissi kuvastaa toisten apuun turvautumista. Minä näkisin, että kysymyksessä on ehkä tilapäinen "käyttökatko" ulkopuolisten osallisuudesta elämääsi ja joudut nyt turvautumaan omaan itseesi ja nousemaan niitä portaita. Ylös päin on aina hyvä  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 14.07.2006 12:29:40 »

Mie olin menossa tosin portaita alas. Käytävät olivat täynnä pölyä ja murusia hissiremontin takia, joka kerroksessa oli laitettu kulkuesteet hissikuilujen eteen. Oli pimeää ja likaista, sellaista mitä yleensäkin on sisäremonttien aikaan.
Ulkona puolestaan paistoi aurinko ja nurmi vihersi. En ehtinyt ulos asti, vaan heräsin.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #4 : 14.07.2006 12:59:18 »

..menossa portaat alas pölyiseen ala- eli alitajuntaan, missä voisi olla vielä päivänvaloa vaativia asioita, sinussa jos on muutoinkin "remontti" meneillään henkisessä vehkeessä jolla kulloinkin itseäsi nostat tai lasket kehosi talossa. Itse kohdattava se alitajunta jotta se Luojan valo sinnekin alkaa paistamaan? Et sittenkään yksin jos mukana on muitakin energioitasi? IHAN HIHASTA vedetty ystäväiseni angel  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: